Retesaai daar manquote:Op woensdag 21 november 2012 18:20 schreef Oerbeer het volgende:
Echt. Wat doen jullie hier. Kom terug naar ONZ ja!
Ik ben 24 man.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:21 schreef Ro-ald het volgende:
Oerbeer kom gewoon lekker hier posten.
Onze nieuwe sc moet de roze ridders hetenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:21 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat idee had ik al. Zag het gister in het topic hier. Komt goed.
waaromquote:Op woensdag 21 november 2012 18:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als ik 16 ben durf ik mij daar niet meer te vertonen.
Nicequote:Op woensdag 21 november 2012 18:21 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Onze nieuwe sc moet de roze ridders heten. Of Kliek SC.
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:21 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat laatstequote:Op woensdag 21 november 2012 18:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben er al een tijdje aan het posten en ben met open armen ontvangen.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:19 schreef Flippiee het volgende:
Kliekjesvorming houd je niet tegen, zeker niet als er ook nog meets e.d. zijn. Zolang de nieuwelingen maar een kans krijgen, en volgens mij gebeurt dat wel in deze SC.
of yarnbardquote:Op woensdag 21 november 2012 18:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer overquote:Op woensdag 21 november 2012 18:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben er al een tijdje aan het posten en ben met open armen ontvangen.
vraag je of de meets leuk zijn: nee we zitten hier niet voor gezelligheidquote:Op woensdag 21 november 2012 18:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben er al een tijdje aan het posten en ben met open armen ontvangen.
smakelijk alvastquote:Op woensdag 21 november 2012 18:23 schreef Typisch het volgende:
Sowieso dat gejank dat je niet geaccepteerd word in een fucking SC.Als je gewoon normaal doet echt wel hoor.
nu koken na deze wijze woorden heb ik honger, gegroet
Meid, het is maar een forumquote:Op woensdag 21 november 2012 18:23 schreef Typisch het volgende:
Sowieso dat gejank dat je niet geaccepteerd word in een fucking SC.Als je gewoon normaal doet echt wel hoor.
nu koken na deze wijze woorden heb ik honger, gegroet
origineelquote:Op woensdag 21 november 2012 18:25 schreef Nestalgie het volgende:
of een sc voor users die overal gehaat worden en dan noemen we het users die overal uitgekotst worden.afkorting: udowu
oh mennnnnn dan ben ik meteen afgekickt van overdag op FOK! zittenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:25 schreef Nestalgie het volgende:
of een sc voor users die overal gehaat worden en dan noemen we het users die overal uitgekotst worden.afkorting: udowu
oh balenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:27 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je bent wel erg slecht in het doen alsof je een newbie bent
Ik zocht een plek om te settlen, verkeerde plek wel achteraf.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:27 schreef FL_Freak het volgende:
Flips waarom heb jij toen in udowu gepost? Jij werd toch nooit uitgekotst?
wat dan?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zocht een plek om te settlen, verkeerde plek wel achteraf.
Omdat je geen SC hebt is het retesaaiquote:
Hangt van de users af. In begin was udowu tof, daarna kwamen er steeds meer kutusers bij die echt de boel verpestte.quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat je geen SC hebt is het retesaai
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:29 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb gewoon een SC nodig voor mijn voortbestaan op FOK! kan ik ook niets aan doen
Ik sta er tussenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:29 schreef Snowbells het volgende:
De mensen tussen mijn favo fokkers zijn wel degenen met wie ik graag praat ja.
Was toch ook een rel of zo dat het moest stoppen dit dat?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hangt van de users af. In begin was udowu tof, daarna kwamen er steeds meer kutusers bij die echt de boel verpestte.
SC is wel 3x dichtgeweest.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Was toch ook een rel of zo dat het moest stoppen dit dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |