Hotwings OMNOMNOMNOMquote:Op donderdag 22 november 2012 11:05 schreef SilentChaos het volgende:
KFC
Ik zag laatst die Southpark aflevering weer(dat ze allemaal teelbalkanker willen krijgen zodat ze medicinale canabis kunnen krijgen
)
quote:
Die hebben best leuke dingen gedaan, veel sampelwaardige dingen. Erg funky. Maar die hit is kut!quote:Op donderdag 22 november 2012 11:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
California Dreaming
ik moet altijd aan Alfred Lagarde denken als ik Toto hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 11:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toto![]()
![]()
.
Komend volgend jaar weer naar Nederland.
Ken em verder niet, maar zie op Wiki dat ie een aantal albums geproduceerd heeft.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik moet altijd aan Alfred Lagarde denken als ik Toto hoor
nee, weet ik niet uitm mijn hoofd, maar is al beantwoord zo te zien:)quote:Op donderdag 22 november 2012 11:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ken em verder niet, maar zie op Wiki dat ie een aantal albums geproduceerd heeft.
Enig idee welke?
Sowieso je band morningwood noemenquote:Op donderdag 22 november 2012 11:56 schreef alors het volgende:
Dat Morningwood is toch guilty als hell en nog een matige ook
1 november beldequote:Op donderdag 22 november 2012 12:12 schreef cosmick het volgende:
MIJN GOD.
http://www.omroepzeeland.(...)terview#.UK4Ia4YZ0lM
Het is dat het verder zo'n lekkere ondeugd is... Onwijs sexy ookquote:
Daar heb ik dan weer geen idee vanquote:Op donderdag 22 november 2012 12:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is dat het verder zo'n lekkere ondeugd is... Onwijs sexy ook
Ga je je nou inlikken om die 648 punten van wf goed te maken?!quote:Op donderdag 22 november 2012 12:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja hij lijkt ook erg op z'n broerquote:Op donderdag 22 november 2012 12:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb alleen de dansmoves nietquote:Op donderdag 22 november 2012 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja hij lijkt ook erg op z'n broer
MJ!!!quote:Op donderdag 22 november 2012 13:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb alleen de dansmoves niet
Neem het aan, zelden zulks gezienquote:Op donderdag 22 november 2012 12:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen idee van
Klopt. De schaamte is grootquote:Op donderdag 22 november 2012 13:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga je je nou inlikken om die 648 punten van wf goed te maken?!
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
648 punten met WF? hoe dat dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 13:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga je je nou inlikken om die 648 punten van wf goed te maken?!
Bij de eerste beurt alquote:Op donderdag 22 november 2012 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
648 punten met WF? hoe dat dan?
random bord zeker?
Schijnbaar valt dat wat tegen:quote:Op donderdag 22 november 2012 13:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Neem het aan, zelden zulks gezien
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Schijnbaar valt dat wat tegen:
[..]
Had ik wellicht het woord 'zelden' even vetgedrukt moeten maken?quote:Op donderdag 22 november 2012 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gelukkig lijk ik niet op een of andere Christelijke EO muts
Ik gelukkig wel!quote:Op donderdag 22 november 2012 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
haha ja dan wordt de intonatie heel andersquote:Op donderdag 22 november 2012 13:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had ik wellicht het woord 'zelden' even vetgedrukt moeten maken?
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gelukkig wel!
Niets zo fijn als stiekem beknepen worden door een vrome, christelijke meneer terwijl het niet mag
Tja... Ik wou wel, maar die ouwe vond me te oud en te vrouwelijkquote:
Hij is gewoon geen tietenmanquote:Op donderdag 22 november 2012 13:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja... Ik wou wel, maar die ouwe vond me te oud en te vrouwelijk
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
haha ja dan wordt de intonatie heel anders
I love it
Goed eruit geluld, hulde daarvoorquote:
Nee, dat was de bedoeling ookquote:Op donderdag 22 november 2012 13:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed eruit geluld, hulde daarvoor
Ik weet niet wat ik nou moet gelovenquote:
Zo irritant ook, dat mannen altijd alles verkeerd opvatten...quote:
Ja, preciesquote:Op donderdag 22 november 2012 13:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo irritant ook, dat mannen altijd alles verkeerd opvatten...
Het lijken wel wijven
Het was serieus zo bedoeld. Het was alleen de vraag of jij em ook zou zien. Vind ik leuk, zulke berichtjesquote:Op donderdag 22 november 2012 13:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik nou moet geloven
You confuse me woman!
Maar bedankt dan maar![]()
op je brilletje
Je schat mij veel te hoog inquote:Op donderdag 22 november 2012 13:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het was serieus zo bedoeld. He was alleen de vraag of jij em ook zou zien. Vind ik leuk, zulke berichtjes
Alleen op zon- en feestdagenquote:Op donderdag 22 november 2012 13:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
SC lijkt toch niet op CindieY????
Typisch wijvengedrag, je bevestigt mijn puntquote:Op donderdag 22 november 2012 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je schat mij veel te hoog in
Als ik iets zowel positief als negatief kan opvatten, ga ik altijd van het negatieve uit
Dan schat je mij te laag inquote:Op donderdag 22 november 2012 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je schat mij veel te hoog in
Als ik iets zowel positief als negatief kan opvatten, ga ik altijd van het negatieve uit
Heeft niks met jou te makenquote:Op donderdag 22 november 2012 13:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan schat je mij te laag inAlsof ik zoveel negatieve dingen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |