halloquote:Op woensdag 21 november 2012 18:41 schreef Taexon het volgende:
Ben er weer
Heppie is trouwens banned... voor 1 weekvanwege iets wat die gezegd had in een ander topic... vandaar
Wattan?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:41 schreef Taexon het volgende:
Ben er weer
Heppie is trouwens banned... voor 1 weekvanwege iets wat die gezegd had in een ander topic... vandaar
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:41 schreef Taexon het volgende:
Ben er weer
quote:
Omdat ik wel eens dingen doe/deed zonder het eerst goed te overleggen. Je kunt niet zomaar alles in je eentje beslissen. Het gevolg was dat de users andere SC's gingen kapen. Was niet hendig van mij.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Whut serieus? Wat een onzin, had van mij al die keren dicht mogen blijven.
[..]
Whehehedat ja
Als je maar een goede lering uitgetrokken hebt, geen probleem tochquote:Op woensdag 21 november 2012 18:42 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik wel eens dingen doe/deed zonder het eerst goed te overleggen. Je kunt niet zomaar alles in je eentje beslissen. Het gevolg was dat de users andere SC's gingen kapen. Was niet hendig van mij.
Yupquote:Op woensdag 21 november 2012 18:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gedaan wat je moest doen?
Maak een FOK! account voor hem aan.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yupeten gehaald en nu een vriend hier..
hij heeft ook laptop mee dus zo even spelletje tegen elkaar doen ofzo xD
gezelligquote:Op woensdag 21 november 2012 18:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yupeten gehaald en nu een vriend hier..
hij heeft ook laptop mee dus zo even spelletje tegen elkaar doen ofzo xD
Heeft die al maar hij is te lui ofzoquote:Op woensdag 21 november 2012 18:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maak een FOK! account voor hem aan.
Oh hahahaquote:Op woensdag 21 november 2012 18:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heeft die al maar hij is te lui ofzoik stuur hem wel naar dit topic..
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heeft die al maar hij is te lui ofzoik stuur hem wel naar dit topic..
Nee maar te lui om goede sc topic te zoekenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]te lui voor een forum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |