Such a bad boy.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar het mag echt niet. Ik ben al stout geweest dus dit kan echt niet.
Misschien geef ik je wel heel stiekem een kusje op je wang als je vertrekt. Maar alleen als de anderen niet kijken.quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 11:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien geef ik je wel heel stiekem een kusje op je wang als je vertrekt. Maar alleen als de anderen niet kijken.
Maar dan mag je geen parfum op hebben want andes kunnen ze het ruiken aan mijn lippen. Daar willen ze nog wel eens naar ruiken of ik geen dames heb gekust.quote:
Jouw fantasiequote:Op woensdag 21 november 2012 11:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar dan mag je geen parfum op hebben want andes kunnen ze het ruiken aan mijn lippen. Daar willen ze nog wel eens naar ruiken of ik geen dames heb gekust.
In mijn fantasie heb ik je heel lief. Boh je moest eens weten.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jouw fantasieben je al ver in GoT?
Want ja fantasieënquote:Op woensdag 21 november 2012 11:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
In mijn fantasie heb ik je heel lief. Boh je moest eens weten.Maar het moet bij fantasie blijven.
Ik heb echt maar een paar bladzijdes gelezen. Ik ben niet zo goed daarin.
Wanneer ik eens geld heb, ik moet alleen voor dingen sparen D: dus gaat een beetje moeilijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:45 schreef Ro-ald het volgende:
Dimens en Snow wanneer gaan jullie meeten?
Okequote:Op woensdag 21 november 2012 11:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wanneer ik eens geld heb, ik moet alleen voor dingen sparen D: dus gaat een beetje moeilijk.
Mijn fantasieënquote:Op woensdag 21 november 2012 11:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Want ja fantasieën. Lees nou, of begin in deel 2. Of of of
Ik heb er maar een.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:50 schreef Typisch het volgende:
Dimens laat mij die GoT boeken van je kopen voor een mooi prijsje als je ze toch niet leest.
Snow verkiest een kat boven mij.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:45 schreef Ro-ald het volgende:
Dimens en Snow wanneer gaan jullie meeten?
Je mist er nog twee.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:52 schreef Snowbells het volgende:
Alle 5 de boeken hebbenalles al uitgelezen
Tegen die tijd ben je GoT allang vergeten.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Winds of Winter komt 2015 pas en die ander 2020 of zo
Met die ¤300,- die ze voor een kat moet betalen, had ze ook 6 keer naar mij toe kunnen komen. Maar ze wilt liever een kat.quote:
Ze uitlenen aan Typisch.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:52 schreef Snowbells het volgende:
Alle 5 de boeken hebbenalles al uitgelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |