Balenquote:Op woensdag 21 november 2012 12:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mijn eerste cijfer heb ik al binnen is een 3.9._!
Was te verwachten opzich, heel boek stampen dag van te voren is niet te doen.quote:
welk vak was het?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Was te verwachten opzich, heel boek stampen dag van te voren is niet te doen.
Kut vak... ik had altijd een spiekbriefje tussen me benenquote:
Ik wil ook rijden.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:50 schreef Taexon het volgende:
Pff ik heb ineens zin om een stuk te gaan autorijden... maar geen idee waarom en waarheen
Wat klopt er niet.quote:
Ja ik heb sowieso spijt dat ik E&M heb gekozen en geen Natuurprofiel.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kut vak... ik had altijd een spiekbriefje tussen me benenhad het gelukkig alleen in de 1ste en 2e van middelbare school.
De reactie van Snow staat er niet tussen.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik wil ook rijden.
[..]
Wat klopt er niet.
[..]
Ja ik heb sowieso spijt dat ik E&M heb gekozen en geen Natuurprofiel.
Je mag haar niet lezen.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
De reactie van Snow staat er niet tussen.
aansteller.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:54 schreef Snowbells het volgende:
Maar in bed liggen want het is koud.
Je hebt iemand nodig die je warm houdt.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:54 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben er nog geen uur uitquote:Op woensdag 21 november 2012 12:54 schreef Snowbells het volgende:
watje.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:54 schreef Snowbells het volgende:
Dat kanquote:Op woensdag 21 november 2012 12:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ben er nog geen uur uit
Me rug voelt nog steeds vertieft.. heb echt raar gelegen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |