abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf zaterdag 1 december 2012 @ 19:25:04 #276
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_119819865
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 december 2012 19:13 schreef Infinity55 het volgende:
Voor mij blijft de grootste irritatie toch wel bumperkleven. :{
Vooral die lui aan je voorbumper zeker? :s)

Nee, zonder geintjes, het komt op mij over alsof je hier constant last van hebt. Klopt dit of is het slechts nu en dan?
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  zaterdag 1 december 2012 @ 19:32:08 #277
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_119820046
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 01:14 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Is zelfs verplicht. Ik heb wel eens eentje zijn kenteken zien poetsen. Politie stond erbij, dus ik betwijfel of het vrijwillig was...
Ben er ook een keer voor aangehouden. Om mijn voorstel: "doe jij de achterkant, dan doe ik de voorkant" werd wel gelachen, maar ik mocht het toch beide kanten zelf doen.
pi_119822491
quote:
Gister daardoor nog bijna een aanrijding veroorzaakt tussen de auto achter mij en een bus.. ik remde namelijk wegens een zebrapad, auto achter me verwachtte dat niet, dus gooide hem vol remmend naar rechts, de busbaan op waar net een bus reed.. was voor hem dat of achterop mijn taxi knallen..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_119835549
Ik dacht even wat te eten bij Burger King langs de A13, richting R'dam. Natuurlijk geen ruimte, want een vrachtautoparkeervak werd ingenomen door een Fiat Punto, notabene van BK zelf (sticker achterop). Dan ga ik wel naar de Mac...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_119835594
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 19:32 schreef OEM het volgende:

[..]

Ben er ook een keer voor aangehouden. Om mijn voorstel: "doe jij de achterkant, dan doe ik de voorkant" werd wel gelachen, maar ik mocht het toch beide kanten zelf doen.
Laat me raden: 'We zijn geen schoonmaakbedrijf'
pi_119844723
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 19:25 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Vooral die lui aan je voorbumper zeker? :s)

Nee, zonder geintjes, het komt op mij over alsof je hier constant last van hebt. Klopt dit of is het slechts nu en dan?
Ik heb vorig jaar een ongeluk gehad. Een bestelbusje is met ruim 60km achterop mijn auto geknald.
Dit heeft toch wel een soort angst voor bumperkleven veroorzaakt alhoewel de bestuurder had ook gedronken.

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 20:55 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Gister daardoor nog bijna een aanrijding veroorzaakt tussen de auto achter mij en een bus.. ik remde namelijk wegens een zebrapad, auto achter me verwachtte dat niet, dus gooide hem vol remmend naar rechts, de busbaan op waar net een bus reed.. was voor hem dat of achterop mijn taxi knallen..
Dat bedoel ik dus.
  Spellchecker zondag 2 december 2012 @ 21:11:52 #282
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_119855565
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2012 09:57 schreef Ridocar het volgende:
Ik dacht even wat te eten bij Burger King langs de A13, richting R'dam. Natuurlijk geen ruimte, want een vrachtautoparkeervak werd ingenomen door een Fiat Punto, notabene van BK zelf (sticker achterop). Dan ga ik wel naar de Mac...
Een BK-sticker wil niet zeggen dat die auto van BK dan wel een BK-medewerker is. Kan net zo goed een fanboy zijn (die zijn er ook genoeg). Los daarvan mag je zo'n auto w.m.b. gewoon subtiel van z'n plek duwen :Y
Tevens -purist.
pi_119855789
BK-fanboys met stickers op de auto?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_119868421
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2012 21:11 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Een BK-sticker wil niet zeggen dat die auto van BK dan wel een BK-medewerker is.
Dit was een typische auto-van-de-zaak. Vrij recent kenteken, niet gewassen, en de sticker was niet zo van het type Julianatoren of Duinrell.
quote:
Kan net zo goed een fanboy zijn (die zijn er ook genoeg).
Ik zou me kapot lachen als iemand vrijwillig zo'n sticker op z'n auto heeft zitten...
quote:
Los daarvan mag je zo'n auto w.m.b. gewoon subtiel van z'n plek duwen :Y
Als het mocht... >:)
  FOK!fotograaf maandag 3 december 2012 @ 09:23:50 #285
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_119870196
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 16:29 schreef Infinity55 het volgende:
Dit heeft toch wel een soort angst voor bumperkleven veroorzaakt alhoewel de bestuurder had ook gedronken.
Is dat ongeluk dan te wijden aan drankrijden of aan bumperkleven? Sowieso heeft iemand die gedronken heeft meer reactietijd nodig (en overschat deze gene zichzelf).
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_119883382
quote:
Ik erger me meer aan mensen die je inhalen en te vroeg naar rechts gaan (afsnijden). Ik hou altijd flink afstand, dus er komt wel eens iemand tussen. En dan moet ik weer het gas loslaten omdat ik zo dicht erop zit. Waarom gaan mensen niet wat later naar rechts, als er echt ruimte is?
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
pi_119889434
Zojuist in de file (A12). Al een ruimte kilometer voor de afslag begonnen de eerste automobilisten over de vluchtstrook te rijden. En ook met een hoge snelheid er langs razen. Wacht toch gewoon even...of rij er op z'n minst langzaam langs.
pi_119895486
Nog veel irritanter dan mensen die hun knipperlicht niet gebruiken op een rotonde: Mensen die hun knipperlicht wel gebruiken op een rotonde, maar hem te vroeg aanzetten waardoor je er bijna tegenaan rijdt.
Hier had uw reclame kunnen staan.
pi_119905188
Pfff ja had ik vorige week in Beverwijk. Volgens mij wilde die mocro zijn Mercedes in de prak gereden hebben want die had z'n knipperlicht naar rechts, maar hij ging dus gewoon rechtdoor over de rotonde. Ramde hem bijna vol.... ik kan wel begrijpen dat sommige mensen alsnog blijven wachten ook al zien ze een knipperlicht.
Facts don't care about your feelings
  Spellchecker dinsdag 4 december 2012 @ 01:38:29 #290
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_119906676
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 18:49 schreef Viezze het volgende:
Zojuist in de file (A12). Al een ruimte kilometer voor de afslag begonnen de eerste automobilisten over de vluchtstrook te rijden. En ook met een hoge snelheid er langs razen. Wacht toch gewoon even...of rij er op z'n minst langzaam langs.
Mogen ze meer op controleren wat mij betreft, asociaal egoïstisch gedrag.
Tevens -purist.
  FOK!fotograaf dinsdag 4 december 2012 @ 08:22:58 #291
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_119907825
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 01:38 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Mogen ze meer op controleren wat mij betreft, asociaal egoïstisch gedrag.
Hmmm, ligt eraan hoe. Als iemand rustig langs de file de afrit op rijdt én niet vervolgens weer de oprit op gaat, heb ik er niet zoveel problemen mee.
The summer is magic!

pi_119909591
Ik vind het rustig of niet vreselijk asociaal gedrag! Kom op zich, überhaupt wat maken die 5 minuten extra nu uit en je zou er maar net staan of op moeten met pech.. Nee hoe je het ook doet ik vind het helemaal niks!
pi_119909660
Hmm als het rustig gebeurd inderdaad en die persoon er ook daadwerkelijk afgaat vind ik het ook niet zo erg.
pi_119909856
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:06 schreef Actaeon het volgende:
Hmm als het rustig gebeurd inderdaad en die persoon er ook daadwerkelijk afgaat vind ik het ook niet zo erg.
Totdat jij er staat met je auto met pech...
pi_119909907
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:13 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Totdat jij er staat met je auto met pech...
Als er iemand met pech staat is de vluchtstrook bezet en kan er ook niemand overheen? Dus dan doet de situatie zich doorgaans niet voor. Dus ik vind je argument niet zo relevant.
  FOK!fotograaf dinsdag 4 december 2012 @ 11:26:52 #296
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_119912031
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:03 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik vind het rustig of niet vreselijk asociaal gedrag! Kom op zich, überhaupt wat maken die 5 minuten extra nu uit en je zou er maar net staan of op moeten met pech.. Nee hoe je het ook doet ik vind het helemaal niks!
Daarom moet het rustig, dan kan de ander het beremmen...
The summer is magic!

pi_119914591
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:15 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Als er iemand met pech staat is de vluchtstrook bezet en kan er ook niemand overheen? Dus dan doet de situatie zich doorgaans niet voor. Dus ik vind je argument niet zo relevant.
Jij staat met je auto op de vluchtstrook. Naast een file. 500m voor de afslag. Iemand besluit een kilometer voor die afslag al "af te slaan" (dus via de vluchtstrook) en ziet ineens een auto voor z'n neus staan. Dan mag hij dus ineens behoorlijk afremmen (en maar hopen dat hij niet echt hard reed).
pi_119914684
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:43 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Jij staat met je auto op de vluchtstrook. Naast een file. 500m voor de afslag. Iemand besluit een kilometer voor die afslag al "af te slaan" (dus via de vluchtstrook) en ziet ineens een auto voor z'n neus staan. Dan mag hij dus ineens behoorlijk afremmen (en maar hopen dat hij niet echt hard reed).
Ja dat zie je wel toch op 1000 meter afstand? Ik vind het echt allemaal niet zo'n probleem hoor. Zeker dus niet als het gewoon rustig gebeurt.
pi_119914848
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:46 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Ja dat zie je wel toch op 1000 meter afstand? Ik vind het echt allemaal niet zo'n probleem hoor. Zeker dus niet als het gewoon rustig gebeurt.
Als je in een file staat, kun je meestal geen 1000 meter vooruit kijken. Zeker niet op de Nederlandse snelwegen waar de rechterbaan met name gevuld is door vrachtwagens. Dus jij gaat naar de vluchtstrook. En tenzij je rustig rijdt (dus niet veel harder dan die file, en zeker geen 120!) heb je wel tijd zat (en moet je maar weer proberen op de baan te komen) om te remmen, maar 500m heb je zo afgelegd hoor... 50km/h is bijna 14/m seconden dus, je hebt dan ongeveer 35 seconden om af te remmen...
pi_119914969
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:51 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Als je in een file staat, kun je meestal geen 1000 meter vooruit kijken. Zeker niet op de Nederlandse snelwegen waar de rechterbaan met name gevuld is door vrachtwagens. Dus jij gaat naar de vluchtstrook. En tenzij je rustig rijdt (dus niet veel harder dan die file, en zeker geen 120!) heb je wel tijd zat (en moet je maar weer proberen op de baan te komen) om te remmen, maar 500m heb je zo afgelegd hoor... 50km/h is bijna 14/m seconden dus, je hebt dan ongeveer 35 seconden om af te remmen...
Als je uitbreekt uit de file kom je van stilstand/zeer langzaamrijdend. Als je dan op de vluchtstrook komt kun je wel vooruit kijken en zie je dat er iets staat. En je rijdt ook niet meteen 120 als je op de vluchtstrook komt natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')