maar je mag niet herkansen als je cum laude wil toch?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:41 schreef Actaeon het volgende:
Waarom dat nu al zeggen als 1e jaars? Je kan het in ieder geval proberen nog. Wie weet lukt het je wel gewoon. En als het met je bachelor niet lukt kan het altijd met je master nog.
Dat hangt van de universiteit af. Aan de RuG in ieder geval niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
maar je mag niet herkansen als je cum laude wil toch?
Radboud ook niet, maar volgens mij ga ik dan al nat..quote:Op woensdag 21 november 2012 21:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat hangt van de universiteit af. Aan de RuG in ieder geval niet.
Met mijn bachelor gaat het hem niet worden, dat kan ik al sowieso niet meer (eerste tentamen was een 7, het volgende tentamen gaat duidelijk geen 8 worden).quote:Op woensdag 21 november 2012 21:41 schreef Actaeon het volgende:
Waarom dat nu al zeggen als 1e jaars? Je kan het in ieder geval proberen nog. Wie weet lukt het je wel gewoon. En als het met je bachelor niet lukt kan het altijd met je master nog.
Ik heb hier een Laphroaig Quarter Cask staan, erg fijn. Ook vrij medicinaal.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dimple is lekker als je van zacht houdt. En betaalbaar.
Ik hou juist soms wel van zo'n turfachtige medicinale smaak whisky.
Nee inderdaad. Was ook niet bedoeld dat iedereen dat per se moet nastrevenquote:Op woensdag 21 november 2012 21:44 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En als het helemaal niet lukt, is dat ook niet erg. Niet iedereen ambieert dat, en sommige mensen scharen dat ook niet per se 100% onder ambitie. Maar je uitspraken raken kant noch wal. Uiteraard hangt niet alles af van het papiertje dat je hebt, je hebt mensen die het ook zonder redden. Maar in bepaalde vakgebieden, bij bepaalde bevolkingsgroepen is een dergelijk papiertje een bare essential. Daar hoeven niet alleen maar 8en op te staan, maar als jij kans wilt maken bij een aantal kantoren (om maar een voorbeeld te noemen), dan kun je niet aan komen kakken met alleen maar 6en, ook al kun je lullen als Brugman en heb je het charisma van George Clooney. Zo werkt het gewoon niet in 99% van de gevallen.
Dank voor de tip! Ga ik even naar kijken ook.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:49 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik heb hier een Laphroaig Quarter Cask staan, erg fijn. Ook vrij medicinaal.
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Oh en ik hou van Jack Daniel's. Bij voorkeur met Coca Cola en flink ijs.
Het is m'n insteek niet eens, daarom. Ik wil gewoon mijn P halen, dan ben ik al blij. Het is best lastig om rechten, bedrijfskunde en werk te combineren dus daarom is het denk ik niet reeel om ook nog cum laude te willen slagen.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Was ook niet bedoeld dat iedereen dat per se moet nastrevenmaar het komt enigszins futloos over als je als kersverse eerstejaars maar meteen roept dat het allemaal niet lukt en/of toch maar onzin is.
http://m.naplesnews.com/n(...)-rock-n-roll-naples/quote:Op woensdag 21 november 2012 21:54 schreef eriksd het volgende:
Zouden er ook chicks zijn die Huey Lewis waarderen?
Maar doe er dan niet zo neerbuigend over en alsof het niets waard is.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Het is m'n insteek niet eens, daarom. Ik wil gewoon mijn P halen, dan ben ik al blij. Het is best lastig om rechten, bedrijfskunde en werk te combineren dus daarom is het denk ik niet reeel om ook nog cum laude te willen slagen.
Nee maar het komt een beetje over alsof het een must is, volgens mij is persoon veel belangrijker. Maar goed, enkel een mening.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar doe er dan niet zo neerbuigend over en alsof het niets waard is.
Fijn om te horen. Ik hoorde van een vriendin die voor YER recruit dat ook YER en Ebbinge (in principe) geen ex-havisten in hun bestand opnemen. Hopelijk valt de blokkade van m'n ambities m.b.t. m'n eerste baan (wat ik ook wil doen, mezelf kennende wordt het in elk geval 'high profile'/internationaal) inderdaad mee.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dit dus. Het is geen keiharde eis.
Ik meen me te herinneren dat jij overigens richting fiscaal wilde gaan. Vanwaar de keuze voor corporate?
Wat is middelbare leeftijd? 30?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
http://m.naplesnews.com/n(...)-rock-n-roll-naples/
Hier spreken ze vooral over vrouwen van middelbare leeftijd.
Heb je ijswater met citroen inmiddels geprobeerd?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:17 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb vandaag heel gezond gegeten;
's morgens yoghurt
tussen de middag 1 tosti
's avonds penne pesto en kip met rucola bij julia's
Verder koffie en water gedronken
Ik vind dat de twee ook wel een samenhang hebbenquote:Op woensdag 21 november 2012 22:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee maar het komt een beetje over alsof het een must is, volgens mij is persoon veel belangrijker. Maar goed, enkel een mening.
Dat is wel een beetje oud. 35: oke. Maar 45:quote:
Nope, ik had geen zin om helemaal naar de supermarkt te fietsen, daar word ik moe van. Maar ik ben nu in het ouderlijke (t)huis, zal dat morgen maar eens proberen dan! Maar morgen ga ik afvallen want van 8 tot 22 werken en ik ga altijd rennen door het magazijn, dat is leukquote:Op woensdag 21 november 2012 22:03 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Heb je ijswater met citroen inmiddels geprobeerd?
Daarom. Ik dacht ik help je even van het idee van een middelbare vrouw af.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje oud. 35: oke. Maar 45:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |