Hotwings OMNOMNOMNOMquote:Op donderdag 22 november 2012 11:05 schreef SilentChaos het volgende:
KFC
Ik zag laatst die Southpark aflevering weer(dat ze allemaal teelbalkanker willen krijgen zodat ze medicinale canabis kunnen krijgen
)
quote:
Die hebben best leuke dingen gedaan, veel sampelwaardige dingen. Erg funky. Maar die hit is kut!quote:Op donderdag 22 november 2012 11:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
California Dreaming
ik moet altijd aan Alfred Lagarde denken als ik Toto hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 11:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toto![]()
![]()
.
Komend volgend jaar weer naar Nederland.
Ken em verder niet, maar zie op Wiki dat ie een aantal albums geproduceerd heeft.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik moet altijd aan Alfred Lagarde denken als ik Toto hoor
nee, weet ik niet uitm mijn hoofd, maar is al beantwoord zo te zien:)quote:Op donderdag 22 november 2012 11:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ken em verder niet, maar zie op Wiki dat ie een aantal albums geproduceerd heeft.
Enig idee welke?
Sowieso je band morningwood noemenquote:Op donderdag 22 november 2012 11:56 schreef alors het volgende:
Dat Morningwood is toch guilty als hell en nog een matige ook
1 november beldequote:Op donderdag 22 november 2012 12:12 schreef cosmick het volgende:
MIJN GOD.
http://www.omroepzeeland.(...)terview#.UK4Ia4YZ0lM
Het is dat het verder zo'n lekkere ondeugd is... Onwijs sexy ookquote:
Daar heb ik dan weer geen idee vanquote:Op donderdag 22 november 2012 12:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is dat het verder zo'n lekkere ondeugd is... Onwijs sexy ook
Ga je je nou inlikken om die 648 punten van wf goed te maken?!quote:Op donderdag 22 november 2012 12:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja hij lijkt ook erg op z'n broerquote:Op donderdag 22 november 2012 12:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb alleen de dansmoves nietquote:Op donderdag 22 november 2012 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja hij lijkt ook erg op z'n broer
MJ!!!quote:Op donderdag 22 november 2012 13:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb alleen de dansmoves niet
Neem het aan, zelden zulks gezienquote:Op donderdag 22 november 2012 12:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen idee van
Klopt. De schaamte is grootquote:Op donderdag 22 november 2012 13:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga je je nou inlikken om die 648 punten van wf goed te maken?!
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
648 punten met WF? hoe dat dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 13:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga je je nou inlikken om die 648 punten van wf goed te maken?!
Bij de eerste beurt alquote:Op donderdag 22 november 2012 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
648 punten met WF? hoe dat dan?
random bord zeker?
Schijnbaar valt dat wat tegen:quote:Op donderdag 22 november 2012 13:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Neem het aan, zelden zulks gezien
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Schijnbaar valt dat wat tegen:
[..]
Had ik wellicht het woord 'zelden' even vetgedrukt moeten maken?quote:Op donderdag 22 november 2012 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gelukkig lijk ik niet op een of andere Christelijke EO muts
Ik gelukkig wel!quote:Op donderdag 22 november 2012 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
haha ja dan wordt de intonatie heel andersquote:Op donderdag 22 november 2012 13:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had ik wellicht het woord 'zelden' even vetgedrukt moeten maken?
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gelukkig wel!
Niets zo fijn als stiekem beknepen worden door een vrome, christelijke meneer terwijl het niet mag
Tja... Ik wou wel, maar die ouwe vond me te oud en te vrouwelijkquote:
Hij is gewoon geen tietenmanquote:Op donderdag 22 november 2012 13:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja... Ik wou wel, maar die ouwe vond me te oud en te vrouwelijk
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
haha ja dan wordt de intonatie heel anders
I love it
Goed eruit geluld, hulde daarvoorquote:
Nee, dat was de bedoeling ookquote:Op donderdag 22 november 2012 13:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed eruit geluld, hulde daarvoor
Ik weet niet wat ik nou moet gelovenquote:
Zo irritant ook, dat mannen altijd alles verkeerd opvatten...quote:
Ja, preciesquote:Op donderdag 22 november 2012 13:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo irritant ook, dat mannen altijd alles verkeerd opvatten...
Het lijken wel wijven
Het was serieus zo bedoeld. Het was alleen de vraag of jij em ook zou zien. Vind ik leuk, zulke berichtjesquote:Op donderdag 22 november 2012 13:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik nou moet geloven
You confuse me woman!
Maar bedankt dan maar![]()
op je brilletje
Je schat mij veel te hoog inquote:Op donderdag 22 november 2012 13:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het was serieus zo bedoeld. He was alleen de vraag of jij em ook zou zien. Vind ik leuk, zulke berichtjes
Alleen op zon- en feestdagenquote:Op donderdag 22 november 2012 13:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
SC lijkt toch niet op CindieY????
Typisch wijvengedrag, je bevestigt mijn puntquote:Op donderdag 22 november 2012 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je schat mij veel te hoog in
Als ik iets zowel positief als negatief kan opvatten, ga ik altijd van het negatieve uit
Dan schat je mij te laag inquote:Op donderdag 22 november 2012 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je schat mij veel te hoog in
Als ik iets zowel positief als negatief kan opvatten, ga ik altijd van het negatieve uit
Heeft niks met jou te makenquote:Op donderdag 22 november 2012 13:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan schat je mij te laag inAlsof ik zoveel negatieve dingen uit
Always look on the bright side of lifequote:Op donderdag 22 november 2012 13:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heeft niks met jou te maken
HO EEM!quote:Op donderdag 22 november 2012 13:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo irritant ook, dat mannen altijd alles verkeerd opvatten...
Het lijken wel wijven
Je moet daten?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
Only know you love her when you let her go
Maar nu ik weer single ben komt m'n plaat helemaal niet meer af....
Maar serieus, nou moet ik weer gaan daten
Ik moet niks natuurlijkquote:
Sinds wanneer ben je weer single dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
Only know you love her when you let her go
Maar nu ik weer single ben komt m'n plaat helemaal niet meer af....
Maar serieus, nou moet ik weer gaan daten
Sinds zondagmiddagquote:Op donderdag 22 november 2012 14:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je weer single dan?
brohug!!!quote:Op donderdag 22 november 2012 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sinds zondagmiddag
Ik heb zelf de knoop doorgehakt, maar ook dat is niet altijd een leuke beslissing
Komt wel goed, schatjequote:Op donderdag 22 november 2012 14:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moet niks natuurlijk
Maar het zal over een paar weken toch wel weer gaan gebeuren
Sowieso wat meer in het uitgaansleven stappen anders zit ik alleen maar thuis weg te kwijnen achter m'n gitaar...
Je hebt het toch niet daarom uitgemaakt?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zei altijd: Mocht ik vrijgezel worden, misschien dat ik Kodaline dan ga waarderen...
Conclusie: NEE ik vind het nog steeds een zeikplaat
Nee en neequote:Op donderdag 22 november 2012 14:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet daarom uitgemaakt?![]()
Coldplay kun je inmiddels wel weer waarderen?
#ivhnwquote:Op donderdag 22 november 2012 14:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee en nee
Ja, echt zo van: waarom maak je het uit?????
ik: Dat nummer van Kodaline wordt zoveel gedraaid dat ik het graag een goed nummer wil gaan vinden
Joh, relax, da's over een weekje of twee ook wel weer voorbijquote:Op donderdag 22 november 2012 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
Deze plaat mag van mij ook de prullenbak in, wat een kutplaat
Overghypte crap
#ivhnw
Laten we het hopenquote:Op donderdag 22 november 2012 14:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Joh, relax, da's over een weekje of twee ook wel weer voorbij
Daarom is het ook een 'hype' hè.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Laten we het hopen
Jumpstyle (en dat is dit eigenlijk gewoon) was dat gelukkig wel
Kloptquote:Op donderdag 22 november 2012 14:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarom is het ook een 'hype' hè.
Jumpstyle is wel een stukkie erger.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Laten we het hopen
Jumpstyle (en dat is dit eigenlijk gewoon) was dat gelukkig wel
Dan is het geen hype meerquote:Op donderdag 22 november 2012 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
KloptMaar sommige hypes houden het helaas erg lang vol
Pfffffffff stil maarquote:
Je bedoelt dat nummer van die NL'se dj's?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
Deze plaat mag van mij ook de prullenbak in, wat een kutplaat
Overghypte crap
#ivhnw
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat nummer van die NL'se dj's?
Die vind ik zwaar tof![]()
Ik hoop dat die anthem gaat worden van SR![]()
*duikt weg*
Beter dan die slome, depressieve bagger waar je op het moment mee doodgegooid wordtquote:
Adele en Coldplay?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Beter dan die slome, depressieve bagger waar je op het moment mee doodgegooid wordt
Adele, Coldplay, Keane, Snow Patrol, Kodaline en ik ben er vast een paar vergetenquote:
Jij doet me zo denken aan hoe ik muzikaal gezien was toen ik een jaar of 15 was.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Adele, Coldplay, Keane, Snow Patrol, Kodaline en ik ben er vast een paar vergeten
Ik heb best een brede smaak hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 15:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij doet me zo denken aan hoe ik muzikaal gezien was toen ik een jaar of 15 was.
Nou, ik kan het wel begrijpen. Ik vind Adele echt slaapmuziek, en Coldplay en Snow Patrol komen er ook in de buurt. Nu ga ik het over me heen krijgen dat ik alleen maar snoeiharde metal draai, maar dat is niet waar. Ik kan een mooi emotioneel plaatje (veel van Radiohead) best waarderen. Maar die 3 genoemde artiesten hebben zoveel vervelende nummers.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij doet me zo denken aan hoe ik muzikaal gezien was toen ik een jaar of 15 was.
Dat is toch een van de belangrijke dingen die 3fm aanbiedt.. je zou niet snel op Qmusic Arctic Monkeys of The Kooks horen denk ik.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:17 schreef SilentChaos het volgende:
Eigenlijk valt dus zo'n beetje de meeste britrock/indierock af
Radioheadquote:Op donderdag 22 november 2012 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, ik kan het wel begrijpen. Ik vind Adele echt slaapmuziek, en Coldplay en Snow Patrol komen er ook in de buurt. Nu ga ik het over me heen krijgen dat ik alleen maar snoeiharde metal draai, maar dat is niet waar. Ik kan een mooi emotioneel plaatje (veel van Radiohead) best waarderen. Maar die 3 genoemde artiesten hebben zoveel vervelende nummers.
Overigens, Trouble, Cold Shoulder en Set The Fireom maar aan te tonen dat ze alle 3 ook een heel fijn nummer hebben.
Ja, dat bedoel ik dus. "X is niet leuk, want X." Dat deed ik toen ook.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:17 schreef SilentChaos het volgende:
Eigenlijk valt dus zo'n beetje de meeste britrock/indierock af
Ik wil ook nergens zeggen dat je bepaalde dingen leuk moet vindenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, ik kan het wel begrijpen. Ik vind Adele echt slaapmuziek, en Coldplay en Snow Patrol komen er ook in de buurt. Nu ga ik het over me heen krijgen dat ik alleen maar snoeiharde metal draai, maar dat is niet waar. Ik kan een mooi emotioneel plaatje (veel van Radiohead) best waarderen. Maar die 3 genoemde artiesten hebben zoveel vervelende nummers.
Overigens, Trouble, Cold Shoulder en Set The Fireom maar aan te tonen dat ze alle 3 ook een heel fijn nummer hebben.
Ja, praat je er maar uit.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wil ook nergens zeggen dat je bepaalde dingen leuk moet vindenIk moest er gewoon aan denken.
Nou Franz Ferdinand vind ik dan wel weer goedquote:Op donderdag 22 november 2012 15:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus. "X is niet leuk, want X." Dat deed ik toen ook.
Daarbij, jullie noemen allebei alleen maar gitaren. Nog zo'n dingetje van toen ik jong wasquote:Op donderdag 22 november 2012 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, praat je er maar uit.
Ik hoor liever The Prodigy dan Snow Patrol hoor.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarbij, jullie noemen allebei alleen maar gitaren. Nog zo'n dingetje van toen ik jong was
Ik teken voor allebeiquote:Op donderdag 22 november 2012 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoor liever The Prodigy dan Snow Patrol hoor.
Maar ik luister inderdaad meer rockmuziek dan elektronische muziek, kan ik ook niet omheen.Heb ook heel lang bijna alleen maar metal en expirimentele rockmuziek geluisterd. Vroeger was het véél erger.
Idd, Prodigyquote:Op donderdag 22 november 2012 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoor liever The Prodigy dan Snow Patrol hoor.
Maar ik luister inderdaad meer rockmuziek dan elektronische muziek, kan ik ook niet omheen.Heb ook heel lang bijna alleen maar metal en expirimentele rockmuziek geluisterd. Vroeger was het véél erger.
Mwah, hype... Het komt gewoon wat meer bovengronds, nu.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd, Prodigy
Ik hou wel van elektronische muziek, zo kan ik de hardere dubstep ook wel waarderenT'is wel een hype, maar voor mij een goede
Ja dubstep is heel oud, maar niet in huidige vorm. De ver-Amerikaniseerde dubstep (brostep) is wel erg modern...quote:Op donderdag 22 november 2012 15:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwah, hype... Het komt gewoon wat meer bovengronds, nu.
Moeten ze ook lekker bij tieners latenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:25 schreef SilentChaos het volgende:
Overigens, One Direction is ook gitaarrock
Het is alleen van die zeik tienerrock... Vrolijk, catchy....
Niet van die lekker tegen dingen aanschoppen tienerrock zoals Offspring en Blink 182 in mijn tijd deden(ik word oud
)
Kloptquote:Op donderdag 22 november 2012 15:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moeten ze ook lekker bij tieners latenZoiets is van alle tijden.
Blink vind ik dan juist weer vreselijk.. zo van 'kijk eens hoe wij proberen tegen alles aan te schoppen en hip en stoer zijn'quote:Op donderdag 22 november 2012 15:25 schreef SilentChaos het volgende:
Overigens, One Direction is ook gitaarrock
Het is alleen van die zeik tienerrock... Vrolijk, catchy....
Niet van die lekker tegen dingen aanschoppen tienerrock zoals Offspring en Blink 182 in mijn tijd deden(ik word oud
)
Als je nu weer refereert naar Blink 182 enzo, dan wil ik even heel hard lachenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
KloptAlleen vraag ik me af wat nu het geluid tegen de maatschappij is zoals eind jaren 90 begin 2000 met de poppunkrock
DATquote:Op donderdag 22 november 2012 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blink vind ik dan juist weer vreselijk.. zo van 'kijk eens hoe wij proberen tegen alles aan te schoppen en hip en stoer zijn'
Tja, misschien komt't ook omdat't mijn middelbare school periode wasquote:Op donderdag 22 november 2012 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blink vind ik dan juist weer vreselijk.. zo van 'kijk eens hoe wij proberen tegen alles aan te schoppen en hip en stoer zijn'
Meer Rage Against the Machine en Offspring, Limp Bizkit (het echt oude werk), die waren wat serieuzer als bandquote:Op donderdag 22 november 2012 15:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je nu weer refereert naar Blink 182 enzo, dan wil ik even heel hard lachen
Nou, System of a Down (nog voor Chop Suey), RATM enzo deden dat welquote:Op donderdag 22 november 2012 15:31 schreef CindieY het volgende:
En muziek die een geluid tegen de maatschappij willen laten horen, wordt al bijna niet meer gemaakt, ook niet in de 90's/00's. Daarvoor moet je toch iets verder terug
Ik vind dat eerder puberaal schoppen dan echt kritisch zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou, System of a Down (nog voor Chop Suey), RATM enzo deden dat wel
Maar ik snap wat je bedoeltDoe mij sowieso maar wat rock betreft de jaren '50, '60 en '70 (Led Zeppelin, Deep Purple, Rolling Stones, Chuck Berry, Jerry Lee Lewis etc.).
Of omdat jij jonger wasquote:Op donderdag 22 november 2012 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
Wat ik wel heb met de moderne tienerrock bandjes is dat het meer geforceerd en geproduceerd was dan bijvoorbeeld een bandje als Blink 182
Maar dat kan de tijd zijn, of dat kan zijn omdat de productie gewoon veel gelikter is geworden
RATM en SOAD? vind ik niet echt puberale schopmuziekquote:Op donderdag 22 november 2012 15:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind dat eerder puberaal schoppen dan echt kritisch zijn.
Ik ben niet oudquote:
Ik vind het ook niet maatschappij-kritisch. Maar je mag 't best onderbouwen, als je zin hebtquote:Op donderdag 22 november 2012 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
RATM en SOAD? vind ik niet echt puberale schopmuziek
Ken je Porcupine Tree's Fear of a Blank Planet? Uit 2007, zeer maatschappijkritisch. Alleen zijn wij als maatschappij daar niet in geinteresseerd itt jaren 60/70quote:Op donderdag 22 november 2012 15:31 schreef CindieY het volgende:
En muziek die een geluid tegen de maatschappij wil laten horen, wordt al bijna niet meer gemaakt, ook niet in de 90's/00's. Daarvoor moet je toch iets verder terug
Da's nog maar een keer of tien voorbij gekomenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:37 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Is he nieuwe #SR12 shirt van dit jaar bij jullie al bekend?
http://twitter.com/Jasper_89/status/271389942867972097/photo/1
Zoek maar wat teksten op...quote:Op donderdag 22 november 2012 15:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet maatschappij-kritisch. Maar je mag 't best onderbouwen, als je zin hebt
Goed punt, de maatschappij heeft er minder behoefte aan ja...quote:Op donderdag 22 november 2012 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ken je Porcupine Tree's Fear of a Blank Planet? Uit 2007, zeer maatschappijkritisch. Alleen zijn wij als maatschappij daar niet in geinteresseerd itt jaren 60/70
Door dit onderwerp gooi ik net een liedje aan, uit 64, die nu nog zo waar is en eigenlijk ook wel aansluit bij wat jij zegt.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ken je Porcupine Tree's Fear of a Blank Planet? Uit 2007, zeer maatschappijkritisch. Alleen zijn wij als maatschappij daar niet in geinteresseerd itt jaren 60/70
Simon & Garfunkelquote:Op donderdag 22 november 2012 15:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Door dit onderwerp gooi ik net een liedje aan, uit 64, die nu nog zo waar is en eigenlijk ook wel aansluit bij wat jij zegt.
People talking without speaking
People hearing without listening
People writing songs that voices never share
Wie em raadt, krijgt een lolly
Ok, ik heb verschillende smaakjes, van die chupa chups. Welke wil je? Stuur ik em wel opquote:Op donderdag 22 november 2012 15:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Simon & Garfunkel
Kom maar op mte die lolly
Gegoogled, maar daar vind ik nu net weinig aan in verhouding. Zal vast een mooi liedje zijn, maar geef mij maar andere artiesten uit de jaren 60'quote:Op donderdag 22 november 2012 15:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Door dit onderwerp gooi ik net een liedje aan, uit 64, die nu nog zo waar is en eigenlijk ook wel aansluit bij wat jij zegt.
People talking without speaking
People hearing without listening
People writing songs that voices never share
Wie em raadt, krijgt een lollyZonder Google, uiteraard
Serieus gemist ondanks het vele lurken.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's nog maar een keer of tien voorbij gekomen
Het ging om de tekst, hèquote:Op donderdag 22 november 2012 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gegoogled, maar daar vind ik nu net weinig aan in verhouding. Zal vast een mooi liedje zijn, maar geef mij maar andere artiesten uit de jaren 60'
Verras me maarquote:
Ja ik weet het. Ik denk dat ik ook wel begrijp waarop je wil aansturen daarmee.quote:
Dat valt toch wel mee?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Ik denk dat ik ook wel begrijp waarop je wil aansturen daarmee.maar dat zijn teksten met een beetje eigen invulling natuurlijk.
Ik geef de lollie toch ana m'n kleine nichtje denk ikquote:Op donderdag 22 november 2012 15:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Appel dan maar, die vind ik zelf niet zo lekker![]()
[..]
Nouja, meer dan sommige teksten van tegenwoordig. Maar er zit wel één gedachte achter, of hoe ik dat ook moet noemenquote:
Alleen als ik genoeg alcohol gehad heb, dan is die plaatquote:Op donderdag 22 november 2012 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik geef de lollie toch ana m'n kleine nichtje denk ikMaar die is er wel altijd heel blij mee
En die plaat![]()
![]()
![]()
Hiphop is daar sowieso wel een bron van jaquote:Op donderdag 22 november 2012 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, meer dan sommige teksten van tegenwoordig. Maar er zit wel één gedachte achter, of hoe ik dat ook moet noemen
Bedenk me trouwens wel dat rapmuziek ook tegenwoordig nog wel maatschappijkritisch kan zijn. Maar dan moet je het niet bij de 50 cents van deze wereld zoeken.
Public Enemy.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hiphop is daar sowieso wel een bron van ja
De oude Eminem, alhoewel hij meer met z'n eigen shit aan het dealen was (we hebben het over hiphop, dan pas ik m'n taalgebruik aan)...
Cypress Hill
Altijd met dat soort nummersquote:Op donderdag 22 november 2012 15:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Alleen als ik genoeg alcohol gehad heb, dan is die plaat![]()
Hou je eens gedeisd.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Altijd met dat soort nummers
En trouwens, vrouwen + alcohol =![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwen en teveel alcohol is dan weerquote:
Gelukkig ken ik mijn grenzenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwen en teveel alcohol is dan weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spoiler pleasequote:Op donderdag 22 november 2012 15:59 schreef SilentChaos het volgende:
Bij alcohol is het heel belangrijk om je grenzen te kennen:
[ afbeelding ]
En als ie nou een feeder is?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:59 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Ieder z'n hobbyquote:
Ik zag dat laatst op tv. Die kerel was nog serieus sportinstructeur ookquote:
Doet mij hier wat aan denkenquote:
Jah, bij BNN.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zag dat laatst op tv. Die kerel was nog serieus sportinstructeur ook
Dikke meisjes willen wel hoor.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:59 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, dat zou goed kunnenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jah, bij BNN.
En die gast elke dag maar Brownies bakken![]()
Vertel mij watquote:Op donderdag 22 november 2012 16:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dikke meisjes willen wel hoor.
Het was toch laatst bij dat programma van Sophie Hilbrand? Ik wil het nog wel een terugzien, heb het destijds gemist.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zag dat laatst op tv. Die kerel was nog serieus sportinstructeur ook
Zwembad stukje is ook welquote:Op donderdag 22 november 2012 16:09 schreef alors het volgende:
[..]
Het was toch laatst bij dat programma van Sophie Hilbrand? Ik wil het nog wel een terugzien, heb het destijds gemist.
Heet dat niet 'Je zal het maar zijn' ofzo?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:09 schreef alors het volgende:
[..]
Het was toch laatst bij dat programma van Sophie Hilbrand? Ik wil het nog wel een terugzien, heb het destijds gemist.
Omg, ik vind dat echt zo freaky hequote:Op donderdag 22 november 2012 16:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, dat zou goed kunnenIk was nogal verbaasd. Hij sportinstructeur en bezig met gezond eten, afgetraind en alles, en dan z'n vriendin maar volproppen
Ja dat idd!quote:Op donderdag 22 november 2012 16:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heet dat niet 'Je zal het maar zijn' ofzo?
Ik sta vooraan met m'n kiltquote:
Is toch mooi he van politiek... Er zijn zelfs hele partijen die hun hele basisbeginselen overboord gooien om toch maar in de regering te kunnen zittenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:19 schreef borisz het volgende:
* DRAAI-ALERT* * DRAAI-ALERT* * DRAAI-ALERT*
PVDA is niet meer tegen een downloadverbod.
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:19 schreef borisz het volgende:
* DRAAI-ALERT* * DRAAI-ALERT* * DRAAI-ALERT*
PVDA is niet meer tegen een downloadverbod.
Dit lijkt me toch eerder een gevalletje roeptoeteren over onderwerpen waar je geen verstand van hebtquote:Op donderdag 22 november 2012 16:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is toch mooi he van politiek... Er zijn zelfs hele partijen die hun hele basisbeginselen overboord gooien om toch maar in de regering te kunnen zitten
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:23 schreef borisz het volgende:
PVDA heeft het nog netjes opgeschreven in het verkiezingsprogramma. VVD is altijd stil over dit soort onderwerpen en gaat er gniepig mee in.
Gegeven dat het CDA ook voor is zal dit plan binnenkort door de kamers gaan.
Zie ook --> http://www.nu.nl/internet(...)-downloadverbod.html
Nou ja het is maar net hoe serieus ze hun basisbeginselen nemen...quote:Op donderdag 22 november 2012 16:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit lijkt me toch eerder een gevalletje roeptoeteren over onderwerpen waar je geen verstand van hebtOok dom, trouwens.
quote:
Waar Harrie Jekkers iets is waar je als Hagenees trots op kan zijn, qua intellect, humor, muziek e.d. verpesten de kraaien dat beeldquote:
Inderdaad. Klorkestein! Kunst met taalquote:Op donderdag 22 november 2012 16:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waar Harrie Jekkers iets is waar je als Hagenees trots op kan zijn, qua intellect, humor, muziek e.d. verpesten de kraaien dat beeld
Het valt me ook mee dat de tekst niet is:quote:Op donderdag 22 november 2012 16:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad. Klorkestein! Kunst met taal![]()
De kraaien is pure taalverkrachting op niveautje Oh Oh Cherso
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het valt me ook mee dat de tekst niet is:
"Ik vind je lekkah als ik je deggah" ofzo
Ik zie het ook echt voor mequote:Op donderdag 22 november 2012 16:36 schreef henkde_j het volgende:
Rutte met een geladen pistool op zak.
Ik zou bijna photoshop weer aanslingerenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zie het ook echt voor me
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zou bijna photoshop weer aanslingeren
Vanavond misschienquote:
Hoi Marije, welkom in deze keigezellige slowchatquote:Op donderdag 22 november 2012 17:30 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb vandaag het boek Noordpool FM besteld. Ik wist niet dat Michiel Veenstra hierover een boek had geschreven.Ik wist wel dat hij een zijn radioprogramma had gepresenteerd vanaf de Noordpool.
Goedemiddag trouwens.
jij bent natuurlijk nooit vervelend besten rolfjen.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoi Marije, welkom in deze keigezellige slowchat
Alleen henkde_j is afentoe vervelend. Maar je mag terugschelden hoor!
Nooit, iedereen hier vindt mij een kwaliteits user.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jij bent natuurlijk nooit vervelend besten rolfjen.
hoi welkom in onze SC reeksquote:Op donderdag 22 november 2012 17:30 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb vandaag het boek Noordpool FM besteld. Ik wist niet dat Michiel Veenstra hierover een boek had geschreven.Ik wist wel dat hij een zijn radioprogramma had gepresenteerd vanaf de Noordpool.
Goedemiddag trouwens.
VBL / Studio Voetbal #201 Wolfje is een heldquote:Op donderdag 22 november 2012 17:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nooit, iedereen hier vindt mij een kwaliteits user.
En terecht.
quote:Op donderdag 22 november 2012 17:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
VBL / Studio Voetbal #201 Wolfje is een held
twitter:sander3fm twitterde op donderdag 22-11-2012 om 14:36:53Komt @DionneStax zaterdagochtend het nieuws lezen op #3FM in de #CroisSanderShow? RT and say ai als je voor bent! reageer retweet
Fijn!quote:
Dat ja...quote:
pfff.... ik kom uit een patat streek (Utrecht) maar heb het al jaren over friet, door invloed van schoonouders uit Maastricht en Brabant, en veelvuldig bezoek aan Belgie.quote:
Ik moest haar googlen, maar ik zie niet wat er zo bijzonder aan dr is.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:48 schreef Evertjan het volgende:
twitter:sander3fm twitterde op donderdag 22-11-2012 om 14:36:53Komt @DionneStax zaterdagochtend het nieuws lezen op #3FM in de #CroisSanderShow? RT and say ai als je voor bent! reageer retweet
Gewoon niet te vaak vreten dat spul, of het nou friet of patat isquote:Op donderdag 22 november 2012 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig maar dat het algemeen bekend is dat het friet is...
Ik begrijp Sander welquote:Op donderdag 22 november 2012 17:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik moest haar googlen, maar ik zie niet wat er zo bijzonder aan dr is.
Als je hier friet bestelt, krijg je een hooivork in je reetquote:Op donderdag 22 november 2012 17:59 schreef Pino112 het volgende:
Het maakt mij persoonlijk geen ene fuck uit of het nou friet of patat is.
Stik in je fluitje!quote:Op donderdag 22 november 2012 17:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoi Marije, welkom in deze keigezellige slowchat
Alleen henkde_j is afentoe vervelend. Maar je mag terugschelden hoor!
Krijg de klaphik, bladharkquote:Op donderdag 22 november 2012 18:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Stik in je fluitje!![]()
Ik ben keigezellig![]()
Te opzichtig inderdaadquote:
hee wat vind je van den stroot man?quote:
Volgens de reclame van zonet ook, met dat kind dat patatjes wil eten. En wat in reclames gezegd wordt is altijd waar.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:01 schreef wolfrolf het volgende:
Volgens Prins Friso is het patat.
Slotje
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:08 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens de reclame van zonet ook, met dat kind dat patatjes wil eten. En wat in reclames gezegd wordt is altijd waar.
Ik vind gedroogd gras heel erg leukquote:Op donderdag 22 november 2012 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hee wat vind je van den stroot man?
Bruno met zijn Biostabilquote:Op donderdag 22 november 2012 18:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nooit meer ziek!
De Biostabielquote:Op donderdag 22 november 2012 18:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nooit meer ziek!
Ik heb er een onder de poot van mijn bureau. Nooit meer wiebelenquote:Op donderdag 22 november 2012 18:10 schreef minthy het volgende:
[..]
De Biostabiel![]()
Ik draag er 4 in elke sok en ben nog nooit op m'n bek gegaan. Zeer stabiel dus, aanradertje
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik heb er een onder de poot van mijn bureau. Nooit meer wiebelen
Je moet altijd stoppen op je hoogtepunt....quote:Op donderdag 22 november 2012 18:14 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb er een om mijn computer hangen. Nooit meer blue screens
Er gaat nooit meer een plant dood sinds ik er een aan m'n huis heb hangenquote:Op donderdag 22 november 2012 18:14 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb er een om mijn computer hangen. Nooit meer blue screens
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:17 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb er een tussen het gazon, nooit meer blad harken.
Mertensquote:Op donderdag 22 november 2012 19:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ken jij andere die een soortgelijk niveau van sneuheid hebben dan?
Neuh.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ken jij andere die een soortgelijk niveau van sneuheid hebben dan?
Verschrikkelijk ja, ze had More van Usher ook al gecoverd, ander liedje, zelfde trucje, zelfde zeurderige zangstijl.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:23 schreef MarijeH het volgende:
Sandra vannieuwland nog steeds op nummer 1. Vind het niet echt een mooi nummer.
Heeft er hier iemand een leuk dating advies, haha. Dankjewel!quote:groeten
Hoe gaat het?
Mijn naam is aysha kwam ik accrose je profiel vandaag op de site (fok.nl)
pls, als je het niet erg vindt zal ik graag willen dat u contact met mij opnemen terug met mijn e-mail
(Bla@bla.bla), zodat ik u mijn foto voor u om me meer weten.
met liefde en kisssssss
Aysha
Zulke leuke voorstellen krijg ik nou nooit...quote:Op donderdag 22 november 2012 19:48 schreef -BladHark- het volgende:
Wat leuk ik heb een PM gekregen:
[..]
Heeft er hier iemand een leuk dating advies, haha. Dankjewel!
PM's openbaar maken = ban.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:48 schreef -BladHark- het volgende:
Wat leuk ik heb een PM gekregen:
[..]
Heeft er hier iemand een leuk dating advies, haha. Dankjewel!
Morgen tussen 6 en 10 dus vooral niet inschakelen op 3FM als ik jou was.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:14 schreef themauster het volgende:
Kan iemand Kane afvoeren uit de studio van DWDD, ik weet niet wat ze slikken maar die sporen echt niet.
Dit ja.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:28 schreef alors het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ja, ze had More van Usher ook al gecoverd, ander liedje, zelfde trucje, zelfde zeurderige zangstijl.
Halloquote:
Morgen mag ik uitslapen dus dat was ik sowieso niet van planquote:Op donderdag 22 november 2012 20:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Morgen tussen 6 en 10 dus vooral niet inschakelen op 3FM als ik jou was.
WHOOOOHOOHOOOOquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]HihihihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ssshhhquote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]humauxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga toch aan je flesje zuigenquote:
Flessenlikker!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |