wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is gewoon kut. Houd er zelf niet echt van maar die mocromaniac is de enige goede rapper van het stel imo.
Overigens is Ronnie Flex wel een toffe gozer, op mijn werk kwamen paar maandjes terug Winne, Kempi, Jiggy Djé, Gers Pardoel (die trouwens niet met drugs en drank om kan gaan, zo stoned en dronken heb ik zelden iemand gezien na afloop)enzo. Was hij gewoon gratis mee gekomen en vroeg hij aan mijn maatje, die die avond hun dj was, of hij effe zijn nummertje wilde draaien en ging hij even gek doen op he podium. Dat heeft zelfs mijn baas nog nooit gezien, een artiest die gewoon gratis kwam optreden.
Werk in een discotheek aka event centrum aka restaurant aka trouwlocatie aka begrafenis shit aka eigenlijk alles wat je maar kunt bedenken qua horeca is er mogelijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wat voor werk doe je?
en idd gers pardoel
Nee, daar heb ik ook eens een topic over geopend.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ben je in de ochtend ook zo vrolijk?
ohquote:Op woensdag 21 november 2012 20:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik ook eens een topic over geopend.
Ochtendmensen.
Altijdquote:
haha ik win nooit van de computer met welk spel dan ookquote:Op woensdag 21 november 2012 20:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Altijd... we hadden de instellingen verkeerd en we gingen tegen de computer... maar de computer deed niets
Weltruste alvastquote:Op woensdag 21 november 2012 20:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even douchen, dan voetbal kijken en dan slapen.
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
have funquote:Op woensdag 21 november 2012 20:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Aju en hopen dat ze winnenquote:Op woensdag 21 november 2012 20:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
watquote:Op woensdag 21 november 2012 20:21 schreef AppelCake het volgende:
O, Miley sletje van me.
[ afbeelding ]
Zit ze aan de pillen?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:21 schreef AppelCake het volgende:
O, Miley sletje van me.
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat je op downers valtquote:Op woensdag 21 november 2012 20:21 schreef AppelCake het volgende:
O, Miley sletje van me.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:21 schreef Feamous het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je op downers valt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |