Als je echt ziek bent, mag je dat toch weigeren? Beterschap!quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:32 schreef gridjuh het volgende:
blegh heb buikgriep....Maar goed dat de wijk die ik vandaag moest bezorgen vlakbij huis was....
Tegen TC gemeld, dat ik me toch graag ziek wilde melden.....ik moet morgen dus sowieso gewoon komen sorteren :S
Getver, wat een pech! Sterkte morgen, misschien is het dan al wat beter!quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:32 schreef gridjuh het volgende:
blegh heb buikgriep....Maar goed dat de wijk die ik vandaag moest bezorgen vlakbij huis was....
Tegen TC gemeld, dat ik me toch graag ziek wilde melden.....ik moet morgen dus sowieso gewoon komen sorteren :S
Have fun en voorzichtig met links rijden!quote:
Yup dat wel inderdaad! Maar als je nu al ziek bent en toch gaat werken, kan de baas natuurlijk wel denken dat je toch niet zo ontzettend ziek bent misschien. Maar Gridjuh, Ik zou morgen anders gewoon bellen en zeggen dat je je bij deze ziek meldt. Je hebt gewoon het recht om je ziek te melden, als ze willen dat je toch komt laten ze maar een arbo arts kijken. Ze moeten een ziekmelding in eerste instantie iig wel accepteren (wel volgens de regels ziek melden natuurlijk!).quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:41 schreef Selestha het volgende:
[..]
Als je echt ziek bent, mag je dat toch weigeren? Beterschap!
Lol als ik dit zou doen dan steiger ik zo naar achterquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:55 schreef Rafierafie het volgende:
Dit was dus gisteren.
Aan de linkerkant de post voor 16, 14 en 4 huizen van boven naar beneden.
De hoeveelheid op mijn fiets is nog niet eens alles want allebei mijn schoudertassen zaten ook nog vol.
En ja, zo neem ik vaak mijn post mee
[ afbeelding ]
zul je altijd net zienquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:49 schreef Selestha het volgende:
Ik ben helemaal plat geregend, want ik had gelezen dat het de hele dag zou regenen dus ik dacht dat het toch niet uitmaakte. Werd droog toen ik op weg naar huis ging
Nou ik had zoiets van, misschien doet buitenlucht mij goed.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:20 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Yup dat wel inderdaad! Maar als je nu al ziek bent en toch gaat werken, kan de baas natuurlijk wel denken dat je toch niet zo ontzettend ziek bent misschien. Maar Gridjuh, Ik zou morgen anders gewoon bellen en zeggen dat je je bij deze ziek meldt. Je hebt gewoon het recht om je ziek te melden, als ze willen dat je toch komt laten ze maar een arbo arts kijken. Ze moeten een ziekmelding in eerste instantie iig wel accepteren (wel volgens de regels ziek melden natuurlijk!).
Zullen ze waarschijnlijk wel gaan lopen zeuren en tegen sputteren, deden ze bij mij ook de enkele keer dat ik ziek was. Gewoon vol gehouden dat ik niet kon, maar vervelend was het wel
Maar loop je niet krom van de buikkramp dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:46 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Nou ik had zoiets van, misschien doet buitenlucht mij goed.
Helaas een aantal keer terug naar huis moeten racen....
Moet wel zeggen....de wcpapier gaat hard
Alles komt goed, als het maar niet te lang duurt
Iedere stap die ik zette dreunde aardig door....quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:48 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Maar loop je niet krom van de buikkramp dan?
Denk ik niet hoor, maar ze hebben waarschijnlijk genoeg reacties gehad. Daarom hebben ze de vacatures van de site gehaald.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:40 schreef LFV het volgende:
Ben dinsdag opgebeld voor een sollicitatie gesprek voor vrijdag 30 november. Maar nu is de vacaturen van de site gehaald. Kom ik daar nou straks voor niks? :s
Voor die middelste tas zorg ik ervoor dat de post boven de fietstassen uitkomt zodat ie er soort van tussen wordt geklemd en daarnaast zet ik hem vast met een elastiekje aan de quick release van mijn zadel. Die is gevormd als een soort haakje. Nog nooit fout gegaanquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:04 schreef GeintegreerdePool het volgende:
[..]
Hoe hou je in hemelsnaam de middelste tas in balans (ik zie geen snelbinders) met 2 gevulde schoudertassen?![]()
Loop je ook met 2 schoudertassen, of is dat of om alleen zoveel mogelijk post mee te nemen?
Ik zat er zelf ook aan te denken om op piekdagen met 2 tassen te lopen, nu zit die extreem vol bij sommige straten, wat het sorteren uit bundels lastiger maakt = tijdverlies.
Hier is de buikgriep alweer een tijdje geleden langsgekomen. Toen kwam het bij mij echt uit alle gatenquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:32 schreef gridjuh het volgende:
Ja ik dacht gewoon sociaal te zijn, maar ik kan niet gaan overgeven, dan is het verplicht een rondje eerste hulp :S Zover ga ik het hopelijk niet laten komen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:16 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Hier is de buikgriep alweer een tijdje geleden langsgekomen. Toen kwam het bij mij echt uit alle gaten
Als jij nu hetzelfde hebt zou ik echt morgen niet gaan werken hoor. Het begint beschaafd maar na een dag ontplof je letterlijk. Als je gewoon 's ochtends vroeg belt moeten ze het er maar mee doen!
Dat kan ik je garanderen, mijn vriend had het van de week,quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:41 schreef Pannenkoeken het volgende:
Die TC moet zich even gaan realiseren dat je andere mensen aan kunt steken
Je TC heeft helemaal niks te zeggen over jouw ziekmelding, als jij je ziek meld moet hij dat accepteren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:32 schreef gridjuh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |