Het beeld in ieder geval.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:28 schreef Ali_Baas het volgende:
kut net gemist zit ik dan 2 nachten voor te kijken.
is de stroom uitgevallen dat het helemaal zwart is?
Nou ja het beeld ging even uit, maar je kon nog alles horen.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:28 schreef Ali_Baas het volgende:
kut net gemist zit ik dan 2 nachten voor te kijken.
is de stroom uitgevallen dat het helemaal zwart is?
twitter:mpoppel twitterde op woensdag 21-11-2012 om 00:27:37RT @sarahussein: Power just went out, then two big booms. Not encouraging #Gaza reageer retweet
ze zeggen het zelfquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:48 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, ja. Totale uitroeiing.
Waarom zie ik daar de Israëli's nou nét niet voor aan?
Drones toch?quote:Op woensdag 21 november 2012 00:44 schreef UpsideDown het volgende:
Wat is dat gezoem de hele tijd? Lijkt wel een generator ergens of helikopters ofzo.
minder hard als een grote weg naast je huis denk ik, maar het klinkt wel dreigend inderdaadquote:Op woensdag 21 november 2012 00:48 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ik zou'm flippen als ik dat gezoem de hele nacht moest aanhoren.
Als je naar deze kijkt: zelfde stream maar zonder RT watermerk: http://www.ustream.tv/occupiedair/pop-outquote:Op woensdag 21 november 2012 00:52 schreef Ali_Baas het volgende:
Hier een plaatje op dit topiq op the fleuren, wat precisie aanvalletjes van de IDF op live stream van gister en vandaag:
[ afbeelding ]
Drones inderdaad, waarschijnlijk tientallen die nu momenteel boven Gaza rondvliegenquote:Op woensdag 21 november 2012 00:44 schreef UpsideDown het volgende:
Wat is dat gezoem de hele tijd? Lijkt wel een generator ergens of helikopters ofzo.
twitter:matvic twitterde op woensdag 21-11-2012 om 00:58:05Conflicting reports on latest IDF target in #Gaza is Hamas Admin building or residential complex. On fire after several explosions reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |