Ik zei niksquote:Op woensdag 21 november 2012 20:21 schreef Feamous het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je op downers valt
Ze ging zonder ondergoed op de fiets naar een interview.quote:
Nee, wel alcohol.quote:
Wie niet?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:21 schreef Feamous het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je op downers valt
oh dat doet iedereen toch tegenwoordigquote:Op woensdag 21 november 2012 20:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze ging zonder ondergoed op de fiets naar een interview.
[ afbeelding ]
[..]
Nee, wel alcohol.
[..]
Wie niet?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat is heel normaal tegenwoordigquote:Op woensdag 21 november 2012 20:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh dat doet iedereen toch tegenwoordig
Moet ik ook zonder broek naar jou toe komen?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh dat doet iedereen toch tegenwoordig
Lasagne?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:25 schreef TwyLight het volgende:
Dear mother of god ik heb toch wel zo gruwelijk lekker gekookt vandaag
ja dan kom je bij de voordeur erin en ga je er bij de achterdeur eruitquote:Op woensdag 21 november 2012 20:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Moet ik ook zonder broek naar jou toe komen?
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dan kom je bij de voordeur erin en ga je er bij de achterdeur eruit
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
En als ik met broek aankom?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Lasagne is lekkerder.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Prei schotel. Maar echt fucking lekker
dan heb je een vieze vlek in je broekquote:Op woensdag 21 november 2012 20:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En als ik met broek aankom?
[..]
Lasagne is lekkerder.
Net als Twitterquote:Op woensdag 21 november 2012 20:28 schreef Ro-ald het volgende:
En Facebook gaat deze hele avond Ajax.
Okédan!quote:
Mag ik dus niet in je klaarkomen?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan heb je een vieze vlek in je broek
En bij Patty Brard?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dan zou ik de dierenbescherming bellen.
ik doe niet aan kinderpeurnoquote:Op woensdag 21 november 2012 20:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Okédan!
[..]
Mag ik dus niet in je klaarkomen?
[..]
En bij Patty Brard?
Jawel.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik doe niet aan kinderpeurno
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |