http://www.telegraaf.nl/b(...)oor_fietsers___.htmlquote:Op woensdag 21 november 2012 13:36 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ke-kinderlokker.html
Utrecht
Leidsche Rijn.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:36 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ke-kinderlokker.html
Utrecht
Studentenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:36 schreef Q. het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)oor_fietsers___.html
Utrecht.!
Ruggen naar elkaar en de volgende ochtend zwijgend aan de lunchtafel met bier en chocola?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:09 schreef stbabylon het volgende:
Q en CL, wanneer gaan jullie het bed delen?
Passievol boven onder naast tussen elkaarquote:Op woensdag 21 november 2012 14:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ruggen naar elkaar en de volgende ochtend zwijgend aan de lunchtafel met bier en chocola?
Passievol?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Passievol boven onder naast tussen elkaar
Na 10 jaar samen op FOK! 802839 pogingen en zover bekend 0,0 interesse en/of gebeurtenissen lijkt mij dat heel sterk.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vol van passie.
Als in betekenisvol: vol van betekenis.
Ze willen het voor zichzelf en elkaar gewoon niet toegeven, maar een ieder ziet dat ze voor elkaar gemaakt zijnquote:Op woensdag 21 november 2012 14:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Na 10 jaar samen op FOK! 802839 pogingen en zover bekend 0,0 interesse en/of gebeurtenissen lijkt mij dat heel sterk.
Maar goed, misschien spelen ze een spelletje.
Dat bedoel ik!quote:Op woensdag 21 november 2012 14:19 schreef CherryLips het volgende:
hebben we al een roedel kinderen saampjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!Aan Q's kat gevoerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Dat snapte ik. Maar seks die passievol is? Gewoon een soort sta voor stap iedereen kan schilderen. Dit moet in dit en dan doen we ditquote:Op woensdag 21 november 2012 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vol van passie.
Als in betekenisvol: vol van betekenis.
Eh nee... passie is dat je er vol voor gaat en er plezier in hebt...quote:Op woensdag 21 november 2012 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat snapte ik. Maar seks die passievol is? Gewoon een soort sta voor stap iedereen kan schilderen. Dit moet in dit en dan doen we dit
Maak 'm deaud!quote:Op woensdag 21 november 2012 14:57 schreef Godtje het volgende:
Het gesprek is door angel helemaal afgedwaald
Och, hele volkswijken met blanken die het ook doen.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dan homohaat als aanklacht krijgen! Dank je de koekoek. Ik wil niet op een berber lijken.
Ik woon toch niet in een volkswijk gekkie! En ik denk Angel ook niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:04 schreef stbabylon het volgende:
Och, hele volkswijken met blanken die het ook doen.
Wonen die bij jou?quote:Op woensdag 21 november 2012 15:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Neem hem mee naar een volkswijk en doe het daar. Kun je de tokkies de schuld geven.
Maar toch!quote:Op woensdag 21 november 2012 15:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik doel op tokkies als zelfstandig naamwoord, niet als eigennaam.
En ja daar wonen er genoeg van bij mij in de buurt
Ohquote:Op woensdag 21 november 2012 15:31 schreef KomtTijd... het volgende:
Nou! Ik zou dr bijna doen. Bíjna.
Omdat StBaby t niet snaptquote:Op woensdag 21 november 2012 14:57 schreef Godtje het volgende:
Het gesprek is door angel helemaal afgedwaald
Okquote:Op woensdag 21 november 2012 15:39 schreef Ang3l het volgende:
m ik al mijn knappe vriendinnen mee de dood in!
DM > Arceequote:Op woensdag 21 november 2012 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[Een bericht waar niemand op zit te wachten]
Overigens... vandaag is een palindroom-dagje!![]()
21-11-12
[/Een bericht waar niemand op zit te wachten]
Nou ja zeg. Passievol is niet meteen Vanillequote:Op woensdag 21 november 2012 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat StBaby t niet snaptSarcasme en zo.
Niet waar, 2000 jaar geleden was het een palindroom-dagje. Vandaag is het 21-11-2012quote:Op woensdag 21 november 2012 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[Een bericht waar niemand op zit te wachten]
Overigens... vandaag is een palindroom-dagje!![]()
21-11-12
[/Een bericht waar niemand op zit te wachten]
Dat bedoel ik ook heul niiieeeeeet!!!!quote:Op woensdag 21 november 2012 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Passievol is niet meteen Vanille
En wa moe'k daarmee?quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet waar, 2000 jaar geleden was het een palindroom-dagje. Vandaag is het 21-11-2012
Houdt ie van nummertjes maken?quote:Op woensdag 21 november 2012 15:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hem opgeilen met die nummertjes.
Cijfer gekkies zijn denk ik altijd lelijk. Jij bent kennelijk ook een cijfer gekkie gezien je postquote:Op woensdag 21 november 2012 15:53 schreef Ang3l het volgende:
Ow.
Nou.
Ok.
Maar er staat geen foto bij. Straks is ie lillik
En dus lelijkquote:Op woensdag 21 november 2012 15:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Cijfer gekkies zijn denk ik altijd lelijk. Jij bent kennelijk ook een cijfer gekkie gezien je post
Ik heb ook bestaansrecht jaquote:Op woensdag 21 november 2012 16:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet huilen! Die mensen moeten er ook zijn
Ik hou ook van cijfers, en ben zeer zeker niet lelijk. Daar gaat je theoriequote:Op woensdag 21 november 2012 15:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Cijfer gekkies zijn denk ik altijd lelijk. Jij bent kennelijk ook een cijfer gekkie gezien je post
De regel die de uitzondering weet te bevestigenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:04 schreef stbabylon het volgende:
Ik hou ook van cijfers, en ben zeer zeker niet lelijk. Daar gaat je
Wiskundequote:Op woensdag 21 november 2012 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hou ook van cijfers, en ben zeer zeker niet lelijk. Daar gaat je theorie
True that.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wiskunde. En ik ben natuurlijk keileuk
.
Nee zaterdagquote:Op woensdag 21 november 2012 16:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Had je niet een concert vanavond?
KomtTijd, KomtSlijmbalquote:
Gij zat me oew hyperbooltje heul andere dingen te bedenken!quote:Op woensdag 21 november 2012 16:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Mag ik wiskunde niet ook leuk vinden?
Hij hoopte dat er een leuk meisje kwam worteltrekken?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gij zat me oew hyperbooltje heul andere dingen te bedenken!
Ff 'n parabooltje krommen of zo.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij hoopte dat er een leuk meisje kwam worteltrekken?
Ik wil best een keer oefenen met vermenigvuldigen met T.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij hoopte dat er een leuk meisje kwam worteltrekken?
Helaas wordt het alleen aftrekkenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik wil best een keer oefenen met vermenigvuldigen met T..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 21 november 2012 17:03 schreef MissMSX het volgende:
Ik geloof dat mijn allereerste zelfgemaakte erwtensoep briljant gaat wordenIk ook niet vroegah, dacht ik. Blijkt dat ik de erwtensoep van mijn moeder niet moet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry mam
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:Op woensdag 21 november 2012 17:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook niet vroegah, dacht ik. Blijkt dat ik de erwtensoep van mijn moeder niet moet.![]()
Sorry mam
Haha, dat ken ik. Met een hoop ander etenquote:Op woensdag 21 november 2012 17:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook niet vroegah, dacht ik. Blijkt dat ik de erwtensoep van mijn moeder niet moet.![]()
Sorry mam
Morgen pasquote:
ik moet juist die van mijn moeder. Of andere zelfgemaakte. Niet uit blik in ieder gevalquote:Op woensdag 21 november 2012 17:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sorry mam
Neequote:Op woensdag 21 november 2012 17:25 schreef rival het volgende:
[..]
had ik het met jou laatst over zelf marsepein maken?
quote:Op woensdag 21 november 2012 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
NeeZal wel Miss zijn geweest
Welke van de tweequote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik wil best een keer oefenen met vermenigvuldigen met T..
Ik zie het verband nietquote:Op woensdag 21 november 2012 17:45 schreef Tegan het volgende:
Shit, date komt pas over een uur en ik heb nu al megahonger.
Waarom niet?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:51 schreef Tegan het volgende:
Ik kan toch niet nu al gaan eten zonder hem.
Je gaat niet eens batsen?quote:
drama.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:45 schreef Tegan het volgende:
Shit, date komt pas over een uur en ik heb nu al megahonger.
En schuin in bed liggen?quote:
23.00 uur vroeg?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Avond zonder (landlijn) internet. Vroeg naar bed
Doe nog eens een leuk plaatje postenquote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 08:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Doe nog eens een leuk plaatje posten
[..]
Zal wel student zijn.quote:
Nee, die gaan de hele dag op FOK! rondhangen, wat denk je zelf?quote:Op donderdag 22 november 2012 09:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
MOest ie dan niet studeren tot diep in de nacht?
Ik denk dat ik zin heb in weekend!quote:Op donderdag 22 november 2012 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die gaan de hele dag op FOK! rondhangen, wat denk je zelf?
[..]
quote:You have been approved for a payout of a total sum $1,050,000 USD (ONE
MILLION & FIFTY THOUSAND U.S Dollars) in the VW Motors Email Promo
Promotion held on the 20th November 2012.
To file your claim, you are to contact our Customer Service Unit
CONTACT PERSON
Mr. Eddie Goodman
Ik hou van mensen die miljoenen weg geven!quote:Op donderdag 22 november 2012 10:02 schreef Ang3l het volgende:
YAAAY
Een vriend van me kreeg van de week ook a
Ze filteren he. Top2000 kom je niet in door veel te stemmen.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:57 schreef Ang3l het volgende:
ONZ / Project-W: Willie Batenburg
BAM!
ZO. Ff spammen. Da mag wel he?
quote:Op donderdag 22 november 2012 10:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze filteren he. Top2000 kom je niet in door veel te stemmen.
Ja ik heb er echt veel lol mee gehad met dat cdtje. En alstie aan staat zou ik het nog mee kunnen zingen ook!quote:
Volgens mij kijken ze gewoon of het wel bij het 'luisterpubliek' past. Ik neem die lijst ook niet heel erg serieus, er wordt nogal wat met het handje in geschoven door de samenstellers.quote:
Ja dat laatste idee hadden wij ookquote:Op donderdag 22 november 2012 10:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij kijken ze gewoon of het wel bij het 'luisterpubliek' past. Ik neem die lijst ook niet heel erg serieus, er wordt nogal wat met het handje in geschoven door de samenstellers.
O is dat alles? Geen puntquote:Op donderdag 22 november 2012 10:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Degene neuken die het eindlijstje opstelt.
Ohne manne mats tirooooool, Ohne manne mats tirooooool,quote:Op donderdag 22 november 2012 10:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik heb er echt veel lol mee gehad met dat cdtje. En alstie aan staat zou ik het nog mee kunnen zingen ook!
Het moet passen bij het profiel van de zender. Er zijn al 1000 pogingen gedaan en alles trappen ze er uit wat er niet in past of wat overduidelijk gemanipuleerd is zoals deze poging. Meerdere FOK! pogingen hier ook al op gestrand.quote:
Stomquote:Op donderdag 22 november 2012 10:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het moet passen bij het profiel van de zender. Er zijn al 1000 pogingen gedaan en alles trappen ze er uit wat er niet in past of wat overduidelijk gemanipuleerd is zoals deze poging. Meerdere FOK! pogingen hier ook al op gestrand.
quote:Op donderdag 22 november 2012 10:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kan het altijd nog proberen bij de Top 100 van TV Oranje.
Had Q-music ofzo niet ieder uur een andere thema-top 10? Dat vond ik altijd wel leuk.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kan het altijd nog proberen bij de Top 100 van TV Oranje.
Ik heb zin in zaterdagquote:Op donderdag 22 november 2012 10:13 schreef Cue_ het volgende:
[blij momentje / twitter]
Zin in de komende twee wekenEn na vandaag weekend
![]()
[/blij momentje / twitter]
Je mag alleen stemmen zoals bij alles binnen de reeds aangegeven grenzen.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:17 schreef Ang3l het volgende:
De top 2000 is geen democratie maar een dictatuuuuuuuuuuuur!!!!
Let my people VOTE!
Och wat oudere nummers zijn ook wel leuk om weer eens te horen. Maar heb er geen top 2000 voor nodig ofzo.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Had Q-music ofzo niet ieder uur een andere thema-top 10? Dat vond ik altijd wel leuk.
Top 2000 is alleen leuk tussen nr. 1000 en 100 ofzo. Daarvoor zit teveel van die nederlandstalige opa-muziek uit het jaar kruik, en daarna wordt het te afgezaagd en voorspelbaar.
Vanavond, morgen, overmorgen, maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag, zaterdag!quote:
Dat staat er niet. Ze zeggen nl dat je ook je eigen nummers op mag geven.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je mag alleen stemmen zoals bij alles binnen de reeds aangegeven grenzen.
Kijken ze überhaupt wel naar de stemmen? Die lijsten bij Veronica zijn ook altijd hetzelfdequote:Op donderdag 22 november 2012 10:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij kijken ze gewoon of het wel bij het 'luisterpubliek' past. Ik neem die lijst ook niet heel erg serieus, er wordt nogal wat met het handje in geschoven door de samenstellers.
Zoals alles toch.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:24 schreef Ang3l het volgende:
Dat staat er niet. Ze zeggen nl dat je ook je eigen nummers op mag geven.
Valse voorwendselen. Ze
Net als de overheid dusquote:Op donderdag 22 november 2012 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat staat er niet. Ze zeggen nl dat je ook je eigen nummers op mag geven.
Valse voorwendselen. Ze faken democratie!
Ja sommige wel ja, maar ik word altijd zo moe van die krakende-microfoon-nederlandstalige-jeugdsentiment-liedjes-van-opa waar alleen maar op gestemd wordt omdat het in 1927 helemaal grijs gedraaid is bij gebrek aan andere muziek.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och wat oudere nummers zijn ook wel leuk om weer eens te horen. Maar heb er geen top 2000 voor nodig ofzo.
Gewoon de beste muziek!quote:Op donderdag 22 november 2012 10:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja sommige wel ja, maar ik word altijd zo moe van die krakende-microfoon-nederlandstalige-jeugdsentiment-liedjes-van-opa waar alleen maar op gestemd wordt omdat het in 1927 helemaal grijs gedraaid is bij gebrek aan andere muziek.
Die vind ik juist leukquote:Op donderdag 22 november 2012 10:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja sommige wel ja, maar ik word altijd zo moe van die krakende-microfoon-nederlandstalige-jeugdsentiment-liedjes-van-opa waar alleen maar op gestemd wordt omdat het in 1927 helemaal grijs gedraaid is bij gebrek aan andere muziek.
Vraag me af of ze tegen die tijd de zender wisselen naar radio 2.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik vind oude muziek eigenlijk best wel leuk, maar als het gaat over oliemannen die oude Fordjes opdoen...Nee, dat is toch echt te antiek.quote:
Dan blijft de top 3 hetzelfde, maar verandert de rest En gaan alle oudjes klagenquote:Op donderdag 22 november 2012 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind oude muziek eigenlijk best wel leuk, maar als het gaat over oliemannen die oude Fordjes opdoen...Nee, dat is toch echt te antiek.
Het Radio 2-publiek bestaat natuurlijk uit babyboomers. Ik ben benieuwd wat er met die zender gebeurt als die mensen massaal gaan overlijden.
Dan verschuift het gewoon naar de volgende generatiequote:Op donderdag 22 november 2012 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind oude muziek eigenlijk best wel leuk, maar als het gaat over oliemannen die oude Fordjes opdoen...Nee, dat is toch echt te antiek.
Het Radio 2-publiek bestaat natuurlijk uit babyboomers. Ik ben benieuwd wat er met die zender gebeurt als die mensen massaal gaan overlijden.
Kreeg vorige week een uitnodiging om lid te worden van omroep Max.....quote:Op donderdag 22 november 2012 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan verschuift het gewoon naar de volgende generatie![]()
Net als omroep Max
Ik kreeg al een keer een uitnodiging van Mercator Reizen om mee te gaan op een busreis naar Giethoorn. Tijdens de reis zou een demonstratie volgen van allerlei prachtige productenquote:Op donderdag 22 november 2012 11:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kreeg vorige week een uitnodiging om lid te worden van omroep Max.....
Zou oud ben ik nog niet
Echt wat voor jouquote:Op donderdag 22 november 2012 11:02 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kreeg al een keer een uitnodiging van Mercator Reizen om mee te gaan op een busreis naar Giethoorn. Tijdens de reis zou een demonstratie volgen van allerlei prachtige producten
Ik ben nog jongquote:Op donderdag 22 november 2012 11:03 schreef Mystikvm het volgende:
Kom eens mijn voetenbadje uitproberen, zou ik zeggen
Beetje laat, ben er nu al geweestquote:Op donderdag 22 november 2012 11:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zal je de uitnodiging de volgende keer doorsturen.
Oh ik dacht vanuit Assen met de huifkarquote:Op donderdag 22 november 2012 11:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Giethoorn is wel tof, maar alleen als je er vanaf medemblik met de stoomtrein heen gaat.
niks mis met boven de rivieren...quote:Op donderdag 22 november 2012 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
ik probeer alleen zo min mogelijk boven de rivieren te komen
Maar daar woon ikquote:Op donderdag 22 november 2012 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
ja dat is jouw foutquote:
Dat zouden meer brabo's moeten doen.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat zouden meer brabo's moeten doen.
Ik vind beide kanten van de rivieren leukquote:Op donderdag 22 november 2012 13:13 schreef Ang3l het volgende:
Yay, we zijn weer op de boven en onder de rivieren bullshit uitgekomen
ja die hebben we nog nooit gehadquote:Op donderdag 22 november 2012 13:22 schreef Ang3l het volgende:
Eens even zien.............
• Willie Batenburg en de fascistische Top 2000
• Het heerlijke zonnige weertje
• Wat iedereen in t weekend gaat doen
• Q en Cue.... enige relatie met de serie?
• Panda's: verdienen ze uit te sterven?
• Cloud Atlas
• Hoe ga jij kerst vieren?
• Wat is je favoriete cocktail en hoe zou je dna verkleed gaan als datgene?
Lang niet zo vaak als de rivieren discussiequote:Op donderdag 22 november 2012 13:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja die hebben we nog nooit gehad
oke de cocktail one niet maar goed
Ik heb dus binnenkort een feestje met als dresscode je favoriete cocktailquote:Op donderdag 22 november 2012 13:25 schreef rhubarbje het volgende:
maar mijn favo is een blue hawai en die is dus niet zo moeilijk om je te verkleden
rieten rokje, bloemenkrans, kokosnootbikini en tadaaa
Zwitserland!quote:Op donderdag 22 november 2012 13:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vind beide kanten van de rivieren leuk
Hoewel het niet mijn favoriet is, zou ik als bloody mary gaanquote:Op donderdag 22 november 2012 13:34 schreef Ang3l het volgende:
Ja zeg hallooooo. Draag ik wat onderwerpen aan, zijn ze muisstil.
Stelletje kuthetero's.
ALTIJD HETZELFDE MET JULLIE!
gewoon onder de rode verf dusquote:Op donderdag 22 november 2012 13:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoewel het niet mijn favoriet is, zou ik als bloody mary gaan
Blood everywhere!quote:Op donderdag 22 november 2012 13:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
gewoon onder de rode verf dus
of als inlegkruisje
Ja een vriendin van mij gaat zoquote:Op donderdag 22 november 2012 13:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoewel het niet mijn favoriet is, zou ik als bloody mary gaan
Nah virgins zijn nooit leukquote:Op donderdag 22 november 2012 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja een vriendin van mij gaat zo
Ze twijfelde nog tussen Virgin mary, of deze
Ik ben maagdquote:Op donderdag 22 november 2012 14:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nah virgins zijn nooit leuk
Right, en ik ben de maagd Mariaquote:
Uhuhquote:Op donderdag 22 november 2012 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Right, en ik ben de maagd Maria
Geboren 8 sept = Maagdquote:Op donderdag 22 november 2012 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Right, en ik ben de maagd Maria
Are you coming on to me?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geboren 8 sept = Maagd
Steker nog... 8 sept is de geboortedag van de Maagd Maria
En nooit met een meisje naar bed geweest
Onze Miss, die is nie misquote:Op donderdag 22 november 2012 14:22 schreef missbehavin het volgende:
Hoewel, een stel nonnen heeft wel een liedje over me gezongen
Will you be my first?quote:
De hele tijd in American Horror Story dat kutliedjequote:Op donderdag 22 november 2012 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onze Miss, die is nie mis
Nee onze Miss, da is geen kattepis!
Onze Miss, da is geen mispoes
Want me onze Miss, daarmee wilde ge op cruise!
Carnavalshit. Gegarandeerd!
Ik heb er altijd al eentje willen ontmaagden, dus ja!quote:
hahahaquote:Op donderdag 22 november 2012 14:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De hele tijd in American Horror Story dat kutliedje
Wie doet dan wie?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb er altijd al eentje willen ontmaagden, dus ja!
Dat wil ik zien! Maken jullie opnames?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb er altijd al eentje willen ontmaagden, dus ja!
We doen elkaar dan toch? Ik lig er niet voor dood bij iigquote:Op donderdag 22 november 2012 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie doet dan wie?
Of werkt dat zo niet?
Wil ik dat wel zien?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat wil ik zien! Maken jullie opnames?
quote:
Nee maar zegmaar wie is dan de top en wie de bottom?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We doen elkaar dan toch? Ik lig er niet voor dood bij iig
Ben jij gek geworden??quote:Op donderdag 22 november 2012 14:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet eerst te editten hoor, ik neem genoegen met de ruwe opnames
Wat jij wilt schatjequote:Op donderdag 22 november 2012 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee maar zegmaar wie is dan de top en wie de bottom?
quote:Op donderdag 22 november 2012 14:36 schreef stbabylon het volgende:
"Dat gaatje is te groot", "Te nat", "De tetters liggen in de weg", "Je bent veel te zacht", "Verkeerde hoek, ik kan het gaatje niet vinden"
Lijkt me hilarisch![]()
Neehee, jij moet bottom zijn, dat is degene die gepenetreerd wordt (pfff, de mannelijke bi moet ook alles uitleggen he...)quote:
"Jezus wat een keuze! Welke is het?"quote:Op donderdag 22 november 2012 14:36 schreef stbabylon het volgende:
"Dat gaatje is te groot", "Te nat", "De tetters liggen in de weg", "Je bent veel te zacht", "Verkeerde hoek, ik kan het gaatje niet vinden"
Lijkt me hilarisch![]()
Dat kan toch ook als ik bovenop zit? Huuh ik ben niet thuis in die homotermenquote:Op donderdag 22 november 2012 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neehee, jij moet bottom zijn, dat is degene die gepenetreerd wordt (pfff, de mannelijke bi moet ook alles uitleggen he...)
Ik zal Ikea tekeningen maken voor jequote:Op donderdag 22 november 2012 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Jezus wat een keuze! Welke is het?"
"Moet dat hier in ja?! Echt?!"
Ja top of bottom is niet helemaal fysiek wie er onderop ligt!quote:Op donderdag 22 november 2012 14:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kan toch ook als ik bovenop zit? Huuh ik ben niet thuis in die homotermen
"Dus dat ik dan met mijn imbussleuteltje zo in dat groefje moet??"quote:Op donderdag 22 november 2012 14:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal Ikea tekeningen maken voor je
Net als met hun meubels zal je hier ook horen "Godverdomme, er is nog een gaatje over. Heb ik wel goed gelezen!?"quote:Op donderdag 22 november 2012 14:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal Ikea tekeningen maken voor je
Ja, denk maar dat ik een jonge god benquote:Op donderdag 22 november 2012 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja top of bottom is niet helemaal fysiek wie er onderop ligt!
Want als bottom kan je nog wel on top (beetje de power-bottom), of als top kan je gerust op de bodem liggen.
Maar goed, ik doe dus jou?
Precies. En voor die onderdelen die overblijven vinden we ook wel een gaatjequote:Op donderdag 22 november 2012 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Dus dat ik dan met mijn imbussleuteltje zo in dat groefje moet??"
Godinquote:Op donderdag 22 november 2012 14:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, denk maar dat ik een jonge god ben
Wellicht een movember opplaksnor?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, denk maar dat ik een jonge god ben
Aaah liefquote:
Ik heb maar 1 piemel hoor. En 1 gaatje! Dus als er iets overblijft dan is t bij jou!quote:Op donderdag 22 november 2012 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies. En voor die onderdelen die overblijven vinden we ook wel een gaatje
Whatever rocks your boat babyquote:Op donderdag 22 november 2012 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wellicht een movember opplaksnor?
Viagra?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aaah liefMaar ik wil wel eenhard Ang3ltje he
Nou dan hou ik mijn vingers wel thuis, saaie doosquote:Op donderdag 22 november 2012 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 piemel hoor. En 1 gaatje! Dus als er iets overblijft dan is t bij jou!
Zal ik vragen of vriendje wil toekijken?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Viagra?
Spalken?
Knappe vent naast het bed?
I will rock your boat SO hard you will think Titanic was just a quiet Efteling boatride!quote:Op donderdag 22 november 2012 14:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Whatever rocks your boat baby
Oeh nee! Mag!quote:Op donderdag 22 november 2012 14:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou dan hou ik mijn vingers wel thuis, saaie doos
LOL. Lijkt me een puik planquote:Op donderdag 22 november 2012 14:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zal ik vragen of vriendje wil toekijken?
Schat, Titanic references won't helpquote:Op donderdag 22 november 2012 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I will rock your boat SO hard you will think Titanic was just a quiet Efteling boatride!
En als ik nou zing "but my dick will go ooon and ooooooooon"?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schat, Titanic references won't help
Homo's willen hem regelmatig versieren, dus ms helpt hetquote:
En wat voor seks! Missbehavin angel ikea straight sex!quote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 14:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Homo's willen hem regelmatig versieren, dus ms helpt het
Ik sta al weer zowat een week droog jaquote:
Weet je, ik zeg doen. Het kan nooit kwaadquote:Op donderdag 22 november 2012 14:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Homo's willen hem regelmatig versieren, dus ms helpt het
Geil man!quote:Op donderdag 22 november 2012 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wat voor seks! Missbehavin angel ikea straight sex!
Willen!quote:
Misschien krijg ik wel de smaak te pakken en ben jij de volgendequote:Op donderdag 22 november 2012 14:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geil man!
Maar heb ik zo weinig aan
quote:Op donderdag 22 november 2012 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien krijg ik wel de smaak te pakken en ben jij de volgende
Vooral dat Ikea doet het 'mquote:Op donderdag 22 november 2012 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wat voor seks! Missbehavin angel ikea straight sex!
Elke dag, ik ben een vrouw hequote:
Asl een echte Expedit ga ik op expeditie!quote:Op donderdag 22 november 2012 14:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vooral dat Ikea doet het 'm
Kom, we plannen een datum!quote:Op donderdag 22 november 2012 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Asl een echte Expedit ga ik op expeditie!
Dus met een homo is het geen vreemdgaan?quote:
oh ja.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Elke dag, ik ben een vrouw he
Vast nietquote:Op donderdag 22 november 2012 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus met een homo is het geen vreemdgaan?.
Datumprikkertje doen?quote:
Wat kan jou dat schelen?quote:
Nou, zo kan je niet met mij vreemdgaan natuurlijkquote:
Nopequote:Op donderdag 22 november 2012 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, zo kan je niet met mij vreemdgaan natuurlijk.
quote:
De wie?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:54 schreef missbehavin het volgende:
Het zal de boeken in gaan als de volgende Admunsen!
Heus wel poppekindje van mequote:Op donderdag 22 november 2012 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, zo kan je niet met mij vreemdgaan natuurlijk.
Eerste man op de Zuidpoolquote:
To boldy go where no gay man has gone before?quote:
Of ik leer even lezenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
To boldy go where no gay man has gone before?
Yay!quote:Op donderdag 22 november 2012 15:09 schreef Ang3l het volgende:
Oke. Nou. Dus.
Gezelig. Ik ga mezelf ontmaagden en de vent van MissB!
BAM!quote:Op donderdag 22 november 2012 16:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Heb je dr weer zoeen van onder de rivieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |