Nee.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:47 schreef Dimens het volgende:
Maar niemand geeft een neuk als ik ga douchen.
Ik ben belangrijkerquote:Op woensdag 21 november 2012 13:47 schreef Dimens het volgende:
je kan niet alles hebbenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:47 schreef Dimens het volgende:
Snow > dimensquote:Op woensdag 21 november 2012 13:47 schreef Dimens het volgende:
Ik heb nog geen een van die films gekeken en dat ga ik ook houden zo.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:48 schreef Taexon het volgende:
Bah wilt er iemand dat ik mee ga naar twilight... nee dankje
en nu? ga je nu naar een andere film?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:48 schreef Taexon het volgende:
Bij jou wil ik dan ook niet fantaseren hoe het er uit zietquote:Op woensdag 21 november 2012 13:47 schreef Dimens het volgende:
Daar gaat je kans om te neukenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:48 schreef Taexon het volgende:
Goedzo... heb al van dat eerste deel een stuk moeten kijken maar ik was lam en viel na 5 minuten (zoals gewoonlijk) in slaapquote:Op woensdag 21 november 2012 13:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb nog geen een van die films gekeken en dat ga ik ook houden zo.
Geen idee.. moet zij weten ik heb alleen gezegd dat ik echt niet naar twilight ga omdat ik dan weer in slaap valquote:Op woensdag 21 november 2012 13:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en nu? ga je nu naar een andere film?
Ik weet niet wat Taexon zijn voorkeur heeft dus, misschien is hij wel homo.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Misschien is het wel een jongen die naar twilight wilt
wil ze niet met je naar een andere film?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Goedzo... heb al van dat eerste deel een stuk moeten kijken maar ik was lam en viel na 5 minuten (zoals gewoonlijk) in slaap
[..]
Geen idee.. moet zij weten ik heb alleen gezegd dat ik echt niet naar twilight ga omdat ik dan weer in slaap val
Nee het is een meid... ken der alleen nauwelijksquote:Op woensdag 21 november 2012 13:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Misschien is het wel een jongen die naar twilight wilt
Gewoon mee gaan als ze te raken valt.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee het is een meid... ken der alleen nauwelijksis echt iemand die ik via een vriend vaag ken en kan me ook niet voorstellen wat voor type het is eigenlijk
Jawel... maar ze komt nu een beetje als een slet over... zal straks wel een gedeelte van het gesprek postenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wil ze niet met je naar een andere film?
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee het is een meid... ken der alleen nauwelijksis echt iemand die ik via een vriend vaag ken en kan me ook niet voorstellen wat voor type het is eigenlijk
quote:
altijd spannend sletgesprekkenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jawel... maar ze komt nu een beetje als een slet over... zal straks wel een gedeelte van het gesprek posten
1 euro knallerquote:Op woensdag 21 november 2012 13:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Door de MC Drive bedoel je, niet zoveel geld in investeren zomaar..
De bios heeft zij ook vrijkaarten voor hahaquote:Op woensdag 21 november 2012 13:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Door de MC Drive bedoel je, niet zoveel geld in investeren zomaar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |