Wablief?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:59 schreef Flippiee het volgende:
Car ma vie, car mes joies
aujourd'hui, ça commence avec toi
Bij mij begon dat eigenlijk net langzaamquote:Op woensdag 21 november 2012 16:59 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben blij dat ik de tijd nog heb meegemaakt dat je zonder mobiel buiten ging spelen.
Ach soquote:Op woensdag 21 november 2012 17:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
want mijn leven, mijn vreugdes
het begint vandaag, met jou
ik ookquote:Op woensdag 21 november 2012 16:59 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben blij dat ik de tijd nog heb meegemaakt dat je zonder mobiel buiten ging spelen.
Ditquote:Op woensdag 21 november 2012 16:59 schreef Ro-ald het volgende:
tja, die tijd is overquote:Op woensdag 21 november 2012 16:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het klopt wel verder dat veel 14 jarige de hele dag gamen, was er zelf ook 1 van maar dat had bij mij ook meerdere redenen ivm thuis/school situatie....
Maar daarin tegen ging ik wel vaak met vrienden na school even winkelcentrum in bijvoorbeeld en lekker poolen
Dit dusquote:Op woensdag 21 november 2012 16:59 schreef Ro-ald het volgende:
Jij bent het belangrijkste in mijn leven, niet mijn telefoon!quote:Op woensdag 21 november 2012 17:01 schreef Flippiee het volgende:
Ik zou ook eigenlijk paar jaar willen emigreren zodat mijn kinderen tussen hun 8-14 ook zien dat een telefoon niet het belangrijkste in het leven is
Ik had in de eerste klas een mob gekregen maar nam het nooit mee. Het is pas in de 2e/3e dat het belangrijker werd.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:59 schreef Ro-ald het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bwuhhh mag ik kotsen.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:02 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij bent het belangrijkste in mijn leven, niet mijn telefoon!
stoer manquote:Op woensdag 21 november 2012 17:02 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij bent het belangrijkste in mijn leven, niet mijn telefoon!
Klopt.. mijn eerste telefoon was ook een nokiaquote:Op woensdag 21 november 2012 17:03 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik speelde vroeger wel snake op mijn nokia, niks whatsapp enzo
quote:Op woensdag 21 november 2012 17:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ga eens weg uit deze SC waar toch iedereen ziek van je word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |