In Ordnung, zal kijken of ik vanaaf tijd heb.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:25 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Klopt wel, mits er een berg onderwater zichtbaar is.
[..]
Hey die heb ik ook, wel geinig af en toe. Gaan wel keer defenden kk gr gr.
Ik niet, morgen presentatie dus die moet ik nog schrijven en een PP voor maken. Ben de hele dag wel zoet.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
In Ordnung, zal kijken of ik vanaaf tijd heb.
Oei, lekker op tijd wel, die voorbereidingquote:Op donderdag 22 november 2012 14:32 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik niet, morgen presentatie dus die moet ik nog schrijven en een PP voor maken. Ben de hele dag wel zoet.
Ik schrijf die nooit ver van te voren. Ik lees de literatuur die ik heb, zet het in mn hoofd op een rijtje en dan komt het er vanzelf uit wanneer ik hem daadwerkelijk schrijf.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oei, lekker op tijd wel, die voorbereiding
Ja, dat zei ik ook tegen mijn moeder als ik gamede.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:33 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik schrijf die nooit ver van te voren. Ik lees de literatuur die ik heb, zet het in mn hoofd op een rijtje en dan komt het er vanzelf uit wanneer ik hem daadwerkelijk schrijf.
quote:Op donderdag 22 november 2012 14:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook tegen mijn moeder als ik gamede.
Ik presteer zelf niet beter onder druk, maar omdat ik lui ben werk ik wel altijd onder tijdsdruk.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Ik presteer nou eenmaal beter onder druk, heb dit bij elke presentatie gedaan en het werkt voor mij
Ik krijg geen woord op papier tot aan een dag of 2 voor de deadline. Dan schrijf ik vaak mijn essays in 1x tot ergens diep in de nacht. Daarom had ik ook zoveel moeite met mijn scriptie, er was geen deadline dus ik kreeg geen woord op papier.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik presteer zelf niet beter onder druk, maar omdat ik lui ben werk ik wel altijd onder tijdsdruk.
Het varieert van 7 tot 8 bij mij, dus dat scheelt ook wel. En mooi 40 diamondsquote:Op donderdag 22 november 2012 14:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als ik mij er echt in verdiep kan ik het prima maken.
Kern opschrijven, herlezen, uitbreiden, herlezen, schrappen, herlezen, uitbreiden.
Dat allemaal over een paar weken verdeeld, eindresultaat mag er wezen...
als ik die tijd er voor neem, hetgeen ik helaas niet doe waardoor ik het alsnog de nacht voor de inleverdatum afraffel voor een zesje.
Maar ze moeten wel mooi zijnquote:Op donderdag 22 november 2012 14:50 schreef Ame_thyst het volgende:
ja wie heeft het enige meisje uit de SC gepest, droeftoeters
Je dildo?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die komt trouwens morgen binnen als het goed is:
[ afbeelding ]
Ja ze postte alleen maar fotos an katten en wat ze ging eten. Tom zei daar wat van en toen is ze geragequit.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:50 schreef Ame_thyst het volgende:
ja wie heeft het enige meisje uit de SC gepest, droeftoeters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |