ja hoorquote:Op donderdag 29 november 2012 17:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik help het topic op gang:
Hey ik heb een laptop met 4gb videokaart en i7 processor, kan ik gta v draaien denk je?
je had gelijk lijkt wel veel op gvt iv manquote:
Zeiden ze bij de beta ook man najaquote:Op donderdag 29 november 2012 19:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
je had gelijk lijkt wel veel op gvt iv man
een youtubedownloader eventueel?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:22 schreef -Datdus- het volgende:
Godverdomme, ik zoek het liedje Shelter (Essayʼs Tearful Edit) nergens een download link.
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:30 schreef -Datdus- het volgende:
ey verkeerd topic zie ikLol afhaal waarom reageer je dan ook serieus.
![]()
Op marktplaats ook ongv. die prijs. Ik heb gta IV plus de episodes en ballad of gay tony voor 20,- gekocht.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:34 schreef Doublepain het volgende:
Hey bazen, GTA IV is deze week op te pikken voor 15 euro in de Xbox Live store
Die 2 uitbreidingen had ik al, maar mijn GTA IV cd was ik kwijt. Dus wel handig voor 15 euries..quote:Op donderdag 29 november 2012 21:54 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Op marktplaats ook ongv. die prijs. Ik heb gta IV plus de episodes en ballad of gay tony voor 20,- gekocht.
Misschien wel te groot. Hoop dat de vervoersmiddelen op de map zijn afgestemd. Wil niet 20 minuten lang in een auto zitten voor een missiequote:Op donderdag 29 november 2012 21:58 schreef NumberSeven het volgende:
GTA V gaat denk zo gruwelijk worden, verbaast me niet als het het best verkochte spel aller tijden gaat worden. Als de map al groter is dan SA, IV, en red dead redemption bij elkaar. Dat is gewoon absurd groot.
lol, dat was soms wel kut in SA. Zit je een "uur" te rijden en dan verneuk je de missie en moet je weer opnieuw. Maar in gta V kun je zoiezo weer vliegen. Straaljager, privejet, heli etc.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien wel te groot. Hoop dat de vervoersmiddelen op de map zijn afgestemd. Wil niet 20 minuten lang in een auto zitten voor een missie
Ja preciesquote:Op donderdag 29 november 2012 22:01 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
lol, dat was soms wel kut in SA. Zit je een "uur" te rijden en dan verneuk je de missie en moet je weer opnieuw. Maar in gta V kun je zoiezo weer vliegen. Straaljager, privejet, heli etc.
Denk 't wel, zoiezo op alle airports zul je een privejet hebben. Dat was ook de standaard in SA, ook die kleine vliegtuigjes en een heli. Je had in SA zelfs een boeing op Las Venturas airport.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja precies
Hoop dat het vliegen toegankelijker is dan GTA 4. Daar heb je maar 1 of 2 plekken waar je een heli kan scoren
quote:GET YOUR GTA 5 BETA CODE!!!! PLAY IT WAY BEFORE IT RELEASES!!!
Go to gta5(dot)gamerbutler(dot)com , enter your email and when it reaches 10.000 you will get your code!!! NO SURVEYS OR ANYTHING!!!! JUST PUT YOUR EMAIL SO THE CODE CAN BE SENT TO YOU!!!! Why am i telling you this? because if it doesent reach 10.000 i wont get my code. LIKE SO PEOPLE WILL SEE!!!
quote:
En dan dood gaan door de debiele AI om weer van vooraf aan te moeten beginnenquote:Op donderdag 29 november 2012 21:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien wel te groot. Hoop dat de vervoersmiddelen op de map zijn afgestemd. Wil niet 20 minuten lang in een auto zitten voor een missie
Het is inclusief binnenruimtes dus het wordt niet te groot.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |