Ik meld mij morgenochtend zodra ik wakker ben(rond 7 hoop ik) gewoon ziek, ik ren nu nog steeds op en neer naar de wc, dus ben maar weer op de bank gaan zitten tv kijken, ben ik mijn vriend niet tot lastquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:18 schreef Troeta het volgende:
[..]
Je TC heeft helemaal niks te zeggen over jouw ziekmelding, als jij je ziek meld moet hij dat accepteren.
Die trucjes proberen ze altijd, want blijkbaar durven mensen er niet tegen in te gaan.
En ik zou ook niet blij zijn als mijn collega toch kwam werken met de buikgriep. Steek je mij aan en ik mijn man en kinderen. Sorry hoor, maar het is maar post en er is heus wel iemand die jouw werk kan overnemen.
Het is alleen niet goed voor mijn diabetes, maar ik heb een vriend die nu goed voor me zorgt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:24 schreef Troeta het volgende:
Goed zo! Beterschap! Ik heb het vorige week gehad, het is ff heftig, maar duurt niet lang. Beterschap!!
Ja ik sta op scherp.....ooh nee toch niet meer, de ibuprofen begint te werken....quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:35 schreef Troeta het volgende:
Dan zou ik zeker thuis blijven. Je gezondheid is veel belangrijker hoor! fijn dat er voor je gezorgd word en hou het goed in de gaten allemaal.
vandaar die 14/15 euroquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:38 schreef posje het volgende:
Ik pleit voor een prestatiebeloning, kleine financiële stimulans om het werk goed te doen. Maar ja... hoe meet je prestatie? Dat er geen klachten zijn, hoeft niet te betekenen dat er geen fouten gemaakt worden. En andersom; een klacht hoeft niet te betekenen dat de postbezorger iets fout heeft gedaan. Ik heb bijvoorbeeld 10 klachten aan mijn broek hangen, maar die komen allemaal van 1 persoon en zijn post zit gewoon niet (op tijd) in mijn tassen....
Maar het idee op zich, bonusje voor perfecte bezorging, zou niet verkeerd zijn.
ja trucjes hebben ze altijd,er moet door hun, weer moeite gedaan worden om vervangers te zoeken,quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:18 schreef Troeta het volgende:
[..]
Je TC heeft helemaal niks te zeggen over jouw ziekmelding, als jij je ziek meld moet hij dat accepteren.
Die trucjes proberen ze altijd, want blijkbaar durven mensen er niet tegen in te gaan.
En ik zou ook niet blij zijn als mijn collega toch kwam werken met de buikgriep. Steek je mij aan en ik mijn man en kinderen. Sorry hoor, maar het is maar post en er is heus wel iemand die jouw werk kan overnemen.
Ja , vind ik ook, minimumloon is eigenlijk vragen om moeilijkheden,quote:Op donderdag 22 november 2012 23:44 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Je kiest er zelf voor vind ik een non-argument. Dan zou je bij elke baan hetzelfde moeten verdienen, ongeacht de aard van het werk, want de meeste mensen kiezen voor bepaald werk.
Waarom verdient de MP 2 ton per jaar? Tuurlijk, je bent verantwoordelijk voor een heel land, en je maakt lange dagen, maar daar kies je toch zelf voor?
Uiteraard is postbezorgen niet het zwaarste wat er is, maar het is wel een fysiek beroep, en zwaarder dan een kantoorbaantje.
Ik zeg ook niet dat er heel veel bij moet, maar een eurootje of 11 bruto per uur maximaal lijkt me toch best redelijk.
Die prestatiebeloning bestaat ook, medewerkers die zich extra inzetten kunnen met de kerst een extra gratificatie krijgen. Ik heb wel eens EUR 200 (netto) gehad van mijn TC!quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:36 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
vandaar die 14/15 euro
want met 5 euro kun je niet eens een pakje sigaretten kopen
ik heb me extra ingezet om mijn salarisadministratie op orde te krijgen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:40 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Die prestatiebeloning bestaat ook, medewerkers die zich extra inzetten kunnen met de kerst een extra gratificatie krijgen. Ik heb wel eens EUR 200 (netto) gehad van mijn TC!
Dus dat schoot lekker op zeker!quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:45 schreef Peterselieman het volgende:
Viel mee met de drukte moet ik zeggen. Zat vandaag bij een ander team dan normaal en dat ging prima. Heb trouwens wel voor zes verschillende kasten gezeten
Omdat ik nog moest voorbereidenquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:52 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom vertrek je ook niet tegelijk met die gast?
We haddden nieuwe mensen die niet goed genoeg waren ingewerkt. We deden eigenlijk acht reorganisaties tegelijk en door het keteneffect ging het mis. Aan het begin van de keten hadden we problemenquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:29 schreef GeintegreerdePool het volgende:
PostNL ziet nog geen bodem in de markt
http://www.rtl.nl/compone(...)odem-in-de-markt.xml
Grappig, ik wist niet dat PostNL een negatief eigen vermogen heeft. Daar gaat onze winstdeling.
Sorry hoor, maar ik heb me jaren extra ingezet voor dit prachtige (ahem) bedrijf. Jarenlang iedere dag minstens twee wijken gelopen en zelfs geregeld wanneer er iets was blijven staan 's avonds nog gelopen vele malen. Hier heb ik nooit, maar dan ook nooit iets voor gekregen behalve gezeik als ik een keer niet extra wilde werken. Ik denk dat jij hier de enig bent die dan ooit zo'n gratificatie heeft gekregen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:40 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Die prestatiebeloning bestaat ook, medewerkers die zich extra inzetten kunnen met de kerst een extra gratificatie krijgen. Ik heb wel eens EUR 200 (netto) gehad van mijn TC!
Wees blij dat ze bij jou überhaupt nog bereid zijn om je fiets voor je te vervoeren en je nog en auto mee krijgt ook.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:43 schreef Szura het volgende:
Lekker een uur op een depot in het buitengebied moeten wachten op een fiets, die één of andere knakker van het autobedrijf mee zou nemen in z'n busje. Ik kreeg het kleine Citroëntje van m'n baas mee waar geen fiets in kan. Ging die dude vrolijk eerst een deel van z'n autoroute bestellen in plaats van de fiets op het depot zetten waar hij zowat langskomt.
Echt, dat autobedrijf is de grootste ellende die ze ooit in het leven hebben geroepen. Nog altijd wordt er naast elkaar heengewerkt. In plaats van dat ze mij gewoon een busje meegeven waar ik zelf m'n fiets in kan meenemen, maar nee dat mag niet want alleen mensen van het autobedrijf mogen nog een busje aanraken.
Pluspunt, al die uren worden wel mooi betaald.
Dan is het toch heel simpel, dan ga ik toch niet naar dat buitengebied. Ze moeten blij zijn dat er iemand zo gek is om erheen te gaan en een wijk te bestellen. Dan zien ze maar hoe ze daar de bezetting rondkrijgen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:10 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Wees blij dat ze bij jou überhaupt nog bereid zijn om je fiets voor je te vervoeren en je nog en auto mee krijgt ook.
Als hier je fiets naar zijn grootje gaat tijdens het lopen heb je pech en kunnen ze niks voor je betekenen. Dan zeggen ze simpelweg dat ze je niet kunnen helpen omdat ze geen vervoer meer hebben vanwege het autobedrijf en ze zullen voor een persoon echt niet het autobedrijf inschakelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |