quote:Op woensdag 21 november 2012 17:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ga eens weg uit deze SC waar toch iedereen ziek van je word
Over een Poster van Patty Brard dan?quote:
Nee.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ga eens weg uit deze SC waar toch iedereen ziek van je word
jij hebt echt justin bieber haar en in de echt word je zeker gepest en geslagen?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:05 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Over een Poster van Patty Brard dan?
[..]
Nee.
geilquote:Op woensdag 21 november 2012 17:05 schreef Ro-ald het volgende:
Nee AppelCake ik kots over jouw gezicht.
Justin Bieber heeft een ander kapsel nu.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jij hebt echt justin bieber haar en in de echt word je zeker gepest en geslagen?
pussyquote:Op woensdag 21 november 2012 17:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Justin Bieber heeft een ander kapsel nu.
& mijn haar lijkt helemaal niet op JB.
mijn 2e telefoon was in de eerste .. een samsung met kleurenschermquote:Op woensdag 21 november 2012 17:05 schreef promisionxexposed het volgende:
Vroeger was je blij met een kleurenscherm op je telefoon, nu is een iphone 3gs niet goed genoeg want het moet de 5 zijn
maar je moet wel aardig doen tegen ro-ald en teaxonquote:Op woensdag 21 november 2012 17:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zeg eens iets wat niet iedereen al weer?
Ik deed alleen gemeen tegen Geo.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
maar je moet wel aardig doen tegen ro-ald en teaxon
Dat je dit weet bewijst al dat je een pussy en gay bentquote:Op woensdag 21 november 2012 17:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Justin Bieber heeft een ander kapsel nu.
blackberryquote:Op woensdag 21 november 2012 17:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
mijn 2e telefoon was in de eerste .. een samsung met kleurenschermheb hem tot de 1ste van het mbo gehad
![]()
Heb nu nog steeds de goedkoopste blackberry
mijn tweede telefoon was ook een samsung, toen altijd een samsung gehad tot de blackberryquote:Op woensdag 21 november 2012 17:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
mijn 2e telefoon was in de eerste .. een samsung met kleurenschermheb hem tot de 1ste van het mbo gehad
![]()
Heb nu nog steeds de goedkoopste blackberry
Hij heeft dat nu al anderhalf jaar ofzo.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat je dit weet bewijst al dat je een pussy en gay bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |