quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, ik wil aandacht.
Anders blijf ik gewoon doorgaan!
waarom moest ik hier keihard om lachenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je was er net ook al maar toen reageerde niemand op je dus bij deze reageer ik wel.
Ja maar heel veel mensen vergeten ook dat wij gewoon ons werk doen... geloof me het is gewoon routine en je voelt er niks bijquote:Op woensdag 21 november 2012 16:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als zo'n wijf wat verkeerd doet zou ik ook een aanklacht indienen
oh dat dacht ikquote:Op woensdag 21 november 2012 16:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar heel veel mensen vergeten ook dat wij gewoon ons werk doen... geloof me het is gewoon routine en je voelt er niks bijHet is niet zo dat we het doen om even lekker aan andere mensen te kunnen zitten
Lekker aan mannen zittenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar heel veel mensen vergeten ook dat wij gewoon ons werk doen... geloof me het is gewoon routine en je voelt er niks bijHet is niet zo dat we het doen om even lekker aan andere mensen te kunnen zitten
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, ik wil aandacht.
Anders blijf ik gewoon doorgaan!
quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je was er net ook al maar toen reageerde niemand op je dus bij deze reageer ik wel.
Wees blij dat iemand jou nog wil betasten man. Kom je ook eens aan je trekkenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als zo'n wijf wat verkeerd doet zou ik ook een aanklacht indienen
Klopt terwijl ze het zelf mogen aangeven of ze door een man gefouilleerd willen worden...quote:Op woensdag 21 november 2012 16:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bizar eigenlijkergens.
Ik snap het wel, maar nog bizar.
uhuquote:Op woensdag 21 november 2012 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wees blij dat iemand jou nog wil betasten man. Kom je ook eens aan je trekken
Ja vooral bij de kuipquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik vroeg haar op whatsapp,quote:Op woensdag 21 november 2012 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet zij daar ook vanaf of ligt ze al vastgebonden in je kelder?
ja vastquote:Op woensdag 21 november 2012 16:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg haar op whatsapp,
ze reageerde niet dus; Wie zwijgt stemt toe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |