quote:Op woensdag 21 november 2012 13:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee het is een meid... ken der alleen nauwelijksis echt iemand die ik via een vriend vaag ken en kan me ook niet voorstellen wat voor type het is eigenlijk
quote:
altijd spannend sletgesprekkenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jawel... maar ze komt nu een beetje als een slet over... zal straks wel een gedeelte van het gesprek posten
1 euro knallerquote:Op woensdag 21 november 2012 13:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Door de MC Drive bedoel je, niet zoveel geld in investeren zomaar..
De bios heeft zij ook vrijkaarten voor hahaquote:Op woensdag 21 november 2012 13:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Risico's zijn er om te nemen hè.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kijk deze man snapt hetquote:Op woensdag 21 november 2012 13:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
De bios heeft zij ook vrijkaarten voor haha
Sterker nog.. ik hoef zelf niks te betalen nuquote:Op woensdag 21 november 2012 13:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kijk deze man snapt hetanders haar gewoon haar eigen ticket laten betalen.
Heb ik ook wel eens gehad, semi blind date.. zij betaalde de bios en ook nog een de macquote:Op woensdag 21 november 2012 13:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Sterker nog.. ik hoef zelf niks te betalen nuja benzine geld om erheen te rijden...
is ze wel leuk?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Sterker nog.. ik hoef zelf niks te betalen nuja benzine geld om erheen te rijden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:59 schreef Taexon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEUKEN!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Opzicht wel maar de Soa's die er zo te zien bij ingegrepen zitten vind ik wat minder..
condoom tochquote:Op woensdag 21 november 2012 14:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Opzicht wel maar de Soa's die er zo te zien bij ingegrepen zitten vind ik wat minder..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou als der pa het zelfs al gewend is....![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:03 schreef Taexon het volgende:
zo vreemd is dat toch ook niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou als der pa het zelfs al gewend is....
Tax wil tetten :)!
Klopt hier zouden mijn ouders er ook geen probleem mee hebben maar wil gewoon even erachter komen wat er al wel niet allemaal overheen is gegaanquote:Op woensdag 21 november 2012 14:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo vreemd is dat toch ook niet?
waarom zou je dat willen weten?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt hier zouden mijn ouders er ook geen probleem mee hebben maar wil gewoon even erachter komen wat er al wel niet allemaal overheen is gegaan
Als iemand al als een slet overkomt dan begin ik me toch af wat het voor figuur is.. ik hoef namelijk niet iemand die al een heel dorp afgeneukt heeft.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen weten?
oh toch nietquote:Op woensdag 21 november 2012 14:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als iemand al als een slet overkomt dan begin ik me toch af wat het voor figuur is.. ik hoef namelijk niet iemand die al een heel dorp afgeneukt heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |