ja hoorquote:Op donderdag 29 november 2012 17:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik help het topic op gang:
Hey ik heb een laptop met 4gb videokaart en i7 processor, kan ik gta v draaien denk je?
je had gelijk lijkt wel veel op gvt iv manquote:
Zeiden ze bij de beta ook man najaquote:Op donderdag 29 november 2012 19:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
je had gelijk lijkt wel veel op gvt iv man
een youtubedownloader eventueel?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:22 schreef -Datdus- het volgende:
Godverdomme, ik zoek het liedje Shelter (Essayʼs Tearful Edit) nergens een download link.
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:30 schreef -Datdus- het volgende:
ey verkeerd topic zie ikLol afhaal waarom reageer je dan ook serieus.
![]()
Op marktplaats ook ongv. die prijs. Ik heb gta IV plus de episodes en ballad of gay tony voor 20,- gekocht.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:34 schreef Doublepain het volgende:
Hey bazen, GTA IV is deze week op te pikken voor 15 euro in de Xbox Live store
Die 2 uitbreidingen had ik al, maar mijn GTA IV cd was ik kwijt. Dus wel handig voor 15 euries..quote:Op donderdag 29 november 2012 21:54 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Op marktplaats ook ongv. die prijs. Ik heb gta IV plus de episodes en ballad of gay tony voor 20,- gekocht.
Misschien wel te groot. Hoop dat de vervoersmiddelen op de map zijn afgestemd. Wil niet 20 minuten lang in een auto zitten voor een missiequote:Op donderdag 29 november 2012 21:58 schreef NumberSeven het volgende:
GTA V gaat denk zo gruwelijk worden, verbaast me niet als het het best verkochte spel aller tijden gaat worden. Als de map al groter is dan SA, IV, en red dead redemption bij elkaar. Dat is gewoon absurd groot.
lol, dat was soms wel kut in SA. Zit je een "uur" te rijden en dan verneuk je de missie en moet je weer opnieuw. Maar in gta V kun je zoiezo weer vliegen. Straaljager, privejet, heli etc.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien wel te groot. Hoop dat de vervoersmiddelen op de map zijn afgestemd. Wil niet 20 minuten lang in een auto zitten voor een missie
Ja preciesquote:Op donderdag 29 november 2012 22:01 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
lol, dat was soms wel kut in SA. Zit je een "uur" te rijden en dan verneuk je de missie en moet je weer opnieuw. Maar in gta V kun je zoiezo weer vliegen. Straaljager, privejet, heli etc.
Denk 't wel, zoiezo op alle airports zul je een privejet hebben. Dat was ook de standaard in SA, ook die kleine vliegtuigjes en een heli. Je had in SA zelfs een boeing op Las Venturas airport.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja precies
Hoop dat het vliegen toegankelijker is dan GTA 4. Daar heb je maar 1 of 2 plekken waar je een heli kan scoren
quote:GET YOUR GTA 5 BETA CODE!!!! PLAY IT WAY BEFORE IT RELEASES!!!
Go to gta5(dot)gamerbutler(dot)com , enter your email and when it reaches 10.000 you will get your code!!! NO SURVEYS OR ANYTHING!!!! JUST PUT YOUR EMAIL SO THE CODE CAN BE SENT TO YOU!!!! Why am i telling you this? because if it doesent reach 10.000 i wont get my code. LIKE SO PEOPLE WILL SEE!!!
quote:
En dan dood gaan door de debiele AI om weer van vooraf aan te moeten beginnenquote:Op donderdag 29 november 2012 21:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien wel te groot. Hoop dat de vervoersmiddelen op de map zijn afgestemd. Wil niet 20 minuten lang in een auto zitten voor een missie
Het is inclusief binnenruimtes dus het wordt niet te groot.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bron?quote:Op zondag 2 december 2012 21:21 schreef Aldo-MC het volgende:
Hmmm nieuwe PS en Xbox aangekondigd voor najaar 2013, zou men voor die tijd echt nog een megagame als GTA voor de oude console uitbrengen? Kan me bijna niet voorstellen.
Grotere installbase.quote:Op zondag 2 december 2012 21:21 schreef Aldo-MC het volgende:
Hmmm nieuwe PS en Xbox aangekondigd voor najaar 2013, zou men voor die tijd echt nog een megagame als GTA voor de oude console uitbrengen? Kan me bijna niet voorstellen.
Top, bedanktquote:Op zondag 2 december 2012 21:22 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/games/2972069/nieuwe-xbox-komt-eind-2013.html
En de console zelf!quote:Op zondag 2 december 2012 21:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Top, bedankt
Ben benieuwd hoeveel ze moeten kosten
Die bedoel ik hahaquote:
Natuurlijk de fanbase met een 360 is gigantisch.quote:Op zondag 2 december 2012 21:21 schreef Aldo-MC het volgende:
quote:Op zondag 2 december 2012 21:21 schreef Aldo-MC het volgende:
die consoles boeit ze geen reet natuurlijk. die verkopen ze namelijk niet zelf.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:27 schreef Gummiebeer het volgende:
GTA: SA ook op einde levensloop PS2 en XBOX. Iets met tactisch bezig zijn, de laatste console's verkopen zodat de planken vrij zijn voor de nextgen console's.
KAK! Ik dacht dat er GTA V stond, kreeg zowat een hartaanval.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:34 schreef Doublepain het volgende:
alle gta's voor 10 euro paar maanden geleden gehaaldquote:Op donderdag 29 november 2012 21:34 schreef Doublepain het volgende:
Volgens geruchten kondigt Sony rond de helft van 2013 pas een nieuwe Playstation aan.....quote:Op zondag 2 december 2012 21:22 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/games/2972069/nieuwe-xbox-komt-eind-2013.html
15 euroquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:21 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
KAK! Ik dacht dat er GTA V stond, kreeg zowat een hartaanval.
En iedereen heeft er nu wel eentje staan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:55 schreef Marsenal het volgende:
Plus, een grote titel uitbrengen op een nieuwe console is vragen om bugs en hindernissen, die de game niet ten goede komen. GTA5 gaat juist veel profijt krijgen van het feit dat de developer bekend is met de consoles.
abnormale hoeveelheid eigenlijk...quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:44 schreef rival het volgende:
maar van de huidige consoles (ps3 en x360) staan er geloof ik in 90 miljoen huishoudens eentje.
Ken zelfs zat mensen die aan hun tweede toe zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
En iedereen heeft er nu wel eentje staan.
Wie is SH dan? Naar mijn weten heten de characters Michael, Trevor en Franklin...quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:39 schreef SherlockHolmes het volgende:
At least before I fucked everything up.
-SH
Ik denk dat het de poster boven jou is.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wie is SH dan? Naar mijn weten heten de characters Michael, Trevor en Franklin...
De quote die hij aanhaalt is niet bepaald van hemzelf...quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat het de poster boven jou is.
Dat niet nee, je mag hem best van plagiaat beschuldigen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De quote die hij aanhaalt is niet bepaald van hemzelf...
Ik snap wat je bedoelt btw, volgens mij is het zijn afsluitingquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat niet nee, je mag hem best van plagiaat beschuldigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |