elk wapen kan mensen verminkenquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Echt ?
Even serieus omdat jij hier meer van weet.
Witte fosfor kan mensen verminken als ik mij niet vergis. Als het echt om rook gaat kan het toch ook anders ?

Hehe er was laatst wel zo'n nieuwsbericht dat zo'n raket gewoon weer recht naar beneden kwam op een of andere woning.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja hehehe.... bij een beetje wind is het een avondje rustig in Israel
 Ik zie ze al schoorvoetend al fluitend weglopen, haha.
 Ik zie ze al schoorvoetend al fluitend weglopen, haha.

Maar er is een reden dat het verboden is lijkt mij.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
elk wapen kan mensen verminken
fosfor word gebruikt om a la minute een 3d rookgordijn te leggen voor oprukkende troepen, het Nederlandse bataljon
kan idd ook anders maar niet zo snel en niet zo effectief

volgens mij is dat magnesium?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:32 schreef Mylene het volgende:
[..]
Wat is dat doel eigenlijk? Ik snap het ook niet. Gebruiken ze toch om de hemel te verlichten?

Nat geregend. Wedden?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hehe er was laatst wel zo'n nieuwsbericht dat zo'n raket gewoon weer recht naar beneden kwam op een of andere woning.

Net als 1500 raketten op onschuldige burgers afschieten?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar er is een reden dat het verboden is lijkt mij.

Ik denk dat het kompas gemaakt van een bakje water met een paperclip en wat kurk niet helemaal werkte. Wollah.quote:

quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat het kompas gemaakt van een bakje water met een paperclip en wat kurk niet helemaal werkte. Wollah.

Ach, paar keer slaan met je slipper en die technologie werkt ook vast wel weer.quote:

het is niet verboden, veel landen hebben het afgezworen omdat het zulke smerige wonden achterlaatquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar er is een reden dat het verboden is lijkt mij.

Zou me niets verbazen als die laatste eigenschap een motief zou zijn om het materiaal te gebruiken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:37 schreef De_Guidance het volgende:
Het is een zelfontbrandbare stof; bij contact branden huid en vlees weg. Bij contact met de huid reageert de stof met het water in de huid, waardoor zeer diepe en ernstige brandwonden ontstaan. (Het verbrandingsproduct is fosforpentoxide dat met vocht verder reageert tot fosforzuur.) Dit effect is vergelijkbaar met dat van napalm. Naast brandwonden kan de toxiciteit van witte fosfor ook schade aan belangrijke organen zoals lever, longen en hart veroorzaken. Fosforbranden kunnen niet met water geblust worden omdat de stof ook met water reageert, onder andere met de vorming van het toxische fosfine.

Best wel smerig dan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als die laatste eigenschap een motief zou zijn om het materiaal te gebruiken.

Ziet er naar uit dat die 3000.000 beter naar de joden kan gaan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:26 schreef Mylene het volgende:
Okay ontopic dus, interessant artikel.
[..]
bron

Goh.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als die laatste eigenschap een motief zou zijn om het materiaal te gebruiken.

Inderdaad, maar dat mag je schijnbaar niet zeggen anders ben je meteen Hamas-fan of anti-semiet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Alles aan deze situatie is smerig.

Nee, maar als je het één over een andere partij zegt moet je ook vermelden welke dingen een andere partij doet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat mag je schijnbaar niet zeggen anders ben je meteen Hamas-fan of anti-semiet.

Als je het al bent dan ben je dat alleen als je alleen maar één kant op kijkt om de schuldigen aan te wijzen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat mag je schijnbaar niet zeggen anders ben je meteen Hamas-fan of anti-semiet.

Niet iedereen denkt er zo over. Maar het is oorlog, dus men roept wat harder.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]

Neehoor, vooral dat eerste.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]

Ik krijg door jullie de kans niet echt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, maar als je het één over een andere partij zegt moet je ook vermelden welke dingen een andere partij doet.
Anders ben je éénzijdig.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |