Het is idd vrij simpel, rechts inhalen=gevaarlijker omdat de linksrijder besluit naar rechts te gaan en niet verwacht dat ie rechts ingehaald wordt=ongeluk.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:18 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Moet je eerst door mijn overall heen... Het is vrij simpel. Word je op een normale manier ingehaald, maar over rechts (dus niet door zo'n mongool die zigzaggend en iedereen afsnijdend door het verkeer gaat), dan zit je te lang links. Maargoed, ingaan op jou heeft toch geen zin, jij bent een van de grootste trollen (of kneus die denkt te kunnen rijden) binnen PTA...
Niet zeuren, dan reed je op de teller ongeveer 17 km/u te hard.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:02 schreef kikoooooo het volgende:
En weer eens een gecorrigeerde 9km/u te hard a 61 euro
Lol mooie tellerafwijking heb jij. Zoveel wijkt mijne echt niet af.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niet zeuren, dan reed je op de teller ongeveer 17 km/u te hard.
mijn oldtimer doet 5 meer dan werkelijkheid... Verschilt per auto.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niet zeuren, dan reed je op de teller ongeveer 17 km/u te hard.
Nee maar dat is tellerafwijking + standaard correctie.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Lol mooie tellerafwijking heb jij. Zoveel wijkt mijne echt niet af.
Dus daarna ging jij er vlakvoor even in de ankers natuurlijk? Of ging je huilend en duimzuigend snel naar huis om een topic op FOK te openen.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:20 schreef Sexy_Steve het volgende:
vanmorgen op de A7 van amsterdam naar purmerend:
ondergetekende rijdt netjes op de cc 130km/u op de linkbaan. Voor mij haalt een rijtje auto's een vrachtwagen in, ik ben de laatste van het rijtje en rij net zo snel als de rest. achter de vrachtwagen hobbelt een MRB ontduikende 'oldtimerliefhebber' met ca. 80km/u. op het moment dat ik bijna naast de vrachtwagen rij vindt deze grote verkeershufter in zijn krokante gebakje (import Benz 190D) die achter de vrachtwagen reed, het nodig om, vergezeld van 1 lullig knippertje en een rookpluim waar ze bij tractor pulling alleen maar jaloers op kunnen zijn, al slingerend zijn roestige hok op de linkerbaan te slingeren; pardoes voor mijn neus.
Ik gooi het anker uit, ga bovenop de rem staan en weet met een elftal engeltjes op mijn schouder een aanrijding te voorkomen.
Als meneer dan in 3 dagen en 2 uur de vrachtwagen heeft ingehaald en eindelijk weer naar rechts gaat haal ik hem in... en.....
*tromgeroffel*
...jawel hoor: het middelvingertje was voor mij!
Als jou zoiets zou overkomen zou je vlak voor diegene hard gaan remmen? Apart.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:17 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dus daarna ging jij er vlakvoor even in de ankers natuurlijk? Of ging je huilend en duimzuigend snel naar huis om een topic op FOK te openen.
Ja, als jij voor hem rijdt is zijn zicht wel ernstig belemmerd ja.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:27 schreef Marco001 het volgende:
vanochtend de hele tijd op de N33 een Megane achter me gehad met dimlicht, stadslicht en jawel; mistlicht aan.
paar keer lopen seinen met het mistachterlicht, maar hij snapte de hint niet.
Jup, na al 20 minuten te hebben rondgereden, was het dak nog kleddernat..quote:Op donderdag 22 november 2012 15:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, als jij voor hem rijdt is zijn zicht wel ernstig belemmerd ja.
En misschien vlogen er nog wat druppels van je dak af die dienst deden als regen voor hem.
Ja dan vraag je bij mij wel op een tegenreactie. Flikker dan maar op met je oldtimer.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:28 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Als jou zoiets zou overkomen zou je vlak voor diegene hard gaan remmen? Apart.
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:17 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dus daarna ging jij er vlakvoor even in de ankers natuurlijk? Of ging je huilend en duimzuigend snel naar huis om een topic op FOK te openen.
Nee dan word het veiliger..phh dan ben jij net zo hard een tokkiequote:Op donderdag 22 november 2012 15:38 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja dan vraag je bij mij wel op een tegenreactie. Flikker dan maar op met je oldtimer.
Oké, ik zou dat nooit doen. Ik denk bij asociale weggebruikers altijd maar dat ze vast een hele moeilijke jeugd gehad hebben en/of geen seks krijgen thuis.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:38 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja dan vraag je bij mij wel op een tegenreactie. Flikker dan maar op met je oldtimer.
Precies dat heb ik ook, maar sommige (onder ons) moeten duidelijk laten zien dat ze een langere hebben.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oké, ik zou dat nooit doen. Ik denk bij asociale weggebruikers altijd maar dat ze vast een hele moeilijke jeugd gehad hebben en/of geen seks krijgen thuis.
Waarom zou je zoiets doen? Het is gevaarlijk en je schiet er niks mee op.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:38 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |