quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:59 schreef B.ertha het volgende:
Met chocolade krijg je ook daar in de U S of A alles door hun strot gedaan
Oh god dat lijkt me echt hemelsquote:
Chocolaquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:22 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben ook Amerikaan. Waarmee wordt ik ingepakt? Mag het met bubbeltjesfolie alsjeblieft?
Eén dagje valt nog mee.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:10 schreef iamredleader het volgende:
Ik werk maandag de 24e, MM. En tinu moet de 26e bereikbaar zijn voor het geval dat er wat is.
Vind je het gek...quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.collegehumor.c(...)p-thinking-about-sex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben dat alleen nog nooit tegengekomen in de USA, net zo min als WG's bacon spread (laatst toch weer gekeken). Zo gangbaar zijn dit soort extremen daar toch ook weer niet.quote:
Ik heb wel eens Baconnaise gegeten. Vond het niet heel erg lekker eigenlijkquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben dat alleen nog nooit tegengekomen in de USA, net zo min als WG's bacon spread (laatst toch weer gekeken). Zo gangbaar zijn dit soort extremen daar toch ook weer niet.
Andere extreme zaken daarentegen...
Yup, 24 december, 27 december en ook 31 december. Maar ik zie het probleem ook niet, zo lang ik maar niet op 1 januari hoef te werkenquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén dagje valt nog mee.
Majo is dus ook de klos, las ik net.
Eens kijken of ik minstens één dag mee kan pakken tussen Kerst en Oud & Nieuw.
Maar ben vorig jaar tussen Kerst en O&N ook al weg geweest, dus ik heb de laatste rechten dit jaar...
Maar net wel een weekje Spanje geboekt medio volgende jaar, kan me er nu al op verheugen...
Zijn dit echte stukken uit Batman waar ze stukken tekst aan veranderd hebben? Zo ja, dan is zijn Batmanstem hier nog erger dan andersquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.collegehumor.c(...)p-thinking-about-sex
Nee, dit is helemaal opnieuw gefilmd, erg goed gedaanquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zijn dit echte stukken uit Batman waar ze stukken tekst aan veranderd hebben? Zo ja, dan is zijn Batmanstem hier nog erger dan anders
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn hele kantoor zit nu aan de pepernotenCobra
![]()
7 kilo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Hoeveel kilo heb je gestuurd, C4?
Nog steeds geen Jungle Jim (www.junglejims.com) bij je in de buurt, PS?
Was een flink pakket ja.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Christus!! Lekker fijn voor de lijn...![]()
Gelukkig heeft PS hulp.
halve kilo (ongeveer) weggewerkt tijdens mijn tentamensquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Christus!! Lekker fijn voor de lijn...![]()
Gelukkig heeft PS hulp.
quote:Op woensdag 21 november 2012 00:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
halve kilo (ongeveer) weggewerkt tijdens mijn tentamens
quote:
truste.quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 00:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Even met een collega biertjes wezen drinken in een pub. Ik zie wel weer hoe het morgen gaat
Nee, gelukkig niet. Bij vragen zou ik de dierenarts bellen... Heb je een kat met diabetes?quote:Op woensdag 21 november 2012 10:00 schreef Diaan73 het volgende:
Dankje Soempie!
Heb jij ervaring/kennis met/over katten met diabetes??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |