SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 0% gewijzigd door Timwonnacott op 21-11-2012 22:50:33 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doorhalen wat niet van toepassing is en gaarne in FP plaatsen.Fear is the grease of society.![]()
wow, zonde van al dat zout wel, maar ja alles voor olie hèAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Bij deze overrule ik de TC.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Moge.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Mn volgende auto krijgt voorruitverwarmig.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 06:34 schreef SosuaCafe het volgende:
Mn volgende auto krijgt voorruitverwarmig.![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 10:12 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen/2964436/eiland-blijkt-onvindbaar.html
loon zou het kunnen vinden![]()
![]()
Welk andere topic?quote:Op donderdag 22 november 2012 10:29 schreef Mender het volgende:
het andere minecraft topic is echt compleet dood![]()
die ene waar over dat spel Minecraft gepraat wordtquote:Op donderdag 22 november 2012 10:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Welk andere topic?![]()
huhquote:Op donderdag 22 november 2012 10:31 schreef Mender het volgende:
[..]
die ene waar over dat spel Minecraft gepraat wordt![]()
kloptquote:Op donderdag 22 november 2012 10:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jij snapt wel meer niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-75% blijft -75%quote:Op donderdag 22 november 2012 10:41 schreef drumstickNL het volgende:
Ik zou wachten op de winter sale.![]()
Hoe dat? Werkt prima hierquote:Op donderdag 22 november 2012 10:45 schreef drumstickNL het volgende:
FOK is echt verneukt op mn One x![]()
Zeg aldie, is die prijsvraag nog steeds gaande? een grappige paint maken van iemand in de SC hier die ten minste 1k posts heeft?![]()
Prijzen zijn allang uitgedeeldquote:Op donderdag 22 november 2012 11:19 schreef Flodder450 het volgende:
Zeg aldie, is die prijsvraag nog steeds gaande? een grappige paint maken van iemand in de SC hier die ten minste 1k posts heeft?![]()
oh, okeyquote:Op donderdag 22 november 2012 11:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Prijzen zijn allang uitgedeeld![]()
Heb dus van die gozers op FB die allemaal "grappige" plaatjes like met meme's e.d. (ik kijk nu naar jou, huib).
Zie ineens een like voorbijkomen in de feed, zo'n standaard plaatje met zo'n kleedje met een stad erop waar je als kleine gup op rondkroop en auto speelde.
Die naam van de uploader was "1 million "likes" and my dad quits drugs. Please help."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sinds wanneer like ik meme's op facebookI feel offended
haha zie hem bewijs zoeken voor zijn claimAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
"Don't wait until your life is almost over to realize how great it's been!"
ook zo iets, vooral als het gepost wordt door mensen met 10+ miljoen op de rekening
Bonus punten als je uitvindt wie dat op twitter poste
kan beter vragen wie op aarde die zin niet op twitter heeft gepost geloof ik
[ Bericht 16% gewijzigd door Ame_thyst op 22-11-2012 12:03:47 ]Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Niet echt natuurlijk, zat mij een willekeurige vriend op FB in de SC te bedenkenquote:Op donderdag 22 november 2012 11:45 schreef Ame_thyst het volgende:
sinds wanneer like ik meme's op facebookI feel offended
haha zie hem bewijs zoeken voor zijn claim![]()
![]()
Vriend van mij kwam wel eens bij een meidje langs dat hij wel aardig vond.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:57 schreef Ame_thyst het volgende:
"Don't wait until your life is almost over to realize how great it's been!"
ook zo iets, vooral als het gepost wordt door mensen met 10+ miljoen op de rekening
Bonus punten als je uitvindt wie dat op twitter poste
Qua uiterlijk een 6/10, qua karakter een 5/10 maar ze vond Clint Eastwood goed dus dat geeft +3
Maarre hij ging daar dus langs, dacht dat ze in een normale 2-onder-1-kap o.i.d. woonde.
Woont ze in één van de dikste villa's van de provincie
Voor haar hobby (paardrijden, 2 uurtjes in de week) had ze een stal met 10 (tien. TIEN!) paarden![]()
![]()
Dat ja, googlede het even en kwam een miljard resultaten tegen. Ik sla even overquote:Op donderdag 22 november 2012 11:57 schreef Ame_thyst het volgende:
kan beter vragen wie op aarde die zin niet op twitter heeft gepost geloof ik![]()
![]()
de fuck 10 paarden
Dus als hij en zij een stukje gingen rijden, was het in ieder geval letterlijkAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
10 paarden voor totaal 2 uur in de weekquote:
Maar die ouders sporen echt niet, echt NIET.
Zij had eerst een waterbed maar kreeg van haar ouders één of ander nieuw bedje van de NASA van (volgens google) 5.600 euro. Waarom? Nou, als zij sex had klotste dat water zo dat ze het een beetje hoorden vanuit hun slaapkamer.
Tsja...![]()
Wel een FUCKING mooi huis met een FUCKING mooie tuin in een FUCKING mooie omgeving.
7x per jaar op vakantie (minder kan natuurlijk niet) en regelmatig lange weekendjes met vriendinnen naar London, Parijs etc.![]()
ik ben al blij als ik wat centen krijg als ik boodschappen gekocht heb, ach ja geld maakt niet gelukkig maar het help wel heeeel erg
[ Bericht 2% gewijzigd door Ame_thyst op 22-11-2012 12:15:02 ]Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Krijg je wat als je boodschappen doet van je ouders of hoe moet ik dat zien?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:08 schreef Ame_thyst het volgende:
ik ben al blij als ik wat centen krijg als ik boodschappen gedaan heb, ach ja geld maakt niet gelukkig maar het help wel heeeel erg![]()
En nou ja, die hele gelddiscussie: de beste man heeft er natuurlijk hard voor gewerkt, jarenlang weken van tachtig uur gemaakt en verschrikkelijk ingewikkeld rotwerk gedaan voor het bedrijf groot genoeg werd om goed te kunnen verkopen.
Ik zou het ook wel willen hebben, maar zou niet bereid zijn om er zolang zoveel te werken. Dan maar wat minder.![]()
Is inderdaad natuurlijk wel een bepaalde mindset nodig om zover te komen. Goed moeten kunnen inschatten wat er in de toekomst gaat gebeuren en een portie gelukquote:Op donderdag 22 november 2012 12:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En nou ja, die hele gelddiscussie: de beste man heeft er natuurlijk hard voor gewerkt, jarenlang weken van tachtig uur gemaakt en verschrikkelijk ingewikkeld rotwerk gedaan voor het bedrijf groot genoeg werd om goed te kunnen verkopen.
Ik zou het ook wel willen hebben, maar zou niet bereid zijn om er zolang zoveel te werken. Dan maar wat minder.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
twitter:SW_Trains twitterde op donderdag 22-11-2012 om 11:12:18Apologies to customers in the Portsmouth area. A swan on the line is causing delays at Hilsea. Staff on site attempting to move it. reageer retweet
gewoon overheen kachelen johquote:Op donderdag 22 november 2012 12:20 schreef Ame_thyst het volgende:
twitter:SW_Trains twitterde op donderdag 22-11-2012 om 11:12:18Apologies to customers in the Portsmouth area. A swan on the line is causing delays at Hilsea. Staff on site attempting to move it. reageer retweet
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat een zwaandachtshoer![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 12:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
10 paarden voor totaal 2 uur in de week
Maar die ouders sporen echt niet, echt NIET.
Zij had eerst een waterbed maar kreeg van haar ouders één of ander nieuw bedje van de NASA van (volgens google) 5.600 euro. Waarom? Nou, als zij sex had klotste dat water zo dat ze het een beetje hoorden vanuit hun slaapkamer.
Tsja...![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 10:12 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen/2964436/eiland-blijkt-onvindbaar.html
loon zou het kunnen vindenKlopt wel, mits er een berg onderwater zichtbaar is.
Hey die heb ik ook, wel geinig af en toe. Gaan wel keer defenden kk gr gr.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dungeon Defenders en ehmmm...![]()
Ja sorry hoor maar ik kan dit niet alleen opvangen. Heb wel input nodig.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:30 schreef Mender het volgende:
[..]
t is hier gelijk een stuk stiller![]()
In Ordnung, zal kijken of ik vanaaf tijd heb.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:25 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Klopt wel, mits er een berg onderwater zichtbaar is.
[..]
Hey die heb ik ook, wel geinig af en toe. Gaan wel keer defenden kk gr gr.![]()
Ik niet, morgen presentatie dus die moet ik nog schrijven en een PP voor maken. Ben de hele dag wel zoet.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
In Ordnung, zal kijken of ik vanaaf tijd heb.![]()
![]()
Oei, lekker op tijd wel, die voorbereidingquote:Op donderdag 22 november 2012 14:32 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik niet, morgen presentatie dus die moet ik nog schrijven en een PP voor maken. Ben de hele dag wel zoet.![]()
Ik schrijf die nooit ver van te voren. Ik lees de literatuur die ik heb, zet het in mn hoofd op een rijtje en dan komt het er vanzelf uit wanneer ik hem daadwerkelijk schrijf.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oei, lekker op tijd wel, die voorbereiding![]()
Ja, dat zei ik ook tegen mijn moeder als ik gamede.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:33 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik schrijf die nooit ver van te voren. Ik lees de literatuur die ik heb, zet het in mn hoofd op een rijtje en dan komt het er vanzelf uit wanneer ik hem daadwerkelijk schrijf.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 14:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook tegen mijn moeder als ik gamede.Ik presteer nou eenmaal beter onder druk, heb dit bij elke presentatie gedaan en het werkt voor mij
![]()
![]()
Ik presteer zelf niet beter onder druk, maar omdat ik lui ben werk ik wel altijd onder tijdsdruk.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Ik presteer nou eenmaal beter onder druk, heb dit bij elke presentatie gedaan en het werkt voor mij
![]()
Ik krijg geen woord op papier tot aan een dag of 2 voor de deadline. Dan schrijf ik vaak mijn essays in 1x tot ergens diep in de nacht. Daarom had ik ook zoveel moeite met mijn scriptie, er was geen deadline dus ik kreeg geen woord op papier.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik presteer zelf niet beter onder druk, maar omdat ik lui ben werk ik wel altijd onder tijdsdruk.
Ik heb die druk nodig anders produceer ik geen woord, ik weet wel hoe het er allemaal uit moet komen te zien, maar het daadwerkelijk maken![]()
![]()
Als ik mij er echt in verdiep kan ik het prima maken, in het verleden bewezen bij o.a. de PWS, verschillende interessante verslagen e.d..
Kern opschrijven, herlezen, uitbreiden, herlezen, schrappen, herlezen, uitbreiden.
Dat allemaal over een paar weken verdeeld, eindresultaat mag er wezen...
als ik die tijd er voor neem, hetgeen ik helaas niet doe waardoor ik het alsnog de nacht voor de inleverdatum afraffel voor een zesje.![]()
Het varieert van 7 tot 8 bij mij, dus dat scheelt ook wel. En mooi 40 diamondsquote:Op donderdag 22 november 2012 14:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als ik mij er echt in verdiep kan ik het prima maken.
Kern opschrijven, herlezen, uitbreiden, herlezen, schrappen, herlezen, uitbreiden.
Dat allemaal over een paar weken verdeeld, eindresultaat mag er wezen...
als ik die tijd er voor neem, hetgeen ik helaas niet doe waardoor ik het alsnog de nacht voor de inleverdatum afraffel voor een zesje.![]()
![]()
ja wie heeft het enige meisje uit de SC gepest, droeftoetersAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Maar ze moeten wel mooi zijnquote:Op donderdag 22 november 2012 14:50 schreef Ame_thyst het volgende:
ja wie heeft het enige meisje uit de SC gepest, droeftoeters![]()
![]()
Je dildo?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die komt trouwens morgen binnen als het goed is:
[ afbeelding ]![]()
Ja ze postte alleen maar fotos an katten en wat ze ging eten. Tom zei daar wat van en toen is ze geragequit.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:50 schreef Ame_thyst het volgende:
ja wie heeft het enige meisje uit de SC gepest, droeftoeters![]()
Oh. Ik heb deze granieten schoonheid:quote:Op donderdag 22 november 2012 14:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee, tamper heet zo'n ding. Is om de tabak in een pijp aan te stampen.![]()
![]()
![]()
Waar is dat voor? Nou ja, voor je opleiding of gewoon voor de leuk of heb je dat ding helemaal niet?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:58 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Oh. Ik heb deze granieten schoonheid:![]()
[ afbeelding ]![]()
Decoratiefquote:Op donderdag 22 november 2012 15:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Waar is dat voor? Nou ja, voor je opleiding of gewoon voor de leuk of heb je dat ding helemaal niet?![]()
![]()
te gebruiken in de keuken om noten/kruiden/meuk te pletten.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Waar is dat voor? Nou ja, voor je opleiding of gewoon voor de leuk of heb je dat ding helemaal niet?Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ja, zei was echt de enigste ofc.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:53 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja ze postte alleen maar fotos an katten en wat ze ging eten. Tom zei daar wat van en toen is ze geragequit.
Dit gebeurt hier verder helemaaaal niet. (random plaatjes posten en wat je gaat eten/doen)![]()
posten wat je gaat etenhoe triest ben je dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Voor alchemy gebruikte je ze ook in de Elder Scrollsquote:Op donderdag 22 november 2012 15:01 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
te gebruiken in de keuken om noten/kruiden/meuk te pletten.![]()
Skyrim heeft ze niet, oblivion wel en Morrowind ook. Uiteraard nam je daar alleen de grandmaster mee.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mortar and pestle
In Skyrim allemaal bij elkaar geraapt om te verzamelen![]()
![]()
Ook om die ingredients fijn te pletten. Maar goed, ik had hem ook in Runescape voor Herblorequote:Op donderdag 22 november 2012 15:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Voor alchemy gebruikte je ze ook in de Elder Scrolls![]()
![]()
Oh ja, da's waar ook, ja. Daar had je die tafels.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:02 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Skyrim heeft ze niet, oblivion wel en Morrowind ook. Uiteraard nam je daar alleen de grandmaster mee.
Hmm, dan was dat inderdaad Oblivion waarin ik ze bij elkaar spaarde.![]()
Hey mijn serie over kapsalon is een mooie combinatie van kunst en kultuur. Paint van het hoogste niveau.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:01 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja, zei was echt de enigste ofc.
Dit gebeurt hier verder helemaaaal niet. (random plaatjes posten en wat je gaat eten/doen)
Mijn review van opgewarmde macaroni met knoflooksaus en melk was volgens mij ook wel nuttig, toch?
En mijn instagram van mijn broodje pindakaas was toch ook inspirerend?![]()
Dat is toen toch ook vermeld, ze zei zelf dat ze vond hier niet meer te passen omdat het geen plek is voor een meisje.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:01 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja, zei was echt de enigste ofc.
Dit gebeurt hier verder helemaaaal niet. (random plaatjes posten en wat je gaat eten/doen)![]()
![]()
Ik zeg ook niet dat ik er iets op tegen heb. Erg vermakelijk zelfs!quote:Op donderdag 22 november 2012 15:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hey mijn serie over kapsalon is een mooie combinatie van kunst en kultuur. Paint van het hoogste niveau.
Mijn review van opgewarmde macaroni met knoflooksaus en melk was volgens mij ook wel nuttig, toch?
En mijn instagram van mijn broodje pindakaas was toch ook inspirerend?
Wil alleen zeggen dat ik niet snap dat Lorre daar op aangesproken wordt dan.![]()
Die had internetprobleempjesquote:Op donderdag 22 november 2012 15:50 schreef Ame_thyst het volgende:
bob is trouwens ook al lang niet gesignaleerd![]()
Of ze zijn lelijk of ze zijn mooi. Der zijn der bijna geen die er tussen zitten.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Korea-meisjes![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Zat ik er maar tussenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:13 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Of ze zijn lelijk of ze zijn mooi. Der zijn der bijna geen die er tussen zitten.![]()
Meh, de kinderen die het voort zou brengen zien er niet uit. Voor een nachtje zou wel kunnen.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zat ik er maar tussen![]()
Een nachtje. Of een paar nachtjes. Of een leven lang. Ofzoquote:Op donderdag 22 november 2012 16:22 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Meh, de kinderen die het voort zou brengen zien er niet uit. Voor een nachtje zou wel kunnen.![]()
Base vs base zit in de.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Maar dat was al duidelijk. Met de nieuwe regels wordt het ineens een ronde van de lange adem, je kunt rustig inloggen in de verwachting dat je base nog staat.quote:
Dat was de bedoeling er van.![]()
Doet me er aan denken dat de liverender op de link die ik stuurde zou moeten werken, maar kan op het werk niet checken. Wil er iemand testen?![]()
stinken naar loempia.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Korea-meisjes![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]http://www.syfy.com/tinman/oz/
Garry's mod gehaald. 2euro.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Kut USB!!!
Op mijn laptop werkt dat ding perfect alleen op mijn PC vind hij hem steeds maar niet op elke poort.
Bij devices en printers staat hij er wel tussen maar bij Mijn computer niet!
![]()
Format gedaan?http://www.syfy.com/tinman/oz/
nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
USB niet veilig verwijderenhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
mooien snoowbiooomquote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
iddquote:Op donderdag 22 november 2012 22:29 schreef Flodder450 het volgende:
Mender en Flodder is de wondere wereld van 2b2t.net![]()
![]()
http://www.omroepbrabant.(...)basis+Eindhoven.aspx
Gisteren over zien vliegen onderweg naar huis. Erg dichtbij... was echt vet om te zien![]()
![]()
Is altijd wel vet om te zien; kwam gisteren op weg van de sportschool nog een drietal pantservoertuigen tegen op een landweggetje.quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:10 schreef Mender het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)basis+Eindhoven.aspx
Gisteren over zien vliegen onderweg naar huis. Erg dichtbij... was echt vet om te zien-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
hengsha city?quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
WOW
http://hongwrong.com/kowloon-walled-city/-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Zeg aldie, voor duits moeten we een film maken, en ik doe het in minecraft.
Mag ik misschien het station en de trein van hogwarts?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
En als iemand wil figureren zou ik ook erg blij zijn
Ik doe het nu met 2 klasgenoten maar we moeten iets meer mensen
Sosua heeft die map als het goed isquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:52 schreef bobbernaut het volgende:
Zeg aldie, voor duits moeten we een film maken, en ik doe het in minecraft.
Mag ik misschien het station en de trein van hogwarts?![]()
Nee, staat gewoon op de serverquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:15 schreef Mender het volgende:
[..]
Sosua heeft die map als het goed is![]()
Altijd schrikken als je een project file opent en de DAW blijft leeg
Gelukkig gefixed.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
oh dan stond hij dus nog op de server voordat we bvb gingen doen. Toen we met bvb begonnen heb ik alles daarvan gebackuped en gereset. Dan staat hij in mijn backup.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee, staat gewoon op de server![]()
daar waren we al bang voorquote:Op donderdag 22 november 2012 23:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Haha, ik weet waar dat is!![]()
![]()
Ja heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:18 schreef Ame_thyst het volgende:
Altijd schrikken als je een project file opent en de DAW blijft leeg
Gelukkig gefixed.
schrikke man!![]()
Wacht ik je er vanavond op, bam je op de grond jonguh.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Haha, ik weet waar dat is!
http://www.facebook.com/TheCraziestFightsAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
dus... hij stond op de server. Maar nu in mijn backup. Na de bvb kan ik alles weer terug zetten. Maar dat zien we dan wel weerquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee, staat gewoon op de server![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nog bedankt. Deze admins hier zijn echt zo incapabel als je ze maar vinden kunt![]()
![]()
er is niks verloren, was alleen even een misverstand dat sosua de eerste map had. Maar die heb ik dus![]()
![]()
+ inventories van het andere team weggooien omdat het de server zou crashenquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:33 schreef Ame_thyst het volgende:
console lezen enzo tijdens een base vs base![]()
Morde komt vijf keer online en de server crashed meteen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:38 schreef Mender het volgende:
[..]
+ inventories van het andere team weggooien omdat het de server zou crashen
Lorre komt twee keer online en de server crashed meteen.
Mar komt twee keer online en de server crashed meteen.
Verder geen verband gevonden daartussen, maarre player.yml verwijderen was het enige dat ik kon doen zonder mij in de console en logs te begeven.![]()
niets. Ze gooide alleen even een berichtje in de console, maar gaan verder echt niet zitten lezenquote:![]()
hihiquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Morde komt vijf keer online en de server crashed meteen.
Lorre komt twee keer online en de server crashed meteen.
Mar komt twee keer online en de server crashed meteen.
Verder geen verband gevonden daartussen, maarre player.yml verwijderen was het enige dat ik kon doen zonder mij in de console en logs te begeven.
Maar dat is dan waarschijnlijk een entitie in die chunk. Maar dat was idd het enigste wat je kon doen zonder de logs te lezen of de chunk te bezoeken. NP hoor, grapje toch![]()
![]()
GODVERDOMME WEER 25 LEVELS KWIJT OMDAT IK ZONODIG IETS MOET POSTEN HIERAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
sosua deed het ook een keerquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En welke "ze"? Ik klikte op console, tikte "homo's" en was alweer weg![]()
![]()
Jonge, beperkte oplages. Ik moet inslaan voor het te laat is.quote:
Maar ja, beperkte users snappen dat natuurlijk weer niet.![]()
Dat kan ik bevestigen. Kostte er tien stuks maar de lul die op mijn bureau thuis staat is goed gelukt. Zal vanaaf even een pic posten![]()
eens kijken of ik vanmiddag wat geluid kan posten
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:40 schreef Mender het volgende:
ben vandaag echt niet wakker ofzo... maak constant fouten
zo die is wakker(doen ze wel eens als ze in R'dam liggen redelijk episch
)
alleen een beetje minder als je wilt uitslapen en je woont er naast
[ Bericht 10% gewijzigd door Ame_thyst op 23-11-2012 11:48:24 ]Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:42 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
zo die is wakker(doen ze wel eens als ze in R'dam liggen redelijk episch
)
alleen een beetje minder als je wilt uitslapen en je woont er naast![]()
folder heet worldbackup. Grgrquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:28 schreef Mender het volgende:
en bobber, ik kijk vanavond wel even voor jehttp://www.syfy.com/tinman/oz/
quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:56 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Hier is er laatst nog 1 op de platte wagen achter de tractor naar de begraafplaats gereden.
Had hij een keer in een los gesprek met de buurman gevraagd of hij dat wou doen, die had toen gekscherend gezegd "is wel goed joh".![]()
SPOILER: Niet voor bestemmingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:47 schreef MineraalWater het volgende:
HoerenjongSPOILER: Niet voor bestemmingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:47 schreef MineraalWater het volgende:
Ik las het niet maar het zal wel gemeen zijn.SPOILER: Niet voor bestemmingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht nu las ik het in de quote. Lul![]()
"Ik eerst nog even naar de kroeg met wat vrienden om weekend te vieren." vervolgde MineraalWater zijn verhaal.![]()
dawassiknie.quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
RIOT PLS
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die wil ik
serieus![]()
![]()
![]()
![]()
Ja echt héquote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
RIOT PLS RIOT PLS RIOT PLS RIOT PLS RIOT PLS RIOT PLS RIOT PLS RIOT PLS RIOT PLS RIOT PLS RIOT PLS RIOT PLS RIOT PLS RIOT PLS RIOT PLS RIOT PLS RIOT PLS RIOT PLS RIOT PLS RIOT PLS RIOT PLS RIOT PLS![]()
Iemand die wel eens garry's mod opstart?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Een of twee keer gedaan. Verder niet meer naar omgekekenquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:09 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand die wel eens garry's mod opstart?![]()
is er een topic van?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Huib slaat nu zijn tobo stuknet als 99% van alle mensen met Garry's mod dusquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:13 schreef Mender het volgende:
[..]
Een of twee keer gedaan. Verder niet meer naar omgekekenAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Guns of icarus een 10tje vandaag.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Speelt iemand dat nog wel eens?http://www.syfy.com/tinman/oz/
8 euroquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat kost hij normaal?![]()
18 euro ofzo.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Dat wil ik dus weten.. Ik hoorde laatst veel hier over dat spel.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Dnb asy kiwi mender piek en mor hebben hem zo te zien.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Aantal keer met veel plezier gespeeld. Nu speel ik even niet. Na de bvb mischien weer.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is dat spel de moeite waard?Met een luchtschip rondvliegen, op andere schieten en zorgen dat je schip heel blijft.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat doet het preciesNiet echtquote:![]()
Ban de punthekjes.
[ Bericht 85% gewijzigd door SosuaCafe op 23-11-2012 14:41:36 ]http://www.syfy.com/tinman/oz/
Zo'n ding gesloopt vandaag is al jaar oud en nooit problemen, ik probeer het een keer: stuk.
Hiermee meng je reageer buisjes, soort mini vortex het zwarte gedeelte schud, soort table top vibo.Fear is the grease of society.![]()
Dan mag je mijn buis wel schuddenquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:51 schreef vogelkooi het volgende:
Zo'n ding gesloopt vandaag is al jaar oud en nooit problemen, ik probeer het een keer: stuk.
[ afbeelding ]
Hiermee meng je reageer buisjes, soort mini vortex het zwarte gedeelte schud, soort table top vibo.![]()
Hey dat ken ik van Payday the heist.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:51 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Hiermee meng je reageer buisjes, soort mini vortex het zwarte gedeelte schud, soort table top vibo.![]()
Buisjequote:Op vrijdag 23 november 2012 14:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dan mag je mijn buis wel schuddenFear is the grease of society.![]()
doe jullie zeker ook op het werk, menu van die dingen in chinees zettenAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Toevallig niet, neequote:Op vrijdag 23 november 2012 15:08 schreef Ame_thyst het volgende:
doe jullie zeker ook op het werk, menu van die dingen in chinees zetten![]()
SPOILER:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rondstaal op mijn poot laten vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Je hebt dat werkloze meisje gemist op het strand. Moet die niet werken>?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:08 schreef Ame_thyst het volgende:
doe jullie zeker ook op het werk, menu van die dingen in chinees zetten
Ja in het chinees
En het zijn allemaal modellen.Fear is the grease of society.![]()
Hei machine is omgevallen in Nijmegen bij station. Bij toekomstige pop podium, nog geen gewonden gevallen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Moet er nog iemand een gifje hebben van een vrouw die gepaald wordt tijdens het parachutespringen?Fear is the grease of society.![]()
nigger wut?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ja wat? nu ben ik nieuwsschierigquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
picsquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Moet er nog iemand een gifje hebben van een vrouw die gepaald wordt tijdens het parachutespringen?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Geheim nummer belt, ik neem op. Hoor Fungus met "Al die willen te kaapren varen" afgespeeld worden. Leuk hoor.![]()
Nee?quote:Wat een baasquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Geheim nummer belt, ik neem op. Hoor Fungus met "Al die willen te kaapren varen" afgespeeld worden. Leuk hoor.![]()
Ga je gangIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: