minder hard als een grote weg naast je huis denk ik, maar het klinkt wel dreigend inderdaadquote:Op woensdag 21 november 2012 00:48 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ik zou'm flippen als ik dat gezoem de hele nacht moest aanhoren.
Als je naar deze kijkt: zelfde stream maar zonder RT watermerk: http://www.ustream.tv/occupiedair/pop-outquote:Op woensdag 21 november 2012 00:52 schreef Ali_Baas het volgende:
Hier een plaatje op dit topiq op the fleuren, wat precisie aanvalletjes van de IDF op live stream van gister en vandaag:
[ afbeelding ]
Drones inderdaad, waarschijnlijk tientallen die nu momenteel boven Gaza rondvliegenquote:Op woensdag 21 november 2012 00:44 schreef UpsideDown het volgende:
Wat is dat gezoem de hele tijd? Lijkt wel een generator ergens of helikopters ofzo.
twitter:matvic twitterde op woensdag 21-11-2012 om 00:58:05Conflicting reports on latest IDF target in #Gaza is Hamas Admin building or residential complex. On fire after several explosions reageer retweet
Met als doel? Observatie, luchtruimbewaking, raketschild?quote:Op woensdag 21 november 2012 00:58 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Drones inderdaad, waarschijnlijk tientallen die nu momenteel boven Gaza rondvliegen
Weet niet, die ene die ik zonet linkte heeft nu ook een mirror van de Reuters stream.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:56 schreef Ali_Baas het volgende:
wat is de orginele dan?
ik ga voor RT minder reclames etc
Vanalles, de boel in de gaten houden, doelen detecteren, bombarderen. Die dingen zitten stampvol met de modernste technische middelen.quote:Op woensdag 21 november 2012 01:01 schreef Estate2 het volgende:
[..]
Met als doel? Observatie, luchtruimbewaking, raketschild?
Je zou er inderdaad maar wonen...quote:Op woensdag 21 november 2012 01:00 schreef UpsideDown het volgende:
Eigenlijk is het onmenselijk om snachts door te gaan met deze grappen, geen hond die nog een oog dicht doet. Ik stel voor dat ze snachts een paar uur staken met bombarderen.
Ik kan heerlijk slapen op dat geluid van de stream hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 01:00 schreef UpsideDown het volgende:
Eigenlijk is het onmenselijk om snachts door te gaan met deze grappen, geen hond die nog een oog dicht doet. Ik stel voor dat ze snachts een paar uur staken met bombarderen.
Ook als er een projectiel neerkomt en ontploft?quote:Op woensdag 21 november 2012 01:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik kan heerlijk slapen op dat geluid van de stream hoor
Mwa, heerlijk toch, lijkt net onweerquote:Op woensdag 21 november 2012 01:23 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ook als er een projectiel neerkomt en ontploft?Het is nu trouwens vrij rustig.
quote:Op woensdag 21 november 2012 03:13 schreef Hathor het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-door-straten.dhtml
Tijd dat ze die 75000 reservisten daar naar binnen sturen en voor eens en altijd afrekenen met die holbewoners;
Well, there's no cure for being a cunt.quote:Op woensdag 21 november 2012 06:24 schreef Doler12 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kill them, KILL THEM ALL!
Drones... Freaking nasty eng geluidquote:Op woensdag 21 november 2012 00:44 schreef UpsideDown het volgende:
Wat is dat gezoem de hele tijd? Lijkt wel een generator ergens of helikopters ofzo.
Epic Fail.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:38 schreef Nibb-it het volgende:
Naftali Bennett: Tear Gaza into two
Habayit Hayehudi chairman harshly criticizes government, advocates ground invasion into Gaza
Amid growing signs of a ceasefire, Habayit Hayehudi Chairman Naftali Bennett harshly criticized the government on Wednesday. "They've lost all common sense," he said on Ynet's TV studio.
The newly-elected chairman called on the government to expand Operation Pillar of Defense and "tear the Gaza Strip into two." (Ynet, cont.)
Is er nog wat belangrijks gezegd? Ik stream het nu pas.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:44 schreef Nibb-it het volgende:
Persco Ban Ki Moon + Abbas http://live.reuters.com/Event/Conflict_on_the_Gaza_Strip
Dat laatste wat hij zei was niet veel boeiends. Hij zei alleen dat de gevechten vandaag af moesten lopen.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:03 schreef Nibb-it het volgende:
Ban herhaalde zijn eerdere standpunt min of meer. Wat Abbas gezegd heeft weet ik niet, ik spreek geen Arabisch.
twitter:haaretzcom twitterde op woensdag 21-11-2012 om 11:06:07Report: explosion on bus in #TelAviv, witness says bus empty #Israelunderfire reageer retweet
Reuters: Israel Radio: casualties in bus explosion in #telavivquote:Op woensdag 21 november 2012 11:08 schreef Ketchupcurry het volgende:
twitter:haaretzcom twitterde op woensdag 21-11-2012 om 11:06:07Report: explosion on bus in #TelAviv, witness says bus empty #Israelunderfire reageer retweet
Las net ook dat de bus leeg was. Gewoon wachten op foto's denk ik.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:10 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Reuters: Israel Radio: casualties in bus explosion in #telaviv
Spreekt elkaar tegen. Even afwachten dus.
\twitter:harryfear twitterde op woensdag 21-11-2012 om 11:14:09"Gaza is going to be set on fire tonight": Gazan contact reageer retweet
Opmerkelijk dat het al jaren goed gaat en net nu dit...? Nu zou het kunnen dat het conflict de haat nog verder vergroot heeft en mensen nog meer inspant om dit soort dingen te proberen. Anderzijds zullen er mensen die suggereren dat het een inside job kan zijn om zo te publieke- en wereldopinie te beïnvloeden.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:23 schreef Blaadjes het volgende:
Ik ben bang dat een staakt het vuren er voorlopig niet inzit als ze een bus in Tel aviv hebben opgeblazen.
Dat laatste ben ik eigenlijk toch wel een beetje bang voor, zeker nu Amerika erbij betrokken is. Die staat bekend om zijn eigen inside jobs.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat het al jaren goed gaat en net nu dit...? Nu zou het kunnen dat het conflict de haat nog verder vergroot heeft en mensen nog meer inspant om dit soort dingen te proberen. Anderzijds zullen er mensen die suggereren dat het een inside job kan zijn om zo te publieke- en wereldopinie te beïnvloeden.
Laten we hopen dat het meevalt
Die mensen moet je sowieso niet serieus nemen.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:32 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik eigenlijk toch wel een beetje bang voor, zeker nu Amerika erbij betrokken is. Die staat bekend om zijn eigen inside jobs.
quote:Kabinet Israël ruziet over bestand
Hamas had het al aangekondigd en ook vanuit Israël klonken gisterenavond positieve geluiden. Er zou een staakt-het-vuren op handen zijn tussen Israël en Hamas. Maar toch ging het bombarderen vannacht door. Waar ging het fout?
Volgens de Isaëlische krant Ha'aretz zit de Israelische regering niet op één lijn. Er ligt een plan van Egypte. Daarin zou staan dat grensposten naar Gaza weer open gaan, zodat de bewoners niet langer opgesloten zitten op een klein stuk land. In ruil zou Hamas ervoor zorgen dat er geen raketten meer vanuit de Gaza-strook op Israël worden afgeschoten. Ook niet door andere militante organisaties in de Gaza-strook.
De Israëlische minister van Defensie Barak wilde akkoord gaan met het plan. Hij is de meest gematigde kracht binnen de Israëlische regering. Maar premier Netanyahu van de rechtse partij Likud en de nationalistische minister van Buitenlandse Zaken Lieberman zijn veel minder gematigd. Zij vinden dat Israël te veel moet toegeven en gaan niet akkoord met het plan.
En dus is er nog geen bestand en vallen er vandaag weer bommen op Gaza. Al wordt er wel verder gepraat. De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Clinton gaat vandaag naar Egypte, om te praten met president Morsi. Gisteren liet zij in Jeruzalem nog duidelijk weten dat ze achter Israël staat. "De Amerikaanse steun voor Israël is rotsvast. Juist daarom moeten we de situatie in Gaza onder controle krijgen."
De hoop is dat Clinton en Morsi samen het staakt-het-vuren-plan van Egypte zo aanpassen dat Netanyahu en Lieberman ermee akkoord kunnen gaan. Dat zou dan in de loop van vandaag moeten gebeuren.
Volgens de BBC inmiddels Hamas...quote:Op woensdag 21 november 2012 11:32 schreef Blaadjes het volgende:
Die discussie zul je vast krijgen ja.
Hopen dat iemand de aanslag opeist. Dan hebben we die discussie iig niet.
Nee dat denk ik ook niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Volgens de BBC inmiddels Hamas...
nou als dat zo is.... dan komt er geen bestand vermoed ik
Die zoon van Sharon en de Hamas-brigade staan ook erg hoog de lijst anders.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:51 schreef PizzaMizza het volgende:
Netanyahu. Grootste idioot die momenteel leeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |