quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:42 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
zo die is wakker(doen ze wel eens als ze in R'dam liggen redelijk episch
)
alleen een beetje minder als je wilt uitslapen en je woont er naast
folder heet worldbackup. Grgrquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:28 schreef Mender het volgende:
en bobber, ik kijk vanavond wel even voor je
quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:56 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Hier is er laatst nog 1 op de platte wagen achter de tractor naar de begraafplaats gereden.
Had hij een keer in een los gesprek met de buurman gevraagd of hij dat wou doen, die had toen gekscherend gezegd "is wel goed joh".
SPOILER: Niet voor bestemmingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:47 schreef MineraalWater het volgende:
HoerenjongSPOILER: Niet voor bestemmingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:47 schreef MineraalWater het volgende:
Ik las het niet maar het zal wel gemeen zijn.SPOILER: Niet voor bestemmingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht nu las ik het in de quote. Lul
dawassiknie.quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
RIOT PLS
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja echt héquote:
Een of twee keer gedaan. Verder niet meer naar omgekekenquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:09 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand die wel eens garry's mod opstart?
is er een topic van?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Huib slaat nu zijn tobo stuk
net als 99% van alle mensen met Garry's mod dusquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:13 schreef Mender het volgende:
[..]
Een of twee keer gedaan. Verder niet meer naar omgekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |