Ik heb ook wel beetje kut kleding aan nu.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Lekker warm en geen zin om normaal aan te kleden
Incestquote:Op woensdag 21 november 2012 14:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm 2, de ene mag je hebben, de andere is van mij.
Dankjewel. Wanneer kan ik d'r komen ophalen?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm 2, de ene mag je hebben, de andere is van mij.
bekkiequote:
nu van mijn partquote:Op woensdag 21 november 2012 14:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dankjewel. Wanneer kan ik d'r komen ophalen?
boeiondquote:
Ja.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is er iets mis met haar dat ze weg moet?
ik deed het van de week bij een klasgenoot.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit deed ik net bij een collega.
Wat dan? Hoe oud is ze eigenlijk?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
boeiond
[..]
Ja.
[..]
ik deed het van de week bij een klasgenoot.
Terecht, kutnummer, schijtirritant en dan ook nog van die mensen die meezingen.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik deed het van de week bij een klasgenoot.
12quote:Op woensdag 21 november 2012 14:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat dan? Hoe oud is ze eigenlijk?
Ja dat dus, ik ben echt klaar met dat nummerquote:Op woensdag 21 november 2012 14:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Terecht, kutnummer, schijtirritant en dan ook nog van die mensen die meezingen.
Te jong. Ik wacht nog wel een paar jaar.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
12
[..]
Ja dat dus, ik ben echt klaar met dat nummer
Macaroni.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:31 schreef Geo4kant het volgende:
Wat zal ik eten vanavonddddddddmoet koken.
Vertelquote:Op woensdag 21 november 2012 15:38 schreef Taexon het volgende:
heb dat nummer van die meid trouwens maar geblokkeerdwat een figuur..
Waarom?quote:Op woensdag 21 november 2012 15:38 schreef Taexon het volgende:
heb dat nummer van die meid trouwens maar geblokkeerdwat een figuur..
Heb vrijwel alles al verteld denk hahaquote:
is toch lekker een afgelikte boterhamquote:Op woensdag 21 november 2012 15:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb vrijwel alles al verteld denk haha
Hou het er maar op dat het er op neer komt dat ze de halve stad/dorp waar ze woont over zich heen heeft gehad... en ik hou niet afgelikte boterhammen
nou het is maar waar je van houdquote:Op woensdag 21 november 2012 15:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is toch lekker een afgelikte boterham
ik snap het ja, zou ik ook doenquote:Op woensdag 21 november 2012 15:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Inderdaad
Nou nu snappen jullie wel waarom ik dit nummer dus geblokkeerd heb denk ik..
Twilight was nog geneens zo erg als dat persee zou moeten maar dat je dan toegeeft dat je het halve dorp gedaan heb vind ik net te...quote:Op woensdag 21 november 2012 15:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik snap het ja, zou ik ook doen
daar trots op zijn ookquote:Op woensdag 21 november 2012 15:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Twilight was nog geneens zo erg als dat persee zou moeten maar dat je dan toegeeft dat je het halve dorp gedaan heb vind ik net te...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |