"Here is some leaked Black Ops 2 information from an industry contact at Activision. Although he is just an associate producer, he has been telling me all about the game. This information is 100% correct, and verified, and I will not reveal my friends name. He doesnt even know I am posting this. I will provide no other details, as I do not know anything more than this, so please do not ask."quote:Op 28 april aanstaande zal de eerste trailer verschijnen van Call of Duty: Black Ops 2. Deze Debut Trailer verschijnt precies twee jaar na de eerste trailer van de eerste Black Ops. Bovenstaand plaatje stond namelijk korte tijd op de officiële Call of Duty.com site, maar werd snel na ontdekking weer offline gehaald.
Het plaatje is ontdekt op een vrij simpele manier. De ontdekker heeft de link naar plaatjes van Modern Warfare 3, http://www.callofduty.com/mw3/images, vervangen door http://www.callofduty.com/bo2/images. De URL is ondertussen offline gehaald door Activision.
Wat we van deze trailer moeten verwachten, is nog onbekend, maar het zal vast en zeker weer voor veel spanning en spektakel zorgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap niet dat er zo weinig mensen met target finder spelen, is in mijn ogen redelijk overpowered. Ik doe dus niet anders![]()
![]()
Niet iedereen heeft de instelling van een noob die een steunpilaar nodig heeft voor redelijke prestaties.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:47 schreef LuckyLuQ het volgende:
Ik snap niet dat er zo weinig mensen met target finder spelen, is in mijn ogen redelijk overpowered. Ik doe dus niet andersVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Waarom zou het voor noobs zijn want het is ideaal op de M8. Ik gebruik het alleen niet omdat het voor tunnelvisie zorgtquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:49 schreef BzP het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de instelling van een noob die een steunpilaar nodig heeft voor redelijke prestaties.![]()
Wanneer ben je geen noob dan? Bij alles hoor ik iedereen wel schreeuwen noob dit noob dat. Teveel sniper kills : noob noobtuber noob . Bounching betty's noob shotgun met red dot ook al noob gehoord.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:49 schreef BzP het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de instelling van een noob die een steunpilaar nodig heeft voor redelijke prestaties.🍆![]()
Het is de meest nooby attachment uit het spel, komop stef ik weet dat jij skilled bent.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou het voor noobs zijn want het is ideaal op de M8. Ik gebruik het alleen niet omdat het voor tunnelvisie zorgt
dat is gewoon een noob crutch dat ding, als ik zo'n gun opraap danga ik helemaal los op long sight lines.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
als je een "TARGET FINDER" nodig hebt om te presteren dan heb je niet de bekwaamheden met eigen bewustzijn van de map goed te kunnen presteren.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:51 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Wanneer ben je geen noob dan? Bij alles hoor ik iedereen wel schreeuwen noob dit noob dat. Teveel sniper kills : noob noobtuber noob . Bounching betty's noob shotgun met red dot ook al noob gehoord.
In andere woorden noob.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ach ik vind het niet erg om een noob te zijn. Dit is de eerste CoD die ik niet op de PC speel dus ik moet eerst om leren gaan met de PS3-controller. De target finder attachment zorgt ervoor dat ik toch redelijke scores haalquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:49 schreef BzP het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de instelling van een noob die een steunpilaar nodig heeft voor redelijke prestaties.![]()
![]()
Noob=newbie=nieuwe of slechte speler
Als hij dat wil gebruiken dan doet hij dat maar dat is niet noob![]()
Ja maar dat is anders, jij zei net dat je het niet snapte waarom er niet meer mensen met de target finder speelden?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:56 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
Ach ik vind het niet erg om een noob te zijn. Dit is de eerste CoD die ik niet op de PC speel dus ik moet eerst om leren gaan met de PS3-controller. De target finder attachment zorgt ervoor dat ik toch redelijke scores haal
Daar gaf ik een goede reden voor
Jij bent dus een newbie.
@Aeequus
Newbie = beginneling die nog goed kan worden
noob = iemand die een prutser isVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Wat is dit voor naaistreek dat Nuketown verdwenen is? Daar heb ik het spel voor gekocht...~ Love comes unseen; we only see it go![]()
Nuketown zit weer in een nieuwe playlist zag ik op Twitter. Chaos heet die. Zal Hijacked ook wel in zitten gok ik.![]()
Misschien is die target finder er wel om nieuwe spelers een beetje op weg te helpen ja.
Noob is gewoon een verbastering van newbie>newb>noob voor zo ver ik weet.![]()
Ah, dus die mogen mensen die preorderen ook weer kopen? Dat kunnen ze dus wel even vergeten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:08 schreef OverRated het volgende:
Nuketown zit weer in een nieuwe playlist zag ik op Twitter. Chaos heet die. Zal Hijacked ook wel in zitten gok ik.
Is Hijacked ook al weg...?~ Love comes unseen; we only see it go![]()
ja en zolang het beschikbaar is zullen de werkelijke noobs er misbruik van maken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:10 schreef LuckyLuQ het volgende:
Misschien is die target finder er wel om nieuwe spelers een beetje op weg te helpen ja.
Noob is gewoon een verbastering van newbie>newb>noob voor zo ver ik weet.
Het is gewoon cheap net als noobtubes, commando lunge, second chance etc etc.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Mensen die sniperen bij free-for-allzit je lekker rond te rennen en te knallen is er altijd wel een autist die van 2km afstand je neerhaalt. Daar is free-for-all toch niet voor man
En dan blij zijn als ie veel kills heeft.
![]()
Er zat net iemand te campen bij sticks and stonesquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:16 schreef BundyChen het volgende:
Mensen die sniperen bij free-for-allzit je lekker rond te rennen en te knallen is er altijd wel een autist die van 2km afstand je neerhaalt. Daar is free-for-all toch niet voor man
![]()
![]()
Waar dan? Haha!quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:08 schreef OverRated het volgende:
Nuketown zit weer in een nieuwe playlist zag ik op Twitter. Chaos heet die. Zal Hijacked ook wel in zitten gok ik.![]()
Ik heb niet gekeken hoor.quote:twitter:Treyarch twitterde op dinsdag 20-11-2012 om 07:05:50Just launched a new fast-action playlist in the Bonus category called Chaos Moshpit. Back by popular demand: Nuketown 2025! reageer retweet
![]()
Coldblooded aan en je hebt er geen last van. Als iemand me killed met zo'n ding switch ik naar Ghost en Coldblooded en ik heb er geen last van of is dat ook noobquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:15 schreef BzP het volgende:
[..]
ja en zolang het beschikbaar is zullen de werkelijke noobs er misbruik van maken.
Het is gewoon cheap net als noobtubes, commando lunge, second chance etc etc.![]()
![]()
Wat is campenquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:18 schreef duncannn het volgende:
[..]
Er zat net iemand te campen bij sticks and stones? Ik heb geen idee wat al die dingen zijn en zo zijn er denk ik genoeg gamers die gewoon enkel de free-for-all functie gebruiken om lekker te knallen. Zo vervelend als er dan zo een ettertje loopt te sniperen.
![]()
das counterenquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Coldblooded aan en je hebt er geen last van. Als iemand me killed met zo'n ding switch ik naar Ghost en Coldblooded en ik heb er geen last van of is dat ook noobVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
en die sniper en die camper denken weer, welke idioot gaat er in oorlogsgebied rondrennen als een kip zonder kop? kijk mij eens simpele kills maken.
hij denkt dan bij zichzelf, kijk ze nou wild rondrennen die Noobs.
een sniper of een camper weet ik altijd wel aan te pakken met een welgemikte sticky, kan me er niet zo druk om maken.
aantal jaren geleden toen ik net met CoD begon zat ik ook in hardcore met mijn sniper in de bosjes, dus ik kan ze wel begrijpen....![]()
Dat is juist het mooie aan dit spel alles heeft een counter. Je bent eerder noob als je niet naar Coldblooded switched wanneer iemand je killed met een targetfinderquote:![]()
Mee eens.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie aan dit spel alles heeft een counter. Je bent eerder noob als je niet naar Coldblooded switched wanneer iemand je killed met een targetfinder
Maar ik had het over de bron
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Wie speelt dan ook op een ps3.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Al 2 potjes achter elkaar loopt m'n PS3 vast.![]()
Me pa speelde ook wel eens op me xbox cod MW1. Kwam ik thuis zegt die kijk dit berichtje eens wat ik net kreeg. Stond in : You're the biggest camper i've ever seen. Try to play the game propperly.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:48 schreef rival het volgende:
en die sniper en die camper denken weer, welke idioot gaat er in oorlogsgebied rondrennen als een kip zonder kop? kijk mij eens simpele kills maken.
hij denkt dan bij zichzelf, kijk ze nou wild rondrennen die Noobs.
een sniper of een camper weet ik altijd wel aan te pakken met een welgemikte sticky, kan me er niet zo druk om maken.
aantal jaren geleden toen ik net met CoD begon zat ik ook in hardcore met mijn sniper in de bosjes, dus ik kan ze wel begrijpen....
Moest wel laggen dat die soms een heel level kon genieten van 1 kill die die maakte.🍆![]()
wrm bn je hier G?quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:58 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
skkl, wrm koopp je blck ops, deze spel is stom g
Ga je ook bij mcdonalds eten als je het niet lekker vind?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Misschien vindt hij het wel leuk om al die vatsige dikkerds die daar eten uit te lachen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:00 schreef BzP het volgende:
[..]
wrm bn je hier G?
Ga je ook bij mcdonalds eten als je het niet lekker vind?![]()
Wat een stomme vergelijking, eten bij de Mac kost geld en hier zeiken is gratis.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Doe ik ook, gewoon quickscopen en no scopen voor de lulz. Wel rondrennen uiteraardquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:16 schreef BundyChen het volgende:
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Ok ga je bij Mc donalds pissen als je een burger king fan bent?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:04 schreef Catkiller het volgende:
Wat een stomme vergelijking, eten bij de Mac kost geld en hier zeiken is gratis.
Als we het toch over zeiken hebben.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Tuurlijk, alleen bij de Mac pis ik de hele vloer onder en bij de Burger King zou ik netjes richten dan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:10 schreef BzP het volgende:
[..]
Ok ga je bij Mc donalds pissen als je een burger king fan bent?
Als we het toch over zeiken hebben.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Nu wil ik ook wel graag weten wat je bij de KFC doetquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen bij de Mac pis ik de hele vloer onder en bij de Burger King zou ik netjes richten dan.
Ik heb xenofobie dus daar kom ik niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:12 schreef BzP het volgende:
[..]
Nu wil ik ook wel graag weten wat je bij de KFC doetOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ah jij hebt ook zo'n nazi emblem dusquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb xenofobie dus daar kom ik niet.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Emblems.quote:
[/quote]![]()
Heb dit spel vandaag gekocht heerlijk de type 25 is beest a mattie geen grap.Mp7 is ook nice straks effe verder spelenik ben haar vriend![]()
Dat is gewoon echt vervelend, maar ja jij zal 't wel leuk vindenquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe ik ook, gewoon quickscopen en no scopen voor de lulz. Wel rondrennen uiteraard.
![]()
in het begin altijd erger dan later!quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:33 schreef Haantje_pappie het volgende:
Waar ik mij wel aan stoor is" campers every where" veel meer dan in mw3![]()
In mw3 hadden haast geen guns recoilquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:32 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Vond hem in MW3 toch fijner spelen, lijkt alsof hij meer recoil heeftVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Als een kip zonder kop rondrennen met een SMG vind je dan zeker wel normaalquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:32 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt vervelend, maar ja jij zal 't wel leuk vinden.
precies hetzelfde is dat
RvP; Feyenoord
Daar is heel free for all toch voorquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als een kip zonder kop rondrennen met een SMG vind je dan zeker wel normaalprecies hetzelfde is dat
![]()
![]()
Wannabe Sandy Ravage.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:12 schreef rickyszz het volgende:
echt wat hebben die 12jarigen toch met die shotgunsna regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
shotgun in Yemen <3
KSG heeft uber range trouwensVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Die had ik in Black Ops 1 wel steeds, mooi hakenkruisje, werd volgensmij ook nooit gereset ofzo terwijl ik genoeg uren speeldequote:![]()
![]()
Kansloos.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:25 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Die had ik in Black Ops 1 wel steeds, mooi hakenkruisje, werd volgensmij ook nooit gereset ofzo terwijl ik genoeg uren speeldeDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
De eerste twee Call of Duty's zitten er helemaal vol mee dus zou hypocriet zijnquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:25 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Die had ik in Black Ops 1 wel steeds, mooi hakenkruisje, werd volgensmij ook nooit gereset ofzo terwijl ik genoeg uren speelde![]()
Bij BO1 werden die tjappies gebanned.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:32 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
De eerste twee Call of Duty's zitten er helemaal vol mee dus zou hypocriet zijn
En dat terwijl de zombie mode er ook vol mee zit.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Echt die spawns op Hijacked slaan ook echt helemaal nergens op!
Nog nooit zulke slecht spawns gezien, zometeen even filmpje online gooien!![]()
Ik wacht hier op je!quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:50 schreef rickyszz het volgende:
Nog nooit zulke slecht spawns gezien, zometeen even filmpje online gooien!Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik ging ze altijd meldenquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:46 schreef BzP het volgende:
[..]
Bij BO1 werden die tjappies gebanned.
En dat terwijl de zombie mode er ook vol mee zit.
Kansloze mongooltjes met die hakenkruizen
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Je wordt in dit spel ook gewoon beloond als je met 2 shock charges of een bouncing betty in een kamertje gaat zitten met flak jacket en een sniper of assault rifle![]()
idemquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik ging ze altijd melden
Kansloze mongooltjes met die hakenkruizen
[ Bericht 1% gewijzigd door DrMarten op 20-11-2012 18:23:53 ]A mind with a heart of it's own![]()
Engineer en met smg naar binnen rennen en ze zijn dood. Je wordt al helemaal niet beloond om te campen want je krijgt meer punten als je killed bij vlaggen en dergelijkequote:Op dinsdag 20 november 2012 18:06 schreef duncannn het volgende:
Je wordt in dit spel ook gewoon beloond als je met 2 shock charges of een bouncing betty in een kamertje gaat zitten met flak jacket en een sniper of assault rifle![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:50 schreef rickyszz het volgende:
Nog nooit zulke slecht spawns gezien, zometeen even filmpje online gooien!
Deathlift or Die.![]()
Echt, kut Treyarch met hun '3 seconden regel'
[ Bericht 77% gewijzigd door rickyszz op 20-11-2012 20:02:33 ]![]()
Die schiet dan ook slugs ipv buckshotquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:19 schreef BzP het volgende:
shotgun in Yemen <3
KSG heeft uber range trouwens![]()
jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:47 schreef Droathoah het volgende:
M'n NAT staat ineens op Moderate en haal ineens allemaal positieve scores en veel kills, toeval?![]()
ik ging eens de optieDeze optie ging ik 1 potje proberen ging wel goed.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Engineer en met smg naar binnen rennen en ze zijn dood. Je wordt al helemaal niet beloond om te campen want je krijgt meer punten als je killed bij vlaggeIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Nou, kan het mensen met C4 niet kwalijk nemen, wat een makkelijke manier om mensen te doden zonder ze een kans te geven om weg te rennen en zonder ze face to face te hoeven zien zeg.
[/quote]![]()
wat is de beste manier om hoge streak te halen ?
gewoon er op af rennen ? met SMGIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Bij mij ook eindelijk, ik begin positief te spelenquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:21 schreef GlenSpey het volgende:
Het gaat eindelijk iets beter. Volgens mij komt het door de lag
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Of je kent de mappen beterquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:21 schreef GlenSpey het volgende:
Het gaat eindelijk iets beter. Volgens mij komt het door de lag![]()
Kut spel somsHad swarm ingesteld. Ga ik 2x 1 kill voor dat ik hem zou krijgen dood
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hoe prestige je een wapen?
[/quote]![]()
Daarom doe ik het met een sniper. SMG vind ik te goed voor free for all.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:04 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Daar is heel free for all toch voorRvP; Feyenoord
werkt op me zenuwen als ik als enigste ben en geen team maten heb haha.quote:Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
![]()
LOL![]()
Wat een onzin ding die blackhat.
Ik gebruik toch enkel granaten en C4RvP; Feyenoord
Mwoah, equipment hacken door muren heen kan wel handig zijn soms, maar met de spawns nu krijg je daar bij objectives bijvoorbeeld vast niet genoeg kansen voor. UAVs er mee neerhalen gebruik ik wel een launcher voor, die is sneller en kost je al vaak genoeg je kop, zelfs na direct spawnen. Care package hacken doe je automatisch als engineer en dan kan je je eigen package ook nog eens veranderen. Als je nu die shit kon zien zonder engineer te hoeven gebruiken dan was het wat nuttiger, nu is het vernietigen ook prima, en daar krijg je ook dik punten voor.
Wapen prestige gevonden trouwens, krijg je weer wat extra punten ofzo, al heb ik er spijt van dat ik het zo snel heb gedaan, had de MS sight wel willen checken.
Mijn K/D zat vanavond op 0.97, en dat viel me nog alles mee.
[ Bericht 5% gewijzigd door Catkiller op 20-11-2012 22:47:03 ]Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
haha ik wel boven de 2 halen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:38 schreef Catkiller het volgende:
Mwoah, equipment hacken door muren heen kan wel handig zijn soms, maar met de spawns nu krijg je daar bij objectives bijvoorbeeld vast niet genoeg kansen voor. UAVs er mee neerhalen gebruik ik wel een launcher voor, die is sneller en kost je al vaak genoeg je kop, zelfs na direct spawnen. Care package hacken doe je automatisch al met hardline.
Wapen prestige gevonden trouwens, krijg je weer wat extra punten ofzo, al heb ik er spijt van dat ik het zo snel heb gedaan, had de MS sight wel willen checken.
Mijn K/D zat vanavond op 0.97, en dat viel me nog alles mee.
had een paar potjes van 48 om 6
42 om 4 etc
ging wel lekker.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Mij boeit het weinig meer, als ik win ben ik al blij. Bij BO was het ook maar 1.58 ofzo, als ik wil killhoeren ga ik wel BF3 spelen, daar lukt het me tenminste nog.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
haha ik wel boven de 2 halen.
had een paar potjes van 48 om 6
42 om 4 etc
ging wel lekker.
[/quote]![]()
ik doe het echt voor de ratio ik weet niet waarom eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mij boeit het weinig meer, als ik win ben ik al blij. Bij BO was het ook maar 1,58 ofzo, als ik wil killhoeren ga ik wel BF3 spelen, daar lukt het me tenminste nog.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ik speel om te winnen, niet voor mijn k/d ratio. Ik ben een extreme objective hoer
RvP; Feyenoord
Vandaag toch maar gekocht. eerste game meteen 45-10.. Erger mij alleen kapot aan die bouncing betty
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Je bent gewoon slechtquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:12 schreef Haantje_pappie het volgende:
Heb in multi 3 uurtjes inzitten kd van 0.87 leuk spel alleen jammer van die laggRvP; Feyenoord
Dat vind jij.Ik vind van niet kan het zo ophalen naar 1.30 + ik ken de maps nog niet en heb de game pas vandaag true story moet nog beginnen met spquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Haantje_pappie op 20-11-2012 23:47:00 ]ik ben haar vriend![]()
Mijn FAL stealth build is eindelijk gereedheerlijk! Jammer alleen dat ik er veel voor moet opofferen wat betreft mijn instellingen.
Mijn build (lvl 40):
FAL + Select fire, Suppressor en Reflex sight
Geen secondary weapon
Lethal: Grenade
Tactical: geen
Perk 1: Blind eye + hardline
Perk 2: Cold blooded
Perk 3: geen
Wellicht kan ik hardline nog inruilen voor dead silence. De vrijgemaakte wildcard zou ik dan kunnen besteden aan een tactical grenade, al vraag ik me af of dat het waard is. Hardline is voor mij best handig aangezien ik nooit zo lang blijf leven en anders weinig killstreaks zou halen
Ook vraag ik me af of coldblooded de beste keuze is, al zie ik niet echt een alternatief...![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:19 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Dat vindt jij.Ik vind van niet kan het zo ophalen naar 1.30 + ik ken de maps nog niet en heb de game pas vandaag true story moet nog beginnen met sp
Ik heb 1.4 en ging gewoon als een koekoek door de mappen lopen en debiel lopen hipfirenjij bent dan wel heul slecht.
RvP; Feyenoord
Lol,je doet alsof ik het niet omhoog kan krikken maar over twee weken zullen wij zien of ik op 1.30 komquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb 1.4 en ging gewoon als een koekoek door de mappen lopen en debiel lopen hipfirenjij bent dan wel heul slecht.
![]()
ik ben haar vriend![]()
Er moet helemaal niks.Als iemand voor objective gaat en weinig kills maakt kan het nog steeds goed zijnquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:23 schreef KoningStoma het volgende:
Moet minimaal 2.0 zijn. Alles daaronder is slecht.ik ben haar vriend![]()
Kanonnenvoer dusquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:45 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Er moet helemaal niks.Als iemand voor objective gaat en weinig kills maakt kan het nog steeds goed zijn![]()
Zozo sceptisch okey ik ga agressiever spelen dan, ben morgen toch vrij komt goed ik hou van jullie
ik ben haar vriend![]()
Niet voor objectives gaan, omdat je dan niet positief loopt
1. noob ben je dan gewoon
2. voor objectives gaan en positief lopen
3. ga tdm spelen danHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik doe beidequote:Op dinsdag 20 november 2012 23:50 schreef KoningStoma het volgende:
Het is een schiet spel. Niet een "ga 100 keer dood terwijl je stilstaat bij een vlaggetje"-spel.koel hea :S
RvP; Feyenoord
Zeggen dat je voor objective gaat, omdat je eigenlijk heel slecht bentquote:Op woensdag 21 november 2012 00:30 schreef DuTank het volgende:
3. ga tdm spelen dan
1. Slecht ben je dan gewoon
2. Voor objectives gaan is vanzelfsprekend
3. Word beter![]()
Zegt de man die nog nooit een objective heeft gepaktquote:Op woensdag 21 november 2012 00:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zeggen dat je voor objective gaat, omdat je eigenlijk heel slecht bent
3. Word beter
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Positief spelen is anders heel belangrijk krijgen de tegenstanders killstreaks dan kun je het vergeten. Cappen moet je alleen doen als het kan anders geef je gewoon punten wegquote:Op woensdag 21 november 2012 00:30 schreef DuTank het volgende:
3. ga tdm spelen dan![]()
Volgens mij suggereer ik hier net dat ik voor objectives ga én positief eindig. Vaak ook top 3.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
3. Word beterHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wat de neuk boeit het of je slecht bent.. de tyfus voor die levenloze opscheppertjes met een kd van 8382+ die iedereen onder zich slecht vinden.![]()
+1quote:Op woensdag 21 november 2012 01:27 schreef shaderon het volgende:
Wat de neuk boeit het of je slecht bent.. de tyfus voor die levenloze opscheppertjes met een kd van 8382+ die iedereen onder zich slecht vinden.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Dit wel ja..quote:Op woensdag 21 november 2012 01:27 schreef shaderon het volgende:
Wat de neuk boeit het of je slecht bent.. de tyfus voor die levenloze opscheppertjes met een kd van 8382+ die iedereen onder zich slecht vinden.
In BF3 was ik redelijk competitief en irriteerde het me al bijna als ik meer dan 5 keer dood ging maar in BO2 interesseert me het echt niet, gebeurd ook te veel random zooi om iets uit te maken![]()
![]()
Het maakt niets uit, maar het is wel een feit.quote:Op woensdag 21 november 2012 01:27 schreef shaderon het volgende:
Wat de neuk boeit het of je slecht bent.. de tyfus voor die levenloze opscheppertjes met een kd van 8382+ die iedereen onder zich slecht vinden.![]()
Dus waarom dan die ophef eerder in het topic. Met een kd van 8.4 ga je noch een nobelprijs winnen noch een koninklijke onderscheiding krijgen.quote:Op woensdag 21 november 2012 02:38 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het maakt niets uit, maar het is wel een feit.![]()
![]()
No shit. Dat is dan ook niet de rede waarom de meeste mensen een spel spelen. Of iemand nou goed is in dat spel of niet. Wat is je punt?quote:Op woensdag 21 november 2012 02:53 schreef shaderon het volgende:
[..]
Dus waarom dan die ophef eerder in het topic. Met een kd van 8.4 ga je noch een nobelprijs winnen noch een koninklijke onderscheiding krijgen.
De ophef is ontstaan door mensen die zich blijkbaar aangesproken voelen. Dat lijken mij de mensen die er wel teveel om geven.![]()
Dat laatste was natuurlijk niet al te serieus bedoelt he. Was voornamelijk een reactie op jouw punt 'het is een feit' waarmee je jezelf, althans zoals ik het lees, toch op een soort voetstukje plaatst dat je beter bent dan de 'noobs' en de mensen 'die zich aangesproken voelen'quote:Op woensdag 21 november 2012 03:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
No shit. Dat is dan ook niet de rede waarom de meeste mensen een spel spelen. Of iemand nou goed is in dat spel of niet. Wat is je punt?
De ophef is ontstaan door mensen die zich blijkbaar aangesproken voelen. Dat lijken mij de mensen die er wel teveel om geven.
Sorry als je het totaal anders bedoelt, maar het is allemaal ook een beetje vaag.
Als iedereen er maar plezier in heeft he.![]()
Wat ik bedoel met "het is een feit", is dat het een feit is dat mensen met lagere k/d ratios vaak slechter zijn dan mensen met een hogere k/d ratio.
Ik zeg niet dat dat iets uitmaakt, of dat je met goed zijn in een spel iets kan bereiken. Dit zijn dingen die mensen die zich aangesproken voelen wel vaak nog even duidelijk willen maken, zoals je in dit topic kan zien.![]()
Mijn kd is slecht en het boeit me niet
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Juust.. dat is volgens mij het enige waar het om gaatquote:Op woensdag 21 november 2012 03:27 schreef shaderon het volgende:
[..]
Als iedereen er maar plezier in heeft he.aangezien je niet voor iemand anders kunt bepalen of hij net zoveel plezier heeft als iemand met een dikke k/d ratio
![]()
![]()
Vanochtend nog even spelen voordat ik naar mijn werk ging, werd ik in het eerste potje eruit gepleurd en ging heel Xbox live eruit. Jullie hier last van?![]()
Is er al een playerlist? Voor PS3 en X360?
Iemand die een slecht teamgenootje wilTahie81 is de naam op PS3. Voor X360 moet ik nog aanmaken
![]()
![]()
tmartnquote:Op woensdag 21 november 2012 10:38 schreef Rijst het volgende:
Heeft iemand nog tipzz voor een n0000b?
http://www.youtube.com/user/tmartn?feature=results_main![]()
Ik vind Black Ops 2 wel simpel. De overschakeling van BF3 was wel even wennen omdat ik een PTFO'er ben, maar daar krijg je wel beloningen voor in BO2 gelukkig.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Mister KoningStoma denkt dat ie een baas is met z'n 2.0 kd, maar eigenlijk zit hij gewoon in een hoekje te campen en doet geen fuck verder, dus hij is niet zo'n baas.quote:Op woensdag 21 november 2012 01:27 schreef shaderon het volgende:
Wat de neuk boeit het of je slecht bent.. de tyfus voor die levenloze opscheppertjes met een kd van 8382+ die iedereen onder zich slecht vinden.
Daar gaat het mij meer om, ik heb een hekel aan mensen die zichzelf goed vinden, maar het eigenlijk helemaal niet zijn. Ongeacht of dit nou met een spelletje is of wat dan ook.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Waren er maar meer mensen zoals jij. Ik erger me kapot aan mensen die na een potje domination maar 1 capture hebben maar wel 36 kills en zichzelf dan heel goed vinden. Ga dan lekker tdm spelen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
Ik speel om te winnen, niet voor mijn k/d ratio. Ik ben een extreme objective hoer![]()
Pfff kan nog herinneren dat jij in firing range tegen een maat van mij speelde en je bleef alleen maar in je spawn met ghost en je noobtube en je ging nog 20-11 ofzo.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
3. Word beter
Fucking noob grote troll bek hier en online ben je een prutser.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Het is natuurlijk een mix. Als ik de flag cap dan hoop ik wel dat mensen mijn rug dekken en de kills pakken.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:20 schreef LuckyLuQ het volgende:
aren er maar meer mensen zoals jij. Ik erger me kapot aan mensen die na een potje domination maar 1 capture hebben maar wel 36 kills en zichzelf dan heel goed vinden. Ga d
Dus goeie shooters zijn zeker nodig. Een flexibele stijl is dus noodzakelijk om tot een winst te komen.
In onze clan hebben we ook extreem goede shooters en sommige minder maar die wel het objective snappen en het potje weten te winnen door hun ding te doen.
He ene potje zal dat voor mij inhouden dat ik meer kill en of verdedig en een ander potje vaak voor de vlag moet gaan.![]()
1 v 1 quickscope noscope add me ik ben xXXxXQu1CksKiLLs32xXXXxXquote:Op woensdag 21 november 2012 11:32 schreef BzP het volgende:
[..]
Pfff kan nog herinneren dat jij in firing range tegen een maat van mij speelde en je bleef alleen maar in je spawn met ghost en je noobtube en je ging nog 20-11 ofzo.
Fucking noob grote troll bek hier en online ben je een prutser.![]()
Ik betrap mezelf er nog te vaak op dat ik back indruk om mensen te spottenquote:Op woensdag 21 november 2012 10:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik vind Black Ops 2 wel simpel. De overschakeling van BF3 was wel even wennen omdat ik een PTFO'er ben, maar daar krijg je wel beloningen voor in BO2 gelukkig.![]()
![]()
Het is een feit omdat jij het zegt?quote:Op woensdag 21 november 2012 03:46 schreef KoningStoma het volgende:
Wat ik bedoel met "het is een feit", is dat het een feit is dat mensen met lagere k/d ratios vaak slechter zijn dan mensen met een hogere k/d ratio.
Ik zeg niet dat dat iets uitmaakt, of dat je met goed zijn in een spel iets kan bereiken. Dit zijn dingen die mensen die zich aangesproken voelen wel vaak nog even duidelijk willen maken, zoals je in dit topic kan zien.![]()
Alle stats online zijn flawed, ik ken gasten met een 1.8 kd en gasten met een 3.6 kd.
Die met een 1.8 kd veegt de vloer aan met die 3.6 kd omdat hij ballen heeft.
Mn kat kan met stealthperks op de rand van een map een hoge KD halen, maar mn kat is geen fag.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Precies ik erger me ook dood aan mensen die 8 keer achter elkaar dood gaan op een vlag omdat ze er als een kip zonder kop op af rennenquote:Op woensdag 21 november 2012 11:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een mix. Als ik de flag cap dan hoop ik wel dat mensen mijn rug dekken en de kills pakken.
Dus goeie shooters zijn zeker nodig. Een flexibele stijl is dus noodzakelijk om tot een winst te komen.
In onze clan hebben we ook extreem goede shooters en sommige minder maar die wel het objective snappen en het potje weten te winnen door hun ding te doen.
He ene potje zal dat voor mij inhouden dat ik meer kill en of verdedig en een ander potje vaak voor de vlag moet gaan.![]()
Ren dan met ze mee?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies ik erger me ook dood aan mensen die 8 keer achter elkaar dood gaan op een vlag omdat ze er als een kip zonder kop op af rennen
Bescherm ze?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Waarom zou je mee rennen als je weet dat je toch dood gaat? Als de b vlag moeilijk te pakken is kun je beter eerst voor map controle gaan door ze de pas afte snijden bij hun spawn. Dus de slayer is misschien dan nog wel belangrijker dan de persoon die hem capped uit eindelijkquote:![]()
daarom zei ik, bescherm ze?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou je mee rennen als je weet dat je toch dood gaat? Als de b vlag moeilijk te pakken is kun je beter eerst voor map controle gaan door ze de pas afte snijden bij hun spawn. Dus de slayer is misschien dan nog wel belangrijker dan de persoon die hem capped uit eindelijk
Ik begrijp dat tunnelvisie noobcappers irritant zijn, maar ze doen het wel voor je.
Dus als jij met je slayermaatjes de spawncomtrole goed uitvoeren dan kunnen de noobcappers hun ding doen.
Slayers & Cappers zijn even belangrijk imo, moet een gezonde balans zijn.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dat was op PS3?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:32 schreef BzP het volgende:
[..]
Pfff kan nog herinneren dat jij in firing range tegen een maat van mij speelde en je bleef alleen maar in je spawn met ghost en je noobtube en je ging nog 20-11 ofzo.
Fucking noob grote troll bek hier en online ben je een prutser.na regen, ben ik er.
Nee xbox, mn maat "khebvuurnodig" had stef in zn lijst.quote:
Stef die speelde niet als een faggot van wat ik zag.
Stoma speelt als een pussy.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Aha, dacht al.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:19 schreef BzP het volgende:
[..]
Nee xbox, mn maat "khebvuurnodig" had stef in zn lijst.
Stef die speelde niet als een faggot van wat ik zag.
Stoma speelt als een pussy.na regen, ben ik er.
Echt niet, dan kom je je meerdere tegen.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op de PS3 geef ik al helemaal battaVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Welnee alle noobs zitten op de ps3quote:Op woensdag 21 november 2012 13:23 schreef BzP het volgende:
[..]
Echt niet, dan kom je je meerdere tegen.![]()
Ook op de pc last van.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:37 schreef Jorwol het volgende:
Nog meer mensen die last hebben van constant Connection Interrupted op de 360?![]()
Daar gaan we weerquote:Op woensdag 21 november 2012 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Welnee alle noobs zitten op de ps3
Het gaat gelukkig beter met mij in het spel ,speel nu met een mp7 silencer en fore grip volgens mij ging echt fucking goedik ben haar vriend![]()
Vooral silencer doet het hem gewn,omdat je sneaky kan spelen en vijanden van achter kan knifen zoals op die "schip" map.ik ben haar vriend![]()
Silencer eraf, lasersight erop.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:48 schreef Haantje_pappie het volgende:
Het gaat gelukkig beter met mij in het spel ,speel nu met een mp7 silencer en fore grip volgens mij ging echt fucking goedPerry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself![]()
Nopw,vind het niet fijn als mensen weten waar ik ben lekker sneaky en agressief (veel kills maken) spelenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:51 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Silencer eraf, lasersight erop.
ik ben haar vriend![]()
Sneaky ben je pas als je voor knife kills gaat, veel kills maken lukt me ook zonder silencer prima.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:52 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Nopw,vind het niet fijn als mensen weten waar ik ben lekker sneaky en agressief (veel kills maken) spelen
MSMC + Grip, FMJ en Lasersight kills all.Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
ikke niet "PI" schnap aber ich schwimmel und nicht zemmel.quote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik heb al een week niet meer gespeeldmisschien vanavond maar weer eens even.
RvP; Feyenoord
Ik ga gewoon altijd bij B staan en blijf daar staan zonder weg te ducken en ik heb een kd van 30/0 omdat ik gewoon superfantastisch snel en super owner ben. Oh ja en ik speel alleen crossbow!![]()
Een hele week niet?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:18 schreef vandermar het volgende:
Ik heb al een week niet meer gespeeldmisschien vanavond maar weer eens even.
dan zou ik blauwe ballen hebben
Klopt ik camp alleen maar.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:32 schreef BzP het volgende:
[..]
Fucking noob grote troll bek hier en online ben je een prutser.
Maarja, ik hev wel een 2+ kd, dus ik ben wel goed.![]()
eerder een troll met megalomaniequote:Op woensdag 21 november 2012 14:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Klopt ik camp alleen maar.
Maarja, ik hev wel een 2+ kd, dus ik ben wel goed.
Komen morgen wat ik lees.quote:
Mensen zeggen dat het voornamelijk dingen zijn als de dragonfire glitch en SnD xp buff.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ach, ik heb niet elke dag zin om op mijn zolder kamer te zitten voor een beeldschermquote:Op woensdag 21 november 2012 14:19 schreef BzP het volgende:
[..]
Een hele week niet?
dan zou ik blauwe ballen hebbenheb ook wel andere dingen te doen.
RvP; Feyenoord
Het is een feit, omdat het zo is. Ik zeg ook niet voor niets "vaak", in plaats van altijd. Ik zou het voor je aan kunnen tonen, maar daar heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:38 schreef BzP het volgende:
[..]
Het is een feit omdat jij het zegt?![]()
Alle stats online zijn flawed, ik ken gasten met een 1.8 kd en gasten met een 3.6 kd.
Die met een 1.8 kd veegt de vloer aan met die 3.6 kd omdat hij ballen heeft.
Mn kat kan met stealthperks op de rand van een map een hoge KD halen, maar mn kat is geen fag.
Oja, ik daag iedereen die denkt dat ik camp uit om mijn recent games te gaan bekijken.![]()
Wow, een echte zolderkamer autist!quote:Op woensdag 21 november 2012 14:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ach, ik heb niet elke dag zin om op mijn zolder kamer te zitten voor een beeldschermheb ook wel andere dingen te doen.
Nee grapje, ik begrijp het je bent zeker nog jong en je woont thuis.
Dan kun je beter buiten blowen en lol trappen met vrienden, in andere woorden leven.
@Stoma
Je getroll is gaapverwekkendVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Tering wat is ffa simpel
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Blowenquote:Op woensdag 21 november 2012 14:34 schreef BzP het volgende:
[..]
Wow, een echte zolderkamer autist!
Nee grapje, ik begrijp het je bent zeker nog jong en je woont thuis.
Dan kun je beter buiten blowen en lol trappen met vrienden, in andere woorden leven.
@Stoma
Je getroll is gaapverwekkenddie tijd dat het leuk was heb ik inmiddels al gehad
RvP; Feyenoord
okquote:Op woensdag 21 november 2012 14:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Blowendie tijd dat het leuk was heb ik inmiddels al gehad
hoop dat je plezier had
quote:twitter:DavidVonderhaar twitterde op woensdag 21-11-2012 om 11:13:22Full patch notes tomorrow. Week 1 is down, but we are just getting warmed up. Have fun. Play hard. Shoot knifers in the face. reageer retweet
![]()
Af en toe ja, behalve de keren dat ik bad gingquote:
RvP; Feyenoord
Je zeikt COD fans constant af maar je zit hier te vertellen hoe goed je wel niet bent en dat alles onder de 2KD slecht is.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:47 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waarom noem je het altijd "getroll", als ik je zeg waar het op staat?
Je bent zelf de meest hypocrite COD fan ooit of gewoon een mega trol.
Ik zeg troll, niemand behalve je butt buddies moet jou hier.
En jou butt buddies hebben af en toe nog een goede bijdrage hier.
Het enige wat jij doet is reacties uitlokken
Troll maar lekker verderVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Denk singleplayer aangezien je het vraagtquote:Op woensdag 21 november 2012 15:00 schreef Kamikazie het volgende:
Black Ops 2 net gekocht
Ben benieuwd
Waarmee 'moet' ik beginnen, singleplayer, multiplayer of zombies?
1. Ik maak geen claims over hoe goed ik wel niet ben.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:52 schreef BzP het volgende:
[..]
Je zeikt COD fans constant af maar je zit hier te vertellen hoe goed je wel niet bent en dat alles onder de 2KD slecht is.
Je bent zelf de meest hypocrite COD fan ooit of gewoon een mega trol.
Ik zeg troll, niemand behalve je butt buddies moet jou hier.
En jou butt buddies hebben af en toe nog een goede bijdrage hier.
Het enige wat jij doet is reacties uitlokken
Troll maar lekker verder
2. Ik zeik niemand af (behalve jou misschien)
3. Ik heb deze cod (nog) niet afgezeken
Wederom persoonlijke aanvallen, omdat je niet in staat bent om mijn argumenten op een andere manier te adresseren.![]()
Multiplayer of zombies. Rest is kutquote:Op woensdag 21 november 2012 15:00 schreef Kamikazie het volgende:
Black Ops 2 net gekocht
Ben benieuwd
Waarmee 'moet' ik beginnen, singleplayer, multiplayer of zombies?RvP; Feyenoord
Ik heb het over jou gedrag over de laatste 3 COD'squote:Op woensdag 21 november 2012 15:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
1. Ik maak geen claims over hoe goed ik wel niet ben.
2. Ik zeik niemand af (behalve jou misschien)
3. Ik heb deze cod (nog) niet afgezeken
Wederom persoonlijke aanvallen, omdat je niet in staat bent om mijn argumenten op een andere manier te adresseren.
Je bent gewoon een dikke troll en er zijn genoeg mensen hier die mijn mening delen.
Ik zie je butt buddies ook jou niet meer verdedigen terwijl jullie dat eerst allemaal deden.
Volgens mij zag ik ene van je maten toen straks jou nog tegenspreken dat je zelf niet eens de objective speelt....
TrollVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Blijf er maar omheen draaien.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:11 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik heb het over jou gedrag over de laatste 3 COD's
Je bent gewoon een dikke troll en er zijn genoeg mensen hier die mijn mening delen.
Ik zie je butt buddies ook jou niet meer verdedigen terwijl jullie dat eerst allemaal deden.
Volgens mij zag ik ene van je maten toen straks jou nog tegenspreken dat je zelf niet eens de objective speelt....
Troll![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:48 schreef Haantje_pappie het volgende:
Het gaat gelukkig beter met mij in het spel ,speel nu met een mp7 silencer en fore grip volgens mij ging echt fucking goedLawl man, grip heb je echt niet nodig voor de AR/SMG guns in BO2.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:06 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Sneaky ben je pas als je voor knife kills gaat, veel kills maken lukt me ook zonder silencer prima.
MSMC + Grip, FMJ en Lasersight kills all.na regen, ben ik er.
![]()
RvP; Feyenoord
Ik hoef niks te verantwoorden naar een troll.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Blijf er maar omheen draaien.![]()
Zullen we maar weer ontopic gaan?
Want altijd als jij in de topic bent dan daalt het niveau tot het dieptepunt.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
grip is nergens voor nodigDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik hoor dat de type 25 er wel baat bij heeft, ik vind het maar een grafgun anywayzquote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dan zijn het in elk geval geen campersquote:Op woensdag 21 november 2012 15:25 schreef LuckyLuQ het volgende:
G's hebben ze echt te sterk gemaakt. Iedereen loopt ermee![]()
Een makkelijke manier om ergens onderuit te komen. Je hebt nog steeds geen één argument kunnen geven om mijn orginele punt onderuit te halen.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:16 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik hoef niks te verantwoorden naar een troll.![]()
Zullen we maar weer ontopic gaan?
Want altijd als jij in de topic bent dan daalt het niveau tot het dieptepunt.![]()
oke grip op smgs dan. Ik speel eigenlijk alleen met smgquote:Op woensdag 21 november 2012 15:24 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik hoor dat de type 25 er wel baat bij heeft, ik vind het maar een grafgun anywayz
Ik heb even met de type 25 gespeeld maar vond hem ook maar kut. Ik denk dat het wapen fijner zou zijn geweest als een burst weapon zoals de type 95 van vorig jaar.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:24 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik hoor dat de type 25 er wel baat bij heeft, ik vind het maar een grafgun anywayzRvP; Feyenoord
Ik vind die heel fijn spelen eigenlijk. Ook op lange afstand maak je makkelijk kills. Gewoon je trigger, R1 of muisknop korter inhouden...quote:Op woensdag 21 november 2012 15:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb even met de type 25 gespeeld maar vond hem ook maar kut. Ik denk dat het wapen fijner zou zijn geweest als een burst weapon zoals de type 95 van vorig jaar.![]()
Heb een aantal delen overgeslagen maar..
WTF is er met de smoke grenade gebeurd?![]()
Binnen 2 seconden is alles alweer opgetrokken.
Edit : nvm, zat granaten te gooien
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2012 15:42:57 ]![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 15:38 schreef Confetti het volgende:
Edit : nvm, zat granaten te gooien![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 15:38 schreef Confetti het volgende:
Feyenoord Rotterdam![]()
Scheelt wel degelijk met hipfire hoor.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[..]
Lawl man, grip heb je echt niet nodig voor de AR/SMG guns in BO2.
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Dat had ik laatst ook. ?? Die shock grenades doen raar!? Bleek dat ik per abuis de shocks had gewisseld met EMP grenades....quote:Op woensdag 21 november 2012 15:38 schreef Confetti het volgende:
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Je hipfire accuracy is beter met Laser toch?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:02 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Scheelt wel degelijk met hipfire hoor.na regen, ben ik er.
jij troll = ik /carequote:Op woensdag 21 november 2012 15:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Een makkelijke manier om ergens onderuit te komen. Je hebt nog steeds geen één argument kunnen geven om mijn orginele punt onderuit te halen.
Pringles heeft gelijk, laser is voor hipfire accuracyVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Je sprayed minder met een frontgrip als je sights gebruikt, je recoil is minder. Lasersight maakt het makkelijker om zonder sights accurater te zijn.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je hipfire accuracy is beter met Laser toch?
Aangezien ik op mijn MTAR een reflex, foregrip en laser heb, is het een prima all-rounder.
Je sproeit evenveel met een frontgrip hoor alleen met minder gestuiterquote:Op woensdag 21 november 2012 16:18 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Je sprayed minder met een frontgrip, je recoil is minder. Lasersight maakt het makkelijker om zonder sights accurater te zijn.
Ja ik verwoorde het een beetje raar. Al aangepast.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:19 schreef BzP het volgende:
[..]
Je sproeit evenveel met een frontgrip hoor alleen met minder gestuiter
8potjes ffa gespeeld. 6 gewonnen 2x 2e. ffa is gewoon te makkelijk.
Als je je k/d omhoog wilt ga ffa spelen.En niet campen maar juist rushen. Werkt te goed.
Ik zou zeggen haal de bots eens van recruitquote:Op woensdag 21 november 2012 16:24 schreef over_hedge het volgende:
8potjes ffa gespeeld. 6 gewonnen 2x 2e. ffa is gewoon te makkelijk.
wat een grappen maker ben jijquote:Op woensdag 21 november 2012 16:26 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik zou zeggen haal de bots eens van recruitLijkt soms wel of je tegen bots speelt online ja. Sowieso heel veel lage ranks spelen ffa viel me op.
Ja ik ben er niet kapot van dat FFAquote:Op woensdag 21 november 2012 16:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
wat een grappen maker ben jijLijkt soms wel of je tegen bots speelt online ja. Sowieso heel veel lage ranks spelen ffa viel me op.
Welke attachment is dan voor range?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:07 schreef BzP het volgende:
[..]
jij troll = ik /care
Pringles heeft gelijk, laser is voor hipfire accuracy![]()
long barrelquote:Op woensdag 21 november 2012 16:29 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Welke attachment is dan voor range?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik speelde het eigenlijk nooit. Maar ik werd zo gek van elke keer in van die kut teams te komen die er niks van kunnen en ook totaal niet objective te spelen dat ik maar ffa ging doen zodat ik geen last heb van een team. En toen bleek het echt heel makkelijk te zijn.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Sights/scopes en long barrel idd.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:29 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Welke attachment is dan voor range?Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Speel je ps3?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik speelde het eigenlijk nooit. Maar ik werd zo gek van elke keer in van die kut teams te komen die er niks van kunnen en ook totaal niet objective te spelen dat ik maar ffa ging doen zodat ik geen last heb van een team. En toen bleek het echt heel makkelijk te zijn.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Jepquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Voeg maar balzakpuist toe if you want, ik erger me ook vaak aan randumbsquote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Je hebt dus gewoon geen enkel argument?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:07 schreef BzP het volgende:
[..]
jij troll = ik /care
Pringles heeft gelijk, laser is voor hipfire accuracy![]()
Hij is, net als iedereen hier, jouw houding gewoon zat en negeert je. Smart move.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je hebt dus gewoon geen enkel argument?Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Idd, 0,0 toegevoegde waarde is die gast behalve wat leedvermaak en indirecte zelfspot.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:40 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Hij is, net als iedereen hier, jouw houding gewoon zat en negeert je. Smart move.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Lees terug en kijk wie er steeds komt met persoonlijke aanvallen en onzin. Succes.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:40 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Hij is, net als iedereen hier, jouw houding gewoon zat en negeert je. Smart move.![]()
Heeft iemand gekeken naar easter eggs en verhaallijn van Zombies ? Damn wat een gedoe om alles voor elkaar te krijgen in Zombit
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Speel je op de pc? Zoja dan wil ik het wel eens proberen. Ook veel gedaan in blops1quote:Op woensdag 21 november 2012 16:44 schreef BDIL het volgende:
Heeft iemand gekeken naar easter eggs en verhaallijn van Zombies ? Damn wat een gedoe om alles voor elkaar te krijgen in Zombit![]()
Troll stapt in slachtoffer mode als laatste reddingquote:Op woensdag 21 november 2012 16:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Lees terug en kijk wie er steeds komt met persoonlijke aanvallen en onzin. Succes.
Ik vond zombies altijd ruk, maar tranzit is wel ok.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:46 schreef Godtje het volgende:
Die zombies.... wat een kut modus. Geef wat dat betreft mij maar MW3 spec ops missies.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ja, maar nog steeds heb je niets. Doe je dat altijd als je geen normaal weerwoord hebt? Mensen een troll noemen?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:46 schreef BzP het volgende:
[..]
Troll stapt in slachtoffer mode als laatste redding![]()
Kunnen jullie het niet via dm gaan uitvechten of zo? Nou weten we het wel.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, maar nog steeds heb je niets. Doe je dat altijd als je geen normaal weerwoord hebt? Mensen een troll noemen?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Neem maar op een normale manier deel aan dit topic dan zal ik je weer je aandacht schenken, tot nu toe heb je alleen maar reacties liggen uitlokken.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, maar nog steeds heb je niets. Doe je dat altijd als je geen normaal weerwoord hebt? Mensen een troll noemen?
Ik zou zeggen licht al je posts en "bijdrages" toe in 1 post en dan zien we wel wat je toegevoegde waarde is hier.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik hou nu ook wel opquote:Op woensdag 21 november 2012 16:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kunnen jullie het niet via dm gaan uitvechten of zo? Nou weten we het wel.
Mn chemokuur werkt toch niet tegen deze hardnekkige tumorVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Die bounching betty's verneuken echt heel de multiplayer en zijn nog irritanter dan het gezeik hierboven.![]()
Gewoon enegeer gebruiken. dan heb je nergens last vanquote:woensdag 21 november 2012 17:35 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Die bounching betty's verneuken echt heel de multiplayer en zijn nog irritanter dan het gezeik hierboven.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Flak jacket of engineer en klaar...quote:Op woensdag 21 november 2012 17:35 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Die bounching betty's verneuken echt heel de multiplayer en zijn nog irritanter dan het gezeik hierboven.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
engineer gebruikenquote:Op woensdag 21 november 2012 17:35 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Die bounching betty's verneuken echt heel de multiplayer en zijn nog irritanter dan het gezeik hierboven.![]()
![]()
Ik gebruik het voor "accuraat" schietenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je hipfire accuracy is beter met Laser toch?ik ben haar vriend![]()
![]()
Dit soort kut teams bedoel ik dus![]()
ik heb 7 caps 7 def. 4x agr gehaald. En nog verliezen we
Met egineer zorg je ervoor dat je minder vaak dood gaat door die kut bettys of die gekke stroom ding en die warmte shieldik ben haar vriend![]()
Ik ben niet degene die van het onderwerp afgaat, en ik heb mezelf al tig keer herhaald.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:01 schreef BzP het volgende:
[..]
Neem maar op een normale manier deel aan dit topic dan zal ik je weer je aandacht schenken, tot nu toe heb je alleen maar reacties liggen uitlokken.
Ik zou zeggen licht al je posts en "bijdrages" toe in 1 post en dan zien we wel wat je toegevoegde waarde is hier.
Ik hou nu ook op, aangezien veel mensen hier geen normale discussie kunnen voeren en meteen op de man gaan spelen als ze geconfronteerd worden met feiten, die ze dwarszitten.![]()
Als je dat geluidje van een bouncing betty hoort, gewoon bukken. Dan raakt-ie je gewoon niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:44 schreef Haantje_pappie het volgende:
Met egineer zorg je ervoor dat je minder vaak dood gaat door die kut bettys of die gekke stroom ding en die warmte shield![]()
Tact mask pro helpt tegen de shock charges.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:44 schreef Haantje_pappie het volgende:
Met egineer zorg je ervoor dat je minder vaak dood gaat door die kut bettys of die gekke stroom ding en die warmte shieldVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Daarom vind ik ook in party's spelen het fijnst!quote:Op woensdag 21 november 2012 17:41 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort kut teams bedoel ik dus![]()
ik heb 7 caps 7 def. 4x agr gehaald. En nog verliezen we
![]()
![]()
Silencer,laser en reflex erop en gaanquote:Op woensdag 21 november 2012 18:02 schreef duncannn het volgende:
Ik wil gold camo's halen voor alle SMG's maar wat is die 3 round burst smg brak zeg![]()
Weet je hoe snel die wel niet kan schieten?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:02 schreef duncannn het volgende:
Ik wil gold camo's halen voor alle SMG's maar wat is die 3 round burst smg brak zeg
No sneller als sommige full auto SMG'sVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
3 round burst pistool is gewoon sterker dan dit dingquote:Op woensdag 21 november 2012 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Silencer,laser en reflex erop en gaan![]()
![]()
Die handgun is sowieso echt te goedquote:Op woensdag 21 november 2012 18:08 schreef duncannn het volgende:
[..]
3 round burst pistool is gewoon sterker dan dit ding
Dat ding moet je zo snel mogelijk schieten als je kan dan is hij disgusting goedquote:Op woensdag 21 november 2012 18:08 schreef duncannn het volgende:
[..]
3 round burst pistool is gewoon sterker dan dit ding![]()
Die burst handgun is echt ziekelijk goed iddVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Wat is jullie favo SMG?
Ik vind vector msmc en die skorpion wel nice. Hoewel ik die laatste pas bijna unlocked heb.![]()
Ik gebruik de eerste altijd. Geen idee hoe die heet, maar had na een tijdje al behoorlijk wat geunlocked, dat ik hem maar verder ben gaan gebruiken.![]()
MP7 is dat toch? Ik vind de PDW wel relaxed.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Msmc met eotech, foregrip en laser
de eerste assault rifle met acog
Acog is mw2 is veel beter..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Waarom acog gewone reflex is veel fijnerquote:Op woensdag 21 november 2012 20:48 schreef bobbernaut het volgende:
Msmc met eotech, foregrip en laser
de eerste assault rifle met acog
Acog is mw2 is veel beter..![]()
Extra custom class, leuker dan lvl 55 blijven, je kan telkens een wapen meenemen en als je dat wil je stats resetten.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:19 schreef CrazyAces het volgende:
Kan het op google niet zo snel vinden, maar wat zijn de voordelen van prestige dit x?![]()
Jaaaaa, ik heb hem! Na gestopt te zijn met shooters op de PS3 ten tijde van Killzone 1, was ik gisteren na een avondje spelen om. En zit al rond de 1 kill/death ratio. Dus nog lekker oefenen, maar het valt me alles behalve mee:-)'En mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen!'![]()
Mhm. Dan blijf ik waarschijnlijk lvl 55.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Extra custom class, leuker dan lvl 55 blijven, je kan telkens een wapen meenemen en als je dat wil je stats resetten.![]()
Niet prestigen is voor watjes die niet zonder hun perks en wapens kunnen.
Niet prestigen van wapens is voor watjes die niet zonder hun attachments kunnen.
Dus, blijf je een watje?Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Of gewoon omdat je niet van plan bent veel te spelen? Ik ben op COD4 en 5 5de prestige, op mw2 2de, BO 7de en op MW3 ben ik gewoon ook lvl 80 gebleven hoor. Vond die niet zo leuk, terwijl ik nu gewoon 1ste prestige lvl 50 benquote:Op woensdag 21 november 2012 21:33 schreef Catkiller het volgende:
Niet prestigen van wapens is voor watjes die niet zonder hun attachments kunnen.
Dus, blijf je een watje?![]()
![]()
Ik ben bij MW3 ook gewoon prestige gegaan en wist ook wel dat ik niet veel ging spelen, is toch persoonlijk maar ik heb er meer plezier in als ik nog ergens verder kom, perks en wapens niet vrij hebben zal me een rotzorg zijn.
[/quote]![]()
Njah ik zal het niet superveel spelen. Ben ook niet heel erg fan van levelen en unlocken enzo, geef mij maar gewoon allesquote:Op woensdag 21 november 2012 21:33 schreef Catkiller het volgende:
Dus, blijf je een watje?En het is zo lame als iedereen over een tijdje max level max prestige is en ik 3de prestige max ofzo ben. Ik blijf wel gewoon bij die 5 sterretjes als emblem ^^
![]()
Mwa, ik wou gewoon alles houden als ik toch niet veel zou spelen. Vond mw3 een poepspel en heb er ook maar 50 uurtjes in gestoken. Denk dat ik met BO2 eens voor 10de prestige ga, lijkt me wel vet om eens te zijn.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:38 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben bij MW3 ook gewoon prestige gegaan en wist ook wel dat ik niet veel ging spelen, is toch persoonlijk maar ik heb er meer plezier in als ik nog ergens verder kom, perks en wapens niet vrij hebben zal me een rotzorg zijn.ben op de goeie weg in elk geval
Wat ben jij nu?
Edit: in de elite app op android staat er bij prestige calculator een 11de prestige. Zijn er 11?
[ Bericht 8% gewijzigd door stoereboii op 21-11-2012 22:27:25 ]![]()
ik zit te twijfelen of ik ga prestige aangezien ik ook vaak fifa speel.
wat is het handigste ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Aangezien FIFA 13 een poepspel is moet je gewoon prestigen.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:27 schreef Djeetje het volgende:
ik zit te twijfelen of ik ga prestige aangezien ik ook vaak fifa speel.
wat is het handigste ?
Ik zat ook vaak in het FUT topic tot een maand geleden maar heb jou nooit gezien
(heb je pohi ff bekeken)![]()
ik zit ook op xboxworld he haha.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:28 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Aangezien FIFA 13 een poepspel is moet je gewoon prestigen.
Ik zat ook vaak in het FUT topic tot een maand geleden maar heb jou nooit gezien
(heb je pohi ff bekeken)
niet alleen op fok forum dus jaIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Killzone 1 online.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:52 schreef -Remy het volgende:
Jaaaaa, ik heb hem! Na gestopt te zijn met shooters op de PS3 ten tijde van Killzone 1, was ik gisteren na een avondje spelen om. En zit al rond de 1 kill/death ratio. Dus nog lekker oefenen, maar het valt me alles behalve mee:-)Goede ouwe tijd! Wat een top spel was dat online. Altijd gehoopt dat dit spel opnieuw uitgebracht zou worden in de ps3 store. Helemaal kapot gespeeld online.
![]()
![]()
Ja maar zat daar echt elke dag.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik zit ook op xboxworld he haha.
niet alleen op fok forum dus ja![]()
![]()
o las verkeerd faal.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja maar zat daar echt elke dag.
Maar SMCM heb je ook pas op lvl 20 ofzo en Ghost ga ik zeker unlocken met me prestige token.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
MSMC is level 28, en ik heb Ghost ook gekozen als unlock.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
o las verkeerd faal.
Maar SMCM heb je ook pas op lvl 20 ofzo en Ghost ga ik zeker unlocken met me prestige token.
Volgende unlock wordt die MSMC bij mij. Met laser, fast mags en rapid fireWel jammer dat er dan geen silencer meer bij kan
![]()
![]()
ja idd aangezien ik altijd rush in de map is het veel handiger.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:34 schreef OverRated het volgende:
[..]
MSMC is level 28, en ik heb Ghost ook gekozen als unlock. Chill is dat
word ik niet in me rug getuft door die vieze campers.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Meh wat zal ik nemen als volgende unlock? Heb al AN94 en wil geen ghost. Iemand suggestie+ argumenten?![]()
MSCMquote:Op woensdag 21 november 2012 22:37 schreef stoereboii het volgende:
Meh wat zal ik nemen als volgende unlock? Heb al AN94 en wil geen ghost. Iemand suggestie+ argumenten?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Waarom wil je geen ghost?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:37 schreef stoereboii het volgende:
Meh wat zal ik nemen als volgende unlock? Heb al AN94 en wil geen ghost. Iemand suggestie+ argumenten?![]()
Zal wel voor noobs zijnquote:
Nu het een perk is die helpt met rushen en er 40 uav's per potjes worden ingecalled is het alleen maar chill![]()
Toch Ghost. Maar anders Betty of zo, die dingen zijn ziek goed.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:37 schreef stoereboii het volgende:
ja idd en dan is hij ook nog eens op lvl 55 pas beschikbaar..quote:Op woensdag 21 november 2012 22:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal wel voor noobs zijn
Nu het een perk is die helpt met rushen en er 40 uav's per potjes worden ingecalled is het alleen maar chill
ik hoorde dat je bij prestige 1 lvl 60 kon worden en dan prestige 2 enzovoort klopt dat ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Nopequote:Op woensdag 21 november 2012 22:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja idd en dan is hij ook nog eens op lvl 55 pas beschikbaar..
ik hoorde dat je bij prestige 1 lvl 60 kon worden en dan prestige 2 enzovoort klopt dat ?![]()
Er gingen een hele tijd geleden wel geruchten over een systeem waarbij je elke prestige meer levels had. Maar dat is niet het geval toch?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja idd en dan is hij ook nog eens op lvl 55 pas beschikbaar..
ik hoorde dat je bij prestige 1 lvl 60 kon worden en dan prestige 2 enzovoort klopt dat ?
Edit: nee dus.![]()
mooi heb daar echt geen zin in namelijk haha.
baalde toch wel dat ik BO niet had gepre-orderd..Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ook zonder silencer is Ghost handig. Je schiet niet altijd.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:45 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Speel zonder silencer omdat ik die dingen irritant vind in BO2![]()
Kan ik me voorstellen, want Nuketown is gaafquote:Op woensdag 21 november 2012 22:46 schreef Djeetje het volgende:
mooi heb daar echt geen zin in namelijk haha.
baalde toch wel dat ik BO niet had gepre-orderd..![]()
![]()
ook ja maar voornamelijk vanwege de dubbel xp had wel graag al prestige 2 willen zijn haha.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:47 schreef OverRated het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, want Nuketown is gaafIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ja, dit is een vorm van uitbuiting die bijna niet te bevatten isquote:Op woensdag 21 november 2012 22:47 schreef stoereboii het volgende:
Trouwens die season pass kost 52 euro!!!!!
Het spel zelf kostte 49,90
Zal wel iets met vraag en aanbod te maken hebben.![]()
Ik speel ook vaak ghost zonder silencer. Je moet het juist gebruiken mensen rennen op stipjes af enige wat je moet doen is je verplaatsen en je harkt de kills binnen.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:45 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Speel zonder silencer omdat ik die dingen irritant vind in BO2![]()
Mwa dan kom ik toch op de map. Lekker boeiend als ik er ff niet op kom, ik vind het alleen maar goed want dan kan ik meer kills maken, en UAV's haal ik altijd uit de lucht met mn black hat.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:47 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ook zonder silencer is Ghost handig. Je schiet niet altijd.![]()
Pas prestige 1 en lvl 45, gaat sloom ineens zonder die dubbele zooi.quote:Zal nu ergens tegen de 20 uur speeltijd hebben.
Ik heb zojuist ook weer ghost gebruikt zonder silencer (omdat het wapen die niet heeft) en het ging mij ook prima af. Veel mensen gaan toch de fout in door te schieten waar het stipje omhoog komt, en dat is niet waar jij dan nog altijd bent.
[/quote]![]()
Ik nu eerste lvl 50 met 17 uur gametimequote:Op woensdag 21 november 2012 22:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pas prestige 1 en lvl 45, gaat sloom ineens zonder die dubbele zooi.Zal nu ergens tegen de 20 uur speeltijd hebben.
![]()
![]()
ik heb nu 14 uur game time.
me score per seconde is 219 redelijk laag want heb een ratio van 1.79Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Vind ik best schandalig... Ook echt mensen die een care package voor ¤180 kochtten en nu nog eens een season pass kopen. 230 euro uitgeven voor een spelquote:Op woensdag 21 november 2012 22:48 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja, dit is een vorm van uitbuiting die bijna niet te bevatten is
Zal wel iets met vraag en aanbod te maken hebben.![]()
![]()
219 per seconde vind ik anders best veelquote:Op woensdag 21 november 2012 22:50 schreef Djeetje het volgende:
ik heb nu 14 uur game time.
me score per seconde is 219 redelijk laag want heb een ratio van 1.79![]()
![]()
Vanmiddag zombies gedaan met mijn neefje van 9level 7 gehaald lol, toen maar fifa gedaan. Zag er wel
Euk uit alleen is splitscreen wel kut
RvP; Feyenoord
ik denk dat ik toch maar meer op mensen moet afrennen en niet aan me ratio denkenquote:Op woensdag 21 november 2012 22:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
219 per seconde vind ik anders best veelIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Nee serieus 219 per seconde is fucking veelquote:Op woensdag 21 november 2012 22:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik denk dat ik toch maar meer op mensen moet afrennen en niet aan me ratio denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |