lieve omaquote:Op woensdag 21 november 2012 12:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ey Ro
Yee me oma heeft 2 frikandelbroodjes meegenomen voor me
quote:Op woensdag 21 november 2012 12:17 schreef Dimens het volgende:
Ik wil later een hond, zo'n Golden Retriever. Dan wel een vrouwtje zodat ze jaloers wordt als ik andere vrouwen mee heb genomen naar huis. Dan voel ik mij gewild.
Ik wil later een hond, zo'n Golden Retriever. Dan wel een vrouwtje zodat ze jaloers wordt als ik andere vrouwen mee heb genomen naar huis. Dan voel ik mij gewild.
Mooi, is het een beetje goedgegaan?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:39 schreef Oceanview het volgende:
Zo, ik ben klaar met mijn hele tentamenweek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 november 2012 12:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooi, is het een beetje goedgegaan?Mwah, redelijk, ene tentamen ging goed andere heel slecht en de afsluiter heb ik heel veel vraagtekens over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Oke, nou het is dus nu maar wachten op de cijfers... Succesquote:Op woensdag 21 november 2012 12:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mwah, redelijk, ene tentamen ging goed andere heel slecht en de afsluiter heb ik heel veel vraagtekens over.
je kan niks anders doen dan afwachten danquote:Op woensdag 21 november 2012 12:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mwah, redelijk, ene tentamen ging goed andere heel slecht en de afsluiter heb ik heel veel vraagtekens over.
Mijn eerste cijfer heb ik al binnen is een 3.9.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke, nou het is dus nu maar wachten op de cijfers... Succes!
Bahquote:Op woensdag 21 november 2012 12:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mijn eerste cijfer heb ik al binnen is een 3.9._!
vreselijk is datquote:Op woensdag 21 november 2012 12:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mijn eerste cijfer heb ik al binnen is een 3.9._!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |