SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2012 15:56:01 ]
Echt he... dan hoef ik er niet meer in hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 15:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar trots op zijn ook
dus niet zomaar zou je dat wel doen?quote:Op woensdag 21 november 2012 15:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Niet zomaar in ieder geval... daarom.
Je laat me in de war rakenquote:Op woensdag 21 november 2012 15:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus niet zomaar zou je dat wel doen?
okeokequote:Op woensdag 21 november 2012 15:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je laat me in de war raken
Maar goed, nee ik neuk niet zomaar met alles en iedereen
Rode, zwarte met paars en blauwe holo, eentje met holografische flakies en een met confetti of zoquote:
die nu in de op staatquote:Op woensdag 21 november 2012 15:59 schreef Taexon het volgende:
Degene die nu in OP staat of deze?
[ afbeelding ]
Als je dat witte blokje weg haalt dan mag het van mij..quote:Op woensdag 21 november 2012 15:59 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
wat voor niet waarvoorquote:Op woensdag 21 november 2012 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De auto van de buren te beschilderen.
beide niet eigenlijkquote:Op woensdag 21 november 2012 15:59 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
confetti?:D Holo is wel tofquote:Op woensdag 21 november 2012 15:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Rode, zwarte met paars en blauwe holo, eentje met holografische flakies en een met confetti of zo
geen vrienden hebbenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:01 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik heb nog beltegoed waar ik voor januari vanaf moet
Wat vind jij dan een leuke vrouw om naar te kijken?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat boeit mij dat nou, vind het allemaal niks
Zoals ik al zei maakt het mij niks uit, kijk namelijk liever naar mannenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat vind jij dan een leuke vrouw om naar te kijken?
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zoals ik al zei maakt het mij niks uit, kijk namelijk liever naar mannen
ja dankjequote:Op woensdag 21 november 2012 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou dan, deze mandime
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:03 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Heb ik wel, alleen sms'en we nooit.
wat hoe waar?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:03 schreef Trollscience het volgende:
weten op welke muziek jij verwekt bent
Gerard Butler niet aantrekkelijk vindenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet echt mijn type nee
tsja ieder z'n smaak hequote:Op woensdag 21 november 2012 16:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gerard Butler niet aantrekkelijk vinden
jeejquote:Op woensdag 21 november 2012 16:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je mag mij 24/7 whatsappen,, jwzzzz
hommoquote:Op woensdag 21 november 2012 16:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gerard Butler niet aantrekkelijk vinden
Onmogelijk. Je bent gewoon niet goed in je hoofd.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tsja ieder z'n smaak he
Zit een kern van waarheid inquote:Op woensdag 21 november 2012 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Onmogelijk. Je bent gewoon niet goed in je hoofd.
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ik dat was had ik het wel geweten
Jaloeziequote:Op woensdag 21 november 2012 16:10 schreef Taexon het volgende:
Yeeeeeewerkintructies Qlimax 2012 binnen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
awesomequote:Op woensdag 21 november 2012 16:10 schreef Taexon het volgende:
Yeeeeeewerkintructies Qlimax 2012 binnen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ekte FOK!kerquote:Op woensdag 21 november 2012 16:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zit een kern van waarheid in
Hardstyle publiekquote:Op woensdag 21 november 2012 16:12 schreef Taexon het volgende:
En het is nog een dienst van 10,5 uur ook19:30-6:00 Top
lekker geld binnenslepenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:12 schreef Taexon het volgende:
En het is nog een dienst van 10,5 uur ook19:30-6:00 Top
quote:
Yuppppquote:Op woensdag 21 november 2012 16:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lekker geld binnenslepen
vrouwen fouillerenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Yuppppnu nog hopen dat ik niet alleen hoef te fouilleren, sta liever in de zaal ergens
Ik ga (bijna) nooit naar hardcore.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hardcore publiek bedoel je. Hardstyle en vooral Qlimax is zo mainstream.
flauw van zequote:Op woensdag 21 november 2012 16:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook ja , bij de kuip mogen we dat geeneens
Ik mag altijd door lopenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook ja , bij de kuip mogen we dat geeneens
Tenzij een vrouw eruit ziet als een of andere hooligan laten we ze meestal doorlopen, anders moeten ze naar een vrouwelijke collegaquote:
Ohhhhhhhquote:Op woensdag 21 november 2012 16:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien willen ze jou gewoon niet betasten.
Discriminatie.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Tenzij een vrouw eruit ziet als een of andere hooligan laten we ze meestal doorlopen, anders moeten ze naar een vrouwelijke collega
eerlijk gezegd zou ik het nog raarder vinden om door een vrouw betast te wordenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Tenzij een vrouw eruit ziet als een of andere hooligan laten we ze meestal doorlopen, anders moeten ze naar een vrouwelijke collega
Ze zitten dan ook aan je BH en voelen daaronder enzoquote:Op woensdag 21 november 2012 16:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
eerlijk gezegd zou ik het nog raarder vinden om door een vrouw betast te worden
gratis pillenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Yuppppnu nog hopen dat ik niet alleen hoef te fouilleren, sta liever in de zaal ergens
Bij schiphol dan... al die vrouwen daar kort haar enzoquote:Op woensdag 21 november 2012 16:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
eerlijk gezegd zou ik het nog raarder vinden om door een vrouw betast te worden
hahaha lekker danquote:Op woensdag 21 november 2012 16:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze zitten dan ook aan je BH en voelen daaronder enzo_!
Als je door een man gefouilleerd word gebeurt dat haast nooit omdat als we 1 ding volgens zo een meid verkeerd doet je weer een aanklacht aan je broek heb hangenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij vind dat wel lekker toch?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
als zo'n wijf wat verkeerd doet zou ik ook een aanklacht indienenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als je door een man gefouilleerd word gebeurt dat haast nooit omdat als we 1 ding volgens zo een meid verkeerd doet je weer een aanklacht aan je broek heb hangen
Bizar eigenlijkquote:Op woensdag 21 november 2012 16:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als je door een man gefouilleerd word gebeurt dat haast nooit omdat als we 1 ding volgens zo een meid verkeerd doet je weer een aanklacht aan je broek heb hangen
Nopequote:
Ja, ik wil aandacht.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je was er net ook al maar toen reageerde niemand op je dus bij deze reageer ik wel.
quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, ik wil aandacht.
Anders blijf ik gewoon doorgaan!
waarom moest ik hier keihard om lachenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je was er net ook al maar toen reageerde niemand op je dus bij deze reageer ik wel.
Ja maar heel veel mensen vergeten ook dat wij gewoon ons werk doen... geloof me het is gewoon routine en je voelt er niks bijquote:Op woensdag 21 november 2012 16:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als zo'n wijf wat verkeerd doet zou ik ook een aanklacht indienen
oh dat dacht ikquote:Op woensdag 21 november 2012 16:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar heel veel mensen vergeten ook dat wij gewoon ons werk doen... geloof me het is gewoon routine en je voelt er niks bijHet is niet zo dat we het doen om even lekker aan andere mensen te kunnen zitten
Lekker aan mannen zittenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar heel veel mensen vergeten ook dat wij gewoon ons werk doen... geloof me het is gewoon routine en je voelt er niks bijHet is niet zo dat we het doen om even lekker aan andere mensen te kunnen zitten
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, ik wil aandacht.
Anders blijf ik gewoon doorgaan!
quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wees blij dat iemand jou nog wil betasten man. Kom je ook eens aan je trekkenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als zo'n wijf wat verkeerd doet zou ik ook een aanklacht indienen
Klopt terwijl ze het zelf mogen aangeven of ze door een man gefouilleerd willen worden...quote:Op woensdag 21 november 2012 16:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bizar eigenlijkergens.
Ik snap het wel, maar nog bizar.
uhuquote:Op woensdag 21 november 2012 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wees blij dat iemand jou nog wil betasten man. Kom je ook eens aan je trekken
Ja vooral bij de kuipquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik vroeg haar op whatsapp,quote:Op woensdag 21 november 2012 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet zij daar ook vanaf of ligt ze al vastgebonden in je kelder?
ja vastquote:Op woensdag 21 november 2012 16:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg haar op whatsapp,
ze reageerde niet dus; Wie zwijgt stemt toe!
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:29 schreef Ro-ald het volgende:
AppelCake doe eens een keer normaal joh idioot
quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:29 schreef Ro-ald het volgende:
AppelCake doe eens een keer normaal joh idioot
Nee niet meer, ik ben naar therapie ervoor gegaan.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:31 schreef promisionxexposed het volgende:
Heb je een fetisj AppelCake?
oke goedzoquote:Op woensdag 21 november 2012 16:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee niet meer, ik ben naar therapie ervoor gegaan.
Vertel hem nou geen woorden die hij nog niet snapt.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:31 schreef promisionxexposed het volgende:
Heb je een fetisj AppelCake?
ooit moet hij ze toch lerenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vertel hem nou geen woorden die hij nog niet snapt.
Ik heb er een documentaire over gezien.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vertel hem nou geen woorden die hij nog niet snapt.
quote:
hoiquote:
Hiiiquote:
Hey Taexonquote:
Dus een 13 jarige vind jij gelijk al minder?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:38 schreef AppelCake het volgende:
Ik heb een fetish voor veertienjarigen.![]()
![]()
![]()
Leuke reactie vergeleken met de anderen...quote:Op woensdag 21 november 2012 16:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hoi
[..]
Hiii
[..]
Hey Taexon!
Ja, bah!quote:Op woensdag 21 november 2012 16:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dus een 13 jarige vind jij gelijk al minder?
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Leuke reactie vergeleken met de anderen...
zo roll ikquote:Op woensdag 21 november 2012 16:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Leuke reactie vergeleken met de anderen...
Hiiiiiiiiiiquote:
quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zeg, hou eens op met die emo.giffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gelukkigquote:Op woensdag 21 november 2012 16:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mensen van jou leeftijd mogen er ook wel wezen hoor!
[..]
kus
Ik denk vast dat zij ook wel op 14 jarige valtquote:Op woensdag 21 november 2012 16:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mensen van jou leeftijd mogen er ook wel wezen hoor!
[..]
kus
quote:
Ik hou me niet bezig met vrouwen van onder de 14 of van boven de 27quote:
Nee.quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:41 schreef Taexon het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij jou boeit het me niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja heb ook een fetisj voor 14 jarigenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik denk vast dat zij ook wel op 14 jarige valt
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja heb ook een fetisj voor 14 jarigen
hahaquote:
Wel voor 20 jarigen?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben ook 14quote:Op woensdag 21 november 2012 16:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja leven is harder dan een gamequote:Op woensdag 21 november 2012 16:45 schreef K-Cash het volgende:
[..]
als ik het zou kunnen vinden wel ja
Gewoon uitkering ja toch.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:45 schreef K-Cash het volgende:
[..]
als ik het zou kunnen vinden wel ja
valt wel meequote:Op woensdag 21 november 2012 16:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja leven is harder dan een game
Helaasquote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik zei tegen me zelf ik stop met blowen gister en vandaag nog gerookt
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
en ben pas 14, zit me leven echt te verzieken
Kom op als 14 jarige blowen.... lekker stoppenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
en ben pas 14, zit me leven echt te verzieken
Groepsdruk speelt met dit een enorme rolquote:Op woensdag 21 november 2012 16:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kom op als 14 jarige blowen.... lekker stoppen
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Groepsdruk speelt met dit een enorme rol
Hot and sexy jaquote:Op woensdag 21 november 2012 16:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Geeft niet. Hemel is warmer volgens de bijbel
Geen nee durven te zeggenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Vrienden verliezen omdat je niet wilt blowen?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Vrienden willen verliezen
ik heb geen vrienden die me gaan uitlachen of in de steek laten omdat ik geen joint rookquote:Op woensdag 21 november 2012 16:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
watje? dat jij nu geen vrienden hebt
Dus.. bij de vrienden groep waar ik mee om ging rookte ook bijna iedereen... betekend toch niet dat ik dat ook moet gaan doen?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
watjequote:Op woensdag 21 november 2012 16:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dus.. bij de vrienden groep waar ik mee om ging rookte ook bijna iedereen... betekend toch niet dat ik dat ook moet gaan doen?
Sorryquote:
Maar bij ons is het gebruikelijk van: 1ne keer neemt die wiet mee en dan de ander weer hash enzo en als je dat niet doet lig je er uitquote:Op woensdag 21 november 2012 16:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dus.. bij de vrienden groep waar ik mee om ging rookte ook bijna iedereen... betekend toch niet dat ik dat ook moet gaan doen?
leuke vrienden.....quote:Op woensdag 21 november 2012 16:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar bij ons is het gebruikelijk van: 1ne keer neemt die wiet mee en dan de ander weer hash enzo en als je dat niet doet lig je er uit
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar bij ons is het gebruikelijk van: 1ne keer neemt die wiet mee en dan de ander weer hash enzo en als je dat niet doet lig je er uit
Nou als je niet gebruikt/rookt hoef je toch ook niet te kopen? snap zelfs niet dat je zo een kneuzen vriendengroep hebt.. sorryquote:Op woensdag 21 november 2012 16:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik heb ook andere maar die zijn zware pc- nerds en doen niks anders dan de hele dag rotmg spelen ofzoietsquote:
maar ik ben der al verslaafd aan dus het is zowizo al verziektquote:Op woensdag 21 november 2012 16:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nou als je niet gebruikt/rookt hoef je toch ook niet te kopen? snap zelfs niet dat je zo een kneuzen vriendengroep hebt.. sorry
tsja ken heppenenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik heb ook andere maar die zijn zware pc- nerds en doen niks anders dan de hele dag rotmg spelen ofzoiets
Realm of the mad god is een kut spelquote:Op woensdag 21 november 2012 16:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik heb ook andere maar die zijn zware pc- nerds en doen niks anders dan de hele dag rotmg spelen ofzoiets
inderdaad realm of the mad god. Ik heb het 2 uur uitgehoudenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Realm of the mad god is een kut spelMaar er zijn genoeg 14 jarige die niet alleen blowen of gamen...
ow oke leukquote:Op woensdag 21 november 2012 16:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat ding dat onder mijn posts saat.
Het klopt wel verder dat veel 14 jarige de hele dag gamen, was er zelf ook 1 van maar dat had bij mij ook meerdere redenen ivm thuis/school situatie....quote:Op woensdag 21 november 2012 16:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
inderdaad realm of the mad god. Ik heb het 2 uur uitgehoudenMaar de jeugd is saai geworden, bijna niemand wilt meer naar buiten om iets leuks te doen, alleen ff chillen of roke
Wablief?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:59 schreef Flippiee het volgende:
Car ma vie, car mes joies
aujourd'hui, ça commence avec toi
Bij mij begon dat eigenlijk net langzaamquote:Op woensdag 21 november 2012 16:59 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben blij dat ik de tijd nog heb meegemaakt dat je zonder mobiel buiten ging spelen.
Ach soquote:Op woensdag 21 november 2012 17:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
want mijn leven, mijn vreugdes
het begint vandaag, met jou
ik ookquote:Op woensdag 21 november 2012 16:59 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben blij dat ik de tijd nog heb meegemaakt dat je zonder mobiel buiten ging spelen.
Ditquote:Op woensdag 21 november 2012 16:59 schreef Ro-ald het volgende:
tja, die tijd is overquote:Op woensdag 21 november 2012 16:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het klopt wel verder dat veel 14 jarige de hele dag gamen, was er zelf ook 1 van maar dat had bij mij ook meerdere redenen ivm thuis/school situatie....
Maar daarin tegen ging ik wel vaak met vrienden na school even winkelcentrum in bijvoorbeeld en lekker poolen
Dit dusquote:Op woensdag 21 november 2012 16:59 schreef Ro-ald het volgende:
Jij bent het belangrijkste in mijn leven, niet mijn telefoon!quote:Op woensdag 21 november 2012 17:01 schreef Flippiee het volgende:
Ik zou ook eigenlijk paar jaar willen emigreren zodat mijn kinderen tussen hun 8-14 ook zien dat een telefoon niet het belangrijkste in het leven is
Ik had in de eerste klas een mob gekregen maar nam het nooit mee. Het is pas in de 2e/3e dat het belangrijker werd.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:59 schreef Ro-ald het volgende:
bwuhhh mag ik kotsen.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:02 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij bent het belangrijkste in mijn leven, niet mijn telefoon!
stoer manquote:Op woensdag 21 november 2012 17:02 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij bent het belangrijkste in mijn leven, niet mijn telefoon!
Klopt.. mijn eerste telefoon was ook een nokiaquote:Op woensdag 21 november 2012 17:03 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik speelde vroeger wel snake op mijn nokia, niks whatsapp enzo
quote:Op woensdag 21 november 2012 17:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ga eens weg uit deze SC waar toch iedereen ziek van je word
quote:Op woensdag 21 november 2012 17:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Over een Poster van Patty Brard dan?quote:
Nee.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
jij hebt echt justin bieber haar en in de echt word je zeker gepest en geslagen?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:05 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Over een Poster van Patty Brard dan?
[..]
Nee.
geilquote:Op woensdag 21 november 2012 17:05 schreef Ro-ald het volgende:
Nee AppelCake ik kots over jouw gezicht.
Justin Bieber heeft een ander kapsel nu.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jij hebt echt justin bieber haar en in de echt word je zeker gepest en geslagen?
pussyquote:Op woensdag 21 november 2012 17:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Justin Bieber heeft een ander kapsel nu.
& mijn haar lijkt helemaal niet op JB.
mijn 2e telefoon was in de eerste .. een samsung met kleurenschermquote:Op woensdag 21 november 2012 17:05 schreef promisionxexposed het volgende:
Vroeger was je blij met een kleurenscherm op je telefoon, nu is een iphone 3gs niet goed genoeg want het moet de 5 zijn
maar je moet wel aardig doen tegen ro-ald en teaxonquote:Op woensdag 21 november 2012 17:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zeg eens iets wat niet iedereen al weer?
Ik deed alleen gemeen tegen Geo.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
maar je moet wel aardig doen tegen ro-ald en teaxon
Dat je dit weet bewijst al dat je een pussy en gay bentquote:Op woensdag 21 november 2012 17:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Justin Bieber heeft een ander kapsel nu.
blackberryquote:Op woensdag 21 november 2012 17:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
mijn 2e telefoon was in de eerste .. een samsung met kleurenschermheb hem tot de 1ste van het mbo gehad
![]()
Heb nu nog steeds de goedkoopste blackberry
mijn tweede telefoon was ook een samsung, toen altijd een samsung gehad tot de blackberryquote:Op woensdag 21 november 2012 17:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
mijn 2e telefoon was in de eerste .. een samsung met kleurenschermheb hem tot de 1ste van het mbo gehad
![]()
Heb nu nog steeds de goedkoopste blackberry
Hij heeft dat nu al anderhalf jaar ofzo.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat je dit weet bewijst al dat je een pussy en gay bent
en dat weet jij, omdat?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hij heeft dat nu al anderhalf jaar ofzo.
Alle meisjes in mijn klas hem leuk vonden.quote:
Blackberry.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik houd het bij mij blacberry de 9780 bold
geef je ping dushii :$ :$quote:Op woensdag 21 november 2012 17:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik houd het bij mij blacberry de 9780 bold
quote:Op woensdag 21 november 2012 17:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
blackberry
pingen dushi? :$$ xx lobi
Zodra deze kapot is ga ik ook wel een betere telefoon halen.. dit ding is sloom als de pestquote:Op woensdag 21 november 2012 17:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn tweede telefoon was ook een samsung, toen altijd een samsung gehad tot de blackberryen nu weer een samsung en na 25 november een iphone
School voor geestelijk gestoorden toevallig?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Alle meisjes in mijn klas hem leuk vonden.
[..]
Blackberry.
Nee, gewoon havo.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
School voor geestelijk gestoorden toevallig?
whatsappen dushiii? :$$ xxquote:Op woensdag 21 november 2012 17:10 schreef Taexon het volgende:
[..]ik weet het... ik gebruik ping nooit haha
alles via whatsapp.. kut ping
[..]
Zodra deze kapot is ga ik ook wel een betere telefoon halen.. dit ding is sloom als de pestsoms slaat die zelfs vast als iemand me belt en dat is kut als net werk belt ofzo
deze samsung galaxy loopt ook steeds vast, kan ik die batterij er weer uithalenquote:Op woensdag 21 november 2012 17:10 schreef Taexon het volgende:
[..]ik weet het... ik gebruik ping nooit haha
alles via whatsapp.. kut ping
[..]
Zodra deze kapot is ga ik ook wel een betere telefoon halen.. dit ding is sloom als de pestsoms slaat die zelfs vast als iemand me belt en dat is kut als net werk belt ofzo
Ik heb zijn whats app heb Taexon ook in het echt gezien hihihiquote:Op woensdag 21 november 2012 17:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
whatsappen dushiii? :$$ xx
quote:Op woensdag 21 november 2012 17:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb zijn whats app heb Taexon ook in het echt gezien hihihi
bofkontquote:Op woensdag 21 november 2012 17:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb zijn whats app heb Taexon ook in het echt gezien hihihi
oow je doet havo daarom word je dus niet gepest met je kapsel, heb je wel eens als je fietst dat iemand met een blikje energy en een sigaretje je uitscheld?quote:
Met jou altijdquote:Op woensdag 21 november 2012 17:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
whatsappen dushiii? :$$ xx
Blackberry moet als die vastslaat weer 10 minuten opstartenquote:Op woensdag 21 november 2012 17:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
deze samsung galaxy loopt ook steeds vast, kan ik die batterij er weer uithalen
quote:Op woensdag 21 november 2012 17:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Met jou altijd
[..]
Blackberry moet als die vastslaat weer 10 minuten opstarten
ohhhhh, was het leuk?quote:
Nee, de kinderen waar jij het over hebt zitten gelukkig op een andere school.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
oow je doet havo daarom word je dus niet gepest met je kapsel, heb je wel eens als je fietst dat iemand met een blikje energy en een sigaretje je uitscheld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |