quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:59 schreef B.ertha het volgende:
Met chocolade krijg je ook daar in de U S of A alles door hun strot gedaan
Oh god dat lijkt me echt hemelsquote:
Chocolaquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:22 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben ook Amerikaan. Waarmee wordt ik ingepakt? Mag het met bubbeltjesfolie alsjeblieft?
Eén dagje valt nog mee.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:10 schreef iamredleader het volgende:
Ik werk maandag de 24e, MM. En tinu moet de 26e bereikbaar zijn voor het geval dat er wat is.
Vind je het gek...quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.collegehumor.c(...)p-thinking-about-sex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben dat alleen nog nooit tegengekomen in de USA, net zo min als WG's bacon spread (laatst toch weer gekeken). Zo gangbaar zijn dit soort extremen daar toch ook weer niet.quote:
Ik heb wel eens Baconnaise gegeten. Vond het niet heel erg lekker eigenlijkquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben dat alleen nog nooit tegengekomen in de USA, net zo min als WG's bacon spread (laatst toch weer gekeken). Zo gangbaar zijn dit soort extremen daar toch ook weer niet.
Andere extreme zaken daarentegen...
Yup, 24 december, 27 december en ook 31 december. Maar ik zie het probleem ook niet, zo lang ik maar niet op 1 januari hoef te werkenquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén dagje valt nog mee.
Majo is dus ook de klos, las ik net.
Eens kijken of ik minstens één dag mee kan pakken tussen Kerst en Oud & Nieuw.
Maar ben vorig jaar tussen Kerst en O&N ook al weg geweest, dus ik heb de laatste rechten dit jaar...
Maar net wel een weekje Spanje geboekt medio volgende jaar, kan me er nu al op verheugen...
Zijn dit echte stukken uit Batman waar ze stukken tekst aan veranderd hebben? Zo ja, dan is zijn Batmanstem hier nog erger dan andersquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.collegehumor.c(...)p-thinking-about-sex
Nee, dit is helemaal opnieuw gefilmd, erg goed gedaanquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zijn dit echte stukken uit Batman waar ze stukken tekst aan veranderd hebben? Zo ja, dan is zijn Batmanstem hier nog erger dan anders
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn hele kantoor zit nu aan de pepernotenCobra
![]()
7 kilo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Hoeveel kilo heb je gestuurd, C4?
Nog steeds geen Jungle Jim (www.junglejims.com) bij je in de buurt, PS?
Was een flink pakket ja.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Christus!! Lekker fijn voor de lijn...![]()
Gelukkig heeft PS hulp.
halve kilo (ongeveer) weggewerkt tijdens mijn tentamensquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Christus!! Lekker fijn voor de lijn...![]()
Gelukkig heeft PS hulp.
quote:Op woensdag 21 november 2012 00:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
halve kilo (ongeveer) weggewerkt tijdens mijn tentamens
quote:
truste.quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 00:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Even met een collega biertjes wezen drinken in een pub. Ik zie wel weer hoe het morgen gaat
Nee, gelukkig niet. Bij vragen zou ik de dierenarts bellen... Heb je een kat met diabetes?quote:Op woensdag 21 november 2012 10:00 schreef Diaan73 het volgende:
Dankje Soempie!
Heb jij ervaring/kennis met/over katten met diabetes??
Onze oudste kat bleek vorige week dinsdag ineens "blind" te zijn. We zijn toen bij de dierenarts geweest en zij vertelde dat het wrs een tia is/was. Hij heeft ook staar en glazige ogen. Hij sinds juli dit jaar ook 300 gram afgevallen ondanks goed eten. Hij heeft wel een mooie vacht, hij verzorgt zichzelf nog goed.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Bij vragen zou ik de dierenarts bellen... Heb je een kat met diabetes?
Ja, dan is dat verstandiger inderdaad. Maar zo'n spiraaltje kost gewoon ¤ 160,= pfff vond ik nog best veel eigenlijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:05 schreef B.ertha het volgende:
Hij wordt inderdaad niet vergoed, maar de vorige keer heb ik hem bij de gyn laten plaatsen omdat de HA het niet deed. Beviel me wel goed eigenlijk dus dat zou ik wel opnieuw willen. De gyn gaat wel van het eigen risico af, dus dan zou ik het liever dit jaar willen.
Ja en nee. Gedurende vijf jaar ben je ook aardig wat geld kwijt aan de eigen bijdrage voor de pil en aan maandverband en tampons.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dan is dat verstandiger inderdaad. Maar zo'n spiraaltje kost gewoon ¤ 160,= pfff vond ik nog best veel eigenlijk.
Niet iedereen stopt met vloeien hè? En gebruikt de pil.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja en nee. Gedurende vijf jaar ben je ook aardig wat geld kwijt aan de eigen bijdrage voor de pil en aan maandverband en tampons.
Ik welquote:Op woensdag 21 november 2012 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet iedereen stopt met vloeien hè?
Hij is echt ieniemienie hequote:Maar natuurlijk is het over 5 jaar goedkoper dan al het andere... maar ineens vond ik het wel een groot bedrag. En dat voor zo'n klein ding.
Ik ook, gelukkigquote:
Ja.quote:Hij is echt ieniemienie he
als je daarmee een ton schade weet te voorkomen dan is het wel een goede deal.quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 11:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
als je daarmee een ton schade weet te voorkomen dan is het wel een goede deal.![]()
Wat voor service krijg je dan als extra?quote:
Je mag op een stoel achterover leunen en je benen spreidenquote:Op woensdag 21 november 2012 11:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat voor service krijg je dan als extra?
Oh ja tuurlijkquote:Op woensdag 21 november 2012 10:43 schreef Diaan73 het volgende:
Vanmiddag wordt spiraaltje geplaatst. Ipv maandag.
Veel succes bij tandarts! Daar hoef ik 11-12 pas naartoe.
Ik betaal al jaren voor een mega super plus tandartsverzekering (vergoeding tot 750 euro) maar ik heb er nog nooit gebruik van gemaakt dus dat is wel zonde. Als alles weer goed is dan doe ik gewoon tot 250 euro, helemaal onverzekerd durf ik niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:58 schreef Soempie het volgende:
Bah wat naar Diaan. Ik zou inderdaad even contact opnemen met de assistente.
MaJo, hier begin december naar de tandarts en daarna laat ik mooi al m'n aanvullende verzekeringen vallen. Zelfs met verstandskies kwam ik hier op maar 90 euro uit in een heel jaar (controles, trekken kies en schoonmaken tanden). M'n premie ligt hoger in een jaar. Nu laat ik begin december maar m'n voortand mooier maken/ vernieuwen.(dat stond al jaren op de planning, maar ik ben er een beetje bang voor dat het erger wordt in plaats van beter).
En er wordt in interne echo gemaakt met gratis condoom!quote:Op woensdag 21 november 2012 11:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je mag op een stoel achterover leunen en je benen spreiden
Ik ben nog nooit bij de mondhygiënist geweest..quote:Op woensdag 21 november 2012 11:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijkSucces
[..]
Ik betaal al jaren voor een mega super plus tandartsverzekering (vergoeding tot 750 euro) maar ik heb er nog nooit gebruik van gemaakt dus dat is wel zonde. Als alles weer goed is dan doe ik gewoon tot 250 euro, helemaal onverzekerd durf ik niet.
Weet iemand eigenlijk of de mondhygiënist ook wordt vergoed? Dat is verplicht namelijk bij onze tandarts.
Ah. Ik dacht altijd dat alleen het spiraaltje geplaatst zou worden.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En er wordt in interne echo gemaakt met gratis condoom!
Nopes, echo vooraf om te kijken of alles recht loopt (om te bepalen hoe ze moeten mikken) en een echo achteraf om te kijken of hij goed terecht is gekomen.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah. Ik dacht altijd dat alleen het spiraaltje geplaatst zou worden.
SPOILER: Minder frisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 november 2012 11:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nopes, echo vooraf om te kijken of alles recht loopt (om te bepalen hoe ze moeten mikken) en een echo achteraf om te kijken of hij goed terecht is gekomen.SPOILER: Minder frisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar we hebben hier meerdere IUI mamma's ...quote:Op woensdag 21 november 2012 10:30 schreef B.ertha het volgende:
Voor de mama´s hier, een leuk schoencadeautje voor papa?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 november 2012 11:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar we hebben hier meerdere IUI mamma's ...
Wat kost een kind?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dan is dat verstandiger inderdaad. Maar zo'n spiraaltje kost gewoon ¤ 160,= pfff vond ik nog best veel eigenlijk.
quote:Op woensdag 21 november 2012 11:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nopes, echo vooraf om te kijken of alles recht loopt (om te bepalen hoe ze moeten mikken) en een echo achteraf om te kijken of hij goed terecht is gekomen.Dat lukt niet met een speculum?SPOILER: Minder frisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
jaren van je levenquote:
Er is altijd een klein risico dat een spiraal verkeerd geplaatst wordt en bijv. door de baarmoederwand heen schiet. Met een echo zien ze gelijk of alles goed is.quote:
Die het daarvoor hopelijk toch wel op de natuurlijke manier geprobeerd hebbenquote:Op woensdag 21 november 2012 11:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar we hebben hier meerdere IUI mamma's ...
Lijkt me wel, maar daar zijn de mini's geen bewijs meer vanquote:Op woensdag 21 november 2012 11:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die het daarvoor hopelijk toch wel op de natuurlijke manier geprobeerd hebben
ik heb 75% vergoed van de mondhygienistquote:Op woensdag 21 november 2012 11:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijkSucces
[..]
Ik betaal al jaren voor een mega super plus tandartsverzekering (vergoeding tot 750 euro) maar ik heb er nog nooit gebruik van gemaakt dus dat is wel zonde. Als alles weer goed is dan doe ik gewoon tot 250 euro, helemaal onverzekerd durf ik niet.
Weet iemand eigenlijk of de mondhygiënist ook wordt vergoed? Dat is verplicht namelijk bij onze tandarts.
Gek, als ik zoiets vraag dan wordt het nooit als extra service gezien gezien maar altijd als een hele onbeschofte vraag.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ah, zoquote:Op woensdag 21 november 2012 11:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Lijkt me wel, maar daar zijn de mini's geen bewijs meer van
Ah dus dat moet je ook zelf instellen?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:44 schreef Bart het volgende:
[..]
ik heb 75% vergoed van de mondhygienist
Het is ook gewoon veiliger, mijn vorige is geplaatst door de huisarts maar de verloskundige die bij mij de nacontroles deed was er erg op gebrand dat ik een eventuele verse door de gyn laat plaatsen.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die gebruiken ze ook. Maar ze willen ook de richting van de baarmoeder zelf zien.
Ik hou me grootquote:Op woensdag 21 november 2012 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch lees ik hier vrijwel alleen maar positieve papa-verhalen van je...
is standaard bij zilveren kruis aanvullende tandarts...quote:Op woensdag 21 november 2012 11:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dus dat moet je ook zelf instellen?
Ik haat de mondhygienist, ze doet me altijd pijn![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 11:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Er is altijd een klein risico dat een spiraal verkeerd geplaatst wordt en bijv. door de baarmoederwand heen schiet. Met een echo zien ze gelijk of alles goed is.
Ok, duidelijk. Dank.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die gebruiken ze ook. Maar ze willen ook de richting van de baarmoeder zelf zien.
Dat dus.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik krijg geen controle echo.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En er wordt in interne echo gemaakt met gratis condoom!
Die echo is dus niet standaard?quote:
Nope. Ik heb het nu 3x eerder gehad. Maar nooit echo ervoor gehad of erna. Mag wel als ik dat persé wil. Mijn huisarts meet met een baarmoedermeter de lengte op. Oid.quote:
Insert nog een flauwe grap.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope. Ik heb het nu 3x eerder gehad. Maar nooit echo ervoor gehad of erna. Mag wel als ik dat persé wil. Mijn huisarts meet met een baarmoedermeter de lengte op. Oid.
quote:
Dus een arts kan eigenlijk zelf bepalen wat ie doet voor die ¤160?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope. Ik heb het nu 3x eerder gehad. Maar nooit echo ervoor gehad of erna. Mag wel als ik dat persé wil. Mijn huisarts meet met een baarmoedermeter de lengte op. Oid.
Ik moest opeens denken aan de meterkast van TMquote:Op woensdag 21 november 2012 11:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, het spiraaltje an sich kost ¤ 160,=. Die wordt besteld door huisarts en moet je zelf ophalen en betalen bij apotheek. Kosten voor het plaatsen komen er nog bij.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus een arts kan eigenlijk zelf bepalen wat ie doet voor die ¤160?
Pff, ik mag binnenkort op voor mijn eerste prostaat onderzoek....quote:Op woensdag 21 november 2012 12:05 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, ja, jullie lachen maar. Ik lig daar vanmiddag op de bank met mijn benen gespreid.
Ai.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, het spiraaltje an sich kost ¤ 160,=. Die wordt besteld door huisarts en moet je zelf ophalen en betalen bij apotheek. Kosten voor het plaatsen komen er nog bij.
Ow, dat lijkt me ook geen pretje inderdaad. Volgend jaar mag ik weer voor uitstrijkje. Ook zo'n feest.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pff, ik mag binnenkort op voor mijn eerste prostaat onderzoek....
Ah dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 21 november 2012 11:47 schreef Bart het volgende:
[..]
is standaard bij zilveren kruis aanvullende tandarts...
Is dat niet afhankelijk van wat de behandeling was en wat er vergoed wordt?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dat kan natuurlijk ookdenk dat mijn verzekering het ook wel vergoed, heb de laatste jaren in ieder geval geen extreme rekeningen gehad.
Maar wel een aantal rekeningen betaald, is dat niet raar met zo'n super aanvullende verzekeringMaar eens kijken of ik nog wat terug kan krijgen
Ik moest twee weken geleden voor het bevolkingsonderzoek maar vond er niks aan, het was in een minuutje gebeurdquote:Op woensdag 21 november 2012 12:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow, dat lijkt me ook geen pretje inderdaad. Volgend jaar mag ik weer voor uitstrijkje. Ook zo'n feest.Maar wel heel belangrijk!
Ik hoor er geen leuke verhalen over.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow, dat lijkt me ook geen pretje inderdaad. Volgend jaar mag ik weer voor uitstrijkje. Ook zo'n feest.Maar wel heel belangrijk!
Nah, volgens mij vergoeden ze nooit alles. Ik heb standaard dingen 100% tot een max bedrag per jaar, maar alle niet standaard dingen dus 75%. Mijn vrouw gaat 3x per jaar naar de hygienist en daar krijg ik steevast een rekning van 6,27 ofzo. Rest wordt vergoed.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dat kan natuurlijk ookdenk dat mijn verzekering het ook wel vergoed, heb de laatste jaren in ieder geval geen extreme rekeningen gehad.
Maar wel een aantal rekeningen betaald, is dat niet raar met zo'n super aanvullende verzekeringMaar eens kijken of ik nog wat terug kan krijgen
Ik betaal een paar tientjes per maand alleen aan tandartsverzekering dus ik mag hopen dat eigenlijk alles vergoed wordtquote:Op woensdag 21 november 2012 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat niet afhankelijk van wat de behandeling was en wat er vergoed wordt?
quote:Op woensdag 21 november 2012 12:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik betaal een paar tientjes per maand alleen aan tandartsverzekering dus ik mag hopen dat eigenlijk alles vergoed wordtmaar dat was precies wat ik steeds ook dacht
nooit beseft dat ik die rekeningen misschien wel had kunnen declareren
Hmmm ik zal die rekeningen er eens bij zoeken, het gaat nooit om heel veel geld.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Nah, volgens mij vergoeden ze nooit alles. Ik heb standaard dingen 100% tot een max bedrag per jaar, maar alle niet standaard dingen dus 75%. Mijn vrouw gaat 3x per jaar naar de hygienist en daar krijg ik steevast een rekning van 6,27 ofzo. Rest wordt vergoed.
Je weet zeker dat het een bevolkingsonderzoek was?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moest twee weken geleden voor het bevolkingsonderzoek maar vond er niks aan, het was in een minuutje gebeurdmaar heb het ook wel vaker gehad bij de gyn en wist wat ik kon verwachten.
Vraag me alleen af wanneer ik de uitslag krijg?
Ik heb nog nooit iets gedeclareerd, denk dat ik daar wel wat geld mee zou kunnen winnen inderdaadquote:Op woensdag 21 november 2012 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uitzoeken! Kan een hoop geld opleveren
Ik zal vanavond eens kijken, volgens mij ligt de mijne tussen de rolmaat en de grote geodriehoek in.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik moest opeens denken aan de meterkast van TM
Bevolkingsonderzoek baarmoederhalskankerquote:Op woensdag 21 november 2012 12:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je weet zeker dat het een bevolkingsonderzoek was?
Het stelt ook niet heel veel voor, maar echt leuk vind ik het ook niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moest twee weken geleden voor het bevolkingsonderzoek maar vond er niks aan, het was in een minuutje gebeurdmaar heb het ook wel vaker gehad bij de gyn en wist wat ik kon verwachten.
Vraag me alleen af wanneer ik de uitslag krijg?
Gelukkig.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bevolkingsonderzoek baarmoederhalskankermaar ik snap je grap
Mijn tandarts stuurt de rekeningen zelf op naar de verzekering, ik krijg achteraf de rekening van mijn verzekeraar over wat ik niet vergoed krijg, lekker makkelijkquote:Op woensdag 21 november 2012 12:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik betaal een paar tientjes per maand alleen aan tandartsverzekering dus ik mag hopen dat eigenlijk alles vergoed wordtmaar dat was precies wat ik steeds ook dacht
Trustenquote:
Oeiquote:Op woensdag 21 november 2012 12:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets gedeclareerd, denk dat ik daar wel wat geld mee zou kunnen winnen inderdaad
Ik krijg dus steeds rekeningen rechtstreeks van de tandarts, vond dat altijd wel raar.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Mijn tandarts stuurt de rekeningen zelf op naar de verzekering, ik krijg achteraf de rekening van mijn verzekeraar over wat ik niet vergoed krijg, lekker makkelijk.
Ik ben daar veel te veel een warhoofd voorquote:Op woensdag 21 november 2012 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oei
Dat is heel erg zonde. Zit misschien wel een leuke vakantie of laptop in
Brillen en lenzen worden standaard ook niet vergoed he... Alleen bij bepaalde aanvullende verzekeringenquote:Op woensdag 21 november 2012 12:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben daar veel te veel een warhoofd voorzelfs brillen en lenzen nog nooit gedeclareerd
ik ga dus eens mijn rekeningen van de afgelopen 3 jaar allemaal opsturen
Maar nu eerst tukken
Ik kies altijd die aanvullende verzekeringen om daar vervolgens dus niets mee te doenquote:Op woensdag 21 november 2012 12:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Brillen en lenzen worden standaard ook niet vergoed he... Alleen bij bepaalde aanvullende verzekeringen.
Mja, beter oververzekerd dan onderverzekerdquote:Op woensdag 21 november 2012 12:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kies altijd die aanvullende verzekeringen om daar vervolgens dus niets mee te doen![]()
Sommige (tand)artsen dienen de rekening niet in bij de verzekeringsmaatschappij, maar bij de patiënt die op zijn beurt weer de rekening moet verhalen bij z'n verzekeraar.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoi C4quote:Op woensdag 21 november 2012 11:26 schreef Cobra4 het volgende:
Nee iarl, ik ga nu niet roepen wat ik meestal doe.
Je kan ook de vrouw van mijn broer D. vragen of ze jouw mondhygiëniste wil zijn. Dat is haar beroepquote:Op woensdag 21 november 2012 11:45 schreef MaJo het volgende:
Ik haat de mondhygienist, ze doet me altijd pijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grijze haren, maagzweren, just kiddingquote:Op woensdag 21 november 2012 14:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terug
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:06 schreef Mark het volgende:
[..]
Grijze haren, maagzweren, just kidding
Geen grijze haren, ik wordt kaal. Maagzweer nee, wel flink gevloek af en toe. Just kidding? Nee, twee kids en een hoop kopzorgen. Maar ik zou echt niet meer zonder mijn jochies willen zijnquote:
Hier in de SC of hier bij jullie thuis?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:30 schreef Diaan73 het volgende:
Hier zijn het toch echt de jochies. Pff.
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:51 schreef Etcetera het volgende:
Dat vind ik zonde van de bank. Which probably means that I'm all grown up now
Van de jochies in de SC heb ik geen lastquote:Op woensdag 21 november 2012 18:14 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Hier in de SC of hier bij jullie thuis?
Welke multimedia telefoon heeft dat tegenwoordig nou niet?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:09 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, ik ben weer gaan twijfelen over de Nexus 4, want de accutijd schijnt beroerd te zijn
Wat heb je gekocht?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:57 schreef Etcetera het volgende:
Als het een 2de handsje was zou ik er wel op springen denk ik
Maar goed, ik kan ook blij worden van de aanschaf van een stoomreinigernog blijer van mijn nieuwe Lush-dingetjes, dat dan ook wel weer
Ben sinds een paar dagen in het bezit van een Samsung Ace 2, meer heb ik niet nodig.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:17 schreef Etcetera het volgende:
True. Ik doe nog mee aan een CoolBlue actie om een telefoon te winnen en te reviewen, maar ik zit er nu sterk over te denken ome en Samsung Galaxy Nexus te bestellen. Voorloper van de Nexus 4, prima toestel, niet te duur.
Zodra ik aan een nexus4 kan komen mag je mijn nexus s wel overnemenquote:Op woensdag 21 november 2012 20:31 schreef Etcetera het volgende:
Mijn huidige toestel is een HTC Hero. Die is best traag geworden in de loop der jaren (wel hulde trouwens, er zit nog geen énkel krasje op het scherm, ondanks dat hij al een paar aardige stuiteringen gemaakt heeft). Ik mis het gewoonFacebooken, Twitteren, nieuws lezen, dat soort dingen.
Lekker! En wel een stukje van afbreken hè? Sommigen gooien het geheel in bad!quote:Op woensdag 21 november 2012 20:23 schreef Etcetera het volgende:
Marilyn, CoalFace en The ComforterWe gaan naar een hotel volgende weeken (LANnen
) en we hebben een bad
dus vandaar The Comforter
Euh.... dat was ik ook van plan eigenlijkquote:Op woensdag 21 november 2012 20:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lekker! En wel een stukje van afbreken hè? Sommigen gooien het geheel in bad!
*proestquote:Op woensdag 21 november 2012 20:32 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
Whatsappje van E.: Stuur die neger maar naar huis, ik kom er aan'
![]()
![]()
![]()
Bedtijd voor jou dusquote:
Het is een beetje een geintje tussen onsquote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Euh.... dat was ik ook van plan eigenlijkWat gebeurd er als ik dat doe
2x per dag een bad. Je hebt PM.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:37 schreef Etcetera het volgende:
Wat heb ik er aan dat hij vaker meegaat als ik maar 1 weekend een bad tot mijn beschikking heb
Te veel babypraat hier de laatste tijd. Duidelijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:26 schreef MaJo het volgende:
[..]er gebeurt niks (misschien wat veel schuim
) maar het is vooral zonde!! Je kunt er namelijk wel 6x mee doen
stukje afbreken en onder de kraam houden, dan schuimt het ook beter.
Te veel werk. Ik zag het, zal even reagerenquote:Op woensdag 21 november 2012 21:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
2x per dag een bad. Je hebt PM.
Lush blijft eeuwig goed, de komende 3 jaar heb je vast wel weer een bad tot je beschikking? Als je een eenmalig iets voor in bad wil hebben dan had je een bruisbal moeten kopenquote:Op woensdag 21 november 2012 21:37 schreef Etcetera het volgende:
Wat heb ik er aan dat hij vaker meegaat als ik maar 1 weekend een bad tot mijn beschikking heb
Haha blijkbaarquote:Op woensdag 21 november 2012 21:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Te veel babypraat hier de laatste tijd. Duidelijk.
Je Nederlands schijnt er ook flink van achteruit te gaan. Wat betekent datquote:Op woensdag 21 november 2012 14:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Geen grijze haren, ik wordt kaal.
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Euh.... dat was ik ook van plan eigenlijkWat gebeurd er als ik dat doe
allebei in blijde verwachting zijnquote:Op woensdag 21 november 2012 21:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
stukje afbreken en onder de kraam houden, dan schuimt het ook beter.
Ja hoor. Ik zit rustig een film te kijken.quote:
The Way Backquote:
Zegt me niks, en dat gaat het vooralsnog niet doen ook. Ik ga namelijk naar bed. Ta!quote:
Mazzel.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zegt me niks, en dat gaat het vooralsnog niet doen ook. Ik ga namelijk naar bed. Ta!
Goeieavond!quote:
Mogguh.quote:Op donderdag 22 november 2012 05:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zelfs in NL is het nog vroeg![]()
Om 06:00 vliegen.
Goedemorgen
Wauw. Eten bij Obama en daarna je pa op bezoek. Tof.quote:Op donderdag 22 november 2012 05:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zowaar gezelschap hier
Ik heb een vroege Thanksgiving dinner gehad, het huis aan kant gemaakt, morgen nog een Thanksgiving dinner bij de president, dus ik wil alvast een schoon huis, want vrijdag ochtend heel vroeg ga ik naar Chicago om mijn papa op te halen
tot dinsdagquote:Op donderdag 22 november 2012 05:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zei je nou laatst dat hij maar een weekend bleef?
daar moet ik vanavond nog doorheenquote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 11:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Speciaal voor de vaders in dit topic
Duurste is ongetwijfeld op de vloer. Welk concert?quote:Op donderdag 22 november 2012 11:18 schreef B.ertha het volgende:
Wie is er bekend met (concerten in) de Amsterdam ArenA?
Ik zie het volgende: Entree: ¤ 45,-, ¤ 49,-, ¤ 57,-, ¤ 59-, ¤ 65,- (excl. servicekosten)
Maar ik zie nergens waar ik zit/sta met welke prijsklasse. En ik wil het graag nu al weten want ik verwacht dat het snel uitverkocht is!
Eigenlijk het tegenovergestelde, maar de code voor de een is met een kleine aanpassing voor het ander te gebruikenquote:
Dit zou moeten werkenquote:Op donderdag 22 november 2012 12:01 schreef Etcetera het volgende:
Duplicaten zoeken mag ook, als ik maar duidelijk kan zien wat wel en niet dubbel is
DIG / [Excel] Het grote Excel vragen topic #34quote:Op donderdag 22 november 2012 11:55 schreef Etcetera het volgende:
Heeft iemand hier een bak verstand van Excel?
First!quote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 12:16 schreef Etcetera het volgende:
Moehahaha. Er zit een 'Voorwaardelijke opmaak'-functie in Excel 2010. Highlight unieke waarden
Ter bevestiging nog even:quote:Op donderdag 22 november 2012 11:18 schreef B.ertha het volgende:
Wie is er bekend met (concerten in) de Amsterdam ArenA?
Ik zie het volgende: Entree: ¤ 45,-, ¤ 49,-, ¤ 57,-, ¤ 59-, ¤ 65,- (excl. servicekosten)
Maar ik zie nergens waar ik zit/sta met welke prijsklasse. En ik wil het graag nu al weten want ik verwacht dat het snel uitverkocht is!
Dankje!quote:Op donderdag 22 november 2012 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ter bevestiging nog even:
Staanplaatsen en zitplaatsen eerste ring lange zijde zijn het duurst.
Naarmate je verder/hoger van het podium kaarten neemt, worden de kaarten goedkoper.
Voor ¤45 zit je dus hoog en ver en dat raad ik je ten zeerste af.
Zie deze pagina http://www.amsterdamarena(...)zit_ik/?id_event=129
Muse staat daar al als evenement vermeld, zodat je na het ingeven van een vaknummer een idee hebt hoe je zicht is vanuit de verschillende vakken. Klik op OK en scroll daarna naar beneden voor een afbeelding van de zichtlijn vanuit het gekozen vak...
Succes morgen, ik ga voor kaarten voor Zuccherro in de Ziggodome dan...
Ik zie alles weer in HDquote:Op donderdag 22 november 2012 15:07 schreef MadMaster het volgende:
De 2 stilte uren per dag zijn weer voorbij.
Er mag weer verder ge-SC't worden...
quote:
Mja, ik heb het festival gezien voor de kaarten in de verkoop gingen dus ik kon ze toen niet kopen. Nu dacht ik er pas weer aan, door een bericht over dat er wat bands waren aangekondigd voor een ander festivalquote:Op donderdag 22 november 2012 15:46 schreef Mark het volgende:
Nu pas? Heb zelf de early early bird van 62,50
Rondom de invalidenplek is het ook prima toevenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:48 schreef Mark het volgende:
Is prima te doen vanaf een heuveltje in het Goffertpark
Ah, dank uquote:Op donderdag 22 november 2012 15:07 schreef MadMaster het volgende:
De 2 stilte uren per dag zijn weer voorbij.
Er mag weer verder ge-SC't worden...
Beterschapquote:Op donderdag 22 november 2012 15:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mijn baby is verkoudenDus ik heb me maar op de bank geinstalleerd voor een lange zit.
Dat is heel herkenbaarquote:Op donderdag 22 november 2012 15:43 schreef Soempie het volgende:
Mijn baby speelt met lege flessen, pannendeksels en aardappels. Was net bezig met het bedenken van een verlanglijstje voor z'n verjaardag, maar waarom zouden we eigenlijk speelgoed vragen.
Dat heb ik nou met borstvoedingquote:Op donderdag 22 november 2012 15:58 schreef iamredleader het volgende:
soms is de kartonnen doos veel leuker dan de inhoud
Extreme Couponing?quote:Op donderdag 22 november 2012 17:13 schreef Whiteguy het volgende:
Zo.. deze schrale student is ook maar een keer langs de AH geweest en heeft alleen maar bonusaanbiedingen meegepakt. Totaal EUR 105.39 43.76
Dat niet eens. Maar vooral het feit dat ik deze 2x had scheelt aardig:quote:
Heb ze nu 3 keer live gezien (afgelopen maart voor het laatst) en ik pas nu even.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Rammstein wil ik ook graag nog eens live zien!
Kijk, die is handigquote:Op donderdag 22 november 2012 17:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat niet eens. Maar vooral het feit dat ik deze 2x had scheelt aardig:
[ afbeelding ]
1x voor kleur en 1x voor zwart.. goed dat dat spul niet rot want daar ga ik > een jaar mee doen
Operating income ¥ -70 billion (2012)quote:Op donderdag 22 november 2012 17:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sony krijgt junkstatus
Had ik niet zien aankomen
geen turkey?quote:
Telefoon niet van Sony kopen lijkt mij een verstandige keuzequote:Op donderdag 22 november 2012 18:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Operating income ¥ -70 billion (2012)
Net income ¥ -456 billion (2012)
Denk ook dat die playstation vita ook meer kost aan marketing dan dat ze van die dingen verkopen. Werkelijk nog nooit zo'n ding 'in het wild' gezien. Denk dat mensen liever een game voor hun tablet of telefoon kopen tegenwoordig. En hun telefoon niet bij sony kopen.
Ik stem niet, dat doen er al genoeg en 5 vrije keuzes, die ik vrijwel nooit terug zie, vind ik te weing...quote:Op donderdag 22 november 2012 19:16 schreef lubje25 het volgende:
Zo, stemmen voor de Top2000 heb ik er weer opzittenHebben hier nog mensen gestemd? Diaan niet las ik al
Kan ook veel minpunten opnoemen wat betreft het kiezen, de keuzelijst etc. Heb het er met Peace en Diaan (en een zooi anderen) al wel eens over gehad in het top 2000 topic Maar blijf de top 2000 toch leuk vinden.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stem niet, dat doen er al genoeg en 5 vrije keuzes, die ik vrijwel nooit terug zie, vind ik te weing...
Ik kan me er ook prima mee vermaken, maar ik vind het gestuurde/gecontroleerde stemmen dus helemaal niets, net als Peaceman. Maar ik ben iets minder radicaal dan hem wat dat betreft...quote:Op donderdag 22 november 2012 19:28 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Kan ook veel minpunten opnoemen wat betreft het kiezen, de keuzelijst etc. Heb het er met Peace en Diaan (en een zooi anderen) al wel eens over gehad in het top 2000 topic Maar blijf de top 2000 toch leuk vinden.
Deed je leuk altijdquote:Op donderdag 22 november 2012 19:34 schreef MadMaster het volgende:
Laat de OP van de Top 2000 topics trouwens over aan een ander dit jaar...
hoop ik dat iemand het oppakt.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er staat een aardig voorbeeld waar flink wat uit herbruikt kan worden, dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |