en dat weet jij, omdat?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hij heeft dat nu al anderhalf jaar ofzo.
Alle meisjes in mijn klas hem leuk vonden.quote:
Blackberry.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik houd het bij mij blacberry de 9780 bold
geef je ping dushii :$ :$quote:Op woensdag 21 november 2012 17:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik houd het bij mij blacberry de 9780 bold
quote:Op woensdag 21 november 2012 17:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
blackberry
pingen dushi? :$$ xx lobi
Zodra deze kapot is ga ik ook wel een betere telefoon halen.. dit ding is sloom als de pestquote:Op woensdag 21 november 2012 17:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn tweede telefoon was ook een samsung, toen altijd een samsung gehad tot de blackberryen nu weer een samsung en na 25 november een iphone
School voor geestelijk gestoorden toevallig?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Alle meisjes in mijn klas hem leuk vonden.
[..]
Blackberry.
Nee, gewoon havo.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
School voor geestelijk gestoorden toevallig?
whatsappen dushiii? :$$ xxquote:Op woensdag 21 november 2012 17:10 schreef Taexon het volgende:
[..]ik weet het... ik gebruik ping nooit haha
alles via whatsapp.. kut ping
[..]
Zodra deze kapot is ga ik ook wel een betere telefoon halen.. dit ding is sloom als de pestsoms slaat die zelfs vast als iemand me belt en dat is kut als net werk belt ofzo
deze samsung galaxy loopt ook steeds vast, kan ik die batterij er weer uithalenquote:Op woensdag 21 november 2012 17:10 schreef Taexon het volgende:
[..]ik weet het... ik gebruik ping nooit haha
alles via whatsapp.. kut ping
[..]
Zodra deze kapot is ga ik ook wel een betere telefoon halen.. dit ding is sloom als de pestsoms slaat die zelfs vast als iemand me belt en dat is kut als net werk belt ofzo
Ik heb zijn whats app heb Taexon ook in het echt gezien hihihiquote:Op woensdag 21 november 2012 17:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
whatsappen dushiii? :$$ xx
quote:Op woensdag 21 november 2012 17:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb zijn whats app heb Taexon ook in het echt gezien hihihi
bofkontquote:Op woensdag 21 november 2012 17:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb zijn whats app heb Taexon ook in het echt gezien hihihi
oow je doet havo daarom word je dus niet gepest met je kapsel, heb je wel eens als je fietst dat iemand met een blikje energy en een sigaretje je uitscheld?quote:
Met jou altijdquote:Op woensdag 21 november 2012 17:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
whatsappen dushiii? :$$ xx
Blackberry moet als die vastslaat weer 10 minuten opstartenquote:Op woensdag 21 november 2012 17:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
deze samsung galaxy loopt ook steeds vast, kan ik die batterij er weer uithalen
quote:Op woensdag 21 november 2012 17:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Met jou altijd
[..]
Blackberry moet als die vastslaat weer 10 minuten opstarten
ohhhhh, was het leuk?quote:
Nee, de kinderen waar jij het over hebt zitten gelukkig op een andere school.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
oow je doet havo daarom word je dus niet gepest met je kapsel, heb je wel eens als je fietst dat iemand met een blikje energy en een sigaretje je uitscheld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |