quote:
quote:Abu Khalil offered an account of what took place on Sunday in the hours before the attack and in the frenetic aftermath, which has led to unprecedented criticism of the regime from most Palestinian factions.
quote:VN wil 1,5 miljard voor noodhulp Syri
De Verenigde Naties heeft op korte termijn 1,5 miljard dollar nodig voor "levensreddende" hulp aan Syrirs die in steeds grotere nood raken. Volgens de VN verslechtert de humanitaire situatie voor veel mensen zeer snel.
Van de omgerekend ruim 1,1 miljard euro is bijna 400 miljoen bestemd voor hulpbehoevenden in Syri. De rest zou moeten gaan naar de ongeveer 1 miljoen Syrische vluchtelingen in vijf buurlanden van Syri.
Volgens de VN gaat het om het grootste verzoek voor humanitaire hulp op de korte termijn ooit.
Er staat 18-12 bij lattakia.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:05 schreef rakotto het volgende:
FSA:
Ik neem aan dat die dingen gericht schieten?
Ik weet niet of het bij Lattakia is, maar het is geen FSA zoals ik het eerder al zei.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:45 schreef mr_jack het volgende:
[..]
Er staat 18-12 bij lattakia.
Ik kan moeilijk geloven dat dat weertype in het filmpje 18 december is.
Tevens bij lattakia? geloof er weinig van.
quote:
quote:Syrische rebellen hebben gedreigd twee overwegend christelijke dorpen in Centraal-Syri te bestormen. Het Syrische leger zou de steden als uitvalsbases voor aanvallen gebruiken.
tot op zekere hoogte wel het zijn artillerieraketten ... je richt ze op een lap grond en alles wat daar loopt gaat stukquote:Op woensdag 19 december 2012 14:05 schreef rakotto het volgende:
Ik neem aan dat die dingen gericht schieten?
you don't say!quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:16 schreef havanagila het volgende:
Oh, het is inmiddels weer uitgelopen op alles en iedereen die anders denkt uitmoorden, hoe voorspelbaar.
Weer een stukje hel op aarde erbij.
quote:
quote:Zeven mensen in de Syrische stad Homs zijn om het leven gekomen nadat ze een giftig gas hadden ingeademd dat door regeringstroepen was verspreid in een wijk die in handen was van rebellen. Dat meldt de nieuwszender Al Jazeera.
dat is goed nieuws, absurd eigenlijk dat de Russen er nu voor moeten zorgen dat Al Quada niet in het bezit komt van chemische wapens. Als men bij de Navo verstandig was geweest had men er in het beginstadium al voor gezorgd dat Assad de touwtjes in handen hield ipv zijn regime te ondermijnen door ondersteuning van terreurgroeperingen die men hier uit propagandabewegingen "rebellen" en "vrije syrische leger" noemt. De Russen mogen nu de kastanjes uit het vuur halen, bizar gewoon!quote:Op zondag 23 december 2012 10:59 schreef mr_jack het volgende:
Russische troepen leggen beslag op chemische wapens Syrie
Inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |