SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
We hebben al een vriendschap.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan zit er een vriendschap dus niet in
INB4 graagquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:41 schreef Snowbells het volgende:
Morgen kickboksen in de aula, alsjeblieft schiet mij neer
nee man, wedden dat je keihard gaat lachen met je vriendinnen als jullie moeten sparrenquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:41 schreef Snowbells het volgende:
Morgen kickboksen in de aula, alsjeblieft schiet mij neer
Ik denk dat ik eerder ga huilen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nee man, wedden dat je keihard gaat lachen met je vriendinnen als jullie moeten sparren
Nee joh kickboksen is best leuk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder ga huilen.opeens sta ik voldoende voor gym wtf?
Homoquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:44 schreef Dimens het volgende:
Even een stok met wit spul in mijn mond douwen en heen en weer halen.
Eenschquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:44 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen die een onvoldoende voor gym staandan ben je echt een mongool.
ik dacht eerst aan stokbrood, toen aaneen lul en nu aan tandenborstel mja mjaquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:44 schreef Dimens het volgende:
ik doe amper wat met gym en ik sta al zo lang ik mij kan herinneren een 7, dus eens jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:44 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen die een onvoldoende voor gym staandan ben je echt een mongool.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:44 schreef Dimens het volgende:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:45 schreef Snowbells het volgende:
Duurde even voordat ik tandenborstel dacht
dit is zo herkenbaarquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:46 schreef FL_Freak het volgende:
Vrouwen gingen altijd maar lullen met de gymleraar en bam ze hadden een voldoende
Tiener meisjes in zo'n strak wit t-shirtjequote:Op dinsdag 20 november 2012 23:46 schreef FL_Freak het volgende:
Vrouwen gingen altijd maar lullen met de gymleraar en bam ze hadden een voldoende
Ik heb een gymlerares. Een enge.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:46 schreef FL_Freak het volgende:
Zo'n lesbische butcher wijf ?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb een gymlerares. Een enge.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb een gymlerares. Een enge.
Aan vanochtend toen je in de spiegel keek?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Aan vanochtend toen je in de spiegel keek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
het is uit Geo![]()
Dat laatste.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik dacht eerst aan stokbrood, toen aaneen lul en nu aan tandenborstel mja mja
Wat dacht je dan?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:45 schreef Snowbells het volgende:
Duurde even voordat ik tandenborstel dacht
Shit neeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 20 november 2012 23:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
het is uit Geo
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
De manier waarop jij tandenpoetsen omschrijft
Piemel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een stokbrood of een piemel of beide?
Oh man en dan ook er voor zorgen dat ik een zelfmoord op mijn geweten heb.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Shit neeeeeeeeeeeeeeesukkel dat ik ben, ik zei het nog.. ik moet opletten dat ik niet over de grens ga
![]()
![]()
* Geo4kant zoekt de eerst volgende trein op NS.nl
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh man en dan ook er voor zorgen dat ik een zelfmoord op mijn geweten heb.
Vrijdag.. 100 rozen op jouw deurmatquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh mijn neef. En dat allemaal omdat jij te ver gaat
[..]
Rozenquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vrijdag.. 100 rozen op jouw deurmatzie het als een begin van het goedmaken..
Neequote:Op dinsdag 20 november 2012 23:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarvoor? Of A-J terug whatsapped?
Op kamers?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Eigen kamer inrichten en slapen daar voor het eerst.
Nicequote:
Spaarrekening heb ik ook nogquote:Op woensdag 21 november 2012 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niceis dat goed te doen voor je? Met je uitkering bedoel ik dan, zal je het niet heel breed hebben wel?
Ja oke maar je buffer op maken is niet wat je wiltquote:Op woensdag 21 november 2012 00:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Spaarrekening heb ik ook nog
Maar is te doen ja
Dat lukt welquote:Op woensdag 21 november 2012 00:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja oke maar je buffer op maken is niet wat je wiltje moet het ook kunnen financieren zonder.
oh dacht dat je morgen al ging tekenenquote:Op woensdag 21 november 2012 10:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Morgen is het nog donderdag helaas
Vrijdag gaat het gebeuren
Maar heb er wel zin in ja
Oh ja dat welquote:Op woensdag 21 november 2012 10:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh dacht dat je morgen al ging tekenen
Ja welquote:Op woensdag 21 november 2012 10:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik, of je daar zin in had
Ja er zitten wel veel voordelen aan,maar ook wel nadelenquote:Op woensdag 21 november 2012 10:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mooilijkt me heerlijk een eigen huisje
Ja met alles is dat welquote:Op woensdag 21 november 2012 10:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja er zitten wel veel voordelen aan,maar ook wel nadelen
Haha jaquote:Op woensdag 21 november 2012 10:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja met alles is dat wel
Boekjes zijn ouderwetsquote:Op woensdag 21 november 2012 10:51 schreef promisionxexposed het volgende:
Hoef je geen boekjes meer onder je bed te verstoppen
Ja hoor en met jou?quote:Op woensdag 21 november 2012 10:59 schreef Snowbells het volgende:
Dus nu hele dag nietsnuttenalles goed met iedereen?
Welkom.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:59 schreef Snowbells het volgende:
ja met jou dan?quote:Op woensdag 21 november 2012 10:59 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op woensdag 21 november 2012 11:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Da's echt niet normaal. Schaam je. Ga maar lekker naar de muur sneeuw schrapen
Hahahaquote:Op woensdag 21 november 2012 11:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Al die gefrustreerde rokende mensen in mijn klas
En terecht.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
HahahaZe zeiden dat roken niet voor kinderen moest zijn
Houden ze toch nooit volquote:Op woensdag 21 november 2012 11:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer een vrouw lief mogen hebben.
Ja inderdaad gewoon via iemand die 18+ is.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik las het ja, mja eraan komen doen ze toch wel
dat kunnen ze toch niet tegenhoudenquote:Op woensdag 21 november 2012 11:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja inderdaad gewoon via iemand die 18+ is.
Ik moet wel want dat zijn de regels van de muur.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]nee heb het over die mensen in het algemeen. En jij ook niet.
Fuck regels.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik moet wel want dat zijn de regels van de muur.
Hahaha neequote:Op woensdag 21 november 2012 11:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kijk je dat niet alleen voor Lucille?
Such a bad boy.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar het mag echt niet. Ik ben al stout geweest dus dit kan echt niet.
Misschien geef ik je wel heel stiekem een kusje op je wang als je vertrekt. Maar alleen als de anderen niet kijken.quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 11:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien geef ik je wel heel stiekem een kusje op je wang als je vertrekt. Maar alleen als de anderen niet kijken.
Maar dan mag je geen parfum op hebben want andes kunnen ze het ruiken aan mijn lippen. Daar willen ze nog wel eens naar ruiken of ik geen dames heb gekust.quote:
Jouw fantasiequote:Op woensdag 21 november 2012 11:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar dan mag je geen parfum op hebben want andes kunnen ze het ruiken aan mijn lippen. Daar willen ze nog wel eens naar ruiken of ik geen dames heb gekust.
In mijn fantasie heb ik je heel lief. Boh je moest eens weten.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jouw fantasieben je al ver in GoT?
Want ja fantasieënquote:Op woensdag 21 november 2012 11:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
In mijn fantasie heb ik je heel lief. Boh je moest eens weten.Maar het moet bij fantasie blijven.
Ik heb echt maar een paar bladzijdes gelezen. Ik ben niet zo goed daarin.
Wanneer ik eens geld heb, ik moet alleen voor dingen sparen D: dus gaat een beetje moeilijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:45 schreef Ro-ald het volgende:
Dimens en Snow wanneer gaan jullie meeten?
Okequote:Op woensdag 21 november 2012 11:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wanneer ik eens geld heb, ik moet alleen voor dingen sparen D: dus gaat een beetje moeilijk.
Mijn fantasieënquote:Op woensdag 21 november 2012 11:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Want ja fantasieën. Lees nou, of begin in deel 2. Of of of
Ik heb er maar een.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:50 schreef Typisch het volgende:
Dimens laat mij die GoT boeken van je kopen voor een mooi prijsje als je ze toch niet leest.
Snow verkiest een kat boven mij.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:45 schreef Ro-ald het volgende:
Dimens en Snow wanneer gaan jullie meeten?
Je mist er nog twee.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:52 schreef Snowbells het volgende:
Alle 5 de boeken hebbenalles al uitgelezen
Tegen die tijd ben je GoT allang vergeten.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Winds of Winter komt 2015 pas en die ander 2020 of zo
Met die ¤300,- die ze voor een kat moet betalen, had ze ook 6 keer naar mij toe kunnen komen. Maar ze wilt liever een kat.quote:
Ze uitlenen aan Typisch.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:52 schreef Snowbells het volgende:
Alle 5 de boeken hebbenalles al uitgelezen
Ga mij geen schuldgevoel aanpratenquote:Op woensdag 21 november 2012 11:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Met die ¤300,- die ze voor een kat moet betalen, had ze ook 6 keer naar mij toe kunnen komen. Maar ze wilt liever een kat.
Ik kots niet tijdens het lezen en ik zet ze naast mijn games, helemaal mooi in een glazenkast enzo.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En ze dan kapot en ondergekotst terugkrijgen, no thank you
Dus een kat is belangrijker dan jij?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Met die ¤300,- die ze voor een kat moet betalen, had ze ook 6 keer naar mij toe kunnen komen. Maar ze wilt liever een kat.
Nee.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kots niet tijdens het lezen en ik zet ze naast mijn games, helemaal mooi in een glazenkast enzo.
Wil ik niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:57 schreef Typisch het volgende:
Haal gewoon een kat uit het asiel, die zijn (zowat ?) gratis.
Jawel. Misschien neem je dan geen kat.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ga mij geen schuldgevoel aanpraten
quote:Op woensdag 21 november 2012 11:58 schreef leeell het volgende:
katten moet je van bruggen afgooien, meer niet
Jaquote:Op woensdag 21 november 2012 11:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dus een kat is belangrijker dan jij?
quote:
hommo.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:58 schreef leeell het volgende:
katten moet je van bruggen afgooien, meer niet
We zouden die kat die jij wilt eens moeten scheren. Dan heb je zo'n kale. Dat wil je toch?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:58 schreef Snowbells het volgende:
Iel vieze dierenbeul, scheer je weg
Nee.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
We zouden die kat die jij wilt eens moeten scheren. Dan heb je zo'n kale. Dat wil je toch?
hahahaquote:Op woensdag 21 november 2012 12:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Britse korthaar![]()
[ afbeelding ]
joodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 november 2012 12:07 schreef Taexon het volgende:
Goede morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lieve omaquote:Op woensdag 21 november 2012 12:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ey Ro
Yee me oma heeft 2 frikandelbroodjes meegenomen voor me
quote:Op woensdag 21 november 2012 12:17 schreef Dimens het volgende:
Ik wil later een hond, zo'n Golden Retriever. Dan wel een vrouwtje zodat ze jaloers wordt als ik andere vrouwen mee heb genomen naar huis. Dan voel ik mij gewild.
Ik wil later een hond, zo'n Golden Retriever. Dan wel een vrouwtje zodat ze jaloers wordt als ik andere vrouwen mee heb genomen naar huis. Dan voel ik mij gewild.
Mooi, is het een beetje goedgegaan?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:39 schreef Oceanview het volgende:
Zo, ik ben klaar met mijn hele tentamenweek.
quote:Op woensdag 21 november 2012 12:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooi, is het een beetje goedgegaan?Mwah, redelijk, ene tentamen ging goed andere heel slecht en de afsluiter heb ik heel veel vraagtekens over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Oke, nou het is dus nu maar wachten op de cijfers... Succesquote:Op woensdag 21 november 2012 12:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mwah, redelijk, ene tentamen ging goed andere heel slecht en de afsluiter heb ik heel veel vraagtekens over.
je kan niks anders doen dan afwachten danquote:Op woensdag 21 november 2012 12:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mwah, redelijk, ene tentamen ging goed andere heel slecht en de afsluiter heb ik heel veel vraagtekens over.
Mijn eerste cijfer heb ik al binnen is een 3.9.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke, nou het is dus nu maar wachten op de cijfers... Succes!
Bahquote:Op woensdag 21 november 2012 12:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mijn eerste cijfer heb ik al binnen is een 3.9._!
vreselijk is datquote:Op woensdag 21 november 2012 12:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Balenquote:Op woensdag 21 november 2012 12:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Was te verwachten opzich, heel boek stampen dag van te voren is niet te doen.quote:
welk vak was het?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Was te verwachten opzich, heel boek stampen dag van te voren is niet te doen.
Kut vak... ik had altijd een spiekbriefje tussen me benenquote:
Ik wil ook rijden.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:50 schreef Taexon het volgende:
Pff ik heb ineens zin om een stuk te gaan autorijden... maar geen idee waarom en waarheen
Wat klopt er niet.quote:
Ja ik heb sowieso spijt dat ik E&M heb gekozen en geen Natuurprofiel.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kut vak... ik had altijd een spiekbriefje tussen me benenhad het gelukkig alleen in de 1ste en 2e van middelbare school.
De reactie van Snow staat er niet tussen.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik wil ook rijden.
[..]
Wat klopt er niet.
[..]
Ja ik heb sowieso spijt dat ik E&M heb gekozen en geen Natuurprofiel.
Je mag haar niet lezen.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
De reactie van Snow staat er niet tussen.
aansteller.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:54 schreef Snowbells het volgende:
Maar in bed liggen want het is koud.
Je hebt iemand nodig die je warm houdt.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:54 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben er nog geen uur uitquote:Op woensdag 21 november 2012 12:54 schreef Snowbells het volgende:
watje.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:54 schreef Snowbells het volgende:
Dat kanquote:Op woensdag 21 november 2012 12:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ben er nog geen uur uit
Me rug voelt nog steeds vertieft.. heb echt raar gelegen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |