Goede smoes, je hebt verdomme gewoon niet eens genoeg geld op je rekening voor een blikje van 35 cent. Plebs.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:34 schreef d4v1d het volgende:
Ik doe altijd slim door steeds geld van mijn spaar rekening naar betaalrekening over te maken. Had vroeger dat ik teveel ging kopen en al me zakgeld op raakte. Nu maak ik dus gewoon geld voor wat energy + broodje over. Volgende keer maar 10 cent extra erbij.![]()
quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 12:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Goede smoes, je hebt verdomme gewoon niet eens genoeg geld op je rekening voor een blikje van 35 cent. Plebs.
quote:Op woensdag 21 november 2012 12:33 schreef Parietale_kwab het volgende:
Energiedrink van de Euroshopper
Daar ging het topic dus niet over. Over iemand smaak..:Dquote:
Nog goedkoper is het om gewoon brood mee te nemen van thuis, dan scheelt het je enorm veel zakgeldquote:Op woensdag 21 november 2012 12:34 schreef d4v1d het volgende:
Ik doe altijd slim door steeds geld van mijn spaar rekening naar betaalrekening over te maken. Had vroeger dat ik teveel ging kopen en al me zakgeld op raakte. Nu maak ik dus gewoon geld voor wat energy + broodje over. Volgende keer maar 10 cent extra erbij.![]()
Klopt maar een croissantje is toch wat lekkerder dan je bruine broodje met kaas.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nog goedkoper is het om gewoon brood mee te nemen van thuis, dan scheelt het je enorm veel zakgeld.
Heb je die 10 cent extra zo weer terugverdiend!
Je kunt ook gewoon bammetjes van thuis meenemen in plaats van die zoete en vette klerezooi.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:34 schreef d4v1d het volgende:
Doe ik ook meestal maar af en toe is hier niks mis mee wat mij betreft. Alsof jij nooit "zoete vette klerezooi" eet.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon bammetjes van thuis meenemen in plaats van die zoete en vette klerezooi.
Zelden, prefereer een bakje espresso, Gauloises en een cracker met oude kaas.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Doe ik ook meestal maar af en toe is hier niks mis mee wat mij betreft. Alsof jij nooit "zoete vette klerezooi" eet.
Heb bij kunnen betalen met contant geld :pquote:Op woensdag 21 november 2012 12:44 schreef Taexon het volgende:
Lulliggewoon vragen of die medeleerling voor kan schieten?
oww dat scheelt.. nou ik zou er dan schijt aan hebben en me nergens voor schamenquote:Op woensdag 21 november 2012 12:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb bij kunnen betalen met contant geld :p
Waar zie je mij de schuld bij AH leggen?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:45 schreef Pharkus het volgende:
Zoveel faal, en dan de schuld bij de Albert Heijn neerleggen. Nee deze generatie zal Nederland wel even uit de recessie gaan trekken over een paar jaar.
Wat is de TT van dit topic?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waar zie je mij de schuld bij AH leggen?
niet elke dag voor een broodje en blikje nee. Ik drink koffie / thee / water op het werkquote:Op woensdag 21 november 2012 12:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Doe ik ook meestal maar af en toe is hier niks mis mee wat mij betreft. Alsof jij nooit "zoete vette klerezooi" eet.
Ik ben niet zo van die yolo dingen. Stond trouwens ook bij kassa 8. Deur was helemaal bij kassa 1 en ik moest ook nog me schooltas pakken. Die moet je wegleggen in zo'n rek.. Teveel diestal ofzo xDquote:Op woensdag 21 november 2012 12:50 schreef tjaptjoep het volgende:
Waarom ren je gewoon niet met je energydrink naar buiten? Straks ga je nog dood omdat je uitgedroogd bent.....
Mijn onoplettendheid komt het eigenlijk op neer. Duurde wel lang trouwens voor die kassa mevrouw hem wist te annuleren omdat het opnieuw moest.. 5 minuten staan wachten johquote:Op woensdag 21 november 2012 12:52 schreef LompeHork het volgende:
Ach gossie, beter koop je die zooi trouwens niet, niet te zuipen die suikerdrankjes.
Maar is de klacht nu je saldo of de AH?
Als ik je topic lees is de prijs van de energydrink het onderwerp, dus de AH.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mijn onoplettendheid komt het eigenlijk op neer. Duurde wel lang trouwens voor die kassa mevrouw hem wist te annuleren omdat het opnieuw moest.. 5 minuten staan wachten joh
Was zo'n oud omatje. D'r gehooraperaat was ook kapot volgensmij. Ze antwoorde geeneens op mijn "Nou fijne dag nog"quote:Op woensdag 21 november 2012 12:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als ik je topic lees is de prijs van de energydrink het onderwerp, dus de AH.
En nu ga je ook nog klagen over de mevrouw achter de kassa? Shame on you!
Zou ik ook niet doen bij zo'n skere boy.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Was zo'n oud omatje. D'r gehooraperaat was ook kapot volgensmij. Ze antwoorde geeneens op mijn "Nou fijne dag nog"
Ik deed toch gewoon vriendelijkquote:Op woensdag 21 november 2012 12:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen bij zo'n skere boy.
Ze hebben ook wel eens van die zwervers in de AH die een bak koffie komen halen, die groeten ze toch ook niet?quote:
Wat een leuke vergelijking. Klopt ook helemaal hoor...quote:Op woensdag 21 november 2012 13:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ze hebben ook wel eens van die zwervers in de AH die een bak koffie komen halen, die groeten ze toch ook niet?
Niet flappen van duizend gulden los in je kontzak hebben.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:28 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Niet elke dag met minimaal tien kop aan cash lopen
Freek?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon bammetjes van thuis meenemen in plaats van die zoete en vette klerezooi.
quote:
quote:
Als ik het geld van me spaarrekening meetel kan ik meer dan een jaarvooraad energy kopen. Ik zet gewoon nooit zoveel op mijn betaal rekeningquote:
Alles van de Euroshopperquote:Op woensdag 21 november 2012 12:33 schreef Parietale_kwab het volgende:
Energiedrink van de Euroshopper
365*0.35=127.75quote:Op woensdag 21 november 2012 18:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als ik het geld van me spaarrekening meetel kan ik meer dan een jaarvooraad energy kopen. Ik zet gewoon nooit zoveel op mijn betaal rekening
Contant geld is voor de oudere medemens die niet zo goed meekan met die nieuwerwetsr dingen als pinnen.quote:Op donderdag 22 november 2012 08:23 schreef Karina het volgende:
En je had OOK niet eens 35 cent in je portemonnee
Kom nou, wil jij zeggen dat je helemaal geen geld in je portemonnee hebt? Ik heb toch altijd wel een tientje of zo bij me. De oliebollenkraam heeft volgens mij geen pinautomaatquote:Op donderdag 22 november 2012 08:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Contant geld is voor de oudere medemens die niet zo goed meekan met die nieuwerwetsr dingen als pinnen.
Met je 65+kaart
quote:
EN de dagen vakantiequote:Op donderdag 22 november 2012 08:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is nog minder zelfs want zaterdag en zondag hoeft ts waarschijnlijk niet naar school
Ergens hier had ik al gezegd dat ik het uiteindelijk had bijbetaald met contant geld.quote:Op donderdag 22 november 2012 08:23 schreef Karina het volgende:
En je had OOK niet eens 35 cent in je portemonnee
Waarom zou je rood willen kunnen staan?quote:Op donderdag 22 november 2012 08:37 schreef Don_Vanelli het volgende:
Geen chequeboekje op zak hebben
Niet in natura betalen
Geen 35 cent op je rekening hebben
Niet 5k rood (mogen) staan
Dit ja, ik sta nog liever voor lul in een winkel dan dat ik rood sta.quote:Op donderdag 22 november 2012 08:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Waarom zou je rood willen kunnen staan?
Als je gewoon zelf je saldo waarde 0 als 5k ziet kan je ook 5k 'rood' staan zonder debetrentequote:Op donderdag 22 november 2012 09:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit ja, ik sta nog liever voor lul in een winkel dan dat ik rood sta.
geen cent. bij de meeste kramen tegenwoordig wel. zelfs op de markt geregeld. Je loopt zo hopeloos achter als ik niet kan pinnen bij je toko, dat ik daar mijn spullen gewoon niet koop. want voor elke tent die jij noemt waar je iets wil halen maar niet kan pinnen, noem ik er 10 waar je het wel kan halen.quote:Op donderdag 22 november 2012 08:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Kom nou, wil jij zeggen dat je helemaal geen geld in je portemonnee hebt? Ik heb toch altijd wel een tientje of zo bij me. De oliebollenkraam heeft volgens mij geen pinautomaat
Bij mijn kapper kan ik niet pinnen en ik wil niet naar een andere kapperquote:Op donderdag 22 november 2012 09:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
geen cent. bij de meeste kramen tegenwoordig wel. zelfs op de markt geregeld. Je loopt zo hopeloos achter als ik niet kan pinnen bij je toko, dat ik daar mijn spullen gewoon niet koop. want voor elke tent die jij noemt waar je iets wil halen maar niet kan pinnen, noem ik er 10 waar je het wel kan halen.
Niet kunnen pinnen is al 10 jaar geen excuus meer
Deze meneer weetquote:Op woensdag 21 november 2012 12:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zelden, prefereer een bakje espresso, Gauloises en een cracker met oude kaas.
quote:Op woensdag 21 november 2012 12:45 schreef Pharkus het volgende:
Zoveel faal, en dan de schuld bij de Albert Heijn neerleggen. Nee deze generatie zal Nederland wel even uit de recessie gaan trekken over een paar jaar.
quote:Op woensdag 21 november 2012 12:52 schreef LompeHork het volgende:
Ach gossie, beter koop je die zooi trouwens niet, niet te zuipen die suikerdrankjes.
Maar is de klacht nu je saldo of de AH?
Schuld lag uiteindelijk toch bij albert heijn. Prijskaartje stond nog gewoon op 29 cent kwam ik net achter. Kon er dus niet (veel) aan doen :'Dquote:Op woensdag 21 november 2012 12:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als ik je topic lees is de prijs van de energydrink het onderwerp, dus de AH.
En nu ga je ook nog klagen over de mevrouw achter de kassa? Shame on you!
Dus je hebt je laten oplichtenquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[..]
[..]
Schuld lag uiteindelijk toch bij albert heijn. Prijskaartje stond nog gewoon op 29 cent kwam ik net achter. Kon er dus niet (veel) aan doen :'D
Blijkbaarquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dus je hebt je laten oplichten___!
Ik ga ook weer niet zo moelijk doen over 6 cent. Dan ben ik al helemaal een zwerverquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:51 schreef promisionxexposed het volgende:
Als het prijskaartje nog op 29 cent stond had je het geld gewoon terug kunnen krijgen pauper.
als je 2 blikjes hebt is het al 12 centquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ga ook weer niet zo moelijk doen over 6 cent. Dan ben ik al helemaal een zwerver
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:22 schreef Hugh_Myron het volgende:
Gewoon stuivers rapen in je aula. Deed ik ook altijd. Elke dag lekker energiedrankje en soms zelfs een frikandelbroodje.
Dat haal je bij ons niet eens.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:22 schreef Hugh_Myron het volgende:
Gewoon stuivers rapen in je aula. Deed ik ook altijd. Elke dag lekker energiedrankje en soms zelfs een frikandelbroodje.
quote:Op woensdag 21 november 2012 12:31 schreef d4v1d het volgende:
Stond ik net bij de albert heijn te pinnen. "Geen saldo". Bleek de prijs van euroshopper energie van 29 cent naar 35 cent te zijn gegaan.
Ik stond mooi voor paal voor degene achter me. Een medeleerling
Of je bumpt een topic van n jaar oudquote:Op donderdag 21 november 2013 20:57 schreef Loll het volgende:
Helemaal mee eens sws energy 35 cent maken terwijl het bij de rest 29 cent kost een waarom bammetjes mee nemen alleen maar veels te veel werk om te smeren wil je een fatsoenlijk lekker broodje klaar maken.
Dit topic was een jaar oud.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet de ING-app hebben op je mobiel om direct 10 cent te kunnen opnemen en zodoende als een baas uit de supermarkt te lopen...
Wat de fuck is er mis met jou manquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:38 schreef Basxt het volgende:
Minecraft god heeft niet genoeg geld voor energie drankje
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |