quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:49 schreef NoBody122 het volgende:
Mensen die op de snelweg tijdenlang linksachter je rijden op de linkerrijstrook, op exact dezelfde snelheid, totdat er een moment komt dat je iemand in moet gaan halen; dan wordt er ineens wat gas bijgegeven.
Kortom: Mensen die er een sport van maken om anderen zichzelf klem te laten rijden
Ik laat het overigens niet toe, maar het is triest dat ze het proberen.
Tevens:Gruwelijk irritant inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Vaak audi's valt me op.
♫
Nee hoor, doordat ik me liet afzakken tot 30 ging een oma mij inhalen en dat petje durfde het niet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dus meteen huilend een bericht posten ipv effe de rem aantikken
Beter kopen jullie een geleidehond want jullie zijn gewoon blind of mongolidequote:Op maandag 26 november 2012 23:11 schreef Carlos93 het volgende:
We hebben het hier in de familie wel erg bont gemaakt afgelopen tijd met te hard rijden.
M'n ma 7 boetes, m'n pa 2 en ikzelf 3.
Komende periode maar iets langzamer rijden.
hij kan toch ook de verkeerde baan gekozen hebben? Wat had je gewild dat ie z'n auto stil had gezet op jouw baan om te wachten op ruimte op de baan naar links?quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:34 schreef Turbomuis het volgende:
Een baan voor rechtdoor, twee banen voor links. De banen voor links staan beiden helemaal vol, de baan voor rechtdoor is leeg. Ik moet rechtdoor, een Pool voor me ook. Dus we rijden beiden fluitend heel de rij-voor-naar-links voorbij. Rechtdoor en links wordt tegelijkertijd groen, en de Pool voor me schiet naar voren en naar links.
Ik was plaatsvervangend pissig
Ik snap het even niet...jij rijdt achter een pool, en op een gegeven moment wordt het groen en hij schiet naar voren? Jullie reden toch al?quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:34 schreef Turbomuis het volgende:
Een baan voor rechtdoor, twee banen voor links. De banen voor links staan beiden helemaal vol, de baan voor rechtdoor is leeg. Ik moet rechtdoor, een Pool voor me ook. Dus we rijden beiden fluitend heel de rij-voor-naar-links voorbij. Rechtdoor en links wordt tegelijkertijd groen, en de Pool voor me schiet naar voren en naar links.
Ik was plaatsvervangend pissig
Kom jij altijd volgas op n stoplicht af?quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik snap het even niet...jij rijdt achter een pool, en op een gegeven moment wordt het groen en hij schiet naar voren? Jullie reden toch al?
Ik kreeg niet het idee dat hij zich had vergist in de baan. Sowieso, als er drie banen zijn is het nooit zo dat de meest rechtse voor linksaf is. Volgens mij in Polen ook niet.. Maar goed, kan natuurlijk altijd een foutje geweest zijn. Zo ja, sorry meneer/mevrouw de Pool, dat ik over u klaag.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
hij kan toch ook de verkeerde baan gekozen hebben? Wat had je gewild dat ie z'n auto stil had gezet op jouw baan om te wachten op ruimte op de baan naar links?
Ik weet die dingen altijd net te plannen als ik echt even moet opletten (scherpe bocht, stilstaand verkeer voor me, in/uitvoegen, dat soort dingen...)quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:03 schreef Karina het volgende:
Irritatie over mezelf: een hele lange niesbui krijgen terwijl je in de auto zitdat rijdt niet echt lekker.
Grapjasquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Beter kopen jullie een geleidehond want jullie zijn gewoon blind of mongolide
Stoer man!quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:35 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Grapjas
We vinden gewoon overal de toegestane snelheid te laag en de bekeuringen zijn zonden van het geld maar verder geen probleem.
Heeft niks met stoer zijn te maken, dat is gewoon onze mening en instelling wat betreft maximale snelheden.quote:
Ik rijd ook weleens te hard, maar ga niet trots lopen vertellen hoeveel boetes ik wel niet heb.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:44 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Heeft niks met stoer zijn te maken, dat is gewoon onze mening wat betreft maximale snelheden.
Lekkere familiequote:Op dinsdag 27 november 2012 12:35 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Grapjas
We vinden gewoon overal de toegestane snelheid te laag en de bekeuringen zijn zonde van het geld maar verder geen probleem.
Ik vind het best hoor, snobs als Carlos helpen ons weer wat beter door de crisis heen te loodsen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |