Hehe.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:11 schreef De_Guidance het volgende:
Wie heeft LuckyTV gezien?
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2012/11/burgerslachtoffers/
Israel moet zich ervoor verantwoorden, van de Palestijnen is het begrijpelijk.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:19 schreef Voorschrift het volgende:
Wel mooi natuurlijk dat Israel de macht heeft om die hele bevolking uit te roeien en zich moet inzetten om zo min mogelijk slachtoffers te maken, terwijl de Palestijnen vechten met wat "Eigen huis en tuin" raketten gemaakt door een doe het zelf-instructie van Nico die geen doel raken.
Als ik iets over Herzl wil weten ben jij de laatste aan wie ik het vraag. Maar ik wil jouw verhaal horen, want jij bent heel goed in het verdraaien van dingen in jouw voordeel. Zoals het sugarcoaten van terroristen als Hagana en Irgun en hun acties goedpraten.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik als je zulke domme vragen blijft stellen.
Dat heb ik je al uitgelegd. Dat had te maken met de verdeling. De meerderheid werd achtergesteld. De minderheid kreeg meer land, vruchtbaar land en toegang tot de zee. Dát is het probleem, niet het zogenaamde joodse karakter.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:47 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Er is niemand die betwist dat het hele gebied inclusief Jordanie ooit Palestina heette hoe je het ook went of keert. Echter er wordt in dat gebied wel een probleem gemaakt van Israel en niet van Jordanie en dat komt door het joodse karakter van Israel.
Ligt eraan, in de Westerse landen boeit ons Hamas geen fuck.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Israel moet zich ervoor verantwoorden, van de Palestijnen is het begrijpelijk.
Gazawood.
En dan nog moeten ze doden uit Syrië erbij slepen. Zo gaat de teller harder. Of burgerslachtoffers die feitelijk Hamas strijders blijken te zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:19 schreef Voorschrift het volgende:
Wel mooi natuurlijk dat Israel de macht heeft om die hele bevolking uit te roeien en zich moet inzetten om zo min mogelijk slachtoffers te maken, terwijl de Palestijnen vechten met wat "Eigen huis en tuin" raketten gemaakt door een doe het zelf-instructie van Nico die geen doel raken.
Dan moet iemand de Palestijnen ook F16's, Apaches, Tanks, Laser-guided raketten, onderzeeërs en marineschepen geven. Dan wordt het een eerlijke strijd en mogen de Palestijnen zich ook verantwoorden.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:19 schreef Voorschrift het volgende:
Daarom steunt 't Westen ze ook niet, we weten wel beter.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:23 schreef Mylene het volgende:
[..]
En dan nog moeten ze doden uit Syrië erbij slepen. Zo gaat de teller harder. Of burgerslachtoffers die feitelijk Hamas strijders blijken te zijn.
Of ze houden gewoon op met schieten met die kartonnen flutraketten.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dan moet iemand de Palestijnen ook F16's, Apaches, Tanks, Laser-guided raketten, onderzeeërs en marineschepen geven. Dan wordt het een eerlijke strijd en mogen de Palestijnen zich ook verantwoorden.
Lijkt me ook een goed plan. Israel ook ontwapenen in dat geval. Wel eerlijk blijven.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:24 schreef Voorschrift het volgende:
Of ze houden gewoon op met schieten met die kartonnen flutraketten.
Eerlijk is voor watjes.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Lijkt me ook een goed plan. Israel ook ontwapenen in dat geval. Wel eerlijk blijven.
Nee, dat is niet eerlijk.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dan de rollen omdraaien misschien?
weer?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dan de rollen omdraaien misschien?
Nee, want Israël moet Palestina verdedigen tegen Assad en hetgeen Assad gaat vervangen.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Lijkt me ook een goed plan. Israel ook ontwapenen in dat geval. Wel eerlijk blijven.
Nee hoor, ik weet vrij zeker dat ze dat risico wel winnen nemen als Israel niet zo overpowered meer is.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:29 schreef waht het volgende:
[..]
Nee, want Israël moet Palestina verdedigen tegen Assad en hetgeen Assad gaat vervangen.
1973 was Israel bepaald niet overpoweredquote:Op donderdag 22 november 2012 22:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wanneer had Hamas of de Palestijnen in het algemeen F16's, Apaches etc?
Die had verder ook weinig met de Palestijnen of met Hamas te maken.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
1973 was Israel bepaald niet overpowered
lolquote:Op donderdag 22 november 2012 22:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Die had verder ook weinig met de Palestijnen of met Hamas te maken.
die oorlog ging om een gekrenkt eergevoel en de Palestijnen deden gewoon meequote:Op donderdag 22 november 2012 22:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te geloven hoor, maar die oorlog ging om de Sinai en Golan-hoogte.
'48 en '67 ook niet... toen waren ze zelfs helemaal niet poweredquote:Op donderdag 22 november 2012 22:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
1973 was Israel bepaald niet overpowered
Die oorlog ging om de Sinai en de Golan-hoogte, om die gebieden terug te halen. Jij mag daar verder een andere betekenis aan geven, dat moet je helemaal zelf weten.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
die oorlog ging om een gekrenkt eergevoel en de Palestijnen deden gewoon mee
Israel was hier militair gezien by far de mindere partij en dat veranderde niet zo bar veel aan het eindresultaat
Dat zou je graag willen, of niet?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze zijn bewapend omdat ik ze verafschuw? Om mij hoeven ze zich niet druk te maken hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 22:49 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Dat zou je graag willen, of niet?
Maar ze gaan echt niet ontwapenen omdat jij dat land zo verafschuwt... sterker nog, dat is de reden dat ze bewapend blijven
El Generalissimo.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:51 schreef De_Guidance het volgende:
Wie had dat ooit kunnen bedenken tien jaar terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |