in fatsoenlijke kwaliteitquote:Op donderdag 29 november 2012 15:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is pas één opname van, uit een programma van gisteravond. Dat is de eerste keer dat het te horen is geweest. Het is ook pas net af
zijn je ballen nog terug gevonden?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:44 schreef tong80 het volgende:
Bij het zaalvoetballen in de onderlinge Zaltbommelse competitie wilde iemand op doel schieten.
Ik tikte de bal weg maar hij haalde vol uit. Recht in m'n kruis met zijn wreef. Dat was geen pretje. Op handen en voeten van het veld afgestrompeld. In de kleedkamer gaan liggen en dokter erbij.
Ik kende hem van NIVO-Sparta. Vroeg of ie mes en vork wilde gebruiken.
Man wat deed dat zeer.
Ik kende de dienstdoende arts van het voetballen. Dus hij wist waar ie mijn ballen kon vinden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn je ballen nog terug gevonden?
ligt eraan welke je wil maar van een ton omhoog vermoed ikquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:13 schreef tong80 het volgende:
Borisz. Een ouwe stapmaat van me heeft 10 jaar geleden een internetbedrijfje opgericht. Centric.
Hij heeft nu een hoofdkantoor in Den Bosch. Met klanten als de HEMA en V&D. Zijn nu markleider.
Hij is directeur en woont vlak bij me. Iedere ochtend hoorde ik een auto brommen. Is hier 30 meter vandaan. Ben eens gaan kijken. En het is een Mazerati. Een grote. Lijkt wel een race-auto.
Wat kost zo'n ding ?
Centric, doen wij ook zaken mee. Hard gegroeide toko inderdaad. En dan mag je daar best aan verdienenquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:13 schreef tong80 het volgende:
Borisz. Een ouwe stapmaat van me heeft 10 jaar geleden een internetbedrijfje opgericht. Centric.
Hij heeft nu een hoofdkantoor in Den Bosch. Met klanten als de HEMA en V&D. Zijn nu markleider.
Hij is directeur en woont vlak bij me. Iedere ochtend hoorde ik een auto brommen. Is hier 30 meter vandaan. Ben eens gaan kijken. En het is een Mazerati. Een grote. Lijkt wel een race-auto.
Wat kost zo'n ding ?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Centric, doen wij ook zaken mee. Hard gegroeide toko inderdaad. En dan mag je daar best aan verdienen
Mijn vrouw kent twee van de Tom Tom oprichters van haar studietijd. Dat ging opeens ook heel hard!
ze zijn nu in het echt ook niet erg arm hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja die waren ineens een jaar lang virtueel miljardair.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ze zijn nu in het echt ook niet erg arm hoor
Axel is al een keer met school naar het Rijksmuseum geweest op kosten van de stichting van 1 van de 2
Sprak Pieter Geelen eens een keer bij een reunie van het dispuut van mijn vrouw. Je stelt jezelf met je voornaam voor, dus geen idee wie hij was. Hoorde later wie hij was, geen idee dat ik met een multi-miljonair sprak, meer een nerd met zakelijk inzicht. Aardige ventquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat klopt, ze staan nog steeds voor honderden miljoen in boeken. En inderdaad goed dat ze ook een deel van hun vermogen inzetten voor het goede doel.
AJAAAAAXXXXXXXXXXquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:59 schreef Againzender het volgende:
Moet echt even uitkijken dat het humeur van sommigen niet op mij overslaat. Geen goed idee met de wedstrijd straks....
*Geniepig lacht*quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:12 schreef rubbereend het volgende:
hopelijk een niet te prettige wedstrijd voor je straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |