Ga mij geen schuldgevoel aanpratenquote:Op woensdag 21 november 2012 11:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Met die ¤300,- die ze voor een kat moet betalen, had ze ook 6 keer naar mij toe kunnen komen. Maar ze wilt liever een kat.
Ik kots niet tijdens het lezen en ik zet ze naast mijn games, helemaal mooi in een glazenkast enzo.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En ze dan kapot en ondergekotst terugkrijgen, no thank you
Dus een kat is belangrijker dan jij?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Met die ¤300,- die ze voor een kat moet betalen, had ze ook 6 keer naar mij toe kunnen komen. Maar ze wilt liever een kat.
Nee.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kots niet tijdens het lezen en ik zet ze naast mijn games, helemaal mooi in een glazenkast enzo.
Wil ik niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:57 schreef Typisch het volgende:
Haal gewoon een kat uit het asiel, die zijn (zowat ?) gratis.
Jawel. Misschien neem je dan geen kat.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ga mij geen schuldgevoel aanpraten
quote:Op woensdag 21 november 2012 11:58 schreef leeell het volgende:
katten moet je van bruggen afgooien, meer niet
Jaquote:Op woensdag 21 november 2012 11:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dus een kat is belangrijker dan jij?
quote:
hommo.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:58 schreef leeell het volgende:
katten moet je van bruggen afgooien, meer niet
We zouden die kat die jij wilt eens moeten scheren. Dan heb je zo'n kale. Dat wil je toch?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:58 schreef Snowbells het volgende:
Iel vieze dierenbeul, scheer je weg
Nee.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
We zouden die kat die jij wilt eens moeten scheren. Dan heb je zo'n kale. Dat wil je toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |