ik was net al een jodenhater omdat ik wel gewoon meegekregen hebben dat de Palestijnen raketten afschieten op Israel anders ...quote:

Ik kan jou en Smack10 nou ook niet echt betrappen op een genuanceerde kijk op het conflict. Maar wat mij betreft gaat het gewoon weer over dat conflict en niet over users.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:44 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Als je het al bent dan ben je dat alleen als je alleen maar één kant op kijkt om de schuldigen aan te wijzen.

Vreemd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik was net al een jodenhater omdat ik wel gewoon meegekregen hebben dat de Palestijnen raketten afschieten op Israel anders ...

ik heb nagenoeg altijd gelijk, de wereld kan dat alleen niet aanquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vreemd.
Je had gewoon gelijk.

Dat komt dan eerder omdat ik reageer op eenzijdige comments met een tegen reactie.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan jou en Smack10 nou ook niet echt betrappen op een genuanceerde kijk op het conflict. Maar wat mij betreft gaat het gewoon weer over dat conflict en niet over users.

Pas maar op, voor je 't weet komen de knutselraketjes ook bij jou in de tuin.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb nagenoeg altijd gelijk, de wereld kan dat alleen niet aan

ik kan ze wel hebbenquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je 't weet komen de knutselraketjes ook bij jou in de tuin.

Knutselraketje HAJR 175 Kilo warhead ......quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je 't weet komen de knutselraketjes ook bij jou in de tuin.

We zijn de hele tijd al ontopic sp3c.quote:

Ach, dat is natuurlijk ook zo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:59 schreef De_Guidance het volgende:
O wat zijn ze toch humaan, die Israëliërs.
Intussen roept de zoon van Sharon op tot het platgooien van Gaza en schuwt Israël nog steeds geen burgerslachtoffers. Het zijn toch maar Arabieren.

Stel je voor, anders zou 't alleen over Marianne Vaatstra gaan op het journaal.quote:

Bah.. Wat zijn sommigen van jullie eng fanatiek pro-Israël.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:39 schreef Mylene het volgende:
Trouwens over de foto van fosfor op die school. Ik denk dat het meer voor de hand ligt dat Hamas zo'n raket afgevuurd. Het zal niet de eerste keer zijn. Het zijn beesten die graag eigen burgerslachtoffers zien. Niets is beter voor hen dat een kinderlijkje. Mooie propaganda.
Hamas launches first phosphorus rocket at Negev; no injuries reported

Bronquote:An Israeli soldier was killed by rocket fire from the Gaza Strip on Tuesday, on the seventh day of a major conflict in and around the Palestinian enclave, a military spokesman said.
"I can confirm that an IDF (army) soldier was killed this morning in Eshkol regional council as a result of rocket fire," the spokesman told AFP, referring to an area which flanks the southern part of the Israel-Gaza border.
His death raises to four the number of Israelis killed in Gaza rocket fire since November 14, but only the first army fatality.

Of dit.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:03 schreef ZetaOS het volgende:
Kunnen we het plaatje in de OP veranderen door deze[ afbeelding ]
Beter herkenbaar.

Mag ik vragen waarom? Steeds als er een nieuwsbericht word geplaatst die in het ''voordeel'' is voor de Palestijnen ga je kopjes geven en als iets in het voordeel van Israël word geplaatst ga je mauwen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bah.. Wat zijn sommigen van jullie eng fanatiek pro-Israël.

Ok jij hebt gewonnen, dat plaatjequote:Op dinsdag 20 november 2012 20:05 schreef rakotto het volgende:
[..]
Of dit.
[ afbeelding ]
Plaatje in de OP is prima. Mooi vredig en laat zien hoe het zou moeten.

van de laatste oorlog in Libanon?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:09 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ok jij hebt gewonnen, dat plaatje
Waar haal je die nou weer vandaan

Dat was eigenlijk in 2006 volgens mij. Tegen Lebanon toen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:09 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ok jij hebt gewonnen, dat plaatje
Waar haal je die nou weer vandaan

Omdat het onzin is wat ze schreef. Hamas gebruikt geen witte fosfor, want daar zijn ze niet toe in staat. De Israëlisch doen dat... en dat wist ze vast wel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom? Steeds als er een nieuwsbericht word geplaatst die in het ''voordeel'' is voor de Palestijnen ga je kopjes geven en als iets in het voordeel van Israël word geplaatst ga je mauwen?

Hamas heeft ook fosfor gebruikt en vele andere chemische wapens in hun bommen en raketten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Omdat het onzin is wat ze schreef. Hamas gebruikt geen witte fosfor, want daar zijn ze niet toe in staat. De Israëlisch doen dat... en dat wist ze vast wel.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |