Oh. Ik heb deze granieten schoonheid:quote:Op donderdag 22 november 2012 14:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee, tamper heet zo'n ding. Is om de tabak in een pijp aan te stampen.
Waar is dat voor? Nou ja, voor je opleiding of gewoon voor de leuk of heb je dat ding helemaal niet?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:58 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Oh. Ik heb deze granieten schoonheid:![]()
[ afbeelding ]
Decoratiefquote:Op donderdag 22 november 2012 15:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Waar is dat voor? Nou ja, voor je opleiding of gewoon voor de leuk of heb je dat ding helemaal niet?
te gebruiken in de keuken om noten/kruiden/meuk te pletten.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Waar is dat voor? Nou ja, voor je opleiding of gewoon voor de leuk of heb je dat ding helemaal niet?
Ja, zei was echt de enigste ofc.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:53 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja ze postte alleen maar fotos an katten en wat ze ging eten. Tom zei daar wat van en toen is ze geragequit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Voor alchemy gebruikte je ze ook in de Elder Scrollsquote:Op donderdag 22 november 2012 15:01 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
te gebruiken in de keuken om noten/kruiden/meuk te pletten.
Skyrim heeft ze niet, oblivion wel en Morrowind ook. Uiteraard nam je daar alleen de grandmaster mee.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mortar and pestle
In Skyrim allemaal bij elkaar geraapt om te verzamelen
Ook om die ingredients fijn te pletten. Maar goed, ik had hem ook in Runescape voor Herblorequote:Op donderdag 22 november 2012 15:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Voor alchemy gebruikte je ze ook in de Elder Scrolls
Oh ja, da's waar ook, ja. Daar had je die tafels.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:02 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Skyrim heeft ze niet, oblivion wel en Morrowind ook. Uiteraard nam je daar alleen de grandmaster mee.
Hey mijn serie over kapsalon is een mooie combinatie van kunst en kultuur. Paint van het hoogste niveau.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:01 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja, zei was echt de enigste ofc.
Dit gebeurt hier verder helemaaaal niet. (random plaatjes posten en wat je gaat eten/doen)
Dat is toen toch ook vermeld, ze zei zelf dat ze vond hier niet meer te passen omdat het geen plek is voor een meisje.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:01 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja, zei was echt de enigste ofc.
Dit gebeurt hier verder helemaaaal niet. (random plaatjes posten en wat je gaat eten/doen)
Ik zeg ook niet dat ik er iets op tegen heb. Erg vermakelijk zelfs!quote:Op donderdag 22 november 2012 15:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hey mijn serie over kapsalon is een mooie combinatie van kunst en kultuur. Paint van het hoogste niveau.
Mijn review van opgewarmde macaroni met knoflooksaus en melk was volgens mij ook wel nuttig, toch?
En mijn instagram van mijn broodje pindakaas was toch ook inspirerend?
Die had internetprobleempjesquote:Op donderdag 22 november 2012 15:50 schreef Ame_thyst het volgende:
bob is trouwens ook al lang niet gesignaleerd
Of ze zijn lelijk of ze zijn mooi. Der zijn der bijna geen die er tussen zitten.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Korea-meisjes![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zat ik er maar tussenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:13 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Of ze zijn lelijk of ze zijn mooi. Der zijn der bijna geen die er tussen zitten.
Meh, de kinderen die het voort zou brengen zien er niet uit. Voor een nachtje zou wel kunnen.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zat ik er maar tussen
Een nachtje. Of een paar nachtjes. Of een leven lang. Ofzoquote:Op donderdag 22 november 2012 16:22 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Meh, de kinderen die het voort zou brengen zien er niet uit. Voor een nachtje zou wel kunnen.
Maar dat was al duidelijk. Met de nieuwe regels wordt het ineens een ronde van de lange adem, je kunt rustig inloggen in de verwachting dat je base nog staat.quote:
stinken naar loempia.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Korea-meisjes![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
USB niet veilig verwijderen
mooien snoowbiooomquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |