Rode, zwarte met paars en blauwe holo, eentje met holografische flakies en een met confetti of zoquote:
die nu in de op staatquote:Op woensdag 21 november 2012 15:59 schreef Taexon het volgende:
Degene die nu in OP staat of deze?
[ afbeelding ]
Als je dat witte blokje weg haalt dan mag het van mij..quote:Op woensdag 21 november 2012 15:59 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
wat voor niet waarvoorquote:Op woensdag 21 november 2012 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De auto van de buren te beschilderen.
beide niet eigenlijkquote:Op woensdag 21 november 2012 15:59 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
confetti?:D Holo is wel tofquote:Op woensdag 21 november 2012 15:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Rode, zwarte met paars en blauwe holo, eentje met holografische flakies en een met confetti of zo
geen vrienden hebbenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:01 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik heb nog beltegoed waar ik voor januari vanaf moet
Wat vind jij dan een leuke vrouw om naar te kijken?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat boeit mij dat nou, vind het allemaal niks
Zoals ik al zei maakt het mij niks uit, kijk namelijk liever naar mannenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat vind jij dan een leuke vrouw om naar te kijken?
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zoals ik al zei maakt het mij niks uit, kijk namelijk liever naar mannen
ja dankjequote:Op woensdag 21 november 2012 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou dan, deze mandime
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:03 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Heb ik wel, alleen sms'en we nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |