Bron?quote:Op zondag 2 december 2012 21:21 schreef Aldo-MC het volgende:
Hmmm nieuwe PS en Xbox aangekondigd voor najaar 2013, zou men voor die tijd echt nog een megagame als GTA voor de oude console uitbrengen? Kan me bijna niet voorstellen.
Grotere installbase.quote:Op zondag 2 december 2012 21:21 schreef Aldo-MC het volgende:
Hmmm nieuwe PS en Xbox aangekondigd voor najaar 2013, zou men voor die tijd echt nog een megagame als GTA voor de oude console uitbrengen? Kan me bijna niet voorstellen.
Top, bedanktquote:Op zondag 2 december 2012 21:22 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/games/2972069/nieuwe-xbox-komt-eind-2013.html
En de console zelf!quote:Op zondag 2 december 2012 21:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Top, bedankt
Ben benieuwd hoeveel ze moeten kosten
Die bedoel ik hahaquote:
Natuurlijk de fanbase met een 360 is gigantisch.quote:Op zondag 2 december 2012 21:21 schreef Aldo-MC het volgende:
quote:Op zondag 2 december 2012 21:21 schreef Aldo-MC het volgende:
die consoles boeit ze geen reet natuurlijk. die verkopen ze namelijk niet zelf.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:27 schreef Gummiebeer het volgende:
GTA: SA ook op einde levensloop PS2 en XBOX. Iets met tactisch bezig zijn, de laatste console's verkopen zodat de planken vrij zijn voor de nextgen console's.
KAK! Ik dacht dat er GTA V stond, kreeg zowat een hartaanval.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:34 schreef Doublepain het volgende:
Hey bazen, GTA IV is deze week op te pikken voor 15 euro in de Xbox Live store
alle gta's voor 10 euro paar maanden geleden gehaaldquote:Op donderdag 29 november 2012 21:34 schreef Doublepain het volgende:
Hey bazen, GTA IV is deze week op te pikken voor 15 euro in de Xbox Live store
Volgens geruchten kondigt Sony rond de helft van 2013 pas een nieuwe Playstation aan.....quote:Op zondag 2 december 2012 21:22 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/games/2972069/nieuwe-xbox-komt-eind-2013.html
15 euroquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:21 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
KAK! Ik dacht dat er GTA V stond, kreeg zowat een hartaanval.
En iedereen heeft er nu wel eentje staan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:55 schreef Marsenal het volgende:
Plus, een grote titel uitbrengen op een nieuwe console is vragen om bugs en hindernissen, die de game niet ten goede komen. GTA5 gaat juist veel profijt krijgen van het feit dat de developer bekend is met de consoles.
abnormale hoeveelheid eigenlijk...quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:44 schreef rival het volgende:
maar van de huidige consoles (ps3 en x360) staan er geloof ik in 90 miljoen huishoudens eentje.
Ken zelfs zat mensen die aan hun tweede toe zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
En iedereen heeft er nu wel eentje staan.
Wie is SH dan? Naar mijn weten heten de characters Michael, Trevor en Franklin...quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:39 schreef SherlockHolmes het volgende:
At least before I fucked everything up.
-SH
Ik denk dat het de poster boven jou is.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wie is SH dan? Naar mijn weten heten de characters Michael, Trevor en Franklin...
De quote die hij aanhaalt is niet bepaald van hemzelf...quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat het de poster boven jou is.
Dat niet nee, je mag hem best van plagiaat beschuldigen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De quote die hij aanhaalt is niet bepaald van hemzelf...
Ik snap wat je bedoelt btw, volgens mij is het zijn afsluitingquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat niet nee, je mag hem best van plagiaat beschuldigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |