abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119706243
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:56 schreef Carlos93 het volgende:

[..]

Ook een grote irritatie ja, dan heb je gelukkig nog de stoep.
volgens mij ben je gewoon aan het trollen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  Moderator woensdag 28 november 2012 @ 12:44:08 #227
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  FOK!fotograaf woensdag 28 november 2012 @ 12:55:34 #228
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_119707278
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:18 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ff jouw postje omdraaien: Als iemand links wilt rijden, laat hem dan gewoon. Je kan zo bij de asopolitie met die opmerkingen van je.

Nobody cares wat jij en andere hardrijders zeggen en wat jullie denken en wat jullie vinden.

Jouw postje is net zo loos als die van hem, en je bent ook nog eens een moderator op een ander forum waar je wel voorbeeldig kan gedragen 8)7
Even een vraagje, heel eerlijk: Hoeveel last heb jij van iemand die hard rijdt? En dus alleen hard rijdt, niet rechts inhaalt, niet met groot licht seint, niemand afsnijdt en niet bumper kleeft. En dan dus geen sjonnie met een riooluitlaat o.i.d., maar gewoon iemand met een normale stille auto.
En nu wil ik dus geen antwoord van hij mag niet, hij kan niet of het hoort niet, maar gewoon echt beargumenteerd hoeveel last je van iemand hebt. Want behalve korte posts en stomme onelines kom je namelijk niet echt met onderbouwing en als ik dan onderbouwing opgooi, is mijn post inene te lang.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_119707722
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:18 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ff jouw postje omdraaien: Als iemand links wilt rijden, laat hem dan gewoon. Je kan zo bij de asopolitie met die opmerkingen van je.

Nobody cares wat jij en andere hardrijders zeggen en wat jullie denken en wat jullie vinden.

Jouw postje is net zo loos als die van hem, en je bent ook nog eens een moderator op een ander forum waar je wel voorbeeldig kan gedragen 8)7
Maargoed het boeit natuurlijk niemand ook maar iets wat jij vindt.
pi_119707820
gewoon structureel met grootlicht rijden
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_119708575
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:20 schreef MrKikker het volgende:

[..]

Nee jouwe getuigt van een onmetelijk hoog IQ _O-

gooi jezelf weg alsjeblieft.
Jouwe? Kom aub niet met het IQ verschil tussen ons want daar verlies jij idd op vergeleken met mij. En nee, ik ben niet de allerslimste hier, dat beweer ik ook weer niet.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  woensdag 28 november 2012 @ 13:33:16 #232
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_119708582
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 00:22 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

En jij maakt mij uit voor een troll terwijl je keer op keer in elk topic van deze reeks het hardrijden en rechtsinhalen verdedigt en afdoet als ongevaarlijk iets.

Gast, jij vindt zelfs Russische roulette ongevaarlijk want dan heb je 6 kansen waarvan 5 niet gevaarlijk zijn en dat is meer dan afdoende voor jou.
Met zo'n profielfoto ben je overduidelijk een troll :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_119708691
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:47 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Mijn god, wat klink jij buitengewoon gefrustreerd.
Ben je mal, omdat ik het probeer om te keren om jullie te laten zien dat het andersom net zo dom klinkt? Hardrijders wordt veroorzaakt door traag verkeer, rechtsinhalen wordt veroorzaakt doordat linksrijders niet snel genoeg opzij gaan, zo kan je echt alles recht lullen joh.

Ik wil ook graag mijn maximumsnelheid kunnen halen op de snelweg, maar het kan en mag niet. Jammer, dan rij ik maar de toegestane snelheid. Easy toch?
pi_119708786
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 13:36 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ben je mal, omdat ik het probeer om te keren om jullie te laten zien dat het andersom net zo dom klinkt? Hardrijders wordt veroorzaakt door traag verkeer, rechtsinhalen wordt veroorzaakt doordat linksrijders niet snel genoeg opzij gaan, zo kan je echt alles recht lullen joh.

Ik wil ook graag mijn maximumsnelheid kunnen halen op de snelweg, maar het kan en mag niet. Jammer, dan rij ik maar de toegestane snelheid. Easy toch?
Nee dan schiet je niet op. En het is ook gewoon leuk om een beetje door te rijden.
pi_119708974
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 01:48 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat geloof je toch zelf niet he? Als je een beetje oplet nadert de pakkans 0, enkel een VROS zou je nog kunnen pakken.

Ik rij ook structureel te hard (vind mezelf ook heel stoer ja) op de bebouwde kom na, en om nou te zeggen dat de pakkans groot is :') Nee.. Heb er om de paar maanden één voor een mobiele controle, meer niet.
Dit inderdaad.
Ik zie de maximumsnelheid op de snelweg meer als een richtlijn. Als er genoeg ruimte is, buiten de spits bijvoorbeeld, rij ik vaak zo'n 30km/u harder. Maar bij te veel drukte vind ik het prettiger om een beetje rechts langzaam door te sukkelen ipv in zo'n gas/rem treintje mee te stressen.
pi_119709829
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 13:39 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Nee dan schiet je niet op. En het is ook gewoon leuk om een beetje door te rijden.
Tuurlijk is dat zo, schreef ik ergens van niet dan? Men legt steeds woorden in mijn mond. Ik leg uit dat rechtsinhalen feitelijk gevaarlijker is dan linksklevers, vandaar het verschil in boetebedrag, dan word ik een troll genoemd, of een leeghoofd. Tuurlijk jongens...

Om nog ff op PizzaBoom te reageren: of ik last heb van hard rijders die verder geen asociaal rijgedrag vertonen, in principe niet, ik kom ze werkelijk dagelijks overal tegen tenzij er een politieauto meerijdt.
pi_119709832
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 13:33 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Jouwe? Kom aub niet met het IQ verschil tussen ons want daar verlies jij idd op vergeleken met mij. En nee, ik ben niet de allerslimste hier, dat beweer ik ook weer niet.
Jouwe is daar gewoon correct.
http://nl.wiktionary.org/wiki/jouwe
pi_119710335
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 13:33 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Met zo'n profielfoto ben je overduidelijk een troll :')
Moeten jullie eens horen, deze jongeman beweert dat die bij met kloten mijn profielfoto is. Ik leg hem uit dat dat geen profielfoto is maar een UI of een Avatar, antwoord ie dat dat 1 pot nat is, nee zeg ik want profielfoto is echt wat anders, ben ik ineens een trollende betweter...

Zucht... 8)7
pi_119710485
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:12 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat zo, schreef ik ergens van niet dan? Men legt steeds woorden in mijn mond. Ik leg uit dat rechtsinhalen feitelijk gevaarlijker is dan linksklevers, vandaar het verschil in boetebedrag, dan word ik een troll genoemd, of een leeghoofd. Tuurlijk jongens...

Om nog ff op PizzaBoom te reageren: of ik last heb van hard rijders die verder geen asociaal rijgedrag vertonen, in principe niet, ik kom ze werkelijk dagelijks overal tegen tenzij er een politieauto meerijdt.
Nou je zei dat je dan maar de toegestane snelheid rijdt omdat je niet harder kan en mag. En dan denk ik van als het kan waarom niet? Schiet je lekker op.
  woensdag 28 november 2012 @ 14:43:44 #240
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_119710860
ahhhhhhhh fuck heb ik gehapt ;(
kuttrolls ook altijd..
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
  woensdag 28 november 2012 @ 15:50:46 #241
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_119713195
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 13:36 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik vind je gefrustreerd overkomen, omdat Pizzaboom eerder een lange, maar weldoordachte post maakte. Hier ging je helemaal niet inhoudelijk op in en maakte je alleen een one-liner.
Het is jammer, dat het er bij jou niet in wil, dat iets harder rijden dan toegestaan vrijwel nooit een probleem is. Het is juist het overtreden van veeeeel belangrijkere regels, dat meer problemen veroorzaken.
Ik heb helaas een aantal ongelukken meegemaakt en geen enkele was veroorzaakt door te hard rijden.
Overigens denk jij verkeerd zoals een groot deel van de mensheid. Jij gelooft in het sterker aanpakken van vervolgacties in plaats van oorzaakacties. Als je de oorzaak aanpakt, dan los je een heleboel problemen op als gevolg van die actie.
Horrible Cunt!
pi_119719813
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 15:50 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ik vind je gefrustreerd overkomen, omdat Pizzaboom eerder een lange, maar weldoordachte post maakte. Hier ging je helemaal niet inhoudelijk op in en maakte je alleen een one-liner.
Het is jammer, dat het er bij jou niet in wil, dat iets harder rijden dan toegestaan vrijwel nooit een probleem is. Het is juist het overtreden van veeeeel belangrijkere regels, dat meer problemen veroorzaken.
Ik heb helaas een aantal ongelukken meegemaakt en geen enkele was veroorzaakt door te hard rijden.
Overigens denk jij verkeerd zoals een groot deel van de mensheid. Jij gelooft in het sterker aanpakken van vervolgacties in plaats van oorzaakacties. Als je de oorzaak aanpakt, dan los je een heleboel problemen op als gevolg van die actie.
Dus omdat ik een oneliner maak kom ik gefrustreerd over? Gast, hoor je wel wat je zegt?

Ik heb in het verleden langere goed onderbouwde postjes geschreven omdat PB zo zat te klagen dat ik kort door de bocht ging en niet onderbouwde postjes schreef. Wat denk je wat hij deed? Hij ging er niet op in. :')

Die aantal ongelukken van jou wijt jij niet aan je snelheid, ik ben geneigd je niet meteen te geloven. Als je rustiger had gereden of geduldiger was was het misschien nooit tot een ongeluk gekomen? Maar daar kan jij niet zelf over oordelen. Dat moet je terug zien op video.

Ik heb wel eens een ongeluk zien aankomen en heb goed erop gereageerd waardoor het niet op een ongeluk uitliep maar wat als ik ongeduldiger was geweest en net zo gek op racen als jullie? Ff voor de duidelijkheid: Ik weet niet wat ik zou doen met een auto met 200PK, zou ik het beest vrijlaten of toch braaf blijven rondrijden?
  woensdag 28 november 2012 @ 18:44:16 #243
11102 knep
Mountainfreak
pi_119720092
Ik rijd eigenlijk harder als het druk is dan wanneer het rustig is.
  woensdag 28 november 2012 @ 20:12:21 #244
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_119724407
Waarom denken al die arrogante kutfietsers toch altijd dat verkeersregels niet voor hun gelden? :r

Geen licht aan, fietsen op plekken waar ze het niet mogen, verkeer van rechts geen voorrang geven etc...
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  Moderator woensdag 28 november 2012 @ 20:15:15 #245
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_119724562
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 20:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
Waarom denken al die arrogante kutfietsers toch altijd dat verkeersregels niet voor hun gelden? :r

Geen licht aan, fietsen op plekken waar ze het niet mogen, verkeer van rechts geen voorrang geven etc...
Voeg daar ook maar bezorgers op brommers aan toe :(
Hoe vaak ik al niet bijna een dozijn pizza's en een kilo shoarma onder mijn auto heb gehad :X
  woensdag 28 november 2012 @ 21:15:05 #246
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_119727548
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 18:37 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dus omdat ik een oneliner maak kom ik gefrustreerd over? Gast, hoor je wel wat je zegt?

Ik heb in het verleden langere goed onderbouwde postjes geschreven omdat PB zo zat te klagen dat ik kort door de bocht ging en niet onderbouwde postjes schreef. Wat denk je wat hij deed? Hij ging er niet op in. :')

Die aantal ongelukken van jou wijt jij niet aan je snelheid, ik ben geneigd je niet meteen te geloven. Als je rustiger had gereden of geduldiger was was het misschien nooit tot een ongeluk gekomen? Maar daar kan jij niet zelf over oordelen. Dat moet je terug zien op video.

Ik heb wel eens een ongeluk zien aankomen en heb goed erop gereageerd waardoor het niet op een ongeluk uitliep maar wat als ik ongeduldiger was geweest en net zo gek op racen als jullie? Ff voor de duidelijkheid: Ik weet niet wat ik zou doen met een auto met 200PK, zou ik het beest vrijlaten of toch braaf blijven rondrijden?
Die ongelukken van mij hadden niks te maken met snelheid. Eentje was maar mijn schuld, maar ik reed op de snelheidslimiet en het kwam door een domme fout aan mijn kant. De andere 2 ongelukken ware niet mijn schuld en ik reed bij ze allemaal onder de snelheidslimiet. Nu ga je waarschijnlijk counteren met: je reed niet langzaam genoeg. Feit is, dat ik graag wat harder rij dan toegestaan wanneer mogelijk, maar rij ook net zo goed erg traag als de situatie er om vraagt. Ik heb zoveel ongelukken vermeden door anticipatie, dat wil je niet weten. Maar soms is het onmogelijk, zoals wanneer iemand op jouw weghelft rijdt in een blinde bocht. Dan kun je stilstaan en dan nog bestaat een grote kans, dat je aangereden wordt.
Horrible Cunt!
  FOK!fotograaf woensdag 28 november 2012 @ 23:55:01 #247
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_119734726
quote:
Volgens mij was dat eerder andersom...
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  FOK!fotograaf woensdag 28 november 2012 @ 23:58:35 #248
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_119734832
quote:
Maar daar kan jij niet zelf over oordelen. Dat moet je terug zien op video.
Ik vind het jammer dat ik vandaag net te laat mijn camera inschakelde. Reed 130 (A1, mocht gewoon) en een bouwvakkersbusje zat al even achter een vrachtwagen (wel flink erachter, maar reed aardig langzaam) en toen ik aardig dichtbij was, flikkerde hij hem naar links (op het moment dat de auto die hem inhaalde juist naar rechts ging... Die kwam aardig dichtbij. :X }:| Jammer dat het niet op video staat, was een mooi stukje geweest in de categorie: Niet spiegelen maar gewoon knipper aan en gaan.
The summer is magic!

pi_119735145
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 23:55 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Volgens mij was dat eerder andersom...
Volgens jou ja, gelukkig heb ik feiten doordat je terug kan lezen. Feit wint het van aannames. Ben je dat wel met mij eens of wil je ook hier tegenin gaan?

Hoe dan ook, deze topicreeks ga ik verlaten, ben het beu om het eeuwige gediscussieer van jou en anderen aan te moeten horen hoe anderen niet kunnen rijden, maar intussen zelf wel verkeersregels regelmatig overtreden als het jullie uitkomt. Hypocriet gewoon. En ja, ik weet het, ik zal niet worden gemist, dat hoeft niemand te posten, jullie zal ik ook niet missen. :) :W
  donderdag 29 november 2012 @ 00:35:08 #250
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_119735436
Is het nou ook een keer klaar met dat offtopic gepost? Het gaat hier om irritaties op de weg en niet irritaties op het forum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')