True. Ik was blij dat ik het hoofdstuk daarover niet hoef uit te leggenquote:Op woensdag 28 november 2012 17:56 schreef borisz het volgende:
Ik pleit trouwens voor EM VWO meer wiskunde. Zeker in het kader van differentiatie/integratie. Daar heb je aan in een bachelor economie meer aan dan het vak economie op de middelbare school.
Waar mensen met een natuurprofiel jaren over deden op de middelbare school moet ik in een paar weken mij snel eigen maken.
Ik weet weer waarom ik een alfa mannetje ben.quote:
Leuke loting toch ?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:43 schreef borisz het volgende:
Poule A
Israël
Engeland
Noorwegen
Italië
Poule B
Spanje
Nederland
Rusland
Duitsland
Zware loting voor Jong Oranje.
Welk programma ?quote:
Wat hebben ze gedaan tegen Celtic?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:51 schreef rubbereend het volgende:
Terug uit Eindhoven, bij PSV A1 wezen kijken in het stadion
Ik ga straks eens rekenen.
1-0 gewonnen, taaie eerste helft, betere tweede helft. En de klagende Bakkali en Koch speelden niet best. Noord onder was gewoon vrijwel volquote:Op woensdag 28 november 2012 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat hebben ze gedaan tegen Celtic?
kunstenaar Bossiequote:
Mooiquote:Op woensdag 28 november 2012 22:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
1-0 gewonnen, taaie eerste helft, betere tweede helft. En de klagende Bakkali en Koch speelden niet best. Noord onder was gewoon vrijwel vol
[..]
Technisch stelt het niet veel voor, maar ik hoor vanuit allerlei hoeken dat ik wel goed de symboliek/gedachte kan tekenen...quote:kunstenaar Bossie
Appel81.quote:
leuk, eens opzoekenquote:Op donderdag 29 november 2012 13:01 schreef rubbereend het volgende:
Röyksopp is terug met nieuw materiaal![]()
er is pas één opname van, uit een programma van gisteravond. Dat is de eerste keer dat het te horen is geweest. Het is ook pas net afquote:
wow, bizarquote:Op donderdag 29 november 2012 16:54 schreef Againzender het volgende:
Pijnlijk voetbal-grelateerd ongeluk bij Axel vandaag op het schoolplein. Zij waren aan het voetballen bij een klimrek, dondert er opeens een jongen naar beneden uit dat rek, en die komt met zijn hoofd precies voor de voet van één van de voetballers terecht, die net uithaalde naar de bal....
Gevolg: jongen knalt eerst hard met z'n hoofd op de grond en krijgt vrijwel direct een trap tegen z'n slaap
Per ambulance naar het ziekenhuis, want hij was niet helemaal helder meer.
Maar het schijnt mee te vallen volgens Axel. Morgen eens navragen bij de juf.
ja, ik ben er ook nog niet 100% zeker van dat Axels verhaal een goede beschrijving is van wat er gebeurde, maar hij is altijd vrij goed in situaties beschrijven.quote:
Nog een keer aan Axel gevraagd. Hij heeft het niet zelf gezien, maar zag die jongen liggen en vroeg aan een andere leerling of hij wist wat er gebeurd was. Die kwam met dit verhaal.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:15 schreef chufi het volgende:
Das idd een redelijk bizar voorval als het verhaal klopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |