SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 november 2012 12:56 schreef Taexon het volgende:
Nieuwe tractor in de OP aub!
je bedoelt komkommer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op woensdag 21 november 2012 12:56 schreef Snowbells het volgende:
Straks door de siberische kou naar het dorp
Ik zat op de fiets en ik vond het echt mooi weer vergeleken met eergisteren.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:56 schreef Snowbells het volgende:
Straks door de siberische kou naar het dorp
Sportbroek, spijkerbroek, tshirt, trui en me hipstervestquote:Op woensdag 21 november 2012 12:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een korte broek en t-shirt aan.
Ik joggingbroek, shirt en vest.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Sportbroek, spijkerbroek, tshirt, trui en me hipstervest
Ha.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ohja dat had ik er van gemaakt, het was treinstellen.
Het toetsenbord om te typen.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:00 schreef Dimens het volgende:
Drie keer raden wat ik nu in mijn handen heb.
ze gunt je wat geils deze woensdagmiddagquote:Op woensdag 21 november 2012 13:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ha.
Waarom stuurt me zus me een filmpje van een meid die gelikt word door 2 andere meiden en vervolgens een dildo uitpoept....
Ze is lesbisch.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ha.
Waarom stuurt me zus me een filmpje van een meid die gelikt word door 2 andere meiden en vervolgens een dildo uitpoept....
dit jaquote:Op woensdag 21 november 2012 13:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze gunt je wat geils deze woensdagmiddag
Nou een hele dildo uitscheiten vind ik niet bepaald geil meerquote:Op woensdag 21 november 2012 13:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze gunt je wat geils deze woensdagmiddag
Ze is inderdaad biquote:
Het is een hint.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ha.
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ha.
Op basis van deze posts: Pics van je zus.quote:
Ze deelt haar fantasie gewoon.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nou een hele dildo uitscheiten vind ik niet bepaald geil meer
[..]
Ze is inderdaad bi
waarom nietquote:Op woensdag 21 november 2012 13:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nou een hele dildo uitscheiten vind ik niet bepaald geil meer
[..]
Ze is inderdaad bi
Nein!quote:Op woensdag 21 november 2012 13:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Op basis van deze posts: Pics van je zus.
Ja oke... zulke filmpjes sturen in de avond gebeurt wel vaker maar ze is nu aan het werkquote:Op woensdag 21 november 2012 13:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ze deelt haar fantasie gewoon.
Mogge.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:03 schreef Ro-ald het volgende:
LompeHorkWeet jij waar je een asbak kan kopen
Geil op het werk.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nein!
[..]
Ja oke... zulke filmpjes sturen in de avond gebeurt wel vaker maar ze is nu aan het werk
Zelf 1tje kleienquote:Op woensdag 21 november 2012 13:03 schreef Ro-ald het volgende:
LompeHorkWeet jij waar je een asbak kan kopen
Thanksquote:Op woensdag 21 november 2012 13:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mogge.
Ja, bij de Blokker of elke andere willekeurige winkel met troep.
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zit niet meer op de basisschool
Snap je de hint niet? Ze wilt je. Daarom stuurt ze je die filmpjes.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nein!
[..]
Ja oke... zulke filmpjes sturen in de avond gebeurt wel vaker maar ze is nu aan het werk
Nee dankje....quote:Op woensdag 21 november 2012 13:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Snap je de hint niet? Ze wilt je. Daarom stuurt ze je die filmpjes.
quote:
Only in Americaquote:Op woensdag 21 november 2012 13:09 schreef Ro-ald het volgende:
In Amerika had een dochter en een vader met elkaar geneukt en nu heeft die dochter een baby van die vader
dus die vader is en vader en opa?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:09 schreef Ro-ald het volgende:
In Amerika had een dochter en een vader met elkaar geneukt en nu heeft die dochter een baby van die vader
Jaquote:Op woensdag 21 november 2012 13:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus die vader is en vader en opa?royal sadness
Erg raar inderdaad.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Die dochter is de moeder en de half zus van haar kind.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
The fuck... als je het zo bekijktquote:Op woensdag 21 november 2012 13:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die dochter is de moeder en de half zus van haar kind.
Is het al.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het zou verboden moeten worden
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mensen hebben schijt aan de overheid
Ja apart.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mensen hebben schijt aan de overheid
Echt wel, kwam uit het niets en gedroeg zich heel apart.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahahaha erg was die gozer ook
hahaha hij was echt oversekstquote:Op woensdag 21 november 2012 13:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Echt wel, kwam uit het niets en gedroeg zich heel apart.
Waar is ie heen.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha hij was echt oversekst
Ohhh was niet te verwachten.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij heeft een seksleven tegenwoordig
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:24 schreef promisionxexposed het volgende:
Madmuppet kwam in een andere sc en zei altijd mjaam mjaaam
van wie ben jij eigenlijk een kloon ?quote:
Ik 5 per dagquote:Op woensdag 21 november 2012 13:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik heb er wel 9 per dag!
(oke ik post pas sinds een maand... daarvoor lurkte ik alleen)
Anders zou er weer een rel komen en teveel ge-huilie.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:34 schreef Dimens het volgende:
Wel toevallig zeg. A-J is weg, K-Cash komt terug.
frappantquote:Op woensdag 21 november 2012 13:34 schreef Dimens het volgende:
Toevallig jaquote:Op woensdag 21 november 2012 13:34 schreef Dimens het volgende:
quote:001. 347 promisionxexposed
002. 318 Ro-ald
003. 305 Snowbells
003. 305 leeell
005. 277 Geo4kant
006. 255 kingtoppie
007. 245 Mexicanobakker
008. 233 Flippiee
009. 230 Voorschrift
010. 215 Samzz
011. 213 Vinniiee
012. 201 RockNijntje
013. 200 4EverBlackEyed
014. 198 FL_Freak
015. 192 wolvendagen
015. 192 BobbyB
017. 189 Dimens
018. 185 Rezania
018. 185 2NutZ
020. 176 Taexon
021. 174 Typisch
021. 174 VeerEli
moeders haten altijd wel ergens opquote:Op woensdag 21 november 2012 13:38 schreef Taexon het volgende:
Wow me moeder is aan het haten op me omdat ik happy hardcore luister
Klopt...quote:Op woensdag 21 november 2012 13:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
moeders haten altijd wel ergens op
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:40 schreef Ro-ald het volgende:
Ik denk dat Ajax gaat verliezen vanavond.
Had dan dat irritante witte puntje of wat het is uit die linkerhoek gehaaldquote:
hahahaha geweldigquote:Op woensdag 21 november 2012 13:40 schreef Taexon het volgende:
Zo oud maar die reclames van sire blijven goddelijk
Meid het is me wat.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Had dan dat irritante witte puntje of wat het is uit die linkerhoek gehaaldgodsgruwelijke afleidend.
Ik hoop stiekem van niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:40 schreef Ro-ald het volgende:
Ik denk dat Ajax gaat verliezen vanavond.
Het spijt me dat het niet aan je hoge eisen voldoet.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Had dan dat irritante witte puntje of wat het is uit die linkerhoek gehaaldgodsgruwelijke afleidend.
Oke.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het spijt me dat het niet aan je hoge eisen voldoet.
Dat dus.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nederlands voetbal moet gewoon winnen
Nee.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:47 schreef Dimens het volgende:
Maar niemand geeft een neuk als ik ga douchen.
Ik ben belangrijkerquote:Op woensdag 21 november 2012 13:47 schreef Dimens het volgende:
je kan niet alles hebbenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:47 schreef Dimens het volgende:
Snow > dimensquote:Op woensdag 21 november 2012 13:47 schreef Dimens het volgende:
Ik heb nog geen een van die films gekeken en dat ga ik ook houden zo.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:48 schreef Taexon het volgende:
Bah wilt er iemand dat ik mee ga naar twilight... nee dankje
en nu? ga je nu naar een andere film?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:48 schreef Taexon het volgende:
Bij jou wil ik dan ook niet fantaseren hoe het er uit zietquote:Op woensdag 21 november 2012 13:47 schreef Dimens het volgende:
Daar gaat je kans om te neukenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:48 schreef Taexon het volgende:
Goedzo... heb al van dat eerste deel een stuk moeten kijken maar ik was lam en viel na 5 minuten (zoals gewoonlijk) in slaapquote:Op woensdag 21 november 2012 13:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb nog geen een van die films gekeken en dat ga ik ook houden zo.
Geen idee.. moet zij weten ik heb alleen gezegd dat ik echt niet naar twilight ga omdat ik dan weer in slaap valquote:Op woensdag 21 november 2012 13:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en nu? ga je nu naar een andere film?
Ik weet niet wat Taexon zijn voorkeur heeft dus, misschien is hij wel homo.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Misschien is het wel een jongen die naar twilight wilt
wil ze niet met je naar een andere film?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Goedzo... heb al van dat eerste deel een stuk moeten kijken maar ik was lam en viel na 5 minuten (zoals gewoonlijk) in slaap
[..]
Geen idee.. moet zij weten ik heb alleen gezegd dat ik echt niet naar twilight ga omdat ik dan weer in slaap val
Nee het is een meid... ken der alleen nauwelijksquote:Op woensdag 21 november 2012 13:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Misschien is het wel een jongen die naar twilight wilt
Gewoon mee gaan als ze te raken valt.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee het is een meid... ken der alleen nauwelijksis echt iemand die ik via een vriend vaag ken en kan me ook niet voorstellen wat voor type het is eigenlijk
Jawel... maar ze komt nu een beetje als een slet over... zal straks wel een gedeelte van het gesprek postenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wil ze niet met je naar een andere film?
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee het is een meid... ken der alleen nauwelijksis echt iemand die ik via een vriend vaag ken en kan me ook niet voorstellen wat voor type het is eigenlijk
quote:
altijd spannend sletgesprekkenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jawel... maar ze komt nu een beetje als een slet over... zal straks wel een gedeelte van het gesprek posten
1 euro knallerquote:Op woensdag 21 november 2012 13:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Door de MC Drive bedoel je, niet zoveel geld in investeren zomaar..
De bios heeft zij ook vrijkaarten voor hahaquote:Op woensdag 21 november 2012 13:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Risico's zijn er om te nemen hè.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kijk deze man snapt hetquote:Op woensdag 21 november 2012 13:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
De bios heeft zij ook vrijkaarten voor haha
Sterker nog.. ik hoef zelf niks te betalen nuquote:Op woensdag 21 november 2012 13:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kijk deze man snapt hetanders haar gewoon haar eigen ticket laten betalen.
Heb ik ook wel eens gehad, semi blind date.. zij betaalde de bios en ook nog een de macquote:Op woensdag 21 november 2012 13:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Sterker nog.. ik hoef zelf niks te betalen nuja benzine geld om erheen te rijden...
is ze wel leuk?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Sterker nog.. ik hoef zelf niks te betalen nuja benzine geld om erheen te rijden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:59 schreef Taexon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEUKEN!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Opzicht wel maar de Soa's die er zo te zien bij ingegrepen zitten vind ik wat minder..
condoom tochquote:Op woensdag 21 november 2012 14:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Opzicht wel maar de Soa's die er zo te zien bij ingegrepen zitten vind ik wat minder..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou als der pa het zelfs al gewend is....![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:03 schreef Taexon het volgende:
zo vreemd is dat toch ook niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou als der pa het zelfs al gewend is....
Tax wil tetten :)!
Klopt hier zouden mijn ouders er ook geen probleem mee hebben maar wil gewoon even erachter komen wat er al wel niet allemaal overheen is gegaanquote:Op woensdag 21 november 2012 14:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo vreemd is dat toch ook niet?
waarom zou je dat willen weten?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt hier zouden mijn ouders er ook geen probleem mee hebben maar wil gewoon even erachter komen wat er al wel niet allemaal overheen is gegaan
Als iemand al als een slet overkomt dan begin ik me toch af wat het voor figuur is.. ik hoef namelijk niet iemand die al een heel dorp afgeneukt heeft.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen weten?
oh toch nietquote:Op woensdag 21 november 2012 14:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als iemand al als een slet overkomt dan begin ik me toch af wat het voor figuur is.. ik hoef namelijk niet iemand die al een heel dorp afgeneukt heeft.
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:59 schreef Taexon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als een man zulke dingen tegen mij zou zeggen zou ik ook gelijk afhaken.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:05 schreef Taexon het volgende:
"je moest ins weten wat ik hier al heb uitgenodigt xD"
OKE LAAT MAARDat een vrouw dat zegt is helemaal
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:17 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wil zelfs wel met der naar Twillight als het moet
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:17 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wil zelfs wel met der naar Twillight als het moet
Je zou wel willen dat ik jaloers was op een chick die zo makkelijk is en dus ook jou aan de haak slaat.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach jij bent gewoon jaloersals jij rond gaat sletten kan ik dat ook.
Weer zo'n grove beledigingquote:Op woensdag 21 november 2012 14:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je zou wel willen dat ik jaloers was op een chick die zo makkelijk is en dus ook jou aan de haak slaat.
Goeikopequote:Op woensdag 21 november 2012 14:31 schreef Dimens het volgende:
Ik heb mijn eigen haar geknipt maar het is niet zo geworden als ik wil...
Daarom trim ik het met de tondeuze, ik lig ook altijd helemaal open als ik met een mes scheer..quote:Op woensdag 21 november 2012 14:32 schreef Ro-ald het volgende:
Eindelijk een keer geen wondjes na het scheren
Ja met een scheermesje heb ik bijna altijd wondjes.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom trim ik het met de tondeuze, ik lig ook altijd helemaal open als ik met een mes scheer..
Aansteker en een deobus danquote:Op woensdag 21 november 2012 14:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja met een scheermesje heb ik bijna altijd wondjes.
Steek ik mijn eigen gezicht in de fik.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:34 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Aansteker en een deobus dan [ afbeelding ]
True datquote:Op woensdag 21 november 2012 14:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Steek ik mijn eigen gezicht in de fik.
Heb jij een zusje?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:49 schreef Flippiee het volgende:
Mijn zusje uitlaten in joggin broek
Ik heb ook wel beetje kut kleding aan nu.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Lekker warm en geen zin om normaal aan te kleden
Incestquote:Op woensdag 21 november 2012 14:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm 2, de ene mag je hebben, de andere is van mij.
Dankjewel. Wanneer kan ik d'r komen ophalen?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm 2, de ene mag je hebben, de andere is van mij.
bekkiequote:
nu van mijn partquote:Op woensdag 21 november 2012 14:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dankjewel. Wanneer kan ik d'r komen ophalen?
boeiondquote:
Ja.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is er iets mis met haar dat ze weg moet?
ik deed het van de week bij een klasgenoot.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit deed ik net bij een collega.
Wat dan? Hoe oud is ze eigenlijk?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
boeiond
[..]
Ja.
[..]
ik deed het van de week bij een klasgenoot.
Terecht, kutnummer, schijtirritant en dan ook nog van die mensen die meezingen.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik deed het van de week bij een klasgenoot.
12quote:Op woensdag 21 november 2012 14:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat dan? Hoe oud is ze eigenlijk?
Ja dat dus, ik ben echt klaar met dat nummerquote:Op woensdag 21 november 2012 14:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Terecht, kutnummer, schijtirritant en dan ook nog van die mensen die meezingen.
Te jong. Ik wacht nog wel een paar jaar.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
12
[..]
Ja dat dus, ik ben echt klaar met dat nummer
Macaroni.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:31 schreef Geo4kant het volgende:
Wat zal ik eten vanavonddddddddmoet koken.
Vertelquote:Op woensdag 21 november 2012 15:38 schreef Taexon het volgende:
heb dat nummer van die meid trouwens maar geblokkeerdwat een figuur..
Waarom?quote:Op woensdag 21 november 2012 15:38 schreef Taexon het volgende:
heb dat nummer van die meid trouwens maar geblokkeerdwat een figuur..
Heb vrijwel alles al verteld denk hahaquote:
is toch lekker een afgelikte boterhamquote:Op woensdag 21 november 2012 15:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb vrijwel alles al verteld denk haha
Hou het er maar op dat het er op neer komt dat ze de halve stad/dorp waar ze woont over zich heen heeft gehad... en ik hou niet afgelikte boterhammen
nou het is maar waar je van houdquote:Op woensdag 21 november 2012 15:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is toch lekker een afgelikte boterham
ik snap het ja, zou ik ook doenquote:Op woensdag 21 november 2012 15:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Inderdaad
Nou nu snappen jullie wel waarom ik dit nummer dus geblokkeerd heb denk ik..
Twilight was nog geneens zo erg als dat persee zou moeten maar dat je dan toegeeft dat je het halve dorp gedaan heb vind ik net te...quote:Op woensdag 21 november 2012 15:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik snap het ja, zou ik ook doen
daar trots op zijn ookquote:Op woensdag 21 november 2012 15:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Twilight was nog geneens zo erg als dat persee zou moeten maar dat je dan toegeeft dat je het halve dorp gedaan heb vind ik net te...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |