SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
Jammerquote:Op woensdag 21 november 2012 18:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
sorry ik val niet op 12,5 jarige
STRAKS GAAT DE MEET NIET DOORquote:Op woensdag 21 november 2012 18:09 schreef Ro-ald het volgende:
Er begint misschien een relletje in SEX SC?
Tell me moarquote:Op woensdag 21 november 2012 18:09 schreef Ro-ald het volgende:
Nohh.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:09 schreef Ro-ald het volgende:
Welke meet? Zoveel keuze,,quote:Op woensdag 21 november 2012 18:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
STRAKS GAAT DE MEET NIET DOOR
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:10 schreef Oceanview het volgende:
Ik ben weg xoxo straks misschien terug xx
Alweer ?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:09 schreef Ro-ald het volgende:
Nee niet doen.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:15 schreef Ro-ald het volgende:
Laten we met zijn alle posten in SEX SC
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:17 schreef Snowbells het volgende:
Pub/NB is ook een kliekje, nu weet ik hoe een buitenstaander zich voelt
Als ie uit Nederland komtquote:Op woensdag 21 november 2012 18:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]maar wanneer is iemand precies een buitenstaander?
ja en kliekjes op een forum zijn triest dus we moeten pub sc een plek maken voor iedereen.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:17 schreef Snowbells het volgende:
Pub/NB is ook een kliekje, nu weet ik hoe een buitenstaander zich voelt
Weet niet, nieuweling dit dat.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]maar wanneer is iemand precies een buitenstaander?
Ik word hier altijd gepest.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:19 schreef Flippiee het volgende:
Kliekjesvorming houd je niet tegen, zeker niet als er ook nog meets e.d. zijn. Zolang de nieuwelingen maar een kans krijgen, en volgens mij gebeurt dat wel in deze SC.
maar dat is in elke sc welquote:Op woensdag 21 november 2012 18:17 schreef Snowbells het volgende:
Pub/NB is ook een kliekmje, nu weet ik hoe een buitenstaander zich voelt
Klopt.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:19 schreef Ro-ald het volgende:
In VBL SC moet je het al helemaal niet proberen.
Neequote:Op woensdag 21 november 2012 18:19 schreef Ro-ald het volgende:
In VBL SC moet je het al helemaal niet proberen.
Mis je ons ja?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:20 schreef Oerbeer het volgende:
Echt. Wat doen jullie hier. Kom terug naar ONZ ja!
er is geen goeie plek in onzquote:Op woensdag 21 november 2012 18:20 schreef Oerbeer het volgende:
Retesaai daar manquote:Op woensdag 21 november 2012 18:20 schreef Oerbeer het volgende:
Ik ben 24 man.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:21 schreef Ro-ald het volgende:
Oerbeer kom gewoon lekker hier posten.
Onze nieuwe sc moet de roze ridders hetenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:21 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat idee had ik al. Zag het gister in het topic hier. Komt goed.
waaromquote:Op woensdag 21 november 2012 18:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als ik 16 ben durf ik mij daar niet meer te vertonen.
Nicequote:Op woensdag 21 november 2012 18:21 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Onze nieuwe sc moet de roze ridders heten. Of Kliek SC.
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:21 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat laatstequote:Op woensdag 21 november 2012 18:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben er al een tijdje aan het posten en ben met open armen ontvangen.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:19 schreef Flippiee het volgende:
Kliekjesvorming houd je niet tegen, zeker niet als er ook nog meets e.d. zijn. Zolang de nieuwelingen maar een kans krijgen, en volgens mij gebeurt dat wel in deze SC.
of yarnbardquote:Op woensdag 21 november 2012 18:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer overquote:Op woensdag 21 november 2012 18:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben er al een tijdje aan het posten en ben met open armen ontvangen.
vraag je of de meets leuk zijn: nee we zitten hier niet voor gezelligheidquote:Op woensdag 21 november 2012 18:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben er al een tijdje aan het posten en ben met open armen ontvangen.
smakelijk alvastquote:Op woensdag 21 november 2012 18:23 schreef Typisch het volgende:
Sowieso dat gejank dat je niet geaccepteerd word in een fucking SC.Als je gewoon normaal doet echt wel hoor.
nu koken na deze wijze woorden heb ik honger, gegroet
Meid, het is maar een forumquote:Op woensdag 21 november 2012 18:23 schreef Typisch het volgende:
Sowieso dat gejank dat je niet geaccepteerd word in een fucking SC.Als je gewoon normaal doet echt wel hoor.
nu koken na deze wijze woorden heb ik honger, gegroet
origineelquote:Op woensdag 21 november 2012 18:25 schreef Nestalgie het volgende:
of een sc voor users die overal gehaat worden en dan noemen we het users die overal uitgekotst worden.afkorting: udowu
oh mennnnnn dan ben ik meteen afgekickt van overdag op FOK! zittenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:25 schreef Nestalgie het volgende:
of een sc voor users die overal gehaat worden en dan noemen we het users die overal uitgekotst worden.afkorting: udowu
oh balenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:27 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je bent wel erg slecht in het doen alsof je een newbie bent
Ik zocht een plek om te settlen, verkeerde plek wel achteraf.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:27 schreef FL_Freak het volgende:
Flips waarom heb jij toen in udowu gepost? Jij werd toch nooit uitgekotst?
wat dan?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zocht een plek om te settlen, verkeerde plek wel achteraf.
Omdat je geen SC hebt is het retesaaiquote:
Hangt van de users af. In begin was udowu tof, daarna kwamen er steeds meer kutusers bij die echt de boel verpestte.quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat je geen SC hebt is het retesaai
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:29 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb gewoon een SC nodig voor mijn voortbestaan op FOK! kan ik ook niets aan doen
Ik sta er tussenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:29 schreef Snowbells het volgende:
De mensen tussen mijn favo fokkers zijn wel degenen met wie ik graag praat ja.
Was toch ook een rel of zo dat het moest stoppen dit dat?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hangt van de users af. In begin was udowu tof, daarna kwamen er steeds meer kutusers bij die echt de boel verpestte.
SC is wel 3x dichtgeweest.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Was toch ook een rel of zo dat het moest stoppen dit dat?
Ik heb 'm destijds een heel weekeind op slot gegooid omdat ik het gedonder zat was. Dat heb ik ook te horen gekregen ookquote:
dat gejank in feedbackquote:Op woensdag 21 november 2012 18:37 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb 'm destijds een heel weekeind op slot gegooid omdat ik het gedonder zat was. Dat heb ik ook te horen gekregen ook
Mensen die zich heel zielig gingen identificeren met 1 slowchatquote:
Maar nu ben ik wel benieuwdquote:Op woensdag 21 november 2012 18:38 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil wat typen maar toen dacht ik nee.
hoezo dat nou weerquote:Op woensdag 21 november 2012 18:38 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ook dat, en achter de schermen op mijn donder gekregen
Whut serieus? Wat een onzin, had van mij al die keren dicht mogen blijven.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:38 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ook dat, en achter de schermen op mijn donder gekregen
Whehehequote:Op woensdag 21 november 2012 18:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen die zich heel zielig gingen identificeren met 1 slowchat
Mensen die op muren in hun dorp udowu gingen kalken
Serieus?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[b]Mensen die op muren in hun dorp udowu gingen kalken[/b
]
serieus?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen die op muren in hun dorp udowu gingen kalken
quote:
Jupquote:
halloquote:Op woensdag 21 november 2012 18:41 schreef Taexon het volgende:
Ben er weer
Heppie is trouwens banned... voor 1 weekvanwege iets wat die gezegd had in een ander topic... vandaar
Wattan?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:41 schreef Taexon het volgende:
Ben er weer
Heppie is trouwens banned... voor 1 weekvanwege iets wat die gezegd had in een ander topic... vandaar
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:41 schreef Taexon het volgende:
Ben er weer
quote:
Omdat ik wel eens dingen doe/deed zonder het eerst goed te overleggen. Je kunt niet zomaar alles in je eentje beslissen. Het gevolg was dat de users andere SC's gingen kapen. Was niet hendig van mij.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Whut serieus? Wat een onzin, had van mij al die keren dicht mogen blijven.
[..]
Whehehedat ja
Als je maar een goede lering uitgetrokken hebt, geen probleem tochquote:Op woensdag 21 november 2012 18:42 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik wel eens dingen doe/deed zonder het eerst goed te overleggen. Je kunt niet zomaar alles in je eentje beslissen. Het gevolg was dat de users andere SC's gingen kapen. Was niet hendig van mij.
Yupquote:Op woensdag 21 november 2012 18:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gedaan wat je moest doen?
Maak een FOK! account voor hem aan.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yupeten gehaald en nu een vriend hier..
hij heeft ook laptop mee dus zo even spelletje tegen elkaar doen ofzo xD
gezelligquote:Op woensdag 21 november 2012 18:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yupeten gehaald en nu een vriend hier..
hij heeft ook laptop mee dus zo even spelletje tegen elkaar doen ofzo xD
Heeft die al maar hij is te lui ofzoquote:Op woensdag 21 november 2012 18:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maak een FOK! account voor hem aan.
Oh hahahaquote:Op woensdag 21 november 2012 18:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heeft die al maar hij is te lui ofzoik stuur hem wel naar dit topic..
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heeft die al maar hij is te lui ofzoik stuur hem wel naar dit topic..
Nee maar te lui om goede sc topic te zoekenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]te lui voor een forum?
wat een luiwammesquote:Op woensdag 21 november 2012 18:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee maar te lui om goede sc topic te zoeken
Kloon.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:52 schreef Taexon het volgende:
Ik laat hem even alles instellen kwa UI en al die bende
Feamous is hem trouwens,, 18 jarige Hillegom blabla de rest verteld die zelf maar
Is grapje Gquote:Op woensdag 21 november 2012 18:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee gewoon iemand die ik al ken sinds basisschool
spannendquote:Op woensdag 21 november 2012 18:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee gewoon iemand die ik al ken sinds basisschool
Laterquote:Op woensdag 21 november 2012 19:02 schreef Taexon het volgende:
Ik ben even age of empires doenLater
goed ideequote:Op woensdag 21 november 2012 19:07 schreef Ro-ald het volgende:
En dan staat er in de OP dat buitenstaanders niet welkom zijn
Zo, dat is wel heel stoer zeg.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:07 schreef Ro-ald het volgende:
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:07 schreef Ro-ald het volgende:
Je hebt nog nooit goede spaghetti op als je daar restjes van hebtquote:Op woensdag 21 november 2012 19:08 schreef Snowbells het volgende:
Gewoon van kliekjes, restjes spaghetti en zo.
All along van dat album is ook chill. Dat hele album is wel chill eigenlijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:16 schreef Nestalgie het volgende:
kid cudi - erase me
heerlijk, heerlijk nummerx oneindig
heerlijke muziek om te luisteren onder invloed, dan kan ik kid cudi extreem goed waarderen.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
All along van dat album is ook chill. Dat hele album is wel chill eigenlijk.
Behalve die maniac shit, dat trek ik niet.
Gewoon beide man on the moon albums binnen halen en luisteren.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:18 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
heerlijke muziek om te luisteren onder invloed, dan kan ik kid cudi extreem goed waarderen.
zal dat nummer zo ook opzoeken.
heb ik al, enkel leer ik de namen van nummers niet zo gauw meer aangezien ik 1500+ nummers hebquote:Op woensdag 21 november 2012 19:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon beide man on the moon albums binnen halen en luisteren.
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:23 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Jij denkt dus dat je zomaar eente kunnen plaatsen zonder uitleg te geven?
quote:
wie?quote:
Jij bent de aids van deze SCquote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij bent de aids van deze SC
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij bent de aids van deze SC
Muziek uit de jaren 60 of 70?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:36 schreef leeell het volgende:
[..]
http://stemmen.top2000.nl(...)10fd025b9d27ad028c91
slim manquote:Op woensdag 21 november 2012 19:47 schreef krullenbolletje het volgende:
Vandaag 5 koppen koffie op, ik ga never nooit niet slapen vanavond
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:47 schreef krullenbolletje het volgende:
Vandaag 5 koppen koffie op, ik ga never nooit niet slapen vanavond
50/60/70 jaquote:
normaal ben ik nooit van swag hip hop maae dit vind in wel.dope ook hoe ze er dubstep en hardstyle ij hebben gemixtquote:
Die tekst van JeBroer en Ronnie Flex kan echt niet man.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
normaal ben ik nooit van swag hip hop maae dit vind in wel.dope ook hoe ze er dubstep en hardstyle ij hebben gemixt
Zeiden ze iets provocerends dan?.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die tekst van JeBroer en Ronnie Flex kan echt niet man.
oh daar heb ik geen verstand vanquote:Op woensdag 21 november 2012 20:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Was geen wedstrijd maar training, gekkie!
Kusje dan.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh daar heb ik geen verstand van
Is gewoon kut. Houd er zelf niet echt van maar die mocromaniac is de enige goede rapper van het stel imo.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:02 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zeiden ze iets provocerends dan?.
Ik ben.nog een pici stoned van vanmiddag dus dan ben ik niet heel erg kritisch meer, maar vind.het wel lekker nummer.
wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is gewoon kut. Houd er zelf niet echt van maar die mocromaniac is de enige goede rapper van het stel imo.
Overigens is Ronnie Flex wel een toffe gozer, op mijn werk kwamen paar maandjes terug Winne, Kempi, Jiggy Djé, Gers Pardoel (die trouwens niet met drugs en drank om kan gaan, zo stoned en dronken heb ik zelden iemand gezien na afloop)enzo. Was hij gewoon gratis mee gekomen en vroeg hij aan mijn maatje, die die avond hun dj was, of hij effe zijn nummertje wilde draaien en ging hij even gek doen op he podium. Dat heeft zelfs mijn baas nog nooit gezien, een artiest die gewoon gratis kwam optreden.
Werk in een discotheek aka event centrum aka restaurant aka trouwlocatie aka begrafenis shit aka eigenlijk alles wat je maar kunt bedenken qua horeca is er mogelijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wat voor werk doe je?
en idd gers pardoel
Nee, daar heb ik ook eens een topic over geopend.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ben je in de ochtend ook zo vrolijk?
ohquote:Op woensdag 21 november 2012 20:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik ook eens een topic over geopend.
Ochtendmensen.
Altijdquote:
haha ik win nooit van de computer met welk spel dan ookquote:Op woensdag 21 november 2012 20:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Altijd... we hadden de instellingen verkeerd en we gingen tegen de computer... maar de computer deed niets
Weltruste alvastquote:Op woensdag 21 november 2012 20:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even douchen, dan voetbal kijken en dan slapen.
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
have funquote:Op woensdag 21 november 2012 20:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Aju en hopen dat ze winnenquote:Op woensdag 21 november 2012 20:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
watquote:Op woensdag 21 november 2012 20:21 schreef AppelCake het volgende:
O, Miley sletje van me.
[ afbeelding ]
Zit ze aan de pillen?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:21 schreef AppelCake het volgende:
O, Miley sletje van me.
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat je op downers valtquote:Op woensdag 21 november 2012 20:21 schreef AppelCake het volgende:
O, Miley sletje van me.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:21 schreef Feamous het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je op downers valt
Ik zei niksquote:Op woensdag 21 november 2012 20:21 schreef Feamous het volgende:
[..]
Ze ging zonder ondergoed op de fiets naar een interview.quote:
Nee, wel alcohol.quote:
Wie niet?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:21 schreef Feamous het volgende:
[..]
oh dat doet iedereen toch tegenwoordigquote:Op woensdag 21 november 2012 20:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze ging zonder ondergoed op de fiets naar een interview.
[ afbeelding ]
[..]
Nee, wel alcohol.
[..]
Wie niet?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat is heel normaal tegenwoordigquote:Op woensdag 21 november 2012 20:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh dat doet iedereen toch tegenwoordig
Moet ik ook zonder broek naar jou toe komen?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh dat doet iedereen toch tegenwoordig
Lasagne?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:25 schreef TwyLight het volgende:
Dear mother of god ik heb toch wel zo gruwelijk lekker gekookt vandaag
ja dan kom je bij de voordeur erin en ga je er bij de achterdeur eruitquote:Op woensdag 21 november 2012 20:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Moet ik ook zonder broek naar jou toe komen?
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dan kom je bij de voordeur erin en ga je er bij de achterdeur eruit
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
En als ik met broek aankom?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Lasagne is lekkerder.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Prei schotel. Maar echt fucking lekker
dan heb je een vieze vlek in je broekquote:Op woensdag 21 november 2012 20:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En als ik met broek aankom?
[..]
Lasagne is lekkerder.
Net als Twitterquote:Op woensdag 21 november 2012 20:28 schreef Ro-ald het volgende:
En Facebook gaat deze hele avond Ajax.
Okédan!quote:
Mag ik dus niet in je klaarkomen?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan heb je een vieze vlek in je broek
En bij Patty Brard?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dan zou ik de dierenbescherming bellen.
ik doe niet aan kinderpeurnoquote:Op woensdag 21 november 2012 20:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Okédan!
[..]
Mag ik dus niet in je klaarkomen?
[..]
En bij Patty Brard?
Jawel.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik doe niet aan kinderpeurno
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |