konden erg veel mensen in toen, was echt stadion 1.0, maar het was het stadiongevoel van vroeger.quote:Op zondag 25 november 2012 22:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik heb er ooit een nacompetitiewedstrijd tegen VVV meegemaakt met 24.000 man op de tribunes
quote:
toch jammer. Is hij eigenlijk nog wel als prof bezig?quote:Op maandag 26 november 2012 16:45 schreef borisz het volgende:
Roland Scholten loopt kwalificatie WK darts mis. In het kwalificatietoernooi gaat hij onderuit in de kwartfinale.
Ik hang de vlag uitquote:Op maandag 26 november 2012 16:59 schreef borisz het volgende:
Geen idee in hoeverre hij nog een echte prof is. Hij heeft een rugblessure gehad. Hij staat op P44 in de OoM dus is nog wel verzekert van een tourkaart volgend jaar.
quote:Op maandag 26 november 2012 21:38 schreef borisz het volgende:
Dat doe je zeker voor de Baard van DeMart
[ afbeelding ]
Nieuwe foto's zijn welkomquote:Op maandag 26 november 2012 21:58 schreef borisz het volgende:
. Misschien zo nog beter beeld van Mart tijdens het wielergala in Nieuwsuur.
Ben benieuwdquote:Op maandag 26 november 2012 22:12 schreef rubbereend het volgende:
ff de foto's van het wielergala in de gaten houden vanavond.
Was er om 7 uur uit. Sluit je straks de zaak af ?quote:
Ik moet ook om 6 uur weer op.. Maar bij deze... Tot morgenquote:Op maandag 26 november 2012 23:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was er om 7 uur uit. Sluit je straks de zaak af ?
Trusten.
misschien zijn dit voor tong zelf wat betere tijdenquote:Op maandag 26 november 2012 23:08 schreef borisz het volgende:
Die goede ouwe tijd dat tong tussen 17u en 5u postte![]()
Denk het ookquote:Op maandag 26 november 2012 23:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien zijn dit voor tong zelf wat betere tijden
en vandaag deel 2: http://sport.fok.nl/speci(...)ri-naar-records.htmlquote:Op maandag 26 november 2012 16:42 schreef rubbereend het volgende:
ff spammen; we hebben op FOK!sport deze week Schumacher week om eens terug te blikken op zijn enorme loopbaan. Vandaag trappen we af met een special van mij hand
http://sport.fok.nl/speci(...)e-eerste-titels.html
Over het eerste deel van zijn carrière.
quote:Op maandag 26 november 2012 23:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien zijn dit voor tong zelf wat betere tijden
uit de kroeg?quote:
Nope. Af en toe moet er gewerkt worden.quote:
dat zullen zequote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 13:04 schreef borisz het volgende:
Cartoon Network zendt Looney Toons uit met nasynchronisatie.
.
Zometeen een instaptoets rekenenquote:
Instaptoets?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Zometeen een instaptoets rekenen![]()
Moeilijk!!!!
Dat met haakjes wegwerken moest ik ook weer even terugzoeken hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 14:09 schreef borisz het volgende:
Of ze de basiskennis nog wel kennen.
Tong kijk eens in het Sinterklaas is een dagje vrij topic
quote:1. Bereken en geef het antwoord in een breuk:
2. Bereken:
-18 – (-12) - (26 + 34) : (-4) - 12 : 4 – ( -7) x (9 : 9) =
3. Rond het getal 185,4565464 af op:
a. 2 decimalen
b. 1 decimaal
4. Schrijf zonder haakjes en vereenvoudig zoveel mogelijk:
(-2x - 7)(6x – 2) =
5. Ellezag NV is fabrikant van diverse modellen fiets. Ellezag NV heeft in haar fabricageproces van halffabricaten de keuze uit twee productietechnieken.
De kenmerken van de productietechnieken zijn:
Techniek 1: vaste kosten per maand ¤ 110.000 en variabele kosten per halffabricaat ¤ 20
Techniek 2: vaste kosten per maand ¤ 70.000 en variabele kosten per halffabricaat ¤ 70
Bereken bij welk aantal halffabricaten per maand de productiekosten bij beide methodes aan elkaar gelijk zijn.
6. De verkoopprijs van model shopper exclusief BTW bedroeg in 2007 ¤ 900. In 2009 was deze prijs ¤ 1.200. Bereken de procentuele verandering van de prijs.
7. Op een van de inkoopfacturen van de Ellezag NV staat een totaal factuurbedrag van
¤ 2.403,20 vermeld. Een deel hiervan is belast met 6% omzetbelasting (BTW) en een ander deel met 19%. De omzetbelasting van 19% is ¤ 228.
Welk bedrag vermeldt de factuur voor de betaalde omzetbelasting van 6%?
8. Een onderzoek onder 26 werknemers van Ellezag NV over het aantal ziektedagen in het 1e kwartaal van 2009 leverde het volgende resultaat op:
Aantal dagen 1 2 3 4 5 6 7
Frequentie 2 2 1 3 5 7 6
Bereken van het aantal ziektedagen het (gewogen) gemiddelde.
9. Van 6 werknemers bij Ellezag NV is bekend het aantal jaar dat zij in dienst zijn. De gegevens zijn: 7; 4; 8; 12; 9; 2. Bereken de standaarddeviatie van het aantal dienstjaren.
10. De prijs van benzine is in juni met 40% gedaald. In juli steeg de prijs daarna met 40%. Bereken hoeveel procent de prijs van benzine in augustus hoger/lager is dan in mei.
quote:Op woensdag 28 november 2012 17:34 schreef borisz het volgende:
Ben met theorie bezigvoor Autorijbewijs
. Ik mag maandag mijn theorie doen.
Maar 4 is bijvoorbeeld -12x^2-38x +14
Wel studie Communicatie op HBO niveau he!quote:Op woensdag 28 november 2012 17:39 schreef borisz het volgende:
Is het niveau zo erg? Toch niet zo moeilijk lijkt me.
Dat dus.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:51 schreef borisz het volgende:
Ohja Comminukaasie HBO. Als ze C&M hebben gedaan op de middelbare school dan is wiskunde niet eens een examenvak.
True. Ik was blij dat ik het hoofdstuk daarover niet hoef uit te leggenquote:Op woensdag 28 november 2012 17:56 schreef borisz het volgende:
Ik pleit trouwens voor EM VWO meer wiskunde. Zeker in het kader van differentiatie/integratie. Daar heb je aan in een bachelor economie meer aan dan het vak economie op de middelbare school.
Waar mensen met een natuurprofiel jaren over deden op de middelbare school moet ik in een paar weken mij snel eigen maken.
Ik weet weer waarom ik een alfa mannetje ben.quote:
Leuke loting toch ?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:43 schreef borisz het volgende:
Poule A
Israël
Engeland
Noorwegen
Italië
Poule B
Spanje
Nederland
Rusland
Duitsland
Zware loting voor Jong Oranje.
Welk programma ?quote:
Wat hebben ze gedaan tegen Celtic?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:51 schreef rubbereend het volgende:
Terug uit Eindhoven, bij PSV A1 wezen kijken in het stadion
Ik ga straks eens rekenen.
1-0 gewonnen, taaie eerste helft, betere tweede helft. En de klagende Bakkali en Koch speelden niet best. Noord onder was gewoon vrijwel volquote:Op woensdag 28 november 2012 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat hebben ze gedaan tegen Celtic?
kunstenaar Bossiequote:
Mooiquote:Op woensdag 28 november 2012 22:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
1-0 gewonnen, taaie eerste helft, betere tweede helft. En de klagende Bakkali en Koch speelden niet best. Noord onder was gewoon vrijwel vol
[..]
Technisch stelt het niet veel voor, maar ik hoor vanuit allerlei hoeken dat ik wel goed de symboliek/gedachte kan tekenen...quote:kunstenaar Bossie
Appel81.quote:
leuk, eens opzoekenquote:Op donderdag 29 november 2012 13:01 schreef rubbereend het volgende:
Röyksopp is terug met nieuw materiaal![]()
er is pas één opname van, uit een programma van gisteravond. Dat is de eerste keer dat het te horen is geweest. Het is ook pas net afquote:
wow, bizarquote:Op donderdag 29 november 2012 16:54 schreef Againzender het volgende:
Pijnlijk voetbal-grelateerd ongeluk bij Axel vandaag op het schoolplein. Zij waren aan het voetballen bij een klimrek, dondert er opeens een jongen naar beneden uit dat rek, en die komt met zijn hoofd precies voor de voet van één van de voetballers terecht, die net uithaalde naar de bal....
Gevolg: jongen knalt eerst hard met z'n hoofd op de grond en krijgt vrijwel direct een trap tegen z'n slaap
Per ambulance naar het ziekenhuis, want hij was niet helemaal helder meer.
Maar het schijnt mee te vallen volgens Axel. Morgen eens navragen bij de juf.
ja, ik ben er ook nog niet 100% zeker van dat Axels verhaal een goede beschrijving is van wat er gebeurde, maar hij is altijd vrij goed in situaties beschrijven.quote:
Nog een keer aan Axel gevraagd. Hij heeft het niet zelf gezien, maar zag die jongen liggen en vroeg aan een andere leerling of hij wist wat er gebeurd was. Die kwam met dit verhaal.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:15 schreef chufi het volgende:
Das idd een redelijk bizar voorval als het verhaal klopt
in fatsoenlijke kwaliteitquote:Op donderdag 29 november 2012 15:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is pas één opname van, uit een programma van gisteravond. Dat is de eerste keer dat het te horen is geweest. Het is ook pas net af
zijn je ballen nog terug gevonden?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:44 schreef tong80 het volgende:
Bij het zaalvoetballen in de onderlinge Zaltbommelse competitie wilde iemand op doel schieten.
Ik tikte de bal weg maar hij haalde vol uit. Recht in m'n kruis met zijn wreef. Dat was geen pretje. Op handen en voeten van het veld afgestrompeld. In de kleedkamer gaan liggen en dokter erbij.
Ik kende hem van NIVO-Sparta. Vroeg of ie mes en vork wilde gebruiken.
Man wat deed dat zeer.
Ik kende de dienstdoende arts van het voetballen. Dus hij wist waar ie mijn ballen kon vinden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn je ballen nog terug gevonden?
ligt eraan welke je wil maar van een ton omhoog vermoed ikquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:13 schreef tong80 het volgende:
Borisz. Een ouwe stapmaat van me heeft 10 jaar geleden een internetbedrijfje opgericht. Centric.
Hij heeft nu een hoofdkantoor in Den Bosch. Met klanten als de HEMA en V&D. Zijn nu markleider.
Hij is directeur en woont vlak bij me. Iedere ochtend hoorde ik een auto brommen. Is hier 30 meter vandaan. Ben eens gaan kijken. En het is een Mazerati. Een grote. Lijkt wel een race-auto.
Wat kost zo'n ding ?
Centric, doen wij ook zaken mee. Hard gegroeide toko inderdaad. En dan mag je daar best aan verdienenquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:13 schreef tong80 het volgende:
Borisz. Een ouwe stapmaat van me heeft 10 jaar geleden een internetbedrijfje opgericht. Centric.
Hij heeft nu een hoofdkantoor in Den Bosch. Met klanten als de HEMA en V&D. Zijn nu markleider.
Hij is directeur en woont vlak bij me. Iedere ochtend hoorde ik een auto brommen. Is hier 30 meter vandaan. Ben eens gaan kijken. En het is een Mazerati. Een grote. Lijkt wel een race-auto.
Wat kost zo'n ding ?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Centric, doen wij ook zaken mee. Hard gegroeide toko inderdaad. En dan mag je daar best aan verdienen
Mijn vrouw kent twee van de Tom Tom oprichters van haar studietijd. Dat ging opeens ook heel hard!
ze zijn nu in het echt ook niet erg arm hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja die waren ineens een jaar lang virtueel miljardair.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ze zijn nu in het echt ook niet erg arm hoor
Axel is al een keer met school naar het Rijksmuseum geweest op kosten van de stichting van 1 van de 2
Sprak Pieter Geelen eens een keer bij een reunie van het dispuut van mijn vrouw. Je stelt jezelf met je voornaam voor, dus geen idee wie hij was. Hoorde later wie hij was, geen idee dat ik met een multi-miljonair sprak, meer een nerd met zakelijk inzicht. Aardige ventquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat klopt, ze staan nog steeds voor honderden miljoen in boeken. En inderdaad goed dat ze ook een deel van hun vermogen inzetten voor het goede doel.
AJAAAAAXXXXXXXXXXquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:59 schreef Againzender het volgende:
Moet echt even uitkijken dat het humeur van sommigen niet op mij overslaat. Geen goed idee met de wedstrijd straks....
*Geniepig lacht*quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:12 schreef rubbereend het volgende:
hopelijk een niet te prettige wedstrijd voor je straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |